דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      714 פוסטים 101 כותבים 73.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • משה שמחהמ משה שמחה

        b4abbfc2-7514-4d43-8c51-1fcc455f7e6c-מפעל הפורמטים מרבב 20260610131837_0+20260610131837_0.mp4
        undefined

        פ מנותק
        פ מנותק
        פיג'ו5008
        כתב נערך לאחרונה על ידי פיג'ו5008
        #695

        @משה-שמחה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        b4abbfc2-7514-4d43-8c51-1fcc455f7e6c-מפעל הפורמטים מרבב 20260610131837_0+20260610131837_0.mp4
        undefined

        מוזר שהיום התבצע שם אכיפה (פעם ראשונה?) - כביש צדדי ריק ממכוניות, זה קשור לסרטון כאן ? 😲

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          א.ב.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #696

          והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
          edited_blurred_video.mp4

          אריאל קמחיא ל 2 תגובות תגובה אחרונה
          5
          • א א.ב.

            והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
            edited_blurred_video.mp4

            אריאל קמחיא מנותק
            אריאל קמחיא מנותק
            אריאל קמחי
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #697

            @א.ב. undefined

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • א א.ב.

              והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
              edited_blurred_video.mp4

              ל מנותק
              ל מנותק
              לחי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #698

              @א.ב. משום מה זה מצלם את השמים בעיקר אני חושב שכדאי לך לסדר את זה שיצלם לוחיות רישוי מקרוב.

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ל לחי

                @א.ב. משום מה זה מצלם את השמים בעיקר אני חושב שכדאי לך לסדר את זה שיצלם לוחיות רישוי מקרוב.

                א מנותק
                א מנותק
                א.ב.
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #699

                @לחי

                זה כבר טופל
                בכ"א תודה

                אבי 56א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א א.ב.

                  @לחי

                  זה כבר טופל
                  בכ"א תודה

                  אבי 56א מנותק
                  אבי 56א מנותק
                  אבי 56
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #700

                  @א.ב. סגור בנטפרי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש.נש מנותק
                    ש.נש מנותק
                    ש.נ
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #701

                    05bec74d-da8e-4b07-b345-f8fa3f2b61f5-VID-20260622-WA0155.mp4 הגיזרה

                    פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש.נש ש.נ

                      05bec74d-da8e-4b07-b345-f8fa3f2b61f5-VID-20260622-WA0155.mp4 הגיזרה

                      פתוח לשמועפ מחובר
                      פתוח לשמועפ מחובר
                      פתוח לשמוע
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #702

                      @ש.נ כל היודע פרטים איך עושים לאישי…

                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                      הם אלו שיודעים לשאול
                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
                      • ש.נש מנותק
                        ש.נש מנותק
                        ש.נ
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #703

                        5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש.נש ש.נ

                          5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                          טוסוןט מחובר
                          טוסוןט מחובר
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #704

                          @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                          אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                          זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                          (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          מיכאלbמ ר תודה לבורא עולם 0ת 3 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • טוסוןט טוסון

                            @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                            אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                            זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                            (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                            מיכאלbמ מנותק
                            מיכאלbמ מנותק
                            מיכאלb
                            מורה נהיגה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #705

                            @טוסון יש איסור חנייה כ12 מטר לפני מעבר החצייה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ש.נש מנותק
                              ש.נש מנותק
                              ש.נ
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #706

                              בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

                              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש.נש ש.נ

                                בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

                                חובק עולםח מחובר
                                חובק עולםח מחובר
                                חובק עולם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #707

                                @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

                                כמעט.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • טוסוןט טוסון

                                  @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                                  אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                                  זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                                  (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                                  ר מנותק
                                  ר מנותק
                                  רפאל יהושע
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #708

                                  @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                  לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג

                                  לא רואים אם הוא ראה אותו בא לחצות, ההסרטה מתחילה מהרגע שהוא כבר חוצה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                                    אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                                    זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                                    (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                    #709

                                    @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה

                                    אכן, אבל נהג צריך לשים לב שהוא מתקרב למעבר חצייה שאין לו שדה ראייה,
                                    גם אם זה בגלל פלוני שחנה לא כחוק על המעבר חצייה,
                                    הוא צריך להאט ולפקוח 7 עיניים, ולהיות עירני להפתעות!

                                    וזה נכון גם בלי קשר למעבר חצייה.
                                    אתה חולף על רכב שחוסם לך את השדה ראייה - תאט ותשים לב מה קורה!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                      תודה לבורא עולם 0
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                      #710

                                      נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                      עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                      יוניי חיים ברזלח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                        נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                        עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                        יוניי מנותק
                                        יוניי מנותק
                                        יוני
                                        מגיה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #711

                                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                        נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                        עקף מימין בשול הכביש.mp4 נשלח ל… undefined

                                        ה’ ישמור
                                        אח"כ יהיה תי’ הוא מיהר לביה"ח וכו’

                                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                          נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                          עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                          חיים ברזלח מנותק
                                          חיים ברזלח מנותק
                                          חיים ברזל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #712

                                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                          עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                          אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                          כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                          I תודה לבורא עולם 0ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1
                                          • חיים ברזלח חיים ברזל

                                            @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                            נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                            עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                            אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                            כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                            I מנותק
                                            I מנותק
                                            ITAMAR25
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
                                            #713

                                            @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                            @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                            נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                            עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                            אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                            כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                            גם לחתוך נתיבים מבחינתו אין ברירה זה נתיב שהסתיים (רכב חוסם…).

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • חיים ברזלח חיים ברזל

                                              @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                              נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                              עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                              אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                              כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                              תודה לבורא עולם 0
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #714

                                              @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                              אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                              ניסיתי להאיץ ולהשיג אותו ותוך שניות הוא כבר לא היה בזירה… שים לב לכל צורת הנהיגה שלו.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 13
                                              • 14
                                              • 15
                                              • 16
                                              • 17
                                              • 35
                                              • 36

                                              79

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום