בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.
-
@הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת
ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?@חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
מה עוד אני צריך לבדוק ? -
@חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
מה עוד אני צריך לבדוק ?@משה-אייזנבאך את כל הסיבות להנחה
לשים לב בעיקר לחלק הזה של הפוליסה שאתה עומד מאחורי כל מה שכתוב שם. (הם לפעמים מניחים הנחות ללא בסיס העיקר לתת לך את ההצעה הטובה ביותר)

-
@הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת
ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?@חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן

מלשונם זה מבטל את ההנחה ולא את הביטוח -
@חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן

מלשונם זה מבטל את ההנחה ולא את הביטוח -
@חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום
איפה אתה רואה את זה מלשונם?
אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’ -
@חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום
איפה אתה רואה את זה מלשונם?
אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’ -
@חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום
איפה אתה רואה את זה מלשונם?
אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’ -
אני שאלתי את רחלי ואמרה לי שזה לא מחייב.
היא אמרה לי לא לשלוח תמונת מד ק"מ, ושהבקשה לשלוח היא ניסוח לקוני ששולחים לכולם.
אין לי הקלטה של השיחה.
אולי אם מישהו יעלה כאן הקלטה כזו, זה ירגיע את כל הציבור הקדוש. -
@יוני כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
איפה אתה רואה את זה מלשונם?
אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?
@חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?
התקשרתי אליה ושאלתי אותה אז היא אמרה ששנה הבאה שאני יחדש את הביטוח אם הם יראו שעברתי את ה 9000 ק"מ ייתכן והם יציעו לי מחיר יקר יותר, אבל תכל’ס כמו שכתב @יורם-בוסקילה אני לא שלחתי לה תמונה של המד קילומטר והם לא עדכנו אותי שהפוליסה בוטלה
-
@משה-אייזנבאך את כל הסיבות להנחה
לשים לב בעיקר לחלק הזה של הפוליסה שאתה עומד מאחורי כל מה שכתוב שם. (הם לפעמים מניחים הנחות ללא בסיס העיקר לתת לך את ההצעה הטובה ביותר)

@חובק-עולם כתוב מפורש עלול לבטל ההנחה או מקצתה, לדעתי אין כאן בית מיחוש, והפוליסה תקיפה
(רק לי נראה שכדאי ש @מיכלין-שמאי-רכב יביע את דעתו המקצועית כאן?) -
@חובק-עולם @mik6868 פשוט תקראו מה כתוב

הביטוח הוא על פי צפי אם הם יצליחו להוכיח שצפית 90K והסכמת לרשום 9K אולי תהיה בבעיה על דמי הביטוח מעבר לזה לא אמור להיות לדעתי שום בעיה
אני עשיתי ביטוח והיא רשמה לי K9 כתבתי לה במייל שזה לא מקובל עלי אז היא התקשרה אלי (מוקלט) להגיד שזה לא מחייב כלום
עשיתי 50K ועכשיו חידשתי את הביטוח באותו מחיר
לזרוע פחדים זה קל אבל זה לא תמיד נכון
מה שכתבתי בעבר “לפתוח עיניים” זה פשוט לראות שהשנת רשיון שביקשת מצוינת (כי אני ביקשתי ב2025 משנה רשיון ורשמו לי 2023 קרי שנתיים, אז התקשרתי לדרוש תיקון וכן כל כיו"ב מומלץ לשים לב
אבל הסתייגות של ק"מ שהם אומרים לך שזה לא מחייב (והרי השיחות אצלם גם מוקלטות) לא מפחיד אותי
בהצלחה לכולםג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה
-
@חובק-עולם @mik6868 פשוט תקראו מה כתוב

הביטוח הוא על פי צפי אם הם יצליחו להוכיח שצפית 90K והסכמת לרשום 9K אולי תהיה בבעיה על דמי הביטוח מעבר לזה לא אמור להיות לדעתי שום בעיה
אני עשיתי ביטוח והיא רשמה לי K9 כתבתי לה במייל שזה לא מקובל עלי אז היא התקשרה אלי (מוקלט) להגיד שזה לא מחייב כלום
עשיתי 50K ועכשיו חידשתי את הביטוח באותו מחיר
לזרוע פחדים זה קל אבל זה לא תמיד נכון
מה שכתבתי בעבר “לפתוח עיניים” זה פשוט לראות שהשנת רשיון שביקשת מצוינת (כי אני ביקשתי ב2025 משנה רשיון ורשמו לי 2023 קרי שנתיים, אז התקשרתי לדרוש תיקון וכן כל כיו"ב מומלץ לשים לב
אבל הסתייגות של ק"מ שהם אומרים לך שזה לא מחייב (והרי השיחות אצלם גם מוקלטות) לא מפחיד אותי
בהצלחה לכולםג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה
@TCRVO לא הבנתי את הקשר בין הצילום שהבאת למה שכתבת בהמשך בצילום מוסבר "שדמי הביטוח מקבלים רק על סמך מה שהצהרת " (שאתה נוסע 9K ולא יותר)
ומה שהסברת זה נקודה שדיברת עם רחלי "ואמרה שזה בסדר "
תכלס אם יש אדם שמגיע איתם לתביעה ונגיד על סך 100 אלף נראה לך הם לא ימצאו דרך להתנער מהרחלי הזאת או שלא אבל יפסקו לפי מה שאדם חתם והקלטת שיחה לא בטוח שזה ראיה חותכת כי מי אמר שלא ביים הצגה של שיחה ועם מי -
@חובק-עולם @mik6868 פשוט תקראו מה כתוב

הביטוח הוא על פי צפי אם הם יצליחו להוכיח שצפית 90K והסכמת לרשום 9K אולי תהיה בבעיה על דמי הביטוח מעבר לזה לא אמור להיות לדעתי שום בעיה
אני עשיתי ביטוח והיא רשמה לי K9 כתבתי לה במייל שזה לא מקובל עלי אז היא התקשרה אלי (מוקלט) להגיד שזה לא מחייב כלום
עשיתי 50K ועכשיו חידשתי את הביטוח באותו מחיר
לזרוע פחדים זה קל אבל זה לא תמיד נכון
מה שכתבתי בעבר “לפתוח עיניים” זה פשוט לראות שהשנת רשיון שביקשת מצוינת (כי אני ביקשתי ב2025 משנה רשיון ורשמו לי 2023 קרי שנתיים, אז התקשרתי לדרוש תיקון וכן כל כיו"ב מומלץ לשים לב
אבל הסתייגות של ק"מ שהם אומרים לך שזה לא מחייב (והרי השיחות אצלם גם מוקלטות) לא מפחיד אותי
בהצלחה לכולםג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה
@TCRVO גם אני מבוטח שם. ועד שלא יגיע מישהו שהיה רשום לו בפוליסה עד 9000 ק"מ ועשה תאונה אחרי 9000 ק"מ ושילמו לו בלי בעיות- אני אתעקש שבפוליסה שלי לא תהיה רשומה שום הגבלה.
כנראה עוד לא יצא לך לתבוע חברת ביטוח. (ובע"ה שלא יצא לך בחיים.) ועוד על סכום גדול. הם יתעלקו על כל אי התאמה בפרטים. בפרט שהם רושמים שזה הצהרת אמון. ובפרט שזה עלה לי עוד איזה שבעים שקל שזה לא יהיה רשום. רק אם אני אצטרך הקלטת שיחה ואצטרך לחפש את ההקלטה- שווה לי -
בפוליסה כתוב מפורש שתנאים אלו עלולים להוביל לביטוח ההנחה, לא נראה לי שהם יוכלו להפוך את זה לתנאי מחייב לעצם הביטוח, מקסימום כשיתבעו אותם יאלצו לשלם עוד 2000 שקל של ההנחה.
אפשר לראות את המשפט הזה בתמונה שהועלתה כאןנקודה אחרת שמפריעה לי היא שרחלי עונה במספר אישי ולא מספר של משרד, גם שם כל השיחה מוקלטת?
-
בפוליסה כתוב מפורש שתנאים אלו עלולים להוביל לביטוח ההנחה, לא נראה לי שהם יוכלו להפוך את זה לתנאי מחייב לעצם הביטוח, מקסימום כשיתבעו אותם יאלצו לשלם עוד 2000 שקל של ההנחה.
אפשר לראות את המשפט הזה בתמונה שהועלתה כאןנקודה אחרת שמפריעה לי היא שרחלי עונה במספר אישי ולא מספר של משרד, גם שם כל השיחה מוקלטת?
@יורם-בוסקילה אלי היא חוזרת בדר"כ בשעות העבודה מהמס’ של המשרד (וגם אם לא זה מוקלט אצלי)
@חובק-עולם תבעתי חברת ביטוח (אחרת ולא על סכום גדול 15K) ועבר חלק
@mik6868 דמי הביטוח זה מה שאתה משלם לא מה שאתה מקבל
ברוך השם לא היה לי תביעה גדולה אבל על כל צרה שלא תבוא יש לך בביטוח צד ג גם הוצאות משפטיות, גם למקרה שתצטרך לתבוע את ליברה כי יש לך הקלטה של עובדת בכירה אצלם שהם מתכחשים להבכל מקרה כל מי שבא לו לשלם יותר זכותו (ליברה אפי’ ישמחו מסתמא) אבל שיעשה את זה בשום שכל ולא בגלל פראנויה של אנשים (או בגלל שכתבתי בעבר להסתכל ב 7 עינים)
-
@יורם-בוסקילה אלי היא חוזרת בדר"כ בשעות העבודה מהמס’ של המשרד (וגם אם לא זה מוקלט אצלי)
@חובק-עולם תבעתי חברת ביטוח (אחרת ולא על סכום גדול 15K) ועבר חלק
@mik6868 דמי הביטוח זה מה שאתה משלם לא מה שאתה מקבל
ברוך השם לא היה לי תביעה גדולה אבל על כל צרה שלא תבוא יש לך בביטוח צד ג גם הוצאות משפטיות, גם למקרה שתצטרך לתבוע את ליברה כי יש לך הקלטה של עובדת בכירה אצלם שהם מתכחשים להבכל מקרה כל מי שבא לו לשלם יותר זכותו (ליברה אפי’ ישמחו מסתמא) אבל שיעשה את זה בשום שכל ולא בגלל פראנויה של אנשים (או בגלל שכתבתי בעבר להסתכל ב 7 עינים)
@TCRVO כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
אבל על כל צרה שלא תבוא יש לך בביטוח צד ג גם הוצאות משפטיות, גם למקרה שתצטרך לתבוע את ליברה כי יש לך הקלטה של עובדת בכירה אצלם שהם מתכחשים לה
אבל אם לטענתם הפוליסה לא מחייבת אז מאיזו פוליסה הם ישלמו הוצאות משפט? אני לא אומר שאתה לא צודק חלילה אלא מנסה להבין את המשפט המצוטט. (כמובן שחברת ביטוח שתסרב להתחייבות של נציגיה תקבל עמבוש לא פשוט אבל עדיין צריך מאד להיות עירניים).
אגב, מבחינת הלכה אם אני מתחייב שפלוני יתן לך מיליון שקל, גם אם יש לך הקלטה אתה לא יכול לתבוע לא אותי ולא אותו (יש תרעומת) לא יודע איך זה עובד משפטית אולי מר @מיכלין-שמאי-רכב הנכבד ידע לתת אור בעניין.
-
@TCRVO כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:
אבל על כל צרה שלא תבוא יש לך בביטוח צד ג גם הוצאות משפטיות, גם למקרה שתצטרך לתבוע את ליברה כי יש לך הקלטה של עובדת בכירה אצלם שהם מתכחשים לה
אבל אם לטענתם הפוליסה לא מחייבת אז מאיזו פוליסה הם ישלמו הוצאות משפט? אני לא אומר שאתה לא צודק חלילה אלא מנסה להבין את המשפט המצוטט. (כמובן שחברת ביטוח שתסרב להתחייבות של נציגיה תקבל עמבוש לא פשוט אבל עדיין צריך מאד להיות עירניים).
אגב, מבחינת הלכה אם אני מתחייב שפלוני יתן לך מיליון שקל, גם אם יש לך הקלטה אתה לא יכול לתבוע לא אותי ולא אותו (יש תרעומת) לא יודע איך זה עובד משפטית אולי מר @מיכלין-שמאי-רכב הנכבד ידע לתת אור בעניין.
@מאיר אני הצהרתי בטעות שיש לי עבר ביטוחי 3 שנים ואז שעברתי במקרה על הרשיון שלי חשבנתי שרק עוד חודשיים יש לי עבר ביטוחי של 3 שנים וההצרה היתה טעות במעמד עשיית הביטוח ,התקשרתי לרחל הנודעת והא אמרה מה הבעיה אני מתקנת לך ורושמת אצלינו (רעש של תיקתוקים של מקלדת) ואז אומרת לי הנה רשום אתה מסודר, שאלתי אותה אני יכול לקבל העתק אני לא רגוע ומה אם חס וחלילה יהיה תאונה, אז היא אומרת אם אתה רוצה תפנה לשירות הם יבקשו ממך עוד כסף, אבל שתדע שאני סידרתי אותך ואתה לא צריך והכל מסודר.
-
@מאיר אני הצהרתי בטעות שיש לי עבר ביטוחי 3 שנים ואז שעברתי במקרה על הרשיון שלי חשבנתי שרק עוד חודשיים יש לי עבר ביטוחי של 3 שנים וההצרה היתה טעות במעמד עשיית הביטוח ,התקשרתי לרחל הנודעת והא אמרה מה הבעיה אני מתקנת לך ורושמת אצלינו (רעש של תיקתוקים של מקלדת) ואז אומרת לי הנה רשום אתה מסודר, שאלתי אותה אני יכול לקבל העתק אני לא רגוע ומה אם חס וחלילה יהיה תאונה, אז היא אומרת אם אתה רוצה תפנה לשירות הם יבקשו ממך עוד כסף, אבל שתדע שאני סידרתי אותך ואתה לא צריך והכל מסודר.
@אשי זה ממש לא נשמע טוב, לזה גם אני לא הייתי מסכים בלי העתק אצלי
@מאיר הוויכוח הוא רק על ההנחה בדמי הביטוח לא על עצם הביטוח
ולמיטב ידיעתי בין מבחינה הלכתית ובין מבחינה משפטית עובד שלך ש"טעה" מחייב אותךוואו אני כבר מרגיש כבר ממש גרוע לסנגר על ליברה, אולי כבר הגיע הזמן שיתנו לי אחוזים?

בכל מקרה למען הסר ספק אין לי מזה שום טובת הנאה חוץ מלשמוח לשמוע על עוד חבר שחסך מאות / אלפי ש"ח בשנה
בהצלחה לכולם וכמובן לשים
וגם קצת שכל
