דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. גיר (תיבת הילוכים)
  3. רובוטי כן או לא?

רובוטי כן או לא?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיר (תיבת הילוכים)
92 פוסטים 19 כותבים 1.1k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יואליי יואלי

    @טכנולוג היקר סליחה שאני חולק אבל גם אצלי המנוע מאוד חזק ועמיד (124 כ"ס)אבל מה לעשות שאת הכח לגלגלים התיבת הילוכים נותנת ואכן הביצועים של התיבה הזו גרועים! קשה מאוד להאיץ ולצאת לעקיפות, מה גם שמשום מה הטורים בקורולה מאוד גבוהים (ב100 קמ"ש הוא על 3000 ב120 קמ"ש על 4200 סל"ד שזה טירוף ברכב רגיל 100 קמ"ש זה 2000 סל"ד).

    ט מנותק
    ט מנותק
    טכנולוג
    מאסטר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #41

    @יואלי כתב ברובוטי כן או לא?:

    ואכן הביצועים של התיבה הזו גרועים!

    מה שגורם לחוסר כח זה לא התיבה עצמה כי היא מגיבה יפה ומהר אלא מי שתכנן אותה מכיוון שמטרתו היתה לחסוך בדלק לכן היא מעלה הילוך מוקדם ככל האפשר והתוצאה היא תחושה של חוסר כוח וקושי להאיץ אבל כאשר אתה מכיר את התופעה ומבין מה גורם לה יש בפניך שתי אפשרויות

    1. ללחוץ על מצב ספורט מה שגורם למשיכה יותר של ההילוך ומימלא יותר כוח
    2. להוריד הילוך ידנית
      אני גר בבניין עם חניון תת קרקעי וכל פעם כשאני יוצא מהחניון הוא מעלה להילוך שני ואז נתקע באמצע העליה ושוב יורד לראשון זה די מעצבן אבל מכיוון שאני מכיר את זה אני מעביר לידני ונשאר על ראשון והרכב מטפס בקלות כמו חמאה
      ובקשר לסל"ד הגבוה אכן זה מאפיין את כל הקורולות הרובוטיות אבל זה לא בהכרח בעיה (חוץ מזה שלפעמים זה מציק באוזן) הרכב בנוי כך וזה לא מזיק לו
      הכל עניין של הרגל ולאחר ימים בודדים לומדים איך לעבוד עם הרכב הזה ואז הרווחת רכב חזק שמשרת אותך באמינות

    ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

    יואליי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ט טכנולוג

      @דוד-המומחה כתב ברובוטי כן או לא?:

      לא ליתקרב לרובוטי עד 2008 היה לי
      אא"כ אתה בן שמונים ואין לך שום עיניין לעקוף משאית שנוסעת ב1 קמש בעליות ירוש’ ועוד

      הטענה הזו רלוונטית לכל קורולה (באופן יחסי לשנתון) מדובר ברכב שמבוקש בעיקר בגלל אמינות גבוהה לגבי הביצועים בהחלט יש טובים ממנו אבל אין קשר בין רובוטי לביצועים ואדרבה ברובוטי יש 124 כ"ס לעומת 110 באוטומט 2007 כמו כן ברובוטי יש יותר שליטה על הרכב ויכול להגיע לתאוצות גבוהות יותר

      ראובן שבתיר מנותק
      ראובן שבתיר מנותק
      ראובן שבתי
      סיירת פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #42

      @טכנולוג כתב ברובוטי כן או לא?:

      לעומת 110 באוטומט 2009

      לא נכון
      מ2008 עד 2013 יש 124 כ"ס

      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

        @טכנולוג כתב ברובוטי כן או לא?:

        לעומת 110 באוטומט 2009

        לא נכון
        מ2008 עד 2013 יש 124 כ"ס

        ט מנותק
        ט מנותק
        טכנולוג
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #43

        @ראובן-שבתי אתה צודק התכוונתי שהדגם של 2007 הוא 110 כ"ס תיקנתי את הפוסט

        ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ט טכנולוג

          @יואלי כתב ברובוטי כן או לא?:

          ואכן הביצועים של התיבה הזו גרועים!

          מה שגורם לחוסר כח זה לא התיבה עצמה כי היא מגיבה יפה ומהר אלא מי שתכנן אותה מכיוון שמטרתו היתה לחסוך בדלק לכן היא מעלה הילוך מוקדם ככל האפשר והתוצאה היא תחושה של חוסר כוח וקושי להאיץ אבל כאשר אתה מכיר את התופעה ומבין מה גורם לה יש בפניך שתי אפשרויות

          1. ללחוץ על מצב ספורט מה שגורם למשיכה יותר של ההילוך ומימלא יותר כוח
          2. להוריד הילוך ידנית
            אני גר בבניין עם חניון תת קרקעי וכל פעם כשאני יוצא מהחניון הוא מעלה להילוך שני ואז נתקע באמצע העליה ושוב יורד לראשון זה די מעצבן אבל מכיוון שאני מכיר את זה אני מעביר לידני ונשאר על ראשון והרכב מטפס בקלות כמו חמאה
            ובקשר לסל"ד הגבוה אכן זה מאפיין את כל הקורולות הרובוטיות אבל זה לא בהכרח בעיה (חוץ מזה שלפעמים זה מציק באוזן) הרכב בנוי כך וזה לא מזיק לו
            הכל עניין של הרגל ולאחר ימים בודדים לומדים איך לעבוד עם הרכב הזה ואז הרווחת רכב חזק שמשרת אותך באמינות
          יואליי מנותק
          יואליי מנותק
          יואלי
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #44

          @טכנולוג צודק! וע"ז דיברתי שהתיבה האוטומטית שלו לא רלוונטית להאצות כי הוא טמבל גמור.
          גם אני מיום שקניתי אותו משתמש רק בידני (פעם אחת בטעות נסעתי על האוטומט ופתאום בתחילת הנסיעה ממש נבלמתי ורק אחרי שניה הבנתי שהשוטה החליט שדווקא עכשיו שהאוטו צריך הכי הרבה כח זה הזמן הכי טוב שיכול להיות להוריד לו כח…טמבל כבר אמרנו?!)
          ובקשר לסל"ד יש לי תחושה שזו אחת הסיבות שבקורולה מחליפים כהלים כמו בקבוקי ערק בהילולת הבבא סאלי, פשוט הכהלים לא מספיק בנויים ל 1000 מחזורים בדקה (4000/4).

          לך תדע...ל צילפינגיםצ א ט 4 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • יואליי יואלי

            @טכנולוג צודק! וע"ז דיברתי שהתיבה האוטומטית שלו לא רלוונטית להאצות כי הוא טמבל גמור.
            גם אני מיום שקניתי אותו משתמש רק בידני (פעם אחת בטעות נסעתי על האוטומט ופתאום בתחילת הנסיעה ממש נבלמתי ורק אחרי שניה הבנתי שהשוטה החליט שדווקא עכשיו שהאוטו צריך הכי הרבה כח זה הזמן הכי טוב שיכול להיות להוריד לו כח…טמבל כבר אמרנו?!)
            ובקשר לסל"ד יש לי תחושה שזו אחת הסיבות שבקורולה מחליפים כהלים כמו בקבוקי ערק בהילולת הבבא סאלי, פשוט הכהלים לא מספיק בנויים ל 1000 מחזורים בדקה (4000/4).

            לך תדע...ל מנותק
            לך תדע...ל מנותק
            לך תדע...
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע...
            #45
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יואליי יואלי

              @טכנולוג צודק! וע"ז דיברתי שהתיבה האוטומטית שלו לא רלוונטית להאצות כי הוא טמבל גמור.
              גם אני מיום שקניתי אותו משתמש רק בידני (פעם אחת בטעות נסעתי על האוטומט ופתאום בתחילת הנסיעה ממש נבלמתי ורק אחרי שניה הבנתי שהשוטה החליט שדווקא עכשיו שהאוטו צריך הכי הרבה כח זה הזמן הכי טוב שיכול להיות להוריד לו כח…טמבל כבר אמרנו?!)
              ובקשר לסל"ד יש לי תחושה שזו אחת הסיבות שבקורולה מחליפים כהלים כמו בקבוקי ערק בהילולת הבבא סאלי, פשוט הכהלים לא מספיק בנויים ל 1000 מחזורים בדקה (4000/4).

              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגים
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #46

              @יואלי אתה מדבר דווקא על רובוטי או גם באוטומטי הרגיל?

              התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יואליי יואלי

                @טכנולוג צודק! וע"ז דיברתי שהתיבה האוטומטית שלו לא רלוונטית להאצות כי הוא טמבל גמור.
                גם אני מיום שקניתי אותו משתמש רק בידני (פעם אחת בטעות נסעתי על האוטומט ופתאום בתחילת הנסיעה ממש נבלמתי ורק אחרי שניה הבנתי שהשוטה החליט שדווקא עכשיו שהאוטו צריך הכי הרבה כח זה הזמן הכי טוב שיכול להיות להוריד לו כח…טמבל כבר אמרנו?!)
                ובקשר לסל"ד יש לי תחושה שזו אחת הסיבות שבקורולה מחליפים כהלים כמו בקבוקי ערק בהילולת הבבא סאלי, פשוט הכהלים לא מספיק בנויים ל 1000 מחזורים בדקה (4000/4).

                א מנותק
                א מנותק
                אני אני אני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
                #47

                @יואלי כתב ברובוטי כן או לא?:

                ובקשר לסל"ד יש לי תחושה שזו אחת הסיבות שבקורולה מחליפים כהלים כמו בקבוקי ערק בהילולת הבבא סאלי, פשוט הכהלים לא מספיק בנויים ל 1000 מחזורים בדקה

                נתקלתי בהרבה קורולות כולל רובוטית שהייתה לנו ולא זכורה לי בעיית כוהילים אפילו 1
                אם זה אצלך ספציפית ברכב כנראה יש איזה משהו שאוכל אותם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יואליי יואלי

                  @טכנולוג צודק! וע"ז דיברתי שהתיבה האוטומטית שלו לא רלוונטית להאצות כי הוא טמבל גמור.
                  גם אני מיום שקניתי אותו משתמש רק בידני (פעם אחת בטעות נסעתי על האוטומט ופתאום בתחילת הנסיעה ממש נבלמתי ורק אחרי שניה הבנתי שהשוטה החליט שדווקא עכשיו שהאוטו צריך הכי הרבה כח זה הזמן הכי טוב שיכול להיות להוריד לו כח…טמבל כבר אמרנו?!)
                  ובקשר לסל"ד יש לי תחושה שזו אחת הסיבות שבקורולה מחליפים כהלים כמו בקבוקי ערק בהילולת הבבא סאלי, פשוט הכהלים לא מספיק בנויים ל 1000 מחזורים בדקה (4000/4).

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טכנולוג
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #48

                  @יואלי החלפת הכוהלים הנקובה לענ"ד היא מצויה ברוב הרכבים היפנים לאו דווקא ברובוטי

                  ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                  יואליי י 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ט טכנולוג

                    @יואלי החלפת הכוהלים הנקובה לענ"ד היא מצויה ברוב הרכבים היפנים לאו דווקא ברובוטי

                    יואליי מנותק
                    יואליי מנותק
                    יואלי
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #49

                    @טכנולוג מעניין אני מכיר הרבה אנשים עם קורולה שהתלננו על צריכת כוהל מופרזת.
                    אולי זה בעיה של תרבות נהיגה… לא יודע.

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יואליי יואלי

                      @טכנולוג מעניין אני מכיר הרבה אנשים עם קורולה שהתלננו על צריכת כוהל מופרזת.
                      אולי זה בעיה של תרבות נהיגה… לא יודע.

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טכנולוג
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #50

                      @יואלי נכון מאוד זה נפוץ אולי הכי הרבה בקורולה אבל לא דווקא רובוטית
                      ואם כבר כוהלים אז צריך לדעת שכאשר הולך אחד כדאי להחליף את כולם מכמה סיבות

                      1. כי הם בני אותו גיל ואם אחד הלך אז השאר בתהליך גסיסה
                      2. כי כאשר אחד חדש והשאר ישנים הם לא עובדים בתזמון מלא ואז או השאר נהרסים או שהחדש נהרס
                      3. פעם מוסכניק אמר לי שלאורך זמן זה עושה נזק למנוע (אין לי דרך לבדוק את זה אבל כך נאמר לי)

                      ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                      יואליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ט טכנולוג

                        @יואלי נכון מאוד זה נפוץ אולי הכי הרבה בקורולה אבל לא דווקא רובוטית
                        ואם כבר כוהלים אז צריך לדעת שכאשר הולך אחד כדאי להחליף את כולם מכמה סיבות

                        1. כי הם בני אותו גיל ואם אחד הלך אז השאר בתהליך גסיסה
                        2. כי כאשר אחד חדש והשאר ישנים הם לא עובדים בתזמון מלא ואז או השאר נהרסים או שהחדש נהרס
                        3. פעם מוסכניק אמר לי שלאורך זמן זה עושה נזק למנוע (אין לי דרך לבדוק את זה אבל כך נאמר לי)
                        יואליי מנותק
                        יואליי מנותק
                        יואלי
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #51

                        @טכנולוג ואם כבר אני רק ימליץ לא להיות פרייר ולקנות בארץ ב 150-300 כוהל אלא בעלי אקספרס ב 50 שח זה אותו איכות אלא אם מתעקשים על מקורי ולא חליפי.

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • יואליי יואלי

                          @טכנולוג ואם כבר אני רק ימליץ לא להיות פרייר ולקנות בארץ ב 150-300 כוהל אלא בעלי אקספרס ב 50 שח זה אותו איכות אלא אם מתעקשים על מקורי ולא חליפי.

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טכנולוג
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #52

                          @יואלי אפשר גם באיביי מקורי בעלות של כ80 ₪ ליחידה

                          ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ט טכנולוג

                            @יואלי החלפת הכוהלים הנקובה לענ"ד היא מצויה ברוב הרכבים היפנים לאו דווקא ברובוטי

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יהודה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #53

                            @טכנולוג כתב ברובוטי כן או לא?:

                            החלפת הכוהלים הנקובה לענ"ד היא מצויה ברוב הרכבים היפנים לאו דווקא ברובוטי

                            סליחה על הבורות אבל מה זה כהלים
                            פשוט יש לי קורלה

                            ראובן שבתיר ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • י יהודה

                              @טכנולוג כתב ברובוטי כן או לא?:

                              החלפת הכוהלים הנקובה לענ"ד היא מצויה ברוב הרכבים היפנים לאו דווקא ברובוטי

                              סליחה על הבורות אבל מה זה כהלים
                              פשוט יש לי קורלה

                              ראובן שבתיר מנותק
                              ראובן שבתיר מנותק
                              ראובן שבתי
                              סיירת פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #54

                              @יהודה כתב ברובוטי כן או לא?:

                              @טכנולוג כתב ברובוטי כן או לא?:

                              החלפת הכוהלים הנקובה לענ"ד היא מצויה ברוב הרכבים היפנים לאו דווקא ברובוטי

                              סליחה על הבורות אבל מה זה כהלים
                              פשוט יש לי קורלה

                              קויל זה סליל הצתה שיושב מעל הפלאגים

                              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יהודה

                                @טכנולוג כתב ברובוטי כן או לא?:

                                החלפת הכוהלים הנקובה לענ"ד היא מצויה ברוב הרכבים היפנים לאו דווקא ברובוטי

                                סליחה על הבורות אבל מה זה כהלים
                                פשוט יש לי קורלה

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טכנולוג
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                #55

                                @יהודה ננסה לפשט את הדברים מנוע סטנדרטי של רכב 1600 מורכב מ4 צילינדרים שתפקידם לסובב יחד את המנוע סיבוב שלם אלפי פעמים בדקה
                                הצילינדרים זקוקים לחשמל לצורך פעולתם ואת זה מספקים להם הפלגים והכוהלים (סלילי הצתה בעברית) שיושבים על הפלגים
                                כאשר פלג לא עובד טוב בגלל בלאי או בגלל שהסליל הצתה שלו נשרף נדלקת נורת תקלה וכן מורגשת רעידה מכיוון שהמנוע לא מסתובב חלק כי צילינדר אחד לא עובד או רק עובד חלקית הפתרון הפשוט והנפוץ ביותר הוא החלפת הסליל ניתן לעשות את זה לבד ללא צורך בידע מיוחד רק לפתוח בורג שתופס את הסליל ולנתק חיבור חשמל לסליל ולהחליף אולי בהמשך אעלה מדריך (צריך לבדוק קודם ע"י סורק מה הקוד תקלה כדי לדעת אם אכן הבעיה היא סליל וכן איזה סליל לא תקין)

                                ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                י ט לך תדע...ל 3 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • ט טכנולוג

                                  @יהודה ננסה לפשט את הדברים מנוע סטנדרטי של רכב 1600 מורכב מ4 צילינדרים שתפקידם לסובב יחד את המנוע סיבוב שלם אלפי פעמים בדקה
                                  הצילינדרים זקוקים לחשמל לצורך פעולתם ואת זה מספקים להם הפלגים והכוהלים (סלילי הצתה בעברית) שיושבים על הפלגים
                                  כאשר פלג לא עובד טוב בגלל בלאי או בגלל שהסליל הצתה שלו נשרף נדלקת נורת תקלה וכן מורגשת רעידה מכיוון שהמנוע לא מסתובב חלק כי צילינדר אחד לא עובד או רק עובד חלקית הפתרון הפשוט והנפוץ ביותר הוא החלפת הסליל ניתן לעשות את זה לבד ללא צורך בידע מיוחד רק לפתוח בורג שתופס את הסליל ולנתק חיבור חשמל לסליל ולהחליף אולי בהמשך אעלה מדריך (צריך לבדוק קודם ע"י סורק מה הקוד תקלה כדי לדעת אם אכן הבעיה היא סליל וכן איזה סליל לא תקין)

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יהודה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #56

                                  @טכנולוג איך אני יודע אם הם טובים או לא

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ט טכנולוג

                                    @יהודה ננסה לפשט את הדברים מנוע סטנדרטי של רכב 1600 מורכב מ4 צילינדרים שתפקידם לסובב יחד את המנוע סיבוב שלם אלפי פעמים בדקה
                                    הצילינדרים זקוקים לחשמל לצורך פעולתם ואת זה מספקים להם הפלגים והכוהלים (סלילי הצתה בעברית) שיושבים על הפלגים
                                    כאשר פלג לא עובד טוב בגלל בלאי או בגלל שהסליל הצתה שלו נשרף נדלקת נורת תקלה וכן מורגשת רעידה מכיוון שהמנוע לא מסתובב חלק כי צילינדר אחד לא עובד או רק עובד חלקית הפתרון הפשוט והנפוץ ביותר הוא החלפת הסליל ניתן לעשות את זה לבד ללא צורך בידע מיוחד רק לפתוח בורג שתופס את הסליל ולנתק חיבור חשמל לסליל ולהחליף אולי בהמשך אעלה מדריך (צריך לבדוק קודם ע"י סורק מה הקוד תקלה כדי לדעת אם אכן הבעיה היא סליל וכן איזה סליל לא תקין)

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                    #57

                                    @יהודה

                                    @טכנולוג כתב ברובוטי כן או לא?:

                                    הסליל הצתה שלו נשרף נדלקת נורת תקלה וכן מורגשת רעידה

                                    ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ט טכנולוג

                                      @יהודה ננסה לפשט את הדברים מנוע סטנדרטי של רכב 1600 מורכב מ4 צילינדרים שתפקידם לסובב יחד את המנוע סיבוב שלם אלפי פעמים בדקה
                                      הצילינדרים זקוקים לחשמל לצורך פעולתם ואת זה מספקים להם הפלגים והכוהלים (סלילי הצתה בעברית) שיושבים על הפלגים
                                      כאשר פלג לא עובד טוב בגלל בלאי או בגלל שהסליל הצתה שלו נשרף נדלקת נורת תקלה וכן מורגשת רעידה מכיוון שהמנוע לא מסתובב חלק כי צילינדר אחד לא עובד או רק עובד חלקית הפתרון הפשוט והנפוץ ביותר הוא החלפת הסליל ניתן לעשות את זה לבד ללא צורך בידע מיוחד רק לפתוח בורג שתופס את הסליל ולנתק חיבור חשמל לסליל ולהחליף אולי בהמשך אעלה מדריך (צריך לבדוק קודם ע"י סורק מה הקוד תקלה כדי לדעת אם אכן הבעיה היא סליל וכן איזה סליל לא תקין)

                                      לך תדע...ל מנותק
                                      לך תדע...ל מנותק
                                      לך תדע...
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #58

                                      @טכנולוג כתב ברובוטי כן או לא?:

                                      @יהודה ננסה לפשט את הדברים מנוע סטנדרטי של רכב 1600 מורכב מ4 צילינדרים שתפקידם לסובב יחד את המנוע סיבוב שלם אלפי פעמים בדקה
                                      הצילינדרים זקוקים לחשמל לצורך פעולתם ואת זה מספקים להם הפלגים והכוהלים (סלילי הצתה בעברית) שיושבים על הפלגים.

                                      תפקיד הקויל הוא להמיר את הזרם שבמצבר לזרם גבוה הנדרש למצתים.
                                      תרשים מופשט של אופן פעולת מערכת ההצתה:
                                      קויל.png
                                      (בדוגמא שבתרשים ניתן להבחין שיש קויל בודד המתחבר למפלג שתפקידו להעביר את ה’פולס’ לפלאג התורן, אך העיקרון זהה)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • adminA מנותק
                                        adminA מנותק
                                        admin
                                        ניהול טכני
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי admin
                                        #59

                                        לפי מה שאני קורא עד פה התשובה היא שמי שלמד נהיגה על אוטומט בלבד (כל אחד ב5 שנים האחרונות כמעט בישראל)
                                        לא להתקרב לרובוטי מחמת זה שזה כללי נהיגה שונים לחלוטין
                                        ורק מי שלמד על ידני יש מה לדון על רובוטי
                                        אני צודק?
                                        החל מזה שאין מצב P
                                        שבD האוטו מדרדר אחורה
                                        שהילוכים לא עוברים חלק כמו באוטומטי וצריך להעביר ידני
                                        ועוד דברים מעין זה
                                        האם ההשערה צודקת?

                                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • תלת אופןת מנותק
                                          תלת אופןת מנותק
                                          תלת אופן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תלת אופן
                                          #60

                                          אני ממש לא מבין בזה
                                          אבל סברא פשוטה שאם העולם ניסה להתקדם מידני לרובטי וממש מהר הפסיקו לייצר את זה כנראה שזה לא היה שווה [או בגלל שזה היה מידי טוב או בגלל שזה מידי לא טוב]
                                          בכל אופן זה שונה ממה שעברו לאוטומט שזה לא דווקא בגלל שידני פחות טוב אלא משיקולי נוחות
                                          משא"כ ברובוטי שזה היה נסיון קצר וכנראה לא כ"כ צלח

                                          מנגו כשר טוב לעבודת השם

                                          ט שלמהש חובק עולםח 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5

                                          6

                                          מחובר

                                          1.4k

                                          משתמשים

                                          4.7k

                                          נושאים

                                          63.8k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום