דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      718 פוסטים 102 כותבים 75.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • חיים ברזלח חיים ברזל

        מעניין איזה רכב זה שככה הוא מצליח לדחוף ועוד בלי שניזק לו כלום
        וגם זה נראה שהוא מתגאה בסרטון אם הוא פרסם אותו

        ל מנותק
        ל מנותק
        לוחצגז
        כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
        #634

        @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        מעניין איזה רכב זה שככה הוא מצליח לדחוף ועוד בלי שניזק לו כלום

        מי אומר שהוא לא ניזוק?

        ברור שהוא ניזוק, אבל כנראה האגו יותר יקר מעלות התיקון…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ח חיים Y0737

          @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

          הגיזרה

          ברוסיה יש הרבה סרטונים כאלו (לא יודע מאיפה המצו’'ב)

          זה פשוט ‘גאוה’ ו’‘אני אראה לו מה זה’’ וכמובן ערלים ללא ‘לימוד מוסר’…

          בכל אופן היה צריך להיות שכל לספייס ולספוג את המראה, חבל שהלך כל האוטו…
          הדוחף פשוט נהנה להכות בו שוב ושוב

          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרב
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #635

          @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

          (לא יודע מאיפה המצו’'ב)

          גואטמלה
          כאן, ליתר דיוק


          מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש.נש ש.נ

            a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

            אריאלושא מנותק
            אריאלושא מנותק
            אריאלוש
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #636

            @ש.נ לא יודע מה אתם רוצים, שניהם לא צודקים… תכל’ס אבל ראיתם איך הער’ס הזה עם הכובע הפוך, בא עם האף למעלה וכאילו כל העולם שלו, ואין מי יאמר לו מה תעשה ומה תפעל כי הכל וכו’, ותכלס הוא יצא פיסטוק לא סתם פיסטוק אלא פיסטוקון… (האלה הסגורים שא"א לפתוח…) תראו איך הוא נזרק… וזה הכי יפה בסירטון מצידי…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • א מנותק
              א מנותק
              א.ב.
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #637

              נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
              q16018.mp4

              ה אריאלושא פ 3 תגובות תגובה אחרונה
              9
              • א א.ב.

                נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                q16018.mp4

                ה מחובר
                ה מחובר
                הרשלה 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי הרשלה 0
                #638
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ח חיים Y0737

                  @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  הגיזרה

                  ברוסיה יש הרבה סרטונים כאלו (לא יודע מאיפה המצו’'ב)

                  זה פשוט ‘גאוה’ ו’‘אני אראה לו מה זה’’ וכמובן ערלים ללא ‘לימוד מוסר’…

                  בכל אופן היה צריך להיות שכל לספייס ולספוג את המראה, חבל שהלך כל האוטו…
                  הדוחף פשוט נהנה להכות בו שוב ושוב

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #639

                  @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  ברוסיה יש הרבה סרטונים כאלו (לא יודע מאיפה המצו’'ב)

                  לפי הנ"צ זה בגואטמלה

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א א.ב.

                    נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                    q16018.mp4

                    אריאלושא מנותק
                    אריאלושא מנותק
                    אריאלוש
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                    #640

                    @א.ב. אני חושב שלא כדאי לעלות סרטונים מהאינטרנט כי שם יש אלפים ולא בשביל זה נפתח השרשור כאן.
                    וכמו שכתב פותח השרשור וז"ל:

                    @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                    ואני בטוח שרבים ישמחו לשתף ג"כ סרטונים מכמעט תאונה שהייתה להם בגלל איזה סכל בכביש…

                    מיישהמ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    4
                    • אריאלושא אריאלוש

                      @א.ב. אני חושב שלא כדאי לעלות סרטונים מהאינטרנט כי שם יש אלפים ולא בשביל זה נפתח השרשור כאן.
                      וכמו שכתב פותח השרשור וז"ל:

                      @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      ואני בטוח שרבים ישמחו לשתף ג"כ סרטונים מכמעט תאונה שהייתה להם בגלל איזה סכל בכביש…

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                      #641

                      @אריאל-קמחי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      @א.ב. אני חושב שלא כדאי לעלות סרטונים מהאינטרנט כי שם אלפים ולא בשביל זה נפתח השרשור כאן.
                      וכמו שכתב פותח השרשור וז"ל:

                      @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      ואני בטוח שרבים ישמחו לשתף ג"כ סרטונים מכמעט תאונה שהייתה להם בגלל איזה סכל בכביש…

                      זה בסדר, כל עוד מדובר בחיות…
                      זה נראה לי נושא די שופע כאן (מעל 50K צפיות… למרות שזה עם 2M), וגם חשוב להעלות מודעות.

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • על הטוב שלךע מנותק
                        על הטוב שלךע מנותק
                        על הטוב שלך
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #642

                        ה_נהג_משאית_בעקיפה_מסוכנת.mp4
                        קרדיט המעניינים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • אריאלושא אריאלוש

                          @א.ב. אני חושב שלא כדאי לעלות סרטונים מהאינטרנט כי שם יש אלפים ולא בשביל זה נפתח השרשור כאן.
                          וכמו שכתב פותח השרשור וז"ל:

                          @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          ואני בטוח שרבים ישמחו לשתף ג"כ סרטונים מכמעט תאונה שהייתה להם בגלל איזה סכל בכביש…

                          א מנותק
                          א מנותק
                          א.ב.
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #643
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משתמש מתחיל

                            @לוחצגז המראה לא נראית שבורה…
                            גם לא היתה עוזרת לו כי הוא נסע בזמן שהבחור הסתיר לו את המראה.

                            אבל איזה איכות של מצלמה… וואו 😆

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אמר מר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #644

                            @משתמש-מתחיל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            גם לא היתה עוזרת לו כי הוא נסע בזמן שהבחור הסתיר לו את המראה.

                            הבחור לא הסתיר לו את המראה. ולא רק זה, אלא שהוא גם לא ראה את הבחור שבא לעבור.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א א.ב.

                              נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                              q16018.mp4

                              פ מנותק
                              פ מנותק
                              פיג'ו5008
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                              #645

                              @א.ב. כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                              נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                              q16018.mp4

                              האם לא הגיע הזמן למצוא פתרון לטעות הנפוץ הזה ? אולי לסמן את הרמזור עם שלט ענק ?

                              אני גר בסביבת צומות רבות כאלו, ואין שבוע שאני לא מזהה רכב בנתיב השמאלי מתקדם ומיד בולם, כי הנתיבים לנסיעה ישירה הפכו לירוק…

                              אני לא מגזים, ורק בחודש האחרון, קרה פעמיים שרכב (אשה) חתכה באדום, באותו כביש, ואילצה אותי לבצע בלימת חירום…

                              LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פ פיג'ו5008

                                @א.ב. כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                נהג ולוסטר הביט על הרמזור הלא נכון ועבר באדום. כתוצאה מכך גרם לתאונה רבת נפגעים.
                                q16018.mp4

                                האם לא הגיע הזמן למצוא פתרון לטעות הנפוץ הזה ? אולי לסמן את הרמזור עם שלט ענק ?

                                אני גר בסביבת צומות רבות כאלו, ואין שבוע שאני לא מזהה רכב בנתיב השמאלי מתקדם ומיד בולם, כי הנתיבים לנסיעה ישירה הפכו לירוק…

                                אני לא מגזים, ורק בחודש האחרון, קרה פעמיים שרכב (אשה) חתכה באדום, באותו כביש, ואילצה אותי לבצע בלימת חירום…

                                LexusL מנותק
                                LexusL מנותק
                                Lexus
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                #646

                                @פיג-ו5008 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                האם לא הגיע הזמן למצוא פתרון לטעות הנפוץ הזה ? אולי לסמן את הרמזור עם שלט ענק ?

                                הפתרון הפשוט הוא שהאור ברמזור יהיה בצורה של חץ

                                שיפור החיפוש ביד2

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • ס מנותק
                                  ס מנותק
                                  סופרמומחה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #647

                                  איפה זה קרה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טייס קרבי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                    #648

                                    אני חייב לומר שלדעתי על כל נהג חדש יש חובת צפיה בכל האשכול הזה מתחילתו ועד סופו.
                                    אני הגם שאינני נהג חדש אבל כמה שהייתי זהיר עד עכשיו - עכשיו אני זהיר ועירני שבעתיים
                                    אתה פשוט קולט שאי אפשר לסמוך על אף אחד ואתה צריך להיות עירני וחיוני כל הזמן
                                    מסכימים איתי?

                                    למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                                    מיכאלbמ בעל עגולה 0ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    9
                                    • ט טייס קרבי

                                      אני חייב לומר שלדעתי על כל נהג חדש יש חובת צפיה בכל האשכול הזה מתחילתו ועד סופו.
                                      אני הגם שאינני נהג חדש אבל כמה שהייתי זהיר עד עכשיו - עכשיו אני זהיר ועירני שבעתיים
                                      אתה פשוט קולט שאי אפשר לסמוך על אף אחד ואתה צריך להיות עירני וחיוני כל הזמן
                                      מסכימים איתי?

                                      מיכאלbמ מנותק
                                      מיכאלbמ מנותק
                                      מיכאלb
                                      מורה נהיגה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                      #649

                                      @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                      אני חייב לומר שלדעתי על כל נהג חדש יש חובת צפיה בכל האשכול הזה מתחילתו ועד סופו.
                                      אני אגם שאינני נהג חדש אבל כמה שהייתי זהיר עד עכשיו - עכישיו אני זהיר ועירני שבעתיים
                                      אתה פשוט קולט שאי אפשר לסמוך על אף אחד ואתה צריך להיות עירני וחיוני כל הזמן
                                      מסכימים איתי?

                                      דגש שאני נותן לכל התלמידים היותר מבוגרים שלי, ותנסו גם אתם להשפיע על חברים שלכם

                                      נהג חדש, גם מי שמעל גיל 24 שאז כבר אין חובת ליווי בחוק. שיעשה מה שיותר נסיעות עם מלווה, עוד מישהו שישב איתך וישים עין

                                      בעיניי זה קריטי!!!

                                      (נכון גם לבחורים שברור לנו שפעם הבאה שהם ינהגו תהיה עוד כמה שנים כשהם ישכרו סיטי קאר)

                                      טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • מיכאלbמ מיכאלb

                                        @טייס-קרבי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                        אני חייב לומר שלדעתי על כל נהג חדש יש חובת צפיה בכל האשכול הזה מתחילתו ועד סופו.
                                        אני אגם שאינני נהג חדש אבל כמה שהייתי זהיר עד עכשיו - עכישיו אני זהיר ועירני שבעתיים
                                        אתה פשוט קולט שאי אפשר לסמוך על אף אחד ואתה צריך להיות עירני וחיוני כל הזמן
                                        מסכימים איתי?

                                        דגש שאני נותן לכל התלמידים היותר מבוגרים שלי, ותנסו גם אתם להשפיע על חברים שלכם

                                        נהג חדש, גם מי שמעל גיל 24 שאז כבר אין חובת ליווי בחוק. שיעשה מה שיותר נסיעות עם מלווה, עוד מישהו שישב איתך וישים עין

                                        בעיניי זה קריטי!!!

                                        (נכון גם לבחורים שברור לנו שפעם הבאה שהם ינהגו תהיה עוד כמה שנים כשהם ישכרו סיטי קאר)

                                        טרנטעט מנותק
                                        טרנטעט מנותק
                                        טרנטע
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #650
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                          תודה לבורא עולם 0
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                          #651
                                          פוסט זה נמחק!
                                          אלוף העולם 1א טוסוןט itamarI 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          4
                                          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                            פוסט זה נמחק!

                                            אלוף העולם 1א מנותק
                                            אלוף העולם 1א מנותק
                                            אלוף העולם 1
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #652

                                            @תודה-לבורא-עולם-0 איפה צולם?

                                            סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                            התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                            ניתן ליצור קשר:
                                            ehh3266@gmail.com

                                            זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                            תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                                              @תודה-לבורא-עולם-0 איפה צולם?

                                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                              תודה לבורא עולם 0
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #653

                                              @אלוף-העולם-1 בירושלים… למה אתה שואל?

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36

                                              68

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום