דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מיזוג
  3. ריח של דלק מהמזגן [ולא רק].

ריח של דלק מהמזגן [ולא רק].

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מיזוג
13 פוסטים 4 כותבים 81 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    ישראל10
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש ריח של דלק מחוץ לאוטו, אבל שאני סוגר חלונות לא מריחים את זה בפנים.
    אבל כשיש מזגן שלוקח אויר מתוך האוטו יש ריח מאוד חריף של דלק. וכאשר זה לוקח אויר מבחוץ אין ריח.
    מה זה יכול להיות?

    א KlonimoosK ג 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י ישראל10

      יש ריח של דלק מחוץ לאוטו, אבל שאני סוגר חלונות לא מריחים את זה בפנים.
      אבל כשיש מזגן שלוקח אויר מתוך האוטו יש ריח מאוד חריף של דלק. וכאשר זה לוקח אויר מבחוץ אין ריח.
      מה זה יכול להיות?

      א מחובר
      א מחובר
      אבי KIA
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @ישראל10
      איזה רכב?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י ישראל10

        יש ריח של דלק מחוץ לאוטו, אבל שאני סוגר חלונות לא מריחים את זה בפנים.
        אבל כשיש מזגן שלוקח אויר מתוך האוטו יש ריח מאוד חריף של דלק. וכאשר זה לוקח אויר מבחוץ אין ריח.
        מה זה יכול להיות?

        KlonimoosK מנותק
        KlonimoosK מנותק
        Klonimoos
        מייבין סיירת פיקוח
        כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #3

        @ישראל10

        יש כמה נושאים על זה

        ראה והצלח.


        ''חכם לב, יקח מצוות!''
        🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • י ישראל10

          יש ריח של דלק מחוץ לאוטו, אבל שאני סוגר חלונות לא מריחים את זה בפנים.
          אבל כשיש מזגן שלוקח אויר מתוך האוטו יש ריח מאוד חריף של דלק. וכאשר זה לוקח אויר מבחוץ אין ריח.
          מה זה יכול להיות?

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
          #4

          @ישראל10 ובקצרה זה יכול להיות:

          • דליפה ממערכת הדלק (לבדוק נזילות מתחת לרכב - צנרת).
          • מכסה תדלוק לא נסגר היטב.
          • משאבת דלק לא אטומה (לא סגורה טוב אם נגעו בה לאחרונה, אם לא - גומיית אטם קרועה)
          • חור באגזוז.
          • חיישן למדה תקול.

          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          י 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • KlonimoosK Klonimoos

            @ישראל10

            יש כמה נושאים על זה

            ראה והצלח.

            י מנותק
            י מנותק
            ישראל10
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @Klonimoos עשיתי חיפוש בפורום לפני זה…
            והתרשמתי שלי יש בעיה אחרת.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👇 👌
            0
            • ג גיל

              @ישראל10 ובקצרה זה יכול להיות:

              • דליפה ממערכת הדלק (לבדוק נזילות מתחת לרכב - צנרת).
              • מכסה תדלוק לא נסגר היטב.
              • משאבת דלק לא אטומה (לא סגורה טוב אם נגעו בה לאחרונה, אם לא - גומיית אטם קרועה)
              • חור באגזוז.
              • חיישן למדה תקול.
              י מנותק
              י מנותק
              ישראל10
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @גיל אין לי דליפת דלק מתחת לאוטו.
              ליבי אומר לי שזה קשור לחיישן למדה, מכיוון שהמוכר אמר לי שברכב הזה ישנם 2 ממירים קטליטיים, ואחד מנוטרל, והשני די סתום. כך שלכאורה זה הבעיה.

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י ישראל10

                @גיל אין לי דליפת דלק מתחת לאוטו.
                ליבי אומר לי שזה קשור לחיישן למדה, מכיוון שהמוכר אמר לי שברכב הזה ישנם 2 ממירים קטליטיים, ואחד מנוטרל, והשני די סתום. כך שלכאורה זה הבעיה.

                ג מנותק
                ג מנותק
                גיל
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @ישראל10 כתב בריח של דלק מהמזגן [ולא רק].:

                @גיל אין לי דליפת דלק מתחת לאוטו.
                ליבי אומר לי שזה קשור לחיישן למדה, מכיוון שהמוכר אמר לי שברכב הזה ישנם 2 ממירים קטליטיים, ואחד מנוטרל, והשני די סתום. כך שלכאורה זה הבעיה.

                יש עשן לא סביר מהאגזוז?


                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ג גיל

                  @ישראל10 ובקצרה זה יכול להיות:

                  • דליפה ממערכת הדלק (לבדוק נזילות מתחת לרכב - צנרת).
                  • מכסה תדלוק לא נסגר היטב.
                  • משאבת דלק לא אטומה (לא סגורה טוב אם נגעו בה לאחרונה, אם לא - גומיית אטם קרועה)
                  • חור באגזוז.
                  • חיישן למדה תקול.
                  י מנותק
                  י מנותק
                  ישראל10
                  כתב נערך לאחרונה על ידי ישראל10
                  #8

                  @גיל אתמול היה לי עוד דבר מוזר, אולי זה יוכל לתת יותר הסבר.
                  אתמול תדלקתי שהמיכל היה ממש ריק, [תדלקתי כאשר המצבר דלוק, כדי שימשיך להיות מזגן]. ובסיום התדלוק מד הדלק עדיין היה על פס אחד, ובהמשך הנסיעה, כל כמה דקות המד הוסיף עוד פס, עד שבסוף הוא הראה על מיכל מלא.

                  ועוד דבר, נסעתי נסיעה ארוכה, ובאמצע הדרך, אני מנסה להתחיל תאוצה אחרי עצירה ברמזור, והרכב פשוט זוחל עולה בקמ"ש כל שני שניות… נסיתי לרדת לD1 ולD2 זה לא עזר, כיביתי את המזגן, ואז קצת יותר… ואחרי שהוא הגיע ל20 קמ"ש אז הוא התחיל להאיץ יותר נורמלי שהייתי על D2.

                  ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ג גיל

                    @ישראל10 כתב בריח של דלק מהמזגן [ולא רק].:

                    @גיל אין לי דליפת דלק מתחת לאוטו.
                    ליבי אומר לי שזה קשור לחיישן למדה, מכיוון שהמוכר אמר לי שברכב הזה ישנם 2 ממירים קטליטיים, ואחד מנוטרל, והשני די סתום. כך שלכאורה זה הבעיה.

                    יש עשן לא סביר מהאגזוז?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    ישראל10
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @גיל לא

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י ישראל10

                      @גיל אתמול היה לי עוד דבר מוזר, אולי זה יוכל לתת יותר הסבר.
                      אתמול תדלקתי שהמיכל היה ממש ריק, [תדלקתי כאשר המצבר דלוק, כדי שימשיך להיות מזגן]. ובסיום התדלוק מד הדלק עדיין היה על פס אחד, ובהמשך הנסיעה, כל כמה דקות המד הוסיף עוד פס, עד שבסוף הוא הראה על מיכל מלא.

                      ועוד דבר, נסעתי נסיעה ארוכה, ובאמצע הדרך, אני מנסה להתחיל תאוצה אחרי עצירה ברמזור, והרכב פשוט זוחל עולה בקמ"ש כל שני שניות… נסיתי לרדת לD1 ולD2 זה לא עזר, כיביתי את המזגן, ואז קצת יותר… ואחרי שהוא הגיע ל20 קמ"ש אז הוא התחיל להאיץ יותר נורמלי שהייתי על D2.

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיל
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                      #10

                      @ישראל10 כתב בריח של דלק מהמזגן [ולא רק].:

                      @גיל אתמול היה לי עוד דבר מוזר, אולי זה יוכל לתת יותר הסבר.
                      אתמול תדלקתי שהמיכל היה ממש ריק, [תדלקתי כאשר המצבר דלוק, כדי שימשיך להיות מזגן]. ובסיום התדלוק מד הדלק עדיין היה על פס אחד, ובהמשך הנסיעה, כל כמה דקות המד הוסיף עוד פס, עד שבסוף הוא הראה על מיכל מלא.

                      אולי, ואולי לא. זה נשמע דומה, אבל לא בטוח. לדבר הזה אחראי חיישן אחר.
                      @ישראל10 אני מציע שתעשה סריקת תקלות.
                      יש לך כאן טבלה מצויינת שערך @מיוחד האלוף, בה מופיעים חברי הפורום שיש להם סורק שיוכל לעזור לך. תראה מי קרוב אליך.

                      עריכה: הוספת עוד קטע -

                      @ישראל10 כתב בריח של דלק מהמזגן [ולא רק].:

                      ועוד דבר, נסעתי נסיעה ארוכה, ובאמצע הדרך, אני מנסה להתחיל תאוצה אחרי עצירה ברמזור, והרכב פשוט זוחל עולה בקמ"ש כל שני שניות… נסיתי לרדת לD1 ולD2 זה לא עזר, כיביתי את המזגן, ואז קצת יותר… ואחרי שהוא הגיע ל20 קמ"ש אז הוא התחיל להאיץ יותר נורמלי שהייתי על D2.

                      עכשיו זה ממש נשמע חיישן למדה (חמצן), אם הרכב לא סוחב ככה.
                      לגבי מד הדלק - אני מסופק עדיין אם זה קשור. תטפל בעניין הראשון, ותראה אם גם העניין של מד הדלק הסתדר.


                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                      י 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • ג גיל

                        @ישראל10 כתב בריח של דלק מהמזגן [ולא רק].:

                        @גיל אתמול היה לי עוד דבר מוזר, אולי זה יוכל לתת יותר הסבר.
                        אתמול תדלקתי שהמיכל היה ממש ריק, [תדלקתי כאשר המצבר דלוק, כדי שימשיך להיות מזגן]. ובסיום התדלוק מד הדלק עדיין היה על פס אחד, ובהמשך הנסיעה, כל כמה דקות המד הוסיף עוד פס, עד שבסוף הוא הראה על מיכל מלא.

                        אולי, ואולי לא. זה נשמע דומה, אבל לא בטוח. לדבר הזה אחראי חיישן אחר.
                        @ישראל10 אני מציע שתעשה סריקת תקלות.
                        יש לך כאן טבלה מצויינת שערך @מיוחד האלוף, בה מופיעים חברי הפורום שיש להם סורק שיוכל לעזור לך. תראה מי קרוב אליך.

                        עריכה: הוספת עוד קטע -

                        @ישראל10 כתב בריח של דלק מהמזגן [ולא רק].:

                        ועוד דבר, נסעתי נסיעה ארוכה, ובאמצע הדרך, אני מנסה להתחיל תאוצה אחרי עצירה ברמזור, והרכב פשוט זוחל עולה בקמ"ש כל שני שניות… נסיתי לרדת לD1 ולD2 זה לא עזר, כיביתי את המזגן, ואז קצת יותר… ואחרי שהוא הגיע ל20 קמ"ש אז הוא התחיל להאיץ יותר נורמלי שהייתי על D2.

                        עכשיו זה ממש נשמע חיישן למדה (חמצן), אם הרכב לא סוחב ככה.
                        לגבי מד הדלק - אני מסופק עדיין אם זה קשור. תטפל בעניין הראשון, ותראה אם גם העניין של מד הדלק הסתדר.

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ישראל10
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @גיל גם לרכב משנת 2002 יש אפשרות לסורק תקלות?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג גיל

                          @ישראל10 כתב בריח של דלק מהמזגן [ולא רק].:

                          @גיל אתמול היה לי עוד דבר מוזר, אולי זה יוכל לתת יותר הסבר.
                          אתמול תדלקתי שהמיכל היה ממש ריק, [תדלקתי כאשר המצבר דלוק, כדי שימשיך להיות מזגן]. ובסיום התדלוק מד הדלק עדיין היה על פס אחד, ובהמשך הנסיעה, כל כמה דקות המד הוסיף עוד פס, עד שבסוף הוא הראה על מיכל מלא.

                          אולי, ואולי לא. זה נשמע דומה, אבל לא בטוח. לדבר הזה אחראי חיישן אחר.
                          @ישראל10 אני מציע שתעשה סריקת תקלות.
                          יש לך כאן טבלה מצויינת שערך @מיוחד האלוף, בה מופיעים חברי הפורום שיש להם סורק שיוכל לעזור לך. תראה מי קרוב אליך.

                          עריכה: הוספת עוד קטע -

                          @ישראל10 כתב בריח של דלק מהמזגן [ולא רק].:

                          ועוד דבר, נסעתי נסיעה ארוכה, ובאמצע הדרך, אני מנסה להתחיל תאוצה אחרי עצירה ברמזור, והרכב פשוט זוחל עולה בקמ"ש כל שני שניות… נסיתי לרדת לD1 ולD2 זה לא עזר, כיביתי את המזגן, ואז קצת יותר… ואחרי שהוא הגיע ל20 קמ"ש אז הוא התחיל להאיץ יותר נורמלי שהייתי על D2.

                          עכשיו זה ממש נשמע חיישן למדה (חמצן), אם הרכב לא סוחב ככה.
                          לגבי מד הדלק - אני מסופק עדיין אם זה קשור. תטפל בעניין הראשון, ותראה אם גם העניין של מד הדלק הסתדר.

                          י מנותק
                          י מנותק
                          ישראל10
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @גיל הבנתי שיש אפשרות לנטל אותו וזהו. [כי בדקתי ויש לרכב הזה שני חיישנים, ואחר המוכר כבר נטרל].
                          מומלץ?

                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י ישראל10

                            @גיל הבנתי שיש אפשרות לנטל אותו וזהו. [כי בדקתי ויש לרכב הזה שני חיישנים, ואחר המוכר כבר נטרל].
                            מומלץ?

                            ג מנותק
                            ג מנותק
                            גיל
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @ישראל10 לדעתי ממש לא כדאי, מצד שני, ברכב ישן כזה, אתה תשקיע 400 ש"ח על חיישן?
                            אתה עובר טסטים בלי בעיות זיהום אוויר?


                            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            37

                            מחובר

                            1.6k

                            משתמשים

                            5.2k

                            נושאים

                            70.7k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום