דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      130 פוסטים 45 כותבים 93.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא אשכול סוכני ביטוח זולים Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • חובק עולםח חובק עולם

        @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
        קיצר לקרא הכול.

        משה אייזנבאךמ מנותק
        משה אייזנבאךמ מנותק
        משה אייזנבאך
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #99

        @חובק-עולם כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חובק עולםח חובק עולם

          @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
          קיצר לקרא הכול.

          טרנטעט מנותק
          טרנטעט מנותק
          טרנטע
          כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
          #100

          @חובק-עולם גם לי כתוב, אבל לא חשבתי להתקשר, כי אם אני לא טועה הנוסח הוא שהמחיר מבוסס על הק"מ משוער אך הוא לא מחייב, אני טועה ?!
          4d1910d3-6bd8-479d-8cd3-011d3d0079fa-image.png

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טרנטעט טרנטע

            @חובק-עולם גם לי כתוב, אבל לא חשבתי להתקשר, כי אם אני לא טועה הנוסח הוא שהמחיר מבוסס על הק"מ משוער אך הוא לא מחייב, אני טועה ?!
            4d1910d3-6bd8-479d-8cd3-011d3d0079fa-image.png

            ה מחובר
            ה מחובר
            הרשלה 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #101

            @טרנטע לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

            חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

              @חובק-עולם כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

              חובק עולםח מנותק
              חובק עולםח מנותק
              חובק עולם
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #102

              @משה-אייזנבאך כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

              כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

              כן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה הרשלה 0

                @טרנטע לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #103

                @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                מתושלח הבבלימ משה אייזנבאךמ יוניי 3 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • חובק עולםח חובק עולם

                  @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                  לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                  ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                  זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                  מתושלח הבבלימ מנותק
                  מתושלח הבבלימ מנותק
                  מתושלח הבבלי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #104

                  @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                  @הרשלה-0 כתב ב[בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.]אמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                  ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.

                  אולי שם זיוף קילומטר יהיה דבר חיובי ולא לגניבה 🙃

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חובק עולםח חובק עולם

                    @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                    לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                    ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                    זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                    משה אייזנבאךמ מנותק
                    משה אייזנבאךמ מנותק
                    משה אייזנבאך
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #105

                    @חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
                    מה עוד אני צריך לבדוק ?

                    חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                      @חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
                      מה עוד אני צריך לבדוק ?

                      חובק עולםח מנותק
                      חובק עולםח מנותק
                      חובק עולם
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #106

                      @משה-אייזנבאך את כל הסיבות להנחה
                      לשים לב בעיקר לחלק הזה של הפוליסה שאתה עומד מאחורי כל מה שכתוב שם. (הם לפעמים מניחים הנחות ללא בסיס העיקר לתת לך את ההצעה הטובה ביותר)
                      5a412e7c-652b-4a45-b819-8f84d2934528-image.png

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • חובק עולםח חובק עולם

                        @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                        לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                        ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                        זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                        יוניי מנותק
                        יוניי מנותק
                        יוני
                        מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #107

                        @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                        ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן
                        287fe44d-d3e3-4fca-b2aa-3e2d26f5243b-image.png
                        מלשונם זה מבטל את ההנחה ולא את הביטוח

                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יוניי יוני

                          @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                          ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן
                          287fe44d-d3e3-4fca-b2aa-3e2d26f5243b-image.png
                          מלשונם זה מבטל את ההנחה ולא את הביטוח

                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #108

                          @יוני וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                          יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חובק עולםח חובק עולם

                            @יוני וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                            יוניי מנותק
                            יוניי מנותק
                            יוני
                            מגיה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #109

                            @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                            וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                            איפה אתה רואה את זה מלשונם?
                            אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
                            כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’

                            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                            טרנטעט חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • יוניי יוני

                              @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                              וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                              איפה אתה רואה את זה מלשונם?
                              אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
                              כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’

                              טרנטעט מנותק
                              טרנטעט מנותק
                              טרנטע
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #110

                              @יוני הפרשנות שלי כמוך שאין לזה שום משמעות אם עברת את הקילומטר הצפוי, זה לא קילומטר מחייב, אחרת היה צריך להיות כתוב הביטוח שהוא עד 9,000 ק"מ. אבל מה הבעיה תכף נתקשר לרחלי ונשאל

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יוניי יוני

                                @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                                איפה אתה רואה את זה מלשונם?
                                אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
                                כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’

                                חובק עולםח מנותק
                                חובק עולםח מנותק
                                חובק עולם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #111

                                @יוני כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                איפה אתה רואה את זה מלשונם?

                                אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?

                                טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יורם בוסקילהי מחובר
                                  יורם בוסקילהי מחובר
                                  יורם בוסקילה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #112

                                  אני שאלתי את רחלי ואמרה לי שזה לא מחייב.
                                  היא אמרה לי לא לשלוח תמונת מד ק"מ, ושהבקשה לשלוח היא ניסוח לקוני ששולחים לכולם.
                                  אין לי הקלטה של השיחה.
                                  אולי אם מישהו יעלה כאן הקלטה כזו, זה ירגיע את כל הציבור הקדוש.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • חובק עולםח חובק עולם

                                    @יוני כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                    איפה אתה רואה את זה מלשונם?

                                    אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?

                                    טרנטעט מנותק
                                    טרנטעט מנותק
                                    טרנטע
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #113

                                    @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                    אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?

                                    התקשרתי אליה ושאלתי אותה אז היא אמרה ששנה הבאה שאני יחדש את הביטוח אם הם יראו שעברתי את ה 9000 ק"מ ייתכן והם יציעו לי מחיר יקר יותר, אבל תכל’ס כמו שכתב @יורם-בוסקילה אני לא שלחתי לה תמונה של המד קילומטר והם לא עדכנו אותי שהפוליסה בוטלה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • M מנותק
                                      M מנותק
                                      mik6868
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
                                      #114

                                      כשעוברים בטסט מבקשים את המספר של הק"מ אז בתביעות יכול להיות שיבקשו את הנתונים האלה או שיש להם גישה ישירה לנתונים האלו ואז הפסיד האדם את כספו רחלי סוף כל סוף פקידה ולא אחראית על הקומבינות שהמנהלים מנסים לעשות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • חובק עולםח חובק עולם

                                        @משה-אייזנבאך את כל הסיבות להנחה
                                        לשים לב בעיקר לחלק הזה של הפוליסה שאתה עומד מאחורי כל מה שכתוב שם. (הם לפעמים מניחים הנחות ללא בסיס העיקר לתת לך את ההצעה הטובה ביותר)
                                        5a412e7c-652b-4a45-b819-8f84d2934528-image.png

                                        טוסוןט מחובר
                                        טוסוןט מחובר
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #115

                                        @חובק-עולם כתוב מפורש עלול לבטל ההנחה או מקצתה, לדעתי אין כאן בית מיחוש, והפוליסה תקיפה
                                        (רק לי נראה שכדאי ש @מיכלין-שמאי-רכב יביע את דעתו המקצועית כאן?)

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)
                                        נחייה ולא…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • חובק עולםח מנותק
                                          חובק עולםח מנותק
                                          חובק עולם
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                          #116

                                          לדעתי ובפרט אחרי שבררתי שזה עוד כמה עשרות שקלים כדאי שיהיה כתוב ללא הגבלת ק"מ שווה את זה רק על הצד וכו’

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • TCRVOT מחובר
                                            TCRVOT מחובר
                                            TCRVO
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי TCRVO
                                            #117

                                            @חובק-עולם @mik6868 פשוט תקראו מה כתוב
                                            צילום מסך 2026-06-05 014636.png
                                            הביטוח הוא על פי צפי אם הם יצליחו להוכיח שצפית 90K והסכמת לרשום 9K אולי תהיה בבעיה על דמי הביטוח מעבר לזה לא אמור להיות לדעתי שום בעיה
                                            אני עשיתי ביטוח והיא רשמה לי K9 כתבתי לה במייל שזה לא מקובל עלי אז היא התקשרה אלי (מוקלט) להגיד שזה לא מחייב כלום
                                            עשיתי 50K ועכשיו חידשתי את הביטוח באותו מחיר
                                            לזרוע פחדים זה קל אבל זה לא תמיד נכון
                                            מה שכתבתי בעבר “לפתוח עיניים” זה פשוט לראות שהשנת רשיון שביקשת מצוינת (כי אני ביקשתי ב2025 משנה רשיון ורשמו לי 2023 קרי שנתיים, אז התקשרתי לדרוש תיקון וכן כל כיו"ב מומלץ לשים לב
                                            אבל הסתייגות של ק"מ שהם אומרים לך שזה לא מחייב (והרי השיחות אצלם גם מוקלטות) לא מפחיד אותי
                                            בהצלחה לכולם

                                            ג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה

                                            M חובק עולםח פייבל אשרינופ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                            2
                                            • TCRVOT TCRVO

                                              @חובק-עולם @mik6868 פשוט תקראו מה כתוב
                                              צילום מסך 2026-06-05 014636.png
                                              הביטוח הוא על פי צפי אם הם יצליחו להוכיח שצפית 90K והסכמת לרשום 9K אולי תהיה בבעיה על דמי הביטוח מעבר לזה לא אמור להיות לדעתי שום בעיה
                                              אני עשיתי ביטוח והיא רשמה לי K9 כתבתי לה במייל שזה לא מקובל עלי אז היא התקשרה אלי (מוקלט) להגיד שזה לא מחייב כלום
                                              עשיתי 50K ועכשיו חידשתי את הביטוח באותו מחיר
                                              לזרוע פחדים זה קל אבל זה לא תמיד נכון
                                              מה שכתבתי בעבר “לפתוח עיניים” זה פשוט לראות שהשנת רשיון שביקשת מצוינת (כי אני ביקשתי ב2025 משנה רשיון ורשמו לי 2023 קרי שנתיים, אז התקשרתי לדרוש תיקון וכן כל כיו"ב מומלץ לשים לב
                                              אבל הסתייגות של ק"מ שהם אומרים לך שזה לא מחייב (והרי השיחות אצלם גם מוקלטות) לא מפחיד אותי
                                              בהצלחה לכולם

                                              ג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה

                                              M מנותק
                                              M מנותק
                                              mik6868
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #118

                                              @TCRVO לא הבנתי את הקשר בין הצילום שהבאת למה שכתבת בהמשך בצילום מוסבר "שדמי הביטוח מקבלים רק על סמך מה שהצהרת " (שאתה נוסע 9K ולא יותר)
                                              ומה שהסברת זה נקודה שדיברת עם רחלי "ואמרה שזה בסדר "
                                              תכלס אם יש אדם שמגיע איתם לתביעה ונגיד על סך 100 אלף נראה לך הם לא ימצאו דרך להתנער מהרחלי הזאת או שלא אבל יפסקו לפי מה שאדם חתם והקלטת שיחה לא בטוח שזה ראיה חותכת כי מי אמר שלא ביים הצגה של שיחה ועם מי

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              77

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום