דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      130 פוסטים 45 כותבים 92.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא אשכול סוכני ביטוח זולים Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE EBA

        @מיכאלb כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

        מישהו שכותב הרבה על כלכלה)

        מישהו שכותב המון על המון נושאים, שהמשותף לכולם הוא קידום מכירות של האתר שלו וכל מה שהוא משווק שם. [ובכתבה הזו גופא הוא מצהיר על עצמו במפורש שהוא משקר במצח נחושה בשביל בצע כסף].
        חוץ מזה אין שום חידוש ב"כתבה" הזו. השוואת מחירים בסיסית שכל אחד אמור להבין לבד שצריך לעשות.

        מיכאלbמ מנותק
        מיכאלbמ מנותק
        מיכאלb
        מורה נהיגה
        כתב נערך לאחרונה על ידי מיכאלb
        #90

        @EBA וואלה צודק,
        נראה לי שאמחק את הקישור

        חוץ מזה אין שום חידוש ב"כתבה" הזו. השוואת מחירים בסיסית שכל אחד אמור להבין לבד שצריך לעשות.

        הלוואי וכל אחד היה מבין את זה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • מושמ מנותק
          מושמ מנותק
          מוש
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #91

          האם מישהו יכול לסכם
          אם איזה שאלות ובקשות לבוא לביטוחים.
          על מה להתעקש ועל מה לא.

          יש כמובן את חובה
          אבל אחרי זה יש את צד ג’
          שמשות.
          מראות.
          גרירה
          השתתפות עצמית

          אני חושב שזה יותר יעיל לבוא עם מה אנחנו רוצים.
          ועל זה לעשות הצעות.

          אני גם צריך לחדש את הביטוח
          בסוף החודש.
          והייתי רוצה להגיע למקסימום במינימום.

          תודה רבה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א א.ב.

            @איש-פשוט-מאוד ממש מוזר
            אני סגרתי שבוע שעבר עם שומרה דרך סוכנת בשם גיטי וייס ויצא לי פחות 800 שקל מההצעה של רחלי מליברה וכמובן הרווחתי שאני עובד עם סוכן שיעזור לי בכל תביעה

            ד מנותק
            ד מנותק
            דובאי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #92

            @א.ב.
            אפשר לקבל את הפרטים של הסוכנת שלך?

            טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד דובאי

              @א.ב.
              אפשר לקבל את הפרטים של הסוכנת שלך?

              טרנטעט מנותק
              טרנטעט מנותק
              טרנטע
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #93

              @דובאי שם וטלפון: גיטי וויס, טלפון 02-6510363 וגם 053-3101073

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שישש מנותק
                שישש מנותק
                שיש
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #94

                עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
                אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

                יוניי טרנטעט משה אייזנבאךמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • שישש שיש

                  עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
                  אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

                  יוניי מנותק
                  יוניי מנותק
                  יוני
                  מגיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #95

                  @שיש כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                  עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם

                  אכן

                  רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                  גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שישש שיש

                    עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
                    אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

                    טרנטעט מנותק
                    טרנטעט מנותק
                    טרנטע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #96

                    @שיש אני עכשיו הפעלתי ביטוח פנסים והיו בסדר גמור (כולל רחלי שעזרה לי)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שישש שיש

                      עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
                      אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

                      משה אייזנבאךמ מחובר
                      משה אייזנבאךמ מחובר
                      משה אייזנבאך
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #97

                      @שיש מה זה אומר 7 עניים
                      לבדוק שמה
                      אני מתקשר ואז ?
                      לא כ"כ הבנתי

                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                        @שיש מה זה אומר 7 עניים
                        לבדוק שמה
                        אני מתקשר ואז ?
                        לא כ"כ הבנתי

                        חובק עולםח מחובר
                        חובק עולםח מחובר
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #98

                        @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
                        קיצר לקרא הכול.

                        משה אייזנבאךמ טרנטעט 2 תגובות תגובה אחרונה
                        4
                        • חובק עולםח חובק עולם

                          @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
                          קיצר לקרא הכול.

                          משה אייזנבאךמ מחובר
                          משה אייזנבאךמ מחובר
                          משה אייזנבאך
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #99

                          @חובק-עולם כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

                          חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חובק עולםח חובק עולם

                            @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
                            קיצר לקרא הכול.

                            טרנטעט מנותק
                            טרנטעט מנותק
                            טרנטע
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                            #100

                            @חובק-עולם גם לי כתוב, אבל לא חשבתי להתקשר, כי אם אני לא טועה הנוסח הוא שהמחיר מבוסס על הק"מ משוער אך הוא לא מחייב, אני טועה ?!
                            4d1910d3-6bd8-479d-8cd3-011d3d0079fa-image.png

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טרנטעט טרנטע

                              @חובק-עולם גם לי כתוב, אבל לא חשבתי להתקשר, כי אם אני לא טועה הנוסח הוא שהמחיר מבוסס על הק"מ משוער אך הוא לא מחייב, אני טועה ?!
                              4d1910d3-6bd8-479d-8cd3-011d3d0079fa-image.png

                              ה מחובר
                              ה מחובר
                              הרשלה 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #101

                              @טרנטע לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                                @חובק-עולם כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

                                חובק עולםח מחובר
                                חובק עולםח מחובר
                                חובק עולם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #102

                                @משה-אייזנבאך כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

                                כן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה הרשלה 0

                                  @טרנטע לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                                  חובק עולםח מחובר
                                  חובק עולםח מחובר
                                  חובק עולם
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #103

                                  @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                  לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                                  ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                                  זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                                  מתושלח הבבלימ משה אייזנבאךמ יוניי 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • חובק עולםח חובק עולם

                                    @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                    לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                                    ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                                    זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                                    מתושלח הבבלימ מנותק
                                    מתושלח הבבלימ מנותק
                                    מתושלח הבבלי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #104

                                    @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                    @הרשלה-0 כתב ב[בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.]אמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                                    ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.

                                    אולי שם זיוף קילומטר יהיה דבר חיובי ולא לגניבה 🙃

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חובק עולםח חובק עולם

                                      @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                      לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                                      ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                                      זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                                      משה אייזנבאךמ מחובר
                                      משה אייזנבאךמ מחובר
                                      משה אייזנבאך
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #105

                                      @חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
                                      מה עוד אני צריך לבדוק ?

                                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                                        @חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
                                        מה עוד אני צריך לבדוק ?

                                        חובק עולםח מחובר
                                        חובק עולםח מחובר
                                        חובק עולם
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #106

                                        @משה-אייזנבאך את כל הסיבות להנחה
                                        לשים לב בעיקר לחלק הזה של הפוליסה שאתה עומד מאחורי כל מה שכתוב שם. (הם לפעמים מניחים הנחות ללא בסיס העיקר לתת לך את ההצעה הטובה ביותר)
                                        5a412e7c-652b-4a45-b819-8f84d2934528-image.png

                                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • חובק עולםח חובק עולם

                                          @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                          לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                                          ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                                          זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                                          יוניי מנותק
                                          יוניי מנותק
                                          יוני
                                          מגיה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #107

                                          @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                          ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן
                                          287fe44d-d3e3-4fca-b2aa-3e2d26f5243b-image.png
                                          מלשונם זה מבטל את ההנחה ולא את הביטוח

                                          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                          חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • יוניי יוני

                                            @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                            ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן
                                            287fe44d-d3e3-4fca-b2aa-3e2d26f5243b-image.png
                                            מלשונם זה מבטל את ההנחה ולא את הביטוח

                                            חובק עולםח מחובר
                                            חובק עולםח מחובר
                                            חובק עולם
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #108

                                            @יוני וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                                            יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • חובק עולםח חובק עולם

                                              @יוני וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                                              יוניי מנותק
                                              יוניי מנותק
                                              יוני
                                              מגיה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #109

                                              @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                              וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                                              איפה אתה רואה את זה מלשונם?
                                              אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
                                              כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’

                                              רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                              גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                              טרנטעט חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              90

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום