דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      695 פוסטים 100 כותבים 68.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ג גיל

        @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        @חיים-Y0737 כמדומני שגם בארץ זה עילה לדו"ח אלא שזה לא נאכף
        אולי @גיל ידע אם זה נכון או לא

        אין תקנה ארצית (כלומר מתקנות התעבורה) שמזכירה במפורש “תפיסת 2 חניות”, אבל בפועל יכולים לתת דו"חות על בסיס חניה שלא בהתאם לסימון מקום החניה או שלא בתוך תא חניה מסומן - עפ"י חוק עזר עירוני, ולעיתים גם אי ציות לסימון על הכביש לפי תקנה 22(א).
        אבל כך או כך - זה לרוב לא נאכף, כי פשוט הישראלים חונים עקום.
        וכבר סיפרתי איך הקב"ה יישר את השכנים שלי בחניות שלהם…

        בכל אופן - נחזור לנושא המקורי של השרשור…

        ט מנותק
        ט מנותק
        טייס קרבי
        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
        #568

        בעבר היה לנו שכן בבניין שקבוע היה חונה ותופס 2 חניות (אציין שאין כמעט חניות באיזור)
        שני שכנים החליט ללמדו לקח וכל אחד העמיד את הרכב שלו הכי צמוד שיש (כמעט נגע בו) משני צדדים ככה שלא היה לו איך לצאת והוא כולו זעק חמס ואז הסבירו לו בעדינות את העניין ומאז ראינו שיפור דרמטי
        מקווה שאותו שכן לא נמנה על חברי הפורום…

        למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • ש.נש מחובר
          ש.נש מחובר
          ש.נ
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #569

          e96aba21-0dcd-47dc-9ffa-ac005b7dd25b-ה_נס.JPG המענינים

          על הטוב שלךע אריאל קמחיא בעל עגולה 0ב 3 תגובות תגובה אחרונה
          8
          • ש.נש ש.נ

            e96aba21-0dcd-47dc-9ffa-ac005b7dd25b-ה_נס.JPG המענינים

            על הטוב שלךע מנותק
            על הטוב שלךע מנותק
            על הטוב שלך
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #570

            @ש.נ
            זה ממש תואם את השלט נסססססססס הרים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • ש.נש ש.נ

              e96aba21-0dcd-47dc-9ffa-ac005b7dd25b-ה_נס.JPG המענינים

              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחי
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #571

              @ש.נ מה אתה רוצה ממנו??? אין מקום בשוליים… תראה איזה שוליים צרים…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • ש.נש ש.נ

                e96aba21-0dcd-47dc-9ffa-ac005b7dd25b-ה_נס.JPG המענינים

                בעל עגולה 0ב מנותק
                בעל עגולה 0ב מנותק
                בעל עגולה 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #572

                @ש.נ זה ממש נס הרים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #573

                  עכשיו איזו חיה רעה על אופנוע כמעט נכנס לי מתחת לגלגלים, ואחרי זה בצומת הקרובה אני רואה אותו משחק בטלפון
                  לא היה לי כח להוציא את הסרטון

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)
                  נחייה ולא…

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אושר מתקרבא מנותק
                    אושר מתקרבא מנותק
                    אושר מתקרב
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי אושר מתקרב
                    #574

                    VID-20260601-WA0038.mp4
                    undefined


                    מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                    ב ח אבי 56א ה 4 תגובות תגובה אחרונה
                    5
                    • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                      VID-20260601-WA0038.mp4
                      undefined

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      ביני
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #575

                      @אושר-מתקרב מה הלו"ז שם?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ק מנותק
                        ק מנותק
                        קלאטש
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #576

                        @אושר-מתקרב כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        VID-20260601-WA0038.mp4
                        undefined

                        זה רק אני, או שזה נראה שהוא מפחד שיעשו בו איזה לינץ’ ומנסה לברוח בכל מחיר?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                          VID-20260601-WA0038.mp4
                          undefined

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים Y0737
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #577

                          @אושר-מתקרב כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          VID-20260601-WA0038.mp4
                          undefined

                          זה כאורה סרטון ישן, כי הרכב כבר כמה שנים לא על הכביש

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • טוסוןט טוסון

                            עכשיו איזו חיה רעה על אופנוע כמעט נכנס לי מתחת לגלגלים, ואחרי זה בצומת הקרובה אני רואה אותו משחק בטלפון
                            לא היה לי כח להוציא את הסרטון

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיים Y0737
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #578

                            @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            לא היה לי כח להוציא את הסרטון

                            דווקא נשמע מעניין!
                            אני פעם באשמתי פניתי ימינה בלי להביט, וכמעט נכנס בי רוכב אופנוע במהירות 70 קמ’‘ש! בנס הסתיים ללא תקיפה מצידו…
                            מאוד מואד חשוב להיזהר מרוכבי הדו’'ג שאינך יודע מאיפה הם צצים!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              משתמש מתחיל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי משתמש מתחיל
                              #579

                              מקווה שזה המקום…
                              הייתי חייב לפרוק את זה איפשהו 😬
                              ה_בסוף_הוא_הצליח_לחנות.mp4
                              (זכויות יוצרים - המעניינים)
                              נשלח לנטפרי.

                              חובק עולםח אריאל קמחיא א ג 4 תגובות תגובה אחרונה
                              6
                              • מ משתמש מתחיל

                                מקווה שזה המקום…
                                הייתי חייב לפרוק את זה איפשהו 😬
                                ה_בסוף_הוא_הצליח_לחנות.mp4
                                (זכויות יוצרים - המעניינים)
                                נשלח לנטפרי.

                                חובק עולםח מחובר
                                חובק עולםח מחובר
                                חובק עולם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #580

                                @משתמש-מתחיל ראיתי את זה איפה שהו.
                                זה נראה כאילו הנהג קיבל איזה התקף או משהו. לא משהו רצוני.

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חובק עולםח חובק עולם

                                  @משתמש-מתחיל ראיתי את זה איפה שהו.
                                  זה נראה כאילו הנהג קיבל איזה התקף או משהו. לא משהו רצוני.

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  משתמש מתחיל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #581

                                  @חובק-עולם יותר נראה התבלבל/ה בין גז לברקס

                                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ משתמש מתחיל

                                    @חובק-עולם יותר נראה התבלבל/ה בין גז לברקס

                                    חובק עולםח מחובר
                                    חובק עולםח מחובר
                                    חובק עולם
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                    #582

                                    @משתמש-מתחיל אין לי מושג מה קרה שם אבל לפי מה שראיתי זה הרבה יותר זמן ממה שלוקח לבן אדם לקלוט שטעה. אם זו טעות הוא היה קולט בשניה שנגע בניסאן. לפי הסרטון זה לא נראה שהפסיק בכלל.

                                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ משתמש מתחיל

                                      מקווה שזה המקום…
                                      הייתי חייב לפרוק את זה איפשהו 😬
                                      ה_בסוף_הוא_הצליח_לחנות.mp4
                                      (זכויות יוצרים - המעניינים)
                                      נשלח לנטפרי.

                                      אריאל קמחיא מנותק
                                      אריאל קמחיא מנותק
                                      אריאל קמחי
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #583

                                      @משתמש-מתחיל

                                      בהוראות לפורום מודגש שיש לכתוב זכויות יוצרים - מעניינים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                        VID-20260601-WA0038.mp4
                                        undefined

                                        אבי 56א מנותק
                                        אבי 56א מנותק
                                        אבי 56
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי אבי 56
                                        #584

                                        @אושר-מתקרב
                                        אידיוט מושלם

                                        תודה לבורא עולם 0ת אריאל קמחיא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אבי 56א אבי 56

                                          @אושר-מתקרב
                                          אידיוט מושלם

                                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                          תודה לבורא עולם 0
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #585

                                          @אבי-56 על זה נאמר.
                                          אל תחשוב מה הסוס חושב כי הוא לא חושב…

                                          אבי 56א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                            @אבי-56 על זה נאמר.
                                            אל תחשוב מה הסוס חושב כי הוא לא חושב…

                                            אבי 56א מנותק
                                            אבי 56א מנותק
                                            אבי 56
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #586

                                            @תודה-לבורא-עולם-0 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • אבי 56א אבי 56

                                              @אושר-מתקרב
                                              אידיוט מושלם

                                              אריאל קמחיא מנותק
                                              אריאל קמחיא מנותק
                                              אריאל קמחי
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #587

                                              @אבי-56 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                              @אושר-מתקרב אידיוט מושלם

                                              מי הדיוט אושר מתקרב או הנהג…😆 😆 😆 תמיד חשוב לפסק טוב או להוסיף מילה או שניים…

                                              אבי 56א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 30
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35

                                              57

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום