השתמשות באנד ברקס.
-
@שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:
מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
שורש הנושא היה , במקום ללחוץ על הברקס, להרים אנדברקס.
לכאורה אתה אומר שאם מרימים אנדברקס אזי עדיף ניוטרל.
אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?@y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:
אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?
בטח שיש הבדל! דבר ראשון כמו שהסברתי, שהבלמים הם גם ובעיקר הקדמיים, הנד ברקס זה רק אחורי.
ולפי מה שאני מבין זה ממש מסוכן כי אתה יכול לעשות “צלחת” כשהגלגלים האחוריים יינעלו…
וגם יעלה לך עשן מהגלגל האחורי, וגם זה בלם הרבה יותר חלש, וגם הבלאי שלו עולה הרבה יותר…
בקיצור, תמצא פתרון אחר לשחרר את הרגל.
[באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה] -
@y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:
אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?
בטח שיש הבדל! דבר ראשון כמו שהסברתי, שהבלמים הם גם ובעיקר הקדמיים, הנד ברקס זה רק אחורי.
ולפי מה שאני מבין זה ממש מסוכן כי אתה יכול לעשות “צלחת” כשהגלגלים האחוריים יינעלו…
וגם יעלה לך עשן מהגלגל האחורי, וגם זה בלם הרבה יותר חלש, וגם הבלאי שלו עולה הרבה יותר…
בקיצור, תמצא פתרון אחר לשחרר את הרגל.
[באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]@EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:
באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]
חבל שלא ראית… זעזוע לבטלה!
לא הכוונה במהירות 30000 קמ’‘ש!
הכוונה שלאחר שעצרת כבר!!! ברמזור ע’‘י ברקס נומאלי ונוח בלי להעיר את נוסעי הרכב… וכו’… אתה רוצה לשחרר את הרגל עד שיועיל בטובו הרמזור להפוך לירוק… -
@EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:
באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]
חבל שלא ראית… זעזוע לבטלה!
לא הכוונה במהירות 30000 קמ’‘ש!
הכוונה שלאחר שעצרת כבר!!! ברמזור ע’‘י ברקס נומאלי ונוח בלי להעיר את נוסעי הרכב… וכו’… אתה רוצה לשחרר את הרגל עד שיועיל בטובו הרמזור להפוך לירוק… -
@y05832 אה…
אז לזה באמת אני משתמש עם ניוטרל.
שחרור לרגל, הפחתת רעידות, ומנוחה לברקסים שמפחיתה בלאי.
כמובן רק במישור. [כדי שכשיהיה ירוק, אם תשכח שעשית ניוטרל, לא תעוף על הרכב שמאחוריך… וכבר היו דברים מעולם]. -
@EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:
כמובן רק במישור
אפשר נימוק?
בירידה או בעליה זה לא מומלץ?אגב פתאום שמתי לב שהרבה משתמשים ברעיון הזה… אני רואה לפני הרבה בלי תאורת ברקס…
ונזכרתי גם שזה תחביב של נהגי אוטובוס… -
רציתי לברר מה אתם יודעים על שימוש באנד ברקס באופן תמידי,
כגון ברמזורים על דרייב סתם כך בכל עצירה שבא ליישר ת’רגל…
עריכה:
ועכשיו התעוררה לי עוד שאלה. מעניין לעניין באותו עניין,
נניח האוטו ‘גולש’ על 10 קמ’‘ש, ישנו הבדל אם אבלום ע’‘י האנד ברקס או ע’'י הברקס?
ואם ישנו, למה?
ועד לאיזה מהירות?