אני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008
-
לענ"ד סוללה בת 8-10 שנים זה אומר שהיא מאוד קרובה לפח, וזה בסוללה מקורית.
סוללה לא מקורית, תחזיק חצי מזה.
יש סוללה משופצת שזה אומר שמתוך כל הסוללות שיש ברכב החליפו חלק מהם, את הסוללות המקולקלות.
סוללה מקורית המחיר שלה 10K+, סוללה לא מקורית המחיר בערך 5K.נ.ב. זה לא מניסיון, תחכה לאישור המומחים…
כמובן… יכול להיות סוללה מקורית שתתקלקל אחרי שנתיים, ויכול להיות סוללה משופצת שתחזיק 5 שנים, זה כמו הסוללות של פלאפונים, רק ביותר גדול…
תכלס… מה שהכי חשוב זה לדעת אם היא מקורית ופשוט לבדוק אם היא תקינה…
לגבי השמן מנוע, בהרבה פריוסים יש נזילה קטנה של שמן מנוע, וצריך להוסיף שמן פעם בחודשיים, לא שזה תקין, אבל זה מחלה ידועה…
-
לענ"ד סוללה בת 8-10 שנים זה אומר שהיא מאוד קרובה לפח, וזה בסוללה מקורית.
סוללה לא מקורית, תחזיק חצי מזה.
יש סוללה משופצת שזה אומר שמתוך כל הסוללות שיש ברכב החליפו חלק מהם, את הסוללות המקולקלות.
סוללה מקורית המחיר שלה 10K+, סוללה לא מקורית המחיר בערך 5K.נ.ב. זה לא מניסיון, תחכה לאישור המומחים…
כמובן… יכול להיות סוללה מקורית שתתקלקל אחרי שנתיים, ויכול להיות סוללה משופצת שתחזיק 5 שנים, זה כמו הסוללות של פלאפונים, רק ביותר גדול…
תכלס… מה שהכי חשוב זה לדעת אם היא מקורית ופשוט לבדוק אם היא תקינה…
לגבי השמן מנוע, בהרבה פריוסים יש נזילה קטנה של שמן מנוע, וצריך להוסיף שמן פעם בחודשיים, לא שזה תקין, אבל זה מחלה ידועה…
-
לענ"ד סוללה בת 8-10 שנים זה אומר שהיא מאוד קרובה לפח, וזה בסוללה מקורית.
סוללה לא מקורית, תחזיק חצי מזה.
יש סוללה משופצת שזה אומר שמתוך כל הסוללות שיש ברכב החליפו חלק מהם, את הסוללות המקולקלות.
סוללה מקורית המחיר שלה 10K+, סוללה לא מקורית המחיר בערך 5K.נ.ב. זה לא מניסיון, תחכה לאישור המומחים…
כמובן… יכול להיות סוללה מקורית שתתקלקל אחרי שנתיים, ויכול להיות סוללה משופצת שתחזיק 5 שנים, זה כמו הסוללות של פלאפונים, רק ביותר גדול…
תכלס… מה שהכי חשוב זה לדעת אם היא מקורית ופשוט לבדוק אם היא תקינה…
לגבי השמן מנוע, בהרבה פריוסים יש נזילה קטנה של שמן מנוע, וצריך להוסיף שמן פעם בחודשיים, לא שזה תקין, אבל זה מחלה ידועה…
@אריאל-0 כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
לגבי השמן מנוע, בהרבה פריוסים יש נזילה קטנה של שמן מנוע, וצריך להוסיף שמן פעם בחודשיים, לא שזה תקין, אבל זה מחלה ידועה…
זה לא נזילה הוא פשוט שורף שמן.
כאן מדובר על זה, ויש לזה גם סיבה בגלל המבנה של הרינגים… -
@אריאל-0 כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
יכול להיות סוללה משופצת שתחזיק 5 שנים
חדש לי כולם אומרים שמשופצת מחזיקה גג שנה
@אליחי כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
@אריאל-0 כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
יכול להיות סוללה משופצת שתחזיק 5 שנים
חדש לי כולם אומרים שמשופצת מחזיקה גג שנה
אחריות שנה, מחזיק יותר.
-
לענ"ד סוללה בת 8-10 שנים זה אומר שהיא מאוד קרובה לפח, וזה בסוללה מקורית.
סוללה לא מקורית, תחזיק חצי מזה.
יש סוללה משופצת שזה אומר שמתוך כל הסוללות שיש ברכב החליפו חלק מהם, את הסוללות המקולקלות.
סוללה מקורית המחיר שלה 10K+, סוללה לא מקורית המחיר בערך 5K.נ.ב. זה לא מניסיון, תחכה לאישור המומחים…
כמובן… יכול להיות סוללה מקורית שתתקלקל אחרי שנתיים, ויכול להיות סוללה משופצת שתחזיק 5 שנים, זה כמו הסוללות של פלאפונים, רק ביותר גדול…
תכלס… מה שהכי חשוב זה לדעת אם היא מקורית ופשוט לבדוק אם היא תקינה…
לגבי השמן מנוע, בהרבה פריוסים יש נזילה קטנה של שמן מנוע, וצריך להוסיף שמן פעם בחודשיים, לא שזה תקין, אבל זה מחלה ידועה…
-
המחיר שלו משתנה אם אתה המוכר או הקונה…

בעיות הפריוס דור 2…
מסך לוח מחוונים מתקלקל, אם הוא הוחלף זה טוב…
מסך היברידי נחלש ומתקלקל, יש כאן בפורום מדריכים לתיקון לבד…
משאבת מים היברידי, תיקון קצת יקר, כנ"ל אם הוחלף זה טוב.
ממיר קטליטי, אם הוא לא המקורי, הוא מת תוך שנה, ולא עובר טסט.
פלסטיקה שבירה של הפאנל של האיוורור…
וכמובן עיקר העיקרים זה הסוללה, מה מצבה, בת כמה היא, ואם היא מקורית…זה עיקר המשמעות במחיר, אחרי הקילומטרז’.
אבל אחרי הרשימה, תכלס טכנית הוא רכב טוב…לי יש ביטוח נהג חדש חובה וצד ג’ (לפריוס כמובן) עם עבר ביטוחי בערך 5,000 ש"ח
9 שעות ואין שום תשובה???
חצי מהפורום בעלי פריוס…
כנראה התעייפו מהשיפצורים שלו עם מדריכי רכבים זה לזה
@אריאל-0 כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
המחיר שלו משתנה אם אתה המוכר או הקונה…

בעיות הפריוס דור 2…
מסך לוח מחוונים מתקלקל, אם הוא הוחלף זה טוב…
מסך היברידי נחלש ומתקלקל, יש כאן בפורום מדריכים לתיקון לבד…
משאבת מים היברידי, תיקון קצת יקר, כנ"ל אם הוחלף זה טוב.
ממיר קטליטי, אם הוא לא המקורי, הוא מת תוך שנה, ולא עובר טסט.
פלסטיקה שבירה של הפאנל של האיוורור…
וכמובן עיקר העיקרים זה הסוללה, מה מצבה, בת כמה היא, ואם היא מקורית…זה עיקר המשמעות במחיר, אחרי הקילומטרז’.
אבל אחרי הרשימה, תכלס טכנית הוא רכב טוב…לי יש ביטוח נהג חדש חובה וצד ג’ (לפריוס כמובן) עם עבר ביטוחי בערך 5,000 ש"ח
9 שעות ואין שום תשובה???
חצי מהפורום בעלי פריוס…
כנראה התעייפו מהשיפצורים שלו עם מדריכי רכבים זה לזה
אם היה צרפתי היו סוקלים אותו במגרש הגרוטאות
-
@אריאל-0 כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
המחיר שלו משתנה אם אתה המוכר או הקונה…

בעיות הפריוס דור 2…
מסך לוח מחוונים מתקלקל, אם הוא הוחלף זה טוב…
מסך היברידי נחלש ומתקלקל, יש כאן בפורום מדריכים לתיקון לבד…
משאבת מים היברידי, תיקון קצת יקר, כנ"ל אם הוחלף זה טוב.
ממיר קטליטי, אם הוא לא המקורי, הוא מת תוך שנה, ולא עובר טסט.
פלסטיקה שבירה של הפאנל של האיוורור…
וכמובן עיקר העיקרים זה הסוללה, מה מצבה, בת כמה היא, ואם היא מקורית…זה עיקר המשמעות במחיר, אחרי הקילומטרז’.
אבל אחרי הרשימה, תכלס טכנית הוא רכב טוב…לי יש ביטוח נהג חדש חובה וצד ג’ (לפריוס כמובן) עם עבר ביטוחי בערך 5,000 ש"ח
9 שעות ואין שום תשובה???
חצי מהפורום בעלי פריוס…
כנראה התעייפו מהשיפצורים שלו עם מדריכי רכבים זה לזה
אם היה צרפתי היו סוקלים אותו במגרש הגרוטאות
@DanielC כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
אם היה צרפתי היו סוקלים אותו במגרש הגרוטאות
גם את הפריוס היו סוקלים אם זה היה קורה לו בגיל 5. המסך והסוללה זה בלאי שלוקח 10 שנים, הלוח שעונים זו אמנם פאשלה של היצרן אבל גם זה לא קרה כשהרכב היה צעיר. התקלה היחידה שהיא באמת דפיקה של רכב זה המשאבה היברידית וזה לא מסכן את המנוע, והגיר של פריוס אולי הכי אמין בהסטוריה.
צרפתיות לעומת זאת…? לא יודע אולי יותר מוצלחות, אתה מכיר יותר טוב ממני. -
@DanielC כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
אם היה צרפתי היו סוקלים אותו במגרש הגרוטאות
גם את הפריוס היו סוקלים אם זה היה קורה לו בגיל 5. המסך והסוללה זה בלאי שלוקח 10 שנים, הלוח שעונים זו אמנם פאשלה של היצרן אבל גם זה לא קרה כשהרכב היה צעיר. התקלה היחידה שהיא באמת דפיקה של רכב זה המשאבה היברידית וזה לא מסכן את המנוע, והגיר של פריוס אולי הכי אמין בהסטוריה.
צרפתיות לעומת זאת…? לא יודע אולי יותר מוצלחות, אתה מכיר יותר טוב ממני.@נייטרון-חפשי כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
הגיר של פריוס אולי הכי אמין בהסטוריה.

אמנם קילומטר מטורף אבל אם הוחלף באחריות כנראה ש…

מעניין למה הוא מסכים למכור רק למי שמכיר את החסרונות של הדגם…
-
@נייטרון-חפשי כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
הגיר של פריוס אולי הכי אמין בהסטוריה.

אמנם קילומטר מטורף אבל אם הוחלף באחריות כנראה ש…

מעניין למה הוא מסכים למכור רק למי שמכיר את החסרונות של הדגם…
-
@נייטרון-חפשי כתב באני מעונין לדעת כמה שווה באמת בשוק טיוטה פריוס 2008:
הגיר של פריוס אולי הכי אמין בהסטוריה.

אמנם קילומטר מטורף אבל אם הוחלף באחריות כנראה ש…

מעניין למה הוא מסכים למכור רק למי שמכיר את החסרונות של הדגם…
@מיכאלוש בסדר!
חוזר בי!!!לך תקנה סיטרואן מדגםXXX המומלץ (רק להחליף לו XX וXXX…) וכשתגיע (כמובן!) ל600,000 ק"מ לא רק יחליפו לך גיר, הם יתנו לך אוטו מהניילונים אם רק תתן להם לראיין אותך, ואז אני יהרוס הכל ויביא לך 4!!! מודעות מיד 2 שאולי משמע מהם חוסר כבוד לסיטרואן…
