דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      714 פוסטים 101 כותבים 73.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש.נש מנותק
        ש.נש מנותק
        ש.נ
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #701

        05bec74d-da8e-4b07-b345-f8fa3f2b61f5-VID-20260622-WA0155.mp4 הגיזרה

        פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש.נש ש.נ

          05bec74d-da8e-4b07-b345-f8fa3f2b61f5-VID-20260622-WA0155.mp4 הגיזרה

          פתוח לשמועפ מחובר
          פתוח לשמועפ מחובר
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #702

          @ש.נ כל היודע פרטים איך עושים לאישי…

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
          • ש.נש מנותק
            ש.נש מנותק
            ש.נ
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #703

            5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש.נש ש.נ

              5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #704

              @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
              אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
              זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
              (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              מיכאלbמ ר תודה לבורא עולם 0ת 3 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • טוסוןט טוסון

                @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                מיכאלbמ מנותק
                מיכאלbמ מנותק
                מיכאלb
                מורה נהיגה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #705

                @טוסון יש איסור חנייה כ12 מטר לפני מעבר החצייה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ש.נש מנותק
                  ש.נש מנותק
                  ש.נ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #706

                  בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש.נש ש.נ

                    בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

                    חובק עולםח מחובר
                    חובק עולםח מחובר
                    חובק עולם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #707

                    @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                    בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

                    כמעט.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • טוסוןט טוסון

                      @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                      אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                      זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                      (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                      ר מנותק
                      ר מנותק
                      רפאל יהושע
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #708

                      @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג

                      לא רואים אם הוא ראה אותו בא לחצות, ההסרטה מתחילה מהרגע שהוא כבר חוצה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                        אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                        זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                        (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                        #709

                        @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה

                        אכן, אבל נהג צריך לשים לב שהוא מתקרב למעבר חצייה שאין לו שדה ראייה,
                        גם אם זה בגלל פלוני שחנה לא כחוק על המעבר חצייה,
                        הוא צריך להאט ולפקוח 7 עיניים, ולהיות עירני להפתעות!

                        וזה נכון גם בלי קשר למעבר חצייה.
                        אתה חולף על רכב שחוסם לך את השדה ראייה - תאט ותשים לב מה קורה!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                          תודה לבורא עולם 0
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                          #710

                          נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                          עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                          יוניי חיים ברזלח 2 תגובות תגובה אחרונה
                          3
                          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                            נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                            עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                            יוניי מנותק
                            יוניי מנותק
                            יוני
                            מגיה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #711

                            @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                            עקף מימין בשול הכביש.mp4 נשלח ל… undefined

                            ה’ ישמור
                            אח"כ יהיה תי’ הוא מיהר לביה"ח וכו’

                            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                              נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                              עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                              חיים ברזלח מנותק
                              חיים ברזלח מנותק
                              חיים ברזל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #712

                              @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                              נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                              עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                              אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                              כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                              I תודה לבורא עולם 0ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • חיים ברזלח חיים ברזל

                                @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                I מנותק
                                I מנותק
                                ITAMAR25
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
                                #713

                                @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                גם לחתוך נתיבים מבחינתו אין ברירה זה נתיב שהסתיים (רכב חוסם…).

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • חיים ברזלח חיים ברזל

                                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                  נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                  עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                  אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                  כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                  תודה לבורא עולם 0
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                  #714

                                  @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                  אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                  ניסיתי להאיץ ולהשיג אותו ותוך שניות הוא כבר לא היה בזירה… שים לב לכל צורת הנהיגה שלו.
                                  עריכה: בסוף הסרטון הוא כבר חזר לנתיב שמאל.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 5
                                  • 6
                                  • 7
                                  • 8
                                  • 35
                                  • 36

                                  70

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.8k

                                  נושאים

                                  131.7k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום