איך ניתן לישר את ההגה
-
יישור הגה אתה צריך לעשות במוסך
זה לא באותו מקום של הסליל הגה -
יישור הגה אתה צריך לעשות במוסך
זה לא באותו מקום של הסליל הגה@יעקב-מ.-פינס אני מתכוון נכון שמחליפים סליל הגה צריך לסמן איפה היה ההגה ואצלי פשוט לא סימנו …
אז אני יכול לדעת שאני מחזיר אותו למקום? -
@יעקב-מ.-פינס אני מתכוון נכון שמחליפים סליל הגה צריך לסמן איפה היה ההגה ואצלי פשוט לא סימנו …
אז אני יכול לדעת שאני מחזיר אותו למקום?@ישראליי
אני אף פעם לא החלפתי סליל
אבל הכי פשוט זה ליישר את הגלגלים ואז לחבר את ההגה כשהוא ישר עם הדשבורד -
@ישראליי
אני אף פעם לא החלפתי סליל
אבל הכי פשוט זה ליישר את הגלגלים ואז לחבר את ההגה כשהוא ישר עם הדשבורד@יעקב-מ.-פינס ניסיתי זה נראה ישר ותכלס בכביש זה עקום
-
@יעקב-מ.-פינס ניסיתי זה נראה ישר ותכלס בכביש זה עקום
@ישראליי כתב באיך ניתן לישר את ההגה:
@יעקב-מ.-פינס ניסיתי זה נראה ישר ותכלס בכביש זה עקום
תחזיר את ההגה כמו שהיה ותתחיל בכיוון פרונט, כשאתה מחליף את הסליל יש רכבים שיש סימון של פס על ההגה ועל המקום שההגה מתלבש עליו כך שיוכלו לחבר את ההגה במיקום המדוייק (כגון ניסן מיקרה).
-
@ישראליי כתב באיך ניתן לישר את ההגה:
@יעקב-מ.-פינס ניסיתי זה נראה ישר ותכלס בכביש זה עקום
תחזיר את ההגה כמו שהיה ותתחיל בכיוון פרונט, כשאתה מחליף את הסליל יש רכבים שיש סימון של פס על ההגה ועל המקום שההגה מתלבש עליו כך שיוכלו לחבר את ההגה במיקום המדוייק (כגון ניסן מיקרה).
-
-
@ישראליי ממש לא חבל, כי אם הבעיה היא באמת בפרונט, ומסתבר ששם הבעיה, ייתכן מאוד שגם שני הגלגלים לא מכוונים כאחד בזוגיות בינם לבין עצמם, ולא רק בקשר המשותף שלהם עם ההגה, ככה שאת ה"כסף" [עזוב בטיחות] אתה תשלם בריבית דריבית בצמיגים אכולים ובטסטים חוזרים.
-
@ישראליי כתב באיך ניתן לישר את ההגה:
@EBA ממש לא, הגלגלים ישרים עברתי איתו טסט אני נוסע על 130 קמש אין שום דפיקות
לא אמורים להיות/לשמוע שום דפיקות, הגלגלים שלך יישחקו בקצב מואץ.
ככה לא מתחזקים רכב. נקודה.