קוד תקלה P0340
-
למה לנחש אם יש לך קוד תקלה שבבירור אומר מה התקלה ?
עשית טיימינג לאחרונה ? אולי לא שמו את השן במקום המדויק.
אם לא עשית - חיישן קאמשפט תקול. (לפני שאתה מחליף חיישן תבדוק את החיבורים של החיישן אולי התרופף)@DanielC כתב בקוד תקלה P0340:
למה לנחש אם יש לך קוד תקלה שבבירור אומר מה התקלה ?
סבבה, את הקוד הזה גיליתי במקרה (כשבאתי לכבות מנורה אחרת), האוטו נסע יפה עד ליום שישי, אני רוצה לדעת אם אחרי שאתקן אוכל לנסוע בלי לפחד להתקע בדרך עם מטלטליי וצאצאיי, זה לא נשמע דבר נעים.
לכן אני שואל האם מה שקרה לי בשישי אמור להיות קשור לאותה תקלה? כי אמרו לי שאולי זה קשור לטורבו.
-
@DanielC כתב בקוד תקלה P0340:
למה לנחש אם יש לך קוד תקלה שבבירור אומר מה התקלה ?
סבבה, את הקוד הזה גיליתי במקרה (כשבאתי לכבות מנורה אחרת), האוטו נסע יפה עד ליום שישי, אני רוצה לדעת אם אחרי שאתקן אוכל לנסוע בלי לפחד להתקע בדרך עם מטלטליי וצאצאיי, זה לא נשמע דבר נעים.
לכן אני שואל האם מה שקרה לי בשישי אמור להיות קשור לאותה תקלה? כי אמרו לי שאולי זה קשור לטורבו.
@קורולה-אברכים היה לי חבר שהרכב קרטע לו בנסיעה מהצפון למרכז בדיקה עם סורק העלתה מספר באחד הצילינדרים, החלפתי פלאגים העניין הסתדר.
אחרי יומיים הוא אמר לי שוב הרכב מקרטע, אמרתי לו שאפשר לנחש ולהחליף חלקים אבל כדאי להמתין לנסוע עוד פעם פעמיים בכדי שיעלה קוד תקלה, וכך היה אחרי כמה נסיעות בודדות נדלקה נורת תקלה סורק הוציא תקלה בחיישן קרנק, החלפתי לו ומאז יותר משנה לא חזר התקלה.
עד עכשיו לך לא היה קוד תקלה ויכלת לנחש ניחושים אבל עכשיו כשיש לך קוד תקלה כדאי להתמקד ולתקן מה שמחשב הרכב אומר לך שתקול בלי ניחושים.
תתחיל בלהחליף חיישן קאמשפט -

אשמח לשמוע מבעלי הניסיון והידע מה אני אמור לעשות עם זה?
תודה רבה!
@קורולה-אברכים זה יכול להיות ממצבר חלש שנותן מתח חלש לחיישן והוא מראה על התקלה הנ"ל
-
@קורולה-אברכים זה יכול להיות ממצבר חלש שנותן מתח חלש לחיישן והוא מראה על התקלה הנ"ל
@חובק-עולם באמת לפני חודשיים בערך היה נראה לי שהמצבר חלש, בחנות מצברים בדק לי את המצבר והאלטרנטור ואמר שהם תקינים.
מאז שאיפסתי את הקוד הוא לא מופיע לי שוב, אני לחוץ עכשיו בגלל המקרה שציינתי למעלה.
-
@חובק-עולם באמת לפני חודשיים בערך היה נראה לי שהמצבר חלש, בחנות מצברים בדק לי את המצבר והאלטרנטור ואמר שהם תקינים.
מאז שאיפסתי את הקוד הוא לא מופיע לי שוב, אני לחוץ עכשיו בגלל המקרה שציינתי למעלה.
@קורולה-אברכים באותו יום המנוע גמגם? היה קר?
-
@קורולה-אברכים באותו יום המנוע גמגם? היה קר?
@חובק-עולם לא, לפחות שבוע אחרי.
המנוע לא היה קר, זה קרה אחרי חצי שעה נסיעה (קצת מאומצת). -
@חובק-עולם לא, לפחות שבוע אחרי.
המנוע לא היה קר, זה קרה אחרי חצי שעה נסיעה (קצת מאומצת).@קורולה-אברכים אם כך אז חזרנו לדעת קודמיי שזו כנראה בעיה בחיישן
-
לכאורה החיישן נראה בסדר, איך אוכל לדעת אם להחליף או לא?

-
לכאורה החיישן נראה בסדר, איך אוכל לדעת אם להחליף או לא?

@קורולה-אברכים זה לא נכון לקבוע על פי זה הוא יכול להיות לא תקין אפי’ שהוא נראה (חיצונית) בסדר (כי בפנים הוא פגום), אם המחשב התריע אז צריך להחליף את החיישן.
-
אני עכשיו נזכר שבאותו מקרה, אחרי שפתחתי וסגרתי את מכסה המנוע האוטו חזר לטיבו, אולי זה קשור?
יכול להיות שהיה איזה חיבור רופף? -
אני עכשיו נזכר שבאותו מקרה, אחרי שפתחתי וסגרתי את מכסה המנוע האוטו חזר לטיבו, אולי זה קשור?
יכול להיות שהיה איזה חיבור רופף?@קורולה-אברכים מכסה מנוע ?
-
@קורולה-אברכים מכסה מנוע ?
@DanielC כן, אמרתי אולי ה’זעזוע’ של הסגירה שיפר את המצב
-
@DanielC כן, אמרתי אולי ה’זעזוע’ של הסגירה שיפר את המצב
@קורולה-אברכים כתב בקוד תקלה P0340:
אולי ה’זעזוע’ של הסגירה שיפר את המצב
ייתכן בהחלט, יותר מצוי בפחמים של האלטרנטור.
-
@קורולה-אברכים כתב בקוד תקלה P0340:
אולי ה’זעזוע’ של הסגירה שיפר את המצב
ייתכן בהחלט, יותר מצוי בפחמים של האלטרנטור.
@נייטרון-חפשי אז מה עלי לעשות עכשיו?
-
@נייטרון-חפשי אז מה עלי לעשות עכשיו?
@קורולה-אברכים אני בכל זאת הייתי מחליף את החיישן
-
@נייטרון-חפשי אז מה עלי לעשות עכשיו?
@קורולה-אברכים כתב בקוד תקלה P0340:
קורולה אברכים
@נייטרון-חפשי אז מה עלי לעשות עכשיו?בדוק את החיבורים של המצבר,
תשחק קצת בצמות שבמנוע ותראה אם יש לזה השפעה, בעיקר בצמה של החיישן הנ"ל.
בדוק מתח של המצבר בזמן שהתקלה קיימת (ניתן לבדוק תו"כ נסיעה באמצעות מטען USB עם חיווי מתח)
ואם הכל תקין אז תחליף חיישן כמוש"כ @DanielC , זה מה שצריך לעשות, אבל אני מהמר שזה לא יפתור את הבעיה.פגשתי בעיה כזו בסנטה פה וזה היה קצר בחוטים של החיישן, המנועים של הסנטה פה והקרניבל דומים אבל שם זה היה בנזין (שלך דיזל, לא?)
-
@קורולה-אברכים כתב בקוד תקלה P0340:
קורולה אברכים
@נייטרון-חפשי אז מה עלי לעשות עכשיו?בדוק את החיבורים של המצבר,
תשחק קצת בצמות שבמנוע ותראה אם יש לזה השפעה, בעיקר בצמה של החיישן הנ"ל.
בדוק מתח של המצבר בזמן שהתקלה קיימת (ניתן לבדוק תו"כ נסיעה באמצעות מטען USB עם חיווי מתח)
ואם הכל תקין אז תחליף חיישן כמוש"כ @DanielC , זה מה שצריך לעשות, אבל אני מהמר שזה לא יפתור את הבעיה.פגשתי בעיה כזו בסנטה פה וזה היה קצר בחוטים של החיישן, המנועים של הסנטה פה והקרניבל דומים אבל שם זה היה בנזין (שלך דיזל, לא?)