דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב

      מדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      109 פוסטים 19 כותבים 41.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יוסי לויי מנותק
        יוסי לויי מנותק
        יוסי לוי
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        ראשית אקדים שהקרדיט הגדול מגיע ל @מיישה שעיקר המידע הגיע ממנו והמדריכים שכתב
        בכל זאת כתבתי מדריך כי הוא יותר קצר וברור

        המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

        מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)
        הקובץ מכיל 3 אפליקציות וקובץ טקסט עם הפקודות

        כדי לחסוך לכם הפקודות קיימות כבר בקובץ טקסט ואפשר פשוט להעתיק אותם בכל שלב

        1. מתקינים את תוכנת הקיידרואיד
        2. פותחים ניפוי באגים של USB במכשיר
        3. מתקינים את האמולטור ומריצים את הפקודה
        setprop service.adb.tcp.port 5555
        

        ואח"כ בשורה חדשה מריצים גם את הפקודה

        setprop ctl.restart adbd
        
        1. מתקינים את אפליקציית hackendebug
          מיד בפתיחת האפליקציה תקפוץ הודעה לאישור ניפוי באגים, יש ללחוץ על יש אישור
          (בתחתית המסך תקפוץ הודעה שהמכשיר התחבר)
        2. ללחוץ על הכפתור הכחול עם שני חיצים בצד שמאל למטה ואז להכניס למטה את הפקודה
        dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
        

        בהצלחה

        שמח לעזור

        משהקפלןמ Y Israel MeirI נהוראינ ג 10 תגובות תגובה אחרונה
        20
        • יוסי לויי יוסי לוי התייחס לנושא זה
        • יוסי לויי יוסי לוי

          ראשית אקדים שהקרדיט הגדול מגיע ל @מיישה שעיקר המידע הגיע ממנו והמדריכים שכתב
          בכל זאת כתבתי מדריך כי הוא יותר קצר וברור

          המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

          מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)
          הקובץ מכיל 3 אפליקציות וקובץ טקסט עם הפקודות

          כדי לחסוך לכם הפקודות קיימות כבר בקובץ טקסט ואפשר פשוט להעתיק אותם בכל שלב

          1. מתקינים את תוכנת הקיידרואיד
          2. פותחים ניפוי באגים של USB במכשיר
          3. מתקינים את האמולטור ומריצים את הפקודה
          setprop service.adb.tcp.port 5555
          

          ואח"כ בשורה חדשה מריצים גם את הפקודה

          setprop ctl.restart adbd
          
          1. מתקינים את אפליקציית hackendebug
            מיד בפתיחת האפליקציה תקפוץ הודעה לאישור ניפוי באגים, יש ללחוץ על יש אישור
            (בתחתית המסך תקפוץ הודעה שהמכשיר התחבר)
          2. ללחוץ על הכפתור הכחול עם שני חיצים בצד שמאל למטה ואז להכניס למטה את הפקודה
          dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
          

          בהצלחה

          משהקפלןמ מנותק
          משהקפלןמ מנותק
          משהקפלן
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @יוסי-לוי
          תודה, דבר גדול עשית.
          איחדת את כל הנצרך, עם הסבר מפורט ומובן!!
          אשרי חלקך!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • יוסי לויי יוסי לוי

            ראשית אקדים שהקרדיט הגדול מגיע ל @מיישה שעיקר המידע הגיע ממנו והמדריכים שכתב
            בכל זאת כתבתי מדריך כי הוא יותר קצר וברור

            המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

            מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)
            הקובץ מכיל 3 אפליקציות וקובץ טקסט עם הפקודות

            כדי לחסוך לכם הפקודות קיימות כבר בקובץ טקסט ואפשר פשוט להעתיק אותם בכל שלב

            1. מתקינים את תוכנת הקיידרואיד
            2. פותחים ניפוי באגים של USB במכשיר
            3. מתקינים את האמולטור ומריצים את הפקודה
            setprop service.adb.tcp.port 5555
            

            ואח"כ בשורה חדשה מריצים גם את הפקודה

            setprop ctl.restart adbd
            
            1. מתקינים את אפליקציית hackendebug
              מיד בפתיחת האפליקציה תקפוץ הודעה לאישור ניפוי באגים, יש ללחוץ על יש אישור
              (בתחתית המסך תקפוץ הודעה שהמכשיר התחבר)
            2. ללחוץ על הכפתור הכחול עם שני חיצים בצד שמאל למטה ואז להכניס למטה את הפקודה
            dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
            

            בהצלחה

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

            המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

            אשמח אם תרחיב על זה קצת

            גם לאחר נתינת ההרשאות צריך אחרי כל הפעלה מחדש לודאות שהvpn פועל?

            אם כן אז זה לא באמת חסום, לא?

            בכל מקרה לי לא יצא להיתקל בזה (אבל תמיד התקנתי עם רוט ולכן אולי זה שונה)

            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
            3276568@gmail.com
            0583276568

            יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יוסי לויי יוסי לוי

              ראשית אקדים שהקרדיט הגדול מגיע ל @מיישה שעיקר המידע הגיע ממנו והמדריכים שכתב
              בכל זאת כתבתי מדריך כי הוא יותר קצר וברור

              המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

              מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)
              הקובץ מכיל 3 אפליקציות וקובץ טקסט עם הפקודות

              כדי לחסוך לכם הפקודות קיימות כבר בקובץ טקסט ואפשר פשוט להעתיק אותם בכל שלב

              1. מתקינים את תוכנת הקיידרואיד
              2. פותחים ניפוי באגים של USB במכשיר
              3. מתקינים את האמולטור ומריצים את הפקודה
              setprop service.adb.tcp.port 5555
              

              ואח"כ בשורה חדשה מריצים גם את הפקודה

              setprop ctl.restart adbd
              
              1. מתקינים את אפליקציית hackendebug
                מיד בפתיחת האפליקציה תקפוץ הודעה לאישור ניפוי באגים, יש ללחוץ על יש אישור
                (בתחתית המסך תקפוץ הודעה שהמכשיר התחבר)
              2. ללחוץ על הכפתור הכחול עם שני חיצים בצד שמאל למטה ואז להכניס למטה את הפקודה
              dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
              

              בהצלחה

              Israel MeirI מנותק
              Israel MeirI מנותק
              Israel Meir
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

              מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)

              איך אפשר להוריד את זה בנטפרי (אחרי שאני מוריד את הכוכביות כתוב לי “קובץ שהתפרסם לציבור”

              משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Israel MeirI Israel Meir

                @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)

                איך אפשר להוריד את זה בנטפרי (אחרי שאני מוריד את הכוכביות כתוב לי “קובץ שהתפרסם לציבור”

                משהקפלןמ מנותק
                משהקפלןמ מנותק
                משהקפלן
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @Israel-Meir כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)

                איך אפשר להוריד את זה בנטפרי (אחרי שאני מוריד את הכוכביות כתוב לי “קובץ שהתפרסם לציבור”

                com.kdroid.filter.0.8.3.-release.apk
                hackendebug.apk
                terminal-emulator-for-android-1-0-70.apk
                פקודות.txt

                משהקפלןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • משהקפלןמ משהקפלן

                  @Israel-Meir כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                  @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                  מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)

                  איך אפשר להוריד את זה בנטפרי (אחרי שאני מוריד את הכוכביות כתוב לי “קובץ שהתפרסם לציבור”

                  com.kdroid.filter.0.8.3.-release.apk
                  hackendebug.apk
                  terminal-emulator-for-android-1-0-70.apk
                  פקודות.txt

                  משהקפלןמ מנותק
                  משהקפלןמ מנותק
                  משהקפלן
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @Israel-Meir
                  שלחתי פנייה לנטפרי לפתוח את מה שהעלתי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • Y YOLEVI

                    @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                    המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

                    אשמח אם תרחיב על זה קצת

                    גם לאחר נתינת ההרשאות צריך אחרי כל הפעלה מחדש לודאות שהvpn פועל?

                    אם כן אז זה לא באמת חסום, לא?

                    בכל מקרה לי לא יצא להיתקל בזה (אבל תמיד התקנתי עם רוט ולכן אולי זה שונה)

                    יוסי לויי מנותק
                    יוסי לויי מנותק
                    יוסי לוי
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @YOLEVI כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                    אם כן אז זה לא באמת חסום, לא?

                    האמת שלא חפרתי אם זה חסום אבל נראה לי שזה חוסם הכל כל עוד אין חיבור לVPN כי גם הוויז לא עובד

                    @YOLEVI כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                    גם לאחר נתינת ההרשאות צריך אחרי כל הפעלה מחדש לודאות שהvpn פועל?

                    מה שצריך בסה"כ להיכנס לרגע לתוכנה ולצאת.
                    יכול להיות שאם בוחרים בהגדרות כתכנית שתפעל מיד ההפעלה זה יחסוך את זה.
                    מה שעוד עוזר אבל לא כ"כ נוח זה לשים את קיידרואיד בחלון של מסך הבית

                    שמח לעזור

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יוסי לויי יוסי לוי

                      @YOLEVI כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                      אם כן אז זה לא באמת חסום, לא?

                      האמת שלא חפרתי אם זה חסום אבל נראה לי שזה חוסם הכל כל עוד אין חיבור לVPN כי גם הוויז לא עובד

                      @YOLEVI כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                      גם לאחר נתינת ההרשאות צריך אחרי כל הפעלה מחדש לודאות שהvpn פועל?

                      מה שצריך בסה"כ להיכנס לרגע לתוכנה ולצאת.
                      יכול להיות שאם בוחרים בהגדרות כתכנית שתפעל מיד ההפעלה זה יחסוך את זה.
                      מה שעוד עוזר אבל לא כ"כ נוח זה לשים את קיידרואיד בחלון של מסך הבית

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      YOLEVI
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                      #8

                      @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                      מה שעוד עוזר אבל לא כ"כ נוח זה לשים את קיידרואיד בחלון של מסך הבית

                      אה אז זה הבעיה הידועה שקיידרואיד לא נותן רשת אם לא נכנסים אליו,
                      לידיעתך זה בעיה בכל מערכת (כולל K706) חוץ מה TS10S (וגם שם זה יכול לקרות לעיתים רחוקות)

                      באג נוסף שקיים עם קיידרואיד בכל המערכות חוץ מה TS10S שלפעמים המערכת מאתחלת את עצמה לבד בפרט בשימוש בוויז ולפעמים זה ממש משגע (כמה ביקשו ממני רק בגלל זה לעבור לחסימה של אאוטנט אפילו שמאוד הפריע להם לאבד את מסך הבית המקורי)

                      יש לי פיתרון פשוט להחריד לבאג הראשון שכבר @דני-מערכות מזמן ביקש ממני לעשות על זה מדריך, אני מקווה לעשות השבוע לתועלת הציבור

                      התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                      חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                      סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                      3276568@gmail.com
                      0583276568

                      יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • Y YOLEVI

                        @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                        מה שעוד עוזר אבל לא כ"כ נוח זה לשים את קיידרואיד בחלון של מסך הבית

                        אה אז זה הבעיה הידועה שקיידרואיד לא נותן רשת אם לא נכנסים אליו,
                        לידיעתך זה בעיה בכל מערכת (כולל K706) חוץ מה TS10S (וגם שם זה יכול לקרות לעיתים רחוקות)

                        באג נוסף שקיים עם קיידרואיד בכל המערכות חוץ מה TS10S שלפעמים המערכת מאתחלת את עצמה לבד בפרט בשימוש בוויז ולפעמים זה ממש משגע (כמה ביקשו ממני רק בגלל זה לעבור לחסימה של אאוטנט אפילו שמאוד הפריע להם לאבד את מסך הבית המקורי)

                        יש לי פיתרון פשוט להחריד לבאג הראשון שכבר @דני-מערכות מזמן ביקש ממני לעשות על זה מדריך, אני מקווה לעשות השבוע לתועלת הציבור

                        יוסי לויי מנותק
                        יוסי לויי מנותק
                        יוסי לוי
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @YOLEVI אני ב"ה עם ה TS10S אז לא מכיר את הבעיות האלו

                        שמח לעזור

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • משהקפלןמ משהקפלן

                          @Israel-Meir כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                          @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                          מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)

                          איך אפשר להוריד את זה בנטפרי (אחרי שאני מוריד את הכוכביות כתוב לי “קובץ שהתפרסם לציבור”

                          com.kdroid.filter.0.8.3.-release.apk
                          hackendebug.apk
                          terminal-emulator-for-android-1-0-70.apk
                          פקודות.txt

                          משהקפלןמ מנותק
                          משהקפלןמ מנותק
                          משהקפלן
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @משהקפלן כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                          @Israel-Meir כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                          @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                          מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)

                          איך אפשר להוריד את זה בנטפרי (אחרי שאני מוריד את הכוכביות כתוב לי “קובץ שהתפרסם לציבור”

                          com.kdroid.filter.0.8.3.-release.apk
                          hackendebug.apk
                          terminal-emulator-for-android-1-0-70.apk
                          פקודות.txt

                          פתוח בנטפרי!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • יוסי לויי יוסי לוי

                            ראשית אקדים שהקרדיט הגדול מגיע ל @מיישה שעיקר המידע הגיע ממנו והמדריכים שכתב
                            בכל זאת כתבתי מדריך כי הוא יותר קצר וברור

                            המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

                            מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)
                            הקובץ מכיל 3 אפליקציות וקובץ טקסט עם הפקודות

                            כדי לחסוך לכם הפקודות קיימות כבר בקובץ טקסט ואפשר פשוט להעתיק אותם בכל שלב

                            1. מתקינים את תוכנת הקיידרואיד
                            2. פותחים ניפוי באגים של USB במכשיר
                            3. מתקינים את האמולטור ומריצים את הפקודה
                            setprop service.adb.tcp.port 5555
                            

                            ואח"כ בשורה חדשה מריצים גם את הפקודה

                            setprop ctl.restart adbd
                            
                            1. מתקינים את אפליקציית hackendebug
                              מיד בפתיחת האפליקציה תקפוץ הודעה לאישור ניפוי באגים, יש ללחוץ על יש אישור
                              (בתחתית המסך תקפוץ הודעה שהמכשיר התחבר)
                            2. ללחוץ על הכפתור הכחול עם שני חיצים בצד שמאל למטה ואז להכניס למטה את הפקודה
                            dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
                            

                            בהצלחה

                            משהקפלןמ מנותק
                            משהקפלןמ מנותק
                            משהקפלן
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                            ראשית אקדים שהקרדיט הגדול מגיע ל @מיישה שעיקר המידע הגיע ממנו והמדריכים שכתב
                            בכל זאת כתבתי מדריך כי הוא יותר קצר וברור

                            המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

                            מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)
                            הקובץ מכיל 3 אפליקציות וקובץ טקסט עם הפקודות

                            כדי לחסוך לכם הפקודות קיימות כבר בקובץ טקסט ואפשר פשוט להעתיק אותם בכל שלב

                            1. מתקינים את תוכנת הקיידרואיד
                            2. פותחים ניפוי באגים של USB במכשיר
                            3. מתקינים את האמולטור ומריצים את הפקודה
                            setprop service.adb.tcp.port 5555
                            

                            ואח"כ בשורה חדשה מריצים גם את הפקודה

                            setprop ctl.restart adbd
                            
                            1. מתקינים את אפליקציית hackendebug
                              מיד בפתיחת האפליקציה תקפוץ הודעה לאישור ניפוי באגים, יש ללחוץ על יש אישור
                              (בתחתית המסך תקפוץ הודעה שהמכשיר התחבר)
                            2. ללחוץ על הכפתור הכחול עם שני חיצים בצד שמאל למטה ואז להכניס למטה את הפקודה
                            dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
                            

                            בהצלחה

                            שכחת לציין דבר אחד חשוב ביותר!
                            צריך קודם להתחבר למכשיר כל שהוא ע"י הוייפי, בלי זה לא יעבוד כלום!

                            יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • משהקפלןמ משהקפלן

                              @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                              ראשית אקדים שהקרדיט הגדול מגיע ל @מיישה שעיקר המידע הגיע ממנו והמדריכים שכתב
                              בכל זאת כתבתי מדריך כי הוא יותר קצר וברור

                              המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

                              מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)
                              הקובץ מכיל 3 אפליקציות וקובץ טקסט עם הפקודות

                              כדי לחסוך לכם הפקודות קיימות כבר בקובץ טקסט ואפשר פשוט להעתיק אותם בכל שלב

                              1. מתקינים את תוכנת הקיידרואיד
                              2. פותחים ניפוי באגים של USB במכשיר
                              3. מתקינים את האמולטור ומריצים את הפקודה
                              setprop service.adb.tcp.port 5555
                              

                              ואח"כ בשורה חדשה מריצים גם את הפקודה

                              setprop ctl.restart adbd
                              
                              1. מתקינים את אפליקציית hackendebug
                                מיד בפתיחת האפליקציה תקפוץ הודעה לאישור ניפוי באגים, יש ללחוץ על יש אישור
                                (בתחתית המסך תקפוץ הודעה שהמכשיר התחבר)
                              2. ללחוץ על הכפתור הכחול עם שני חיצים בצד שמאל למטה ואז להכניס למטה את הפקודה
                              dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
                              

                              בהצלחה

                              שכחת לציין דבר אחד חשוב ביותר!
                              צריך קודם להתחבר למכשיר כל שהוא ע"י הוייפי, בלי זה לא יעבוד כלום!

                              יוסי לויי מנותק
                              יוסי לויי מנותק
                              יוסי לוי
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @משהקפלן כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                              שכחת לציין דבר אחד חשוב ביותר!
                              צריך קודם להתחבר למכשיר כל שהוא ע"י הוייפי, בלי זה לא יעבוד כלום!

                              לא שכחתי!
                              זה עבד לי גם בלי להתחבר

                              שמח לעזור

                              משהקפלןמ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • יוסי לויי יוסי לוי

                                @משהקפלן כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                שכחת לציין דבר אחד חשוב ביותר!
                                צריך קודם להתחבר למכשיר כל שהוא ע"י הוייפי, בלי זה לא יעבוד כלום!

                                לא שכחתי!
                                זה עבד לי גם בלי להתחבר

                                משהקפלןמ מנותק
                                משהקפלןמ מנותק
                                משהקפלן
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי משהקפלן
                                #13

                                @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                @משהקפלן כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                שכחת לציין דבר אחד חשוב ביותר!
                                צריך קודם להתחבר למכשיר כל שהוא ע"י הוייפי, בלי זה לא יעבוד כלום!

                                לא שכחתי!
                                זה עבד לי גם בלי להתחבר

                                לי לא!
                                עריכה: זה אכן עובד גם בלי להתחבר ע"י WIFI

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • יוסי לויי יוסי לוי

                                  @משהקפלן כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                  שכחת לציין דבר אחד חשוב ביותר!
                                  צריך קודם להתחבר למכשיר כל שהוא ע"י הוייפי, בלי זה לא יעבוד כלום!

                                  לא שכחתי!
                                  זה עבד לי גם בלי להתחבר

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YOLEVI
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                                  #14

                                  @יוסי-לוי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                  זה עבד לי גם בלי להתחבר

                                  לי זה עבד גם בלי לפתוח ניפוי באגים אבל לא ב ts18

                                  אבל אולי באמת כדאי להוסיף שאם לא עובד אז לנסות להתחבר לווי פי ולפתוח ניפוי באגים ולנסות להתחבר ידנית על ידי לחיצה על התקע והזנת ip

                                  התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                  חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                  סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                  3276568@gmail.com
                                  0583276568

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Israel MeirI Israel Meir התייחס לנושא זה
                                  • יוסי לויי יוסי לוי

                                    ראשית אקדים שהקרדיט הגדול מגיע ל @מיישה שעיקר המידע הגיע ממנו והמדריכים שכתב
                                    בכל זאת כתבתי מדריך כי הוא יותר קצר וברור

                                    המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

                                    מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)
                                    הקובץ מכיל 3 אפליקציות וקובץ טקסט עם הפקודות

                                    כדי לחסוך לכם הפקודות קיימות כבר בקובץ טקסט ואפשר פשוט להעתיק אותם בכל שלב

                                    1. מתקינים את תוכנת הקיידרואיד
                                    2. פותחים ניפוי באגים של USB במכשיר
                                    3. מתקינים את האמולטור ומריצים את הפקודה
                                    setprop service.adb.tcp.port 5555
                                    

                                    ואח"כ בשורה חדשה מריצים גם את הפקודה

                                    setprop ctl.restart adbd
                                    
                                    1. מתקינים את אפליקציית hackendebug
                                      מיד בפתיחת האפליקציה תקפוץ הודעה לאישור ניפוי באגים, יש ללחוץ על יש אישור
                                      (בתחתית המסך תקפוץ הודעה שהמכשיר התחבר)
                                    2. ללחוץ על הכפתור הכחול עם שני חיצים בצד שמאל למטה ואז להכניס למטה את הפקודה
                                    dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
                                    

                                    בהצלחה

                                    נהוראינ מנותק
                                    נהוראינ מנותק
                                    נהוראי
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי נהוראי
                                    #15

                                    @יוסי-לוי כל הכבוד מדריך ממש טוב ונצרך!!!
                                    הייתי ממליץ להוסיף בנושא שזה מדריך גם להתקנת A Bloq וזו הפקודת ADB:
                                    dpm set-device-owner com.secureguard.mdm/.SecureGuardDeviceAdminReceiver

                                    טוסוןט י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    4
                                    • יוסי לויי יוסי לוי

                                      ראשית אקדים שהקרדיט הגדול מגיע ל @מיישה שעיקר המידע הגיע ממנו והמדריכים שכתב
                                      בכל זאת כתבתי מדריך כי הוא יותר קצר וברור

                                      המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

                                      מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)
                                      הקובץ מכיל 3 אפליקציות וקובץ טקסט עם הפקודות

                                      כדי לחסוך לכם הפקודות קיימות כבר בקובץ טקסט ואפשר פשוט להעתיק אותם בכל שלב

                                      1. מתקינים את תוכנת הקיידרואיד
                                      2. פותחים ניפוי באגים של USB במכשיר
                                      3. מתקינים את האמולטור ומריצים את הפקודה
                                      setprop service.adb.tcp.port 5555
                                      

                                      ואח"כ בשורה חדשה מריצים גם את הפקודה

                                      setprop ctl.restart adbd
                                      
                                      1. מתקינים את אפליקציית hackendebug
                                        מיד בפתיחת האפליקציה תקפוץ הודעה לאישור ניפוי באגים, יש ללחוץ על יש אישור
                                        (בתחתית המסך תקפוץ הודעה שהמכשיר התחבר)
                                      2. ללחוץ על הכפתור הכחול עם שני חיצים בצד שמאל למטה ואז להכניס למטה את הפקודה
                                      dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
                                      

                                      בהצלחה

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גיל
                                      מאסטר מגיה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @יוסי-לוי מדריך קצר וקולע. לך בכחך זה ותחבר לנו עוד מדריכים טובים!
                                      בהצלחה!


                                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נהוראינ נהוראי

                                        @יוסי-לוי כל הכבוד מדריך ממש טוב ונצרך!!!
                                        הייתי ממליץ להוסיף בנושא שזה מדריך גם להתקנת A Bloq וזו הפקודת ADB:
                                        dpm set-device-owner com.secureguard.mdm/.SecureGuardDeviceAdminReceiver

                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                        #17

                                        @נהוראי @יוסי-לוי אולי כדאי שיוסיפו את א בלוק (אצלי זה עדיין סקיור גורד) לתיקייה הנ"ל, ולערוך את הפוסט של המדריך בעבור זה
                                        ולציין שלא מומלץ להתקין על מערכות אלא רק עד גרסה 0.3.7

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)
                                        נחייה ולא…

                                        יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טוסוןט טוסון

                                          @נהוראי @יוסי-לוי אולי כדאי שיוסיפו את א בלוק (אצלי זה עדיין סקיור גורד) לתיקייה הנ"ל, ולערוך את הפוסט של המדריך בעבור זה
                                          ולציין שלא מומלץ להתקין על מערכות אלא רק עד גרסה 0.3.7

                                          יוסי לויי מנותק
                                          יוסי לויי מנותק
                                          יוסי לוי
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @טוסון כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                          לא רק עד גרסה 0.3.7

                                          למה לא גירסה חדשה יותר?

                                          יש לך את הגירסה הזו? כי ההורדה של האפליקציה היא הגירסה האחרונה

                                          שמח לעזור

                                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • יוסי לויי יוסי לוי

                                            @טוסון כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                            לא רק עד גרסה 0.3.7

                                            למה לא גירסה חדשה יותר?

                                            יש לך את הגירסה הזו? כי ההורדה של האפליקציה היא הגירסה האחרונה

                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                            #19

                                            @יוסי-לוי ככה @מיישה כתב במתמחים (אחרי שטענו שם שזה דופק מולטימדיות)
                                            הוא העלה איפשהו קישור לגירסה הזו בפורום
                                            עריכה. כאן יש את הקישור לגירסה 0.3.5 ו 0.3.9

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)
                                            נחייה ולא…

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • יוסי לויי יוסי לוי

                                              ראשית אקדים שהקרדיט הגדול מגיע ל @מיישה שעיקר המידע הגיע ממנו והמדריכים שכתב
                                              בכל זאת כתבתי מדריך כי הוא יותר קצר וברור

                                              המדריך טוב גם ל TS18 רק שב TS18 צריך להיכנס לאפליקציית קיידרואיד לאחר כל הפעלה ולראות שבחלון ההודעות מופיע שהמכשיר מוגן ולא מופיע הודעות שאין חיבור ל VPN

                                              מורידים את הקובץ מכאן (יש להוריד כוכביות)
                                              הקובץ מכיל 3 אפליקציות וקובץ טקסט עם הפקודות

                                              כדי לחסוך לכם הפקודות קיימות כבר בקובץ טקסט ואפשר פשוט להעתיק אותם בכל שלב

                                              1. מתקינים את תוכנת הקיידרואיד
                                              2. פותחים ניפוי באגים של USB במכשיר
                                              3. מתקינים את האמולטור ומריצים את הפקודה
                                              setprop service.adb.tcp.port 5555
                                              

                                              ואח"כ בשורה חדשה מריצים גם את הפקודה

                                              setprop ctl.restart adbd
                                              
                                              1. מתקינים את אפליקציית hackendebug
                                                מיד בפתיחת האפליקציה תקפוץ הודעה לאישור ניפוי באגים, יש ללחוץ על יש אישור
                                                (בתחתית המסך תקפוץ הודעה שהמכשיר התחבר)
                                              2. ללחוץ על הכפתור הכחול עם שני חיצים בצד שמאל למטה ואז להכניס למטה את הפקודה
                                              dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
                                              

                                              בהצלחה

                                              Israel MeirI מנותק
                                              Israel MeirI מנותק
                                              Israel Meir
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6

                                              103

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום