דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מוצרים ותוספים לרכב

      מוצרים ותוספים לרכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      76 פוסטים 21 כותבים 3.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נ נושי

        מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
        קבלו את הדבר הבא:
        be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

        ד מנותק
        ד מנותק
        דורש טוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #42

        @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

        מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
        קבלו את הדבר הבא:
        be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

        @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

        מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
        קבלו את הדבר הבא:
        be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

        מזכיר את המעשה דהרשל’ה שמכר אבקה להריגת פשפשים שדוחפים להם לפה אחרי שתופסים אותם…
        בקיצור אם פותחים את החלון אפשר לנגב עם טישו

        @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

        א. ראיתי ששאלו אות אם הקישורים שאני נותן הם ק.ש., רק עכשיו הבנתי מה זה (קישורי שותפים), והתשובה היא, כן, המוצרים שאני שם מאלי אקספרס הינם ק.ש. ואני מרויח עליהם כמה גרושים.

        חן חן על הכנות, אגב במתמחים יש איסור חמור להעלות ק"ש בהגיון שזה פוגע באמינות. לא יודע אם זה שייך פה שזה בעיקר גאדג’טים או איך שלא כותבים את זה

        ראובן שבתיר אלי 2023א 2 תגובות תגובה אחרונה
        5
        • ד דורש טוב

          @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

          מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
          קבלו את הדבר הבא:
          be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

          @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

          מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
          קבלו את הדבר הבא:
          be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

          מזכיר את המעשה דהרשל’ה שמכר אבקה להריגת פשפשים שדוחפים להם לפה אחרי שתופסים אותם…
          בקיצור אם פותחים את החלון אפשר לנגב עם טישו

          @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

          א. ראיתי ששאלו אות אם הקישורים שאני נותן הם ק.ש., רק עכשיו הבנתי מה זה (קישורי שותפים), והתשובה היא, כן, המוצרים שאני שם מאלי אקספרס הינם ק.ש. ואני מרויח עליהם כמה גרושים.

          חן חן על הכנות, אגב במתמחים יש איסור חמור להעלות ק"ש בהגיון שזה פוגע באמינות. לא יודע אם זה שייך פה שזה בעיקר גאדג’טים או איך שלא כותבים את זה

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          ניהול טכני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
          #43

          @דורש-טוב כתב במוצרים ותוספים לרכב:

          חן חן על הכנות, אגב במתמחים יש איסור חמור להעלות ק"ש בהגיון שזה פוגע באמינות. לא יודע אם זה שייך פה שזה בעיקר גאדג’טים או איך שלא כותבים את זה

          אכן הוחלט גם פה לאסור אבל לא באופן גורף
          זה לא המקום להעלות קישורים רק לצורך רווח
          זה כן המקום לשתף קישורים שקנית אותם ונהנת מהם (ועל הדרך קצת להרוויח)
          סתם לזרוק קישורים מאלי זה מיותר ואסור
          מי שרוצה להעלות קישור חמוד שראה מאלי אקספרס שהוא חושב שיעניין אחרים ניתן להעלות ללא קאשבק

          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • נ נושי

            בשרשור זה יעלו מוצרים ותוספים לרכב

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #44

            וואו דיל מטורף! חיישני רוורס, כל הסט, ב28 ש"ח. מגוון צבעים!
            כולל אביזרים, קודח כוס וכו’
            פעם קניתי לחבר והוא מרוצה, נראה לי שזה היה מהמוכר הזה.
            ברשת יש המלצות חמות.
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DkK2Akv

            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מנוע אלפיים טורבו
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #45

              מישהו יכול להעלות קישור למראה נגד סינוורים
              עדיפות שתתלבש על הציר של המראה הנוכחית

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • EBAE EBA

                וואו דיל מטורף! חיישני רוורס, כל הסט, ב28 ש"ח. מגוון צבעים!
                כולל אביזרים, קודח כוס וכו’
                פעם קניתי לחבר והוא מרוצה, נראה לי שזה היה מהמוכר הזה.
                ברשת יש המלצות חמות.
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DkK2Akv

                LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #46

                @EBA כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                וואו דיל מטורף! חיישני רוורס, כל הסט, ב28 ש"ח. מגוון צבעים!
                כולל אביזרים, קודח כוס וכו’
                פעם קניתי לחבר והוא מרוצה, נראה לי שזה היה מהמוכר הזה.
                ברשת יש המלצות חמות.
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DkK2Akv

                החנות הזו פתוחה מאז יולי 23…

                שיפור החיפוש ביד2

                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • LexusL Lexus

                  @EBA כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                  וואו דיל מטורף! חיישני רוורס, כל הסט, ב28 ש"ח. מגוון צבעים!
                  כולל אביזרים, קודח כוס וכו’
                  פעם קניתי לחבר והוא מרוצה, נראה לי שזה היה מהמוכר הזה.
                  ברשת יש המלצות חמות.
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DkK2Akv

                  החנות הזו פתוחה מאז יולי 23…

                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתי
                  ניהול טכני
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #47

                  @Lexus כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                  החנות הזו פתוחה מאז יולי 23…

                  והוא מכר 2000+
                  או שהוא שקרן או שזה מוצר להיט
                  בכל מקרה זה כסף קטן אם דירוג מאוד טוב שווה סיכון

                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                  לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                    @Lexus כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                    החנות הזו פתוחה מאז יולי 23…

                    והוא מכר 2000+
                    או שהוא שקרן או שזה מוצר להיט
                    בכל מקרה זה כסף קטן אם דירוג מאוד טוב שווה סיכון

                    לך תדעל מנותק
                    לך תדעל מנותק
                    לך תדע
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                    #48

                    @ראובן-שבתי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                    @Lexus כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                    החנות הזו פתוחה מאז יולי 23…

                    והוא מכר 2000+
                    או שהוא שקרן או שזה מוצר להיט
                    בכל מקרה זה כסף קטן אם דירוג מאוד טוב שווה סיכון

                    זה כנראה ההסבר, זו חנות חדשה של מוכר ותיק, לא שזה לא מוזר, אבל כבר יותר מסתדר…
                    או שהכוונה לדרופשיפינג, משער ומקוה שלא…
                    8d3eeeab-69c1-4b46-bd66-539904850fd7-image.png

                    1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                    LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • לך תדעל לך תדע

                      @ראובן-שבתי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                      @Lexus כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                      החנות הזו פתוחה מאז יולי 23…

                      והוא מכר 2000+
                      או שהוא שקרן או שזה מוצר להיט
                      בכל מקרה זה כסף קטן אם דירוג מאוד טוב שווה סיכון

                      זה כנראה ההסבר, זו חנות חדשה של מוכר ותיק, לא שזה לא מוזר, אבל כבר יותר מסתדר…
                      או שהכוונה לדרופשיפינג, משער ומקוה שלא…
                      8d3eeeab-69c1-4b46-bd66-539904850fd7-image.png

                      LexusL מנותק
                      LexusL מנותק
                      Lexus
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #49

                      @לך-תדע כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                      @ראובן-שבתי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                      @Lexus כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                      החנות הזו פתוחה מאז יולי 23…

                      והוא מכר 2000+
                      או שהוא שקרן או שזה מוצר להיט
                      בכל מקרה זה כסף קטן אם דירוג מאוד טוב שווה סיכון

                      זה כנראה ההסבר, זו חנות חדשה של מוכר ותיק, לא שזה לא מוזר, אבל כבר יותר מסתדר…
                      או שהכוונה לדרופשיפינג, משער ומקוה שלא…
                      8d3eeeab-69c1-4b46-bd66-539904850fd7-image.png

                      לא בדקתי את החנות הספציפית הזו אבל צריך לשים לב למוניטין החנות + הוותק שלה ולראות אם זה לא נשמע חשוד
                      כמו כן תמונות בחוות הדעת אומרות הרבה מאוד…

                      שיפור החיפוש ביד2

                      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • LexusL Lexus

                        @לך-תדע כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                        @ראובן-שבתי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                        @Lexus כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                        החנות הזו פתוחה מאז יולי 23…

                        והוא מכר 2000+
                        או שהוא שקרן או שזה מוצר להיט
                        בכל מקרה זה כסף קטן אם דירוג מאוד טוב שווה סיכון

                        זה כנראה ההסבר, זו חנות חדשה של מוכר ותיק, לא שזה לא מוזר, אבל כבר יותר מסתדר…
                        או שהכוונה לדרופשיפינג, משער ומקוה שלא…
                        8d3eeeab-69c1-4b46-bd66-539904850fd7-image.png

                        לא בדקתי את החנות הספציפית הזו אבל צריך לשים לב למוניטין החנות + הוותק שלה ולראות אם זה לא נשמע חשוד
                        כמו כן תמונות בחוות הדעת אומרות הרבה מאוד…

                        EBAE מנותק
                        EBAE מנותק
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #50

                        @Lexus כל הדיון כבד הראש הזה חשוב בכל הנוגע למולמטימדיה למשל שעולה מאה דולר
                        28 שקל שווה את ההימור, לדעתי.

                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • EBAE EBA

                          @Lexus כל הדיון כבד הראש הזה חשוב בכל הנוגע למולמטימדיה למשל שעולה מאה דולר
                          28 שקל שווה את ההימור, לדעתי.

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                          #51

                          @EBA כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                          @Lexus כל הדיון כבד הראש הזה חשוב בכל הנוגע למולמטימדיה למשל שעולה מאה דולר
                          28 שקל שווה את ההימור, לדעתי.

                          נכון, אבל צריך להדגיש את זה, יש כאלה שגם 28 ש"ח קריטי בשבילם, ולכן כשזה לא מניסיון אישי, אלא על סמך ביקורות, זה ממש בעיה, וק"ו לא לפרסם את זה כאילו קנית את זה ונהנית.
                          בק"ש יש מעלה גדולה, שהמבקש מוצר יקבל אותו מיד, אבל גם כמה חסרונות, שבגללם בכמה וכמה פורומים זה אסור לחלוטין.

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מיישהמ מיישה

                            @EBA כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                            @Lexus כל הדיון כבד הראש הזה חשוב בכל הנוגע למולמטימדיה למשל שעולה מאה דולר
                            28 שקל שווה את ההימור, לדעתי.

                            נכון, אבל צריך להדגיש את זה, יש כאלה שגם 28 ש"ח קריטי בשבילם, ולכן כשזה לא מניסיון אישי, אלא על סמך ביקורות, זה ממש בעיה, וק"ו לא לפרסם את זה כאילו קנית את זה ונהנית.
                            בק"ש יש מעלה גדולה, שהמבקש מוצר יקבל אותו מיד, אבל גם כמה חסרונות, שבגללם בכמה וכמה פורומים זה אסור לחלוטין.

                            LexusL מנותק
                            LexusL מנותק
                            Lexus
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #52

                            @מיישה כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                            @EBA כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                            @Lexus כל הדיון כבד הראש הזה חשוב בכל הנוגע למולמטימדיה למשל שעולה מאה דולר
                            28 שקל שווה את ההימור, לדעתי.

                            נכון, אבל צריך להדגיש את זה, יש כאלה שגם 28 ש"ח קריטי בשבילם, ולכן כשזה לא מניסיון אישי, אלא על סמך ביקורות, זה ממש בעיה, וק"ו לא לפרסם את זה כאילו קנית את זה ונהנית.
                            בק"ש יש מעלה גדולה, שהמבקש מוצר יקבל אותו מיד, אבל גם כמה חסרונות, שבגללם בכמה וכמה פורומים זה אסור לחלוטין.

                            אני חושב שעלולים להיכשל באיסור דאורייתא של לפני עיור

                            שיפור החיפוש ביד2

                            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • LexusL Lexus

                              @מיישה כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                              @EBA כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                              @Lexus כל הדיון כבד הראש הזה חשוב בכל הנוגע למולמטימדיה למשל שעולה מאה דולר
                              28 שקל שווה את ההימור, לדעתי.

                              נכון, אבל צריך להדגיש את זה, יש כאלה שגם 28 ש"ח קריטי בשבילם, ולכן כשזה לא מניסיון אישי, אלא על סמך ביקורות, זה ממש בעיה, וק"ו לא לפרסם את זה כאילו קנית את זה ונהנית.
                              בק"ש יש מעלה גדולה, שהמבקש מוצר יקבל אותו מיד, אבל גם כמה חסרונות, שבגללם בכמה וכמה פורומים זה אסור לחלוטין.

                              אני חושב שעלולים להיכשל באיסור דאורייתא של לפני עיור

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #53

                              @Lexus כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                              אני חושב שעלולים להיכשל באיסור דאורייתא של לפני עיור

                              בוא נגזים גם…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • EBAE EBA

                                @אלי-2023 כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                כיסוי להגה מתאים לפריוס
                                https://he.aliexpress.com/item/1005001495079099.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.257.271f586awwwp8g&gatewayAdapt=glo2isr

                                זהו, תבדוק שוב בבקשה, בקישור שהבאת זה 28, ולפי מה שאני יודע פריוס זה גודל אחר.

                                אלי 2023א מנותק
                                אלי 2023א מנותק
                                אלי 2023
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #54

                                @EBA כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                @אלי-2023 כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                כיסוי להגה מתאים לפריוס
                                https://he.aliexpress.com/item/1005001495079099.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.257.271f586awwwp8g&gatewayAdapt=glo2isr

                                זהו, תבדוק שוב בבקשה, בקישור שהבאת זה 28, ולפי מה שאני יודע פריוס זה גודל אחר.

                                תאמת אין לי מושג במספרים
                                פשוט קניתי אותו ואני מרוצה אז העלתי והוא יושב לי טוב על ההגה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דורש טוב

                                  @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                  מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
                                  קבלו את הדבר הבא:
                                  be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

                                  @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                  מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
                                  קבלו את הדבר הבא:
                                  be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

                                  מזכיר את המעשה דהרשל’ה שמכר אבקה להריגת פשפשים שדוחפים להם לפה אחרי שתופסים אותם…
                                  בקיצור אם פותחים את החלון אפשר לנגב עם טישו

                                  @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                  א. ראיתי ששאלו אות אם הקישורים שאני נותן הם ק.ש., רק עכשיו הבנתי מה זה (קישורי שותפים), והתשובה היא, כן, המוצרים שאני שם מאלי אקספרס הינם ק.ש. ואני מרויח עליהם כמה גרושים.

                                  חן חן על הכנות, אגב במתמחים יש איסור חמור להעלות ק"ש בהגיון שזה פוגע באמינות. לא יודע אם זה שייך פה שזה בעיקר גאדג’טים או איך שלא כותבים את זה

                                  אלי 2023א מנותק
                                  אלי 2023א מנותק
                                  אלי 2023
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #55

                                  @דורש-טוב כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                  @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                  מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
                                  קבלו את הדבר הבא:
                                  be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

                                  @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                  מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
                                  קבלו את הדבר הבא:
                                  be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

                                  מזכיר את המעשה דהרשל’ה שמכר אבקה להריגת פשפשים שדוחפים להם לפה אחרי שתופסים אותם…
                                  בקיצור אם פותחים את החלון אפשר לנגב עם טישו

                                  @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                  א. ראיתי ששאלו אות אם הקישורים שאני נותן הם ק.ש., רק עכשיו הבנתי מה זה (קישורי שותפים), והתשובה היא, כן, המוצרים שאני שם מאלי אקספרס הינם ק.ש. ואני מרויח עליהם כמה גרושים.

                                  חן חן על הכנות, אגב במתמחים יש איסור חמור להעלות ק"ש בהגיון שזה פוגע באמינות. לא יודע אם זה שייך פה שזה בעיקר גאדג’טים או איך שלא כותבים את זה

                                  א, זה מוצר מעולה חיפשתי גם כזה ונושי הביא מוצר עם תגובות וקניות ממש טובות אני אישית חיפשתי לבד ולא מצאתי עם תגובות כאלה טובות
                                  ב, זה מוט טלסקופי די ארוך אז זה הרבה יותר נוח מטישו ולהמתח עד המראה וכ"ו
                                  ג, לגבי ה-ק.ש זה לא שמחפשים באלי סתם ומחליטים להעלות אני אישית הבאתי רק דברים שקניתי בעצמי ונושי מביא דברים עם ערך גבוה וזה משתלם לקנות מקישור שאתה יודע שמישהו עבר וחיפש את הטוב ביותר והמומלץ ביותר

                                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אלי 2023א אלי 2023

                                    @דורש-טוב כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                    @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                    מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
                                    קבלו את הדבר הבא:
                                    be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

                                    @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                    מכירים את זה שירד גשם ואתם נכנסים לאוטו מפעילים וישרים, אבל המראות עדיין רטובות?
                                    קבלו את הדבר הבא:
                                    be0da9da-c260-430b-927e-fa1035147a24-image.png https://s.click.aliexpress.com/e/_DkNDrpb

                                    מזכיר את המעשה דהרשל’ה שמכר אבקה להריגת פשפשים שדוחפים להם לפה אחרי שתופסים אותם…
                                    בקיצור אם פותחים את החלון אפשר לנגב עם טישו

                                    @נושי כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                    א. ראיתי ששאלו אות אם הקישורים שאני נותן הם ק.ש., רק עכשיו הבנתי מה זה (קישורי שותפים), והתשובה היא, כן, המוצרים שאני שם מאלי אקספרס הינם ק.ש. ואני מרויח עליהם כמה גרושים.

                                    חן חן על הכנות, אגב במתמחים יש איסור חמור להעלות ק"ש בהגיון שזה פוגע באמינות. לא יודע אם זה שייך פה שזה בעיקר גאדג’טים או איך שלא כותבים את זה

                                    א, זה מוצר מעולה חיפשתי גם כזה ונושי הביא מוצר עם תגובות וקניות ממש טובות אני אישית חיפשתי לבד ולא מצאתי עם תגובות כאלה טובות
                                    ב, זה מוט טלסקופי די ארוך אז זה הרבה יותר נוח מטישו ולהמתח עד המראה וכ"ו
                                    ג, לגבי ה-ק.ש זה לא שמחפשים באלי סתם ומחליטים להעלות אני אישית הבאתי רק דברים שקניתי בעצמי ונושי מביא דברים עם ערך גבוה וזה משתלם לקנות מקישור שאתה יודע שמישהו עבר וחיפש את הטוב ביותר והמומלץ ביותר

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דורש טוב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #56

                                    @אלי-2023 לא ראיתי שזה טלסקופי, אם זה יותר נוח אז מצויין
                                    זה מגיע גם למראה הרחוקה?
                                    ובנוגע לק"ש לא התכוונתי לשום דבר ספציפי רק להעלות את הנושא והשיקולים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • נ נושי

                                      בשרשור זה יעלו מוצרים ותוספים לרכב

                                      EBAE מנותק
                                      EBAE מנותק
                                      EBA
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                      #57
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אלי 2023א מנותק
                                        אלי 2023א מנותק
                                        אלי 2023
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #58

                                        @נושי אתה מכיר את הנוזל שפריץ נגד גשם או אדים לשמשות של הרכב
                                        אם יש לך מנסיון או אם תגובות ממש טובות שזה באמת עובד ולא חרטא
                                        הייתי שמח לקבל
                                        תודה רבה

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אלי 2023א אלי 2023

                                          @נושי אתה מכיר את הנוזל שפריץ נגד גשם או אדים לשמשות של הרכב
                                          אם יש לך מנסיון או אם תגובות ממש טובות שזה באמת עובד ולא חרטא
                                          הייתי שמח לקבל
                                          תודה רבה

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אנונימוס
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #59

                                          @אלי-2023 כתב במוצרים ותוספים לרכב:

                                          @נושי אתה מכיר את הנוזל שפריץ נגד גשם או אדים לשמשות של הרכב
                                          אם יש לך מנסיון או אם תגובות ממש טובות שזה באמת עובד ולא חרטא
                                          הייתי שמח לקבל
                                          תודה רבה

                                          לי יש ניסיון עם זה של אוטו דיפו,
                                          עובד טוב רק צריך לייבש טוב
                                          https://www.ace.co.il/8206907

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • אלי 2023א מנותק
                                            אלי 2023א מנותק
                                            אלי 2023
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #60

                                            רדיו אוניברסלי לרכב מתאים לרכבים ישנים ולמי שלא רוצה מולטימדיה
                                            זה כולל אוקס בלוטוס יו אס בי ורדיו כולל שלט להגה
                                            קניתי לחבר ללאנטיס 323 והוא מרוצה מאוד
                                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DmYc4Pf
                                            9decb7fd-437e-4c14-8a61-7694e050c081-image.png
                                            91eca535-7e81-4398-9554-b3ca8bb8a5d7-image.png
                                            ק.ש מנסיון

                                            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • אלי 2023א אלי 2023

                                              רדיו אוניברסלי לרכב מתאים לרכבים ישנים ולמי שלא רוצה מולטימדיה
                                              זה כולל אוקס בלוטוס יו אס בי ורדיו כולל שלט להגה
                                              קניתי לחבר ללאנטיס 323 והוא מרוצה מאוד
                                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DmYc4Pf
                                              9decb7fd-437e-4c14-8a61-7694e050c081-image.png
                                              91eca535-7e81-4398-9554-b3ca8bb8a5d7-image.png
                                              ק.ש מנסיון

                                              צילפינגיםצ מנותק
                                              צילפינגיםצ מנותק
                                              צילפינגים
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #61

                                              @אלי-2023 ילמדנו רבינו איך יודעים אם זה קש?
                                              (לא מכיר את התחום רק שמעתי שיש דבר כזה…)

                                              התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                                              ירושלים והסביבה
                                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                              ראובן שבתיר אלי 2023א לך תדעל 3 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              5

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום