עד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה
-
@מרכז הוא טוען שהוא עבר לנתיב פנוי והאאודי כנראה רצה להספיק את הרמזור והאיץ
[ברור שאני לא אובייקטיבי]@פתוח-לשמוע האאודי נסע בנתיב שלו, והשחור נכנס בו.
מה שאומר שהוא לא עבר לנתיב פנוי. אם הנתיב היה פנוי לא היתה תאונה.
לא מסתכלים לראות אם בשניה זו אין רכב צמוד אלי, אלא האם עד שאני יסיים את המעבר נתיב אני לא אפריע לאף כלי רכב אחר.
עריכה: ככל שאני מסתכל על זה שוב, אני לא מוצא צד זכות לרכב השחור (חוץ מזה שהוא בכולל…) -
אני לא חושב שהאאודי נסע מהר מידי… תראה שוב את המהירות שלו ביחס לסוואנה שלפניו באותו נתיב.
פשוט הרכב שלפני השחור נסע מעט לאט מיד וזה גרם לו לעקוף בלי לאותת ובלי להסתכל במראה, ואגב גם אם זה לא היה צומת התוצאה הייתה זהה…אגב, גם הטענה שהוא האיץ כדי להספיק רמזור, גם לא נכונה תראה בעצמך את הרמזור נשאר ירוק עור הרבה אחרי שהם התנגשו, ועוד עברו הרבה מכוניות…
בקיצור, לצערי גם אני חושב שהשחור אשם…
נקווה שלא ייצא בנזק גדול בעז"ה… -
@חיים-ברזל כתב בעד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה:
@itzik בכל אופן אסור לעבור באמצע הצומת
@מרכז כתב בעד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה:
@itzik כתב בעד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה:
השני ביצע עבירה של עקיפה מימין.
מהההה?
עד רגע התאונה אין עקיפה…@פתוח-לשמוע חוץ מאיסור מעבר נתיב בצומת, ולא ידוע לי שיש צומת שמותר לעבור נתיב, יש פה מעבר לנתיב לא פנוי, גם אם האאודי נסע מהר מהמותר או עקף מימין זה לא רלוונטי
מותר לעבור נתיב בכזה צומת.
אסור גם לחלוף ע"פ רכב אחר מימין זה גם נחשב עקיפה וזה מה שהוא עושה.
-
@חיים-ברזל כתב בעד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה:
@itzik בכל אופן אסור לעבור באמצע הצומת
@מרכז כתב בעד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה:
@itzik כתב בעד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה:
השני ביצע עבירה של עקיפה מימין.
מהההה?
עד רגע התאונה אין עקיפה…@פתוח-לשמוע חוץ מאיסור מעבר נתיב בצומת, ולא ידוע לי שיש צומת שמותר לעבור נתיב, יש פה מעבר לנתיב לא פנוי, גם אם האאודי נסע מהר מהמותר או עקף מימין זה לא רלוונטי
מותר לעבור נתיב בכזה צומת.
אסור גם לחלוף ע"פ רכב אחר מימין זה גם נחשב עקיפה וזה מה שהוא עושה.
-
אברך מהכולל שלי מיהר לכולל ורצה לעבור נתיב [לא במקום הנכון] מאחוריו מיהר יותר אאודי והתוצאה לפניכם
הסרטון@פתוח-לשמוע צר לי על חברך,
אך התקיים בו המעשה עם אבי תנועת המוסר ר’ ישראל סלנטר,
שראה את אותו צורבא מרבנן שדרך על הראשון ודחף את השני והפיל את השלישי כי מיהר להספיק את האמן הראשון של הקדיש…@חיים-ברזל אתה מדייק מאוד,
אסור לעבור נתיב בתוך צומת בשום אופן.
האופן היחידי שמותר הוא במצב מיוחד, כמו נתיב חסום באמצע הצומת, וכד’.
בשני נתיבים לאותו הכיוון יש פרשנויות שונות,
ואף אחת לא מקלה במקרה של תאונה. -
@פתוח-לשמוע צר לי על חברך,
אך התקיים בו המעשה עם אבי תנועת המוסר ר’ ישראל סלנטר,
שראה את אותו צורבא מרבנן שדרך על הראשון ודחף את השני והפיל את השלישי כי מיהר להספיק את האמן הראשון של הקדיש…@חיים-ברזל אתה מדייק מאוד,
אסור לעבור נתיב בתוך צומת בשום אופן.
האופן היחידי שמותר הוא במצב מיוחד, כמו נתיב חסום באמצע הצומת, וכד’.
בשני נתיבים לאותו הכיוון יש פרשנויות שונות,
ואף אחת לא מקלה במקרה של תאונה.@גיל הוא דחף את הרכב בכוונה…
-
@גיל הוא דחף את הרכב בכוונה…
@פתוח-לשמוע כתב בעד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה:
@גיל הוא דחף את הרכב בכוונה…
ואז מה?
אם תנסה לעקוף אותי, ואני פרנציפ אתן גז, ותיכנס בי -
מי הסתבך פה? ברור שאתה, כי אני קווקזי…
אבל ברצינות - זה החוק.
רוב תאונות הדרכים שמבוססות על מעבר נתיב - מבוססות גם על אגו…
אם הוא היה נכנס רגע לפני והאאודי היה נכנס בו מאחורה - זה היה סיפור אחר לגמרי… -
לא יזיק לנהוג (תרתי משמע) איסור מעבר נתיב בצומת, צומת הוא קטע כביש מסוכן יחסית אז לא מומלץ לעשות בו פעולות מורכבות (יחסית).
ואידך זיל גמור
-
לא יזיק לנהוג (תרתי משמע) איסור מעבר נתיב בצומת, צומת הוא קטע כביש מסוכן יחסית אז לא מומלץ לעשות בו פעולות מורכבות (יחסית).
ואידך זיל גמור
-
-
יפה.
לתקנה הזאת יש סייג, שחל במקרה שלנו:
כביש חד סטריעריכה: היה זכור לי חד סטרי, אני רואה שהסייג הוא ‘שני נתיבים או יותר’, זה כמובן לא משנה בנידון דידן אבל למען הדיוק.
-
@חיים-ברזל כתב בעד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה:
@itzik כמו"כ כתוב שם שלפני העקיפה צריך לאותת ולבדוק שפנוי
לא טענתי אחרת:
@itzik כתב בעד כמה בעל הרכב השחור אשם בתאונה:
מותר לעבור נתיב בצומת כזה, לא אם יש רכב בנתיב אליו עוברים.
לדעתי עיקר האשמה על השחור, אבל גם השני ביצע עבירה של עקיפה מימין.
-
אברך מהכולל שלי מיהר לכולל ורצה לעבור נתיב [לא במקום הנכון] מאחוריו מיהר יותר אאודי והתוצאה לפניכם
הסרטוןפוסט זה נמחק!