שרשור "חיות על הכביש"
-
והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
edited_blurred_video.mp4 -
והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
edited_blurred_video.mp4 -
-
מ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
-
-
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי) -
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי) -
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)@טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":
לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
לא רואים אם הוא ראה אותו בא לחצות, ההסרטה מתחילה מהרגע שהוא כבר חוצה.
-
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)@טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
אכן, אבל נהג צריך לשים לב שהוא מתקרב למעבר חצייה שאין לו שדה ראייה,
גם אם זה בגלל פלוני שחנה לא כחוק על המעבר חצייה,
הוא צריך להאט ולפקוח 7 עיניים, ולהיות עירני להפתעות!וזה נכון גם בלי קשר למעבר חצייה.
אתה חולף על רכב שחוסם לך את השדה ראייה - תאט ותשים לב מה קורה! -
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
-
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
עקף מימין בשול הכביש.mp4 נשלח ל…
.png?v=a1cbb73927e)
ה’ ישמור
אח"כ יהיה תי’ הוא מיהר לביה"ח וכו’ -
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה -
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה@חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירהגם לחתוך נתיבים מבחינתו אין ברירה זה נתיב שהסתיים (רכב חוסם…).
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה@חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":
אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה
ניסיתי להאיץ ולהשיג אותו ותוך שניות הוא כבר לא היה בזירה… שים לב לכל צורת הנהיגה שלו.

