דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. בלימה
  3. השתמשות באנד ברקס.

השתמשות באנד ברקס.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בלימה
אנד ברקסברקסים
26 פוסטים 11 כותבים 388 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מאירמ מאיר

    @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

    לא כ’'כ הבנתי…
    עסקינן באדם אשר הגיע לרמזור, בלם, ועכשיו יודע שמחכה לו לפחות דקה המתנה במקרה הטוב… וזה לא הרמזור הראשון…

    במקרה כזה אין בעיה. מה שכן כתבתי שיתכן ויהיה הבדל מזערי בצריכת הדלק באותם רגעים.

    KlonimoosK מנותק
    KlonimoosK מנותק
    Klonimoos
    מגיה מייבין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
    #14

    @מאיר כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

    שיתכן ויהיה הבדל מזערי בצריכת הדלק באותם רגעים.

    לטוב או למוטב?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

      @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

      ברמזורים תעביר לניוטרל עדיף מאשר להיות על דרייב לדעתי זה שוחק את המערכת

      למה?

      שלוימי טש מנותק
      שלוימי טש מנותק
      שלוימי ט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
      ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
      לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

      נייטרון חפשינ מוטי 56מ KlonimoosK 3 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • שלוימי טש שלוימי ט

        @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
        ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
        לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשי
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

        @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
        ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
        לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

        זה הסבר יפה מסברא, אבל המערכת של האנדברקס אמורה להחזיק את הרכב גם בירידה חדה וברכב רגיל זה לא הבדל גדול ממצב דרייב, ומלבד זאת לא אמור להיות הבדל בעומס על האנדברקס כשהרכב על דרייב אלא אם כן לצורך זה את מושך את הידית בכל הכח.

        האם ידוע לך שהאמברקס ברוב הרכבים משתמש באותם רפידות של הבלמים?

        ואגב מומלץ לעשות ציטוט בשביל להגיב ככה אני לא אצטרך לדפדף את כל השרשור כדי לנחש על מה מדברים, (אולי אתה יודע את זה אבל מ"מ מצווה לפרסם - ציטוט עושים ע"י סימון עם העכבר ומיד מופיעה אפשרות ציטוט).

        pikolinou@gmail.com

        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

          @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

          @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
          ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
          לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

          זה הסבר יפה מסברא, אבל המערכת של האנדברקס אמורה להחזיק את הרכב גם בירידה חדה וברכב רגיל זה לא הבדל גדול ממצב דרייב, ומלבד זאת לא אמור להיות הבדל בעומס על האנדברקס כשהרכב על דרייב אלא אם כן לצורך זה את מושך את הידית בכל הכח.

          האם ידוע לך שהאמברקס ברוב הרכבים משתמש באותם רפידות של הבלמים?

          ואגב מומלץ לעשות ציטוט בשביל להגיב ככה אני לא אצטרך לדפדף את כל השרשור כדי לנחש על מה מדברים, (אולי אתה יודע את זה אבל מ"מ מצווה לפרסם - ציטוט עושים ע"י סימון עם העכבר ומיד מופיעה אפשרות ציטוט).

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          סיירת פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @נייטרון-חפשי כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

          אגב מומלץ לעשות ציטוט בשביל להגיב

          אתה צודק שלמען הסדר יותר נוח שעושים ציטוט
          במידה ואתה נתקל בפוסט ללא ציטוט תוכל ללחוץ כפי שמסומן בתמונה המצורפת
          9a47e48b-e1c9-4fa0-840e-a9d597244852-image.png

          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • שלוימי טש שלוימי ט

            @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
            ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
            לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

            מוטי 56מ מנותק
            מוטי 56מ מנותק
            מוטי 56
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

            ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס

            זה לא כל כך ממערכת
            זה פשוט חוט שמושך את הברקסים
            בשונה מלחיצה על דווש הבלם

            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מוטי 56מ מוטי 56

              @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

              ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס

              זה לא כל כך ממערכת
              זה פשוט חוט שמושך את הברקסים
              בשונה מלחיצה על דווש הבלם

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @מוטי-56 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

              זה פשוט חוט שמושך את הברקסים

              נכון, אבל רק את האחוריים… בבלימה רגילה רוב רובו של העומס הוא על הקדמיים, והם לא קשורים להנד ברקס בכלל
              [אגב, איך קוראים להנדברקס בפריוס? פוטברקס? חח]

              חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
              050-4133851

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שלוימי טש שלוימי ט

                @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
                ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
                לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מגיה מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה

                שורש הנושא היה , במקום ללחוץ על הברקס, להרים אנדברקס.
                לכאורה אתה אומר שאם מרימים אנדברקס אזי עדיף ניוטרל.
                אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?

                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • KlonimoosK Klonimoos

                  @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                  מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה

                  שורש הנושא היה , במקום ללחוץ על הברקס, להרים אנדברקס.
                  לכאורה אתה אומר שאם מרימים אנדברקס אזי עדיף ניוטרל.
                  אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                  אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?

                  בטח שיש הבדל! דבר ראשון כמו שהסברתי, שהבלמים הם גם ובעיקר הקדמיים, הנד ברקס זה רק אחורי.
                  ולפי מה שאני מבין זה ממש מסוכן כי אתה יכול לעשות “צלחת” כשהגלגלים האחוריים יינעלו…
                  וגם יעלה לך עשן מהגלגל האחורי, וגם זה בלם הרבה יותר חלש, וגם הבלאי שלו עולה הרבה יותר…
                  בקיצור, תמצא פתרון אחר לשחרר את הרגל.
                  [באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]

                  חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                  050-4133851

                  KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • EBAE EBA

                    @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                    אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?

                    בטח שיש הבדל! דבר ראשון כמו שהסברתי, שהבלמים הם גם ובעיקר הקדמיים, הנד ברקס זה רק אחורי.
                    ולפי מה שאני מבין זה ממש מסוכן כי אתה יכול לעשות “צלחת” כשהגלגלים האחוריים יינעלו…
                    וגם יעלה לך עשן מהגלגל האחורי, וגם זה בלם הרבה יותר חלש, וגם הבלאי שלו עולה הרבה יותר…
                    בקיצור, תמצא פתרון אחר לשחרר את הרגל.
                    [באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מגיה מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                    באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]

                    חבל שלא ראית… זעזוע לבטלה!
                    לא הכוונה במהירות 30000 קמ’‘ש!
                    הכוונה שלאחר שעצרת כבר!!! ברמזור ע’‘י ברקס נומאלי ונוח בלי להעיר את נוסעי הרכב… וכו’… אתה רוצה לשחרר את הרגל עד שיועיל בטובו הרמזור להפוך לירוק…

                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • KlonimoosK Klonimoos

                      @EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                      באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]

                      חבל שלא ראית… זעזוע לבטלה!
                      לא הכוונה במהירות 30000 קמ’‘ש!
                      הכוונה שלאחר שעצרת כבר!!! ברמזור ע’‘י ברקס נומאלי ונוח בלי להעיר את נוסעי הרכב… וכו’… אתה רוצה לשחרר את הרגל עד שיועיל בטובו הרמזור להפוך לירוק…

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
                      #23

                      @y05832 אה…
                      אז לזה באמת אני משתמש עם ניוטרל.
                      שחרור לרגל, הפחתת רעידות, ומנוחה לברקסים שמפחיתה בלאי.
                      כמובן רק במישור. [כדי שכשיהיה ירוק, אם תשכח שעשית ניוטרל, לא תעוף על הרכב שמאחוריך… וכבר היו דברים מעולם].

                      חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                      050-4133851

                      KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • EBAE EBA

                        @y05832 אה…
                        אז לזה באמת אני משתמש עם ניוטרל.
                        שחרור לרגל, הפחתת רעידות, ומנוחה לברקסים שמפחיתה בלאי.
                        כמובן רק במישור. [כדי שכשיהיה ירוק, אם תשכח שעשית ניוטרל, לא תעוף על הרכב שמאחוריך… וכבר היו דברים מעולם].

                        KlonimoosK מנותק
                        KlonimoosK מנותק
                        Klonimoos
                        מגיה מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                        כמובן רק במישור

                        אפשר נימוק?
                        בירידה או בעליה זה לא מומלץ?

                        אגב פתאום שמתי לב שהרבה משתמשים ברעיון הזה… אני רואה לפני הרבה בלי תאורת ברקס…
                        ונזכרתי גם שזה תחביב של נהגי אוטובוס…

                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • KlonimoosK Klonimoos

                          @EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                          כמובן רק במישור

                          אפשר נימוק?
                          בירידה או בעליה זה לא מומלץ?

                          אגב פתאום שמתי לב שהרבה משתמשים ברעיון הזה… אני רואה לפני הרבה בלי תאורת ברקס…
                          ונזכרתי גם שזה תחביב של נהגי אוטובוס…

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                          אפשר נימוק?

                          הוספתי.

                          חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                          050-4133851

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • KlonimoosK Klonimoos

                            רציתי לברר מה אתם יודעים על שימוש באנד ברקס באופן תמידי,
                            כגון ברמזורים על דרייב סתם כך בכל עצירה שבא ליישר ת’רגל…
                            עריכה:
                            ועכשיו התעוררה לי עוד שאלה. מעניין לעניין באותו עניין,
                            נניח האוטו ‘גולש’ על 10 קמ’‘ש, ישנו הבדל אם אבלום ע’‘י האנד ברקס או ע’'י הברקס?
                            ואם ישנו, למה?
                            ועד לאיזה מהירות?

                            KlonimoosK מנותק
                            KlonimoosK מנותק
                            Klonimoos
                            מגיה מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                            #26
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            • 1
                            • 2

                            4

                            מחובר

                            1.4k

                            משתמשים

                            4.7k

                            נושאים

                            63.8k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום