מי אשם ?
-
@קינג-קומפיוטר עברו 2 שניות לפחות מאז שהוא היה אמור לראות אותו ועד ההתנגשות
-
בדיוק שנייה אחת
אם כך אתה מעמיד את זה בצורה שונה, ויתכן שיתנו לו את מלא האשמה.
@קינג-קומפיוטר כתב במי אשם ?:
זה לא ממש שאלה כי זה ברור שהטויוטה אשם כי הוא לא ציית לתמרור זכות קדימה
זה מה שבאתי לשאול, אי מתן זכות קדימה מחייב באחריות בכאלו מקרים במקום שהשני עשה את התאונה ויכל למנוע אותה?
(אני מתכוון באופן עקרוני, במקרה של הנושא זה נראה שהוא לא יכל למנוע)ונראה לך שאפשר לעצור בזמן הזה ?
זה מאד גבולי, בערנות מוגברת ובנסיעה שלא עולה על 80 קמ"ש ייתכן מאד שכן.
-
בדיוק שנייה אחת
אם כך אתה מעמיד את זה בצורה שונה, ויתכן שיתנו לו את מלא האשמה.
@קינג-קומפיוטר כתב במי אשם ?:
זה לא ממש שאלה כי זה ברור שהטויוטה אשם כי הוא לא ציית לתמרור זכות קדימה
זה מה שבאתי לשאול, אי מתן זכות קדימה מחייב באחריות בכאלו מקרים במקום שהשני עשה את התאונה ויכל למנוע אותה?
(אני מתכוון באופן עקרוני, במקרה של הנושא זה נראה שהוא לא יכל למנוע)ונראה לך שאפשר לעצור בזמן הזה ?
זה מאד גבולי, בערנות מוגברת ובנסיעה שלא עולה על 80 קמ"ש ייתכן מאד שכן.
-
בדיוק שנייה אחת
אם כך אתה מעמיד את זה בצורה שונה, ויתכן שיתנו לו את מלא האשמה.
@קינג-קומפיוטר כתב במי אשם ?:
זה לא ממש שאלה כי זה ברור שהטויוטה אשם כי הוא לא ציית לתמרור זכות קדימה
זה מה שבאתי לשאול, אי מתן זכות קדימה מחייב באחריות בכאלו מקרים במקום שהשני עשה את התאונה ויכל למנוע אותה?
(אני מתכוון באופן עקרוני, במקרה של הנושא זה נראה שהוא לא יכל למנוע)ונראה לך שאפשר לעצור בזמן הזה ?
זה מאד גבולי, בערנות מוגברת ובנסיעה שלא עולה על 80 קמ"ש ייתכן מאד שכן.
-
-
-
@קינג-קומפיוטר עברו 2 שניות לפחות מאז שהוא היה אמור לראות אותו ועד ההתנגשות
נו ו?
אתה יודע על איזה מהירות הוא היה?
אתה יודע כמה זמן לוקח לעצור רכב במהירות X במשקל X בשיפוע X בכביש X ?
זה לא ממש שאלה כי זה ברור שהטויוטה אשם כי הוא לא ציית לתמרור זכות קדימה
אולי יתנו לקיה אשם תורם כי הוא היה יכול לבלום לפני אבל לך תוכיח
@MEIR איפה זה עומד עכשיו?
יש לך עוד סרטונים מהאירוע? -
@קינג-קומפיוטר עברו 2 שניות לפחות מאז שהוא היה אמור לראות אותו ועד ההתנגשות
נו ו?
אתה יודע על איזה מהירות הוא היה?
אתה יודע כמה זמן לוקח לעצור רכב במהירות X במשקל X בשיפוע X בכביש X ?
זה לא ממש שאלה כי זה ברור שהטויוטה אשם כי הוא לא ציית לתמרור זכות קדימה
אולי יתנו לקיה אשם תורם כי הוא היה יכול לבלום לפני אבל לך תוכיח
@MEIR איפה זה עומד עכשיו?
יש לך עוד סרטונים מהאירוע? -
-
@MEIR מה שכתוב בטבלה שהבאת זה מרגע לחיצה על הבלם
אבל זה לא הכל יש עוד רגע של לראות עד שאתה מעכל מה קורה כך שזה יוצא יותר מ-50 מטר
ובשפה המקצועית זמן תגובה ומרחק בלימה“זמן תגובה” מוגדר כזמן שחולף מרגע שאדם מבחין בגירוי המחייב תגובה מצידו ועד לרגע שבו החל
להגיב. זמן התגובה האנושי, נאמד בין 3/4 שנייה ל1- שנייה, והוא תלוי ביכולותיו של הנהג, בגילו,
בקשב ובריכוז שלו, במיומנות השליטה במכונית וביצוע פעולות באופן מידי במצבי דרך מפתיעים ועוד.
במהלך זמן התגובה של הנהג מתמיד כלי הרכב בתנועתו ללא כל שינוי ונע במהירות קבועה. המרחק
שעובר הרכב מרגע שעיני הנהג קולטות את המידע על אודות האירוע ועד שהוא לוחץ על הבלמים
נקרא “מרחק התגובה”. אורכו של מרחק התגובה קשור למהירות הנסיעה של הרכב ולמהירות
תגובתו של הנהג. ולכן, כל חלקיק שנייה בזמן התגובה הוא קריטי לבטיחותם של כלל משתמשי
הדרך. עם התגובה – לחיצה על דוושת הבלם, עובר הרכב לתהליך של בלימה. מרחק הבלימה הוא
המרחק שעובר הרכב החל מהרגע שהנהג לחץ על הבלמים ועד לעצירתו המוחלטת. מרחק העצירה
של הרכב הוא המרחק הכולל את מרחק התגובה ואת מרחק הבלימה -
@MEIR מה שכתוב בטבלה שהבאת זה מרגע לחיצה על הבלם
אבל זה לא הכל יש עוד רגע של לראות עד שאתה מעכל מה קורה כך שזה יוצא יותר מ-50 מטר
ובשפה המקצועית זמן תגובה ומרחק בלימה“זמן תגובה” מוגדר כזמן שחולף מרגע שאדם מבחין בגירוי המחייב תגובה מצידו ועד לרגע שבו החל
להגיב. זמן התגובה האנושי, נאמד בין 3/4 שנייה ל1- שנייה, והוא תלוי ביכולותיו של הנהג, בגילו,
בקשב ובריכוז שלו, במיומנות השליטה במכונית וביצוע פעולות באופן מידי במצבי דרך מפתיעים ועוד.
במהלך זמן התגובה של הנהג מתמיד כלי הרכב בתנועתו ללא כל שינוי ונע במהירות קבועה. המרחק
שעובר הרכב מרגע שעיני הנהג קולטות את המידע על אודות האירוע ועד שהוא לוחץ על הבלמים
נקרא “מרחק התגובה”. אורכו של מרחק התגובה קשור למהירות הנסיעה של הרכב ולמהירות
תגובתו של הנהג. ולכן, כל חלקיק שנייה בזמן התגובה הוא קריטי לבטיחותם של כלל משתמשי
הדרך. עם התגובה – לחיצה על דוושת הבלם, עובר הרכב לתהליך של בלימה. מרחק הבלימה הוא
המרחק שעובר הרכב החל מהרגע שהנהג לחץ על הבלמים ועד לעצירתו המוחלטת. מרחק העצירה
של הרכב הוא המרחק הכולל את מרחק התגובה ואת מרחק הבלימה -
גילוי נאות אני הנהג של הקיה שמחתי לשמוע את כל הצדדים לכאן ולכאן הסיפור די טרי אז ככה זה נותן נקודות למחשבה , רק בקצרה רוצה רציתי לענות ל@TESLA אם תסתכל טוב בסרטון תבין כמו שהסברתי לעיל שהסטיה שמאלה היתה קודם כל בגלל שכשיוצא רכב מימין במרחק כל כך קצר התגובה הראשונית לברוח שמאלה ודבר שני זה התברר למפרע כמה שגרם להציל את חיי הנוסעים של הטויוטה שבשבריר שנייה שאני רואה אותם מולי ומה שיש לנגד עיניי זה רק שלא ייפגעו אחרי שאני בהלם ובהפתעה מוחלטת שהוא יצא כי ראיתי אותו לפני עומד בצומת ולא חלמתי שהוא ייצא והוא יצא רק בגלל שהמיקרה צפרה לו (כך הוא סיפר) ואכן הוא נהג חדש רק מה שהוא עצר הרבה זמן זה כדי לסדר את הכיסא שלא היה לו נוח (גם את זה הוא סיפר) ולסטות ימינה זה לא היה אופציה כי אין פשוט לאן לברוח אא לחשבן שהוא ייצא ויספיק לעבור בשבריר שנייה וגם הוא לא יצא במהירות והוא לא חשב שהוא שהוא יספיק הוא פשוט לא שם לב להסתכל אלא רק על הרכב מאחורה שהלחיץ אותו , ולהמשיך ישר זה היה הכי טפשי כי הייתי פוגע במרכז הרכב…
-
@שמואל-קליין
למה אתה הנהג של היאריס? -
@שמואל-קליין
למה אתה הנהג של היאריס? -
-
@שמואל-קליין כתב במי אשם ?:
אני נמנעתי מלדבר עד עכשיו
לשמוליק המתווך מספר אחד בארץ!!!
זה שהרכב ממך רק גרם שנצא בלי שריטה.
שמוליק , תודה רבה על רכב מצויין ושירות ברמה גבוהה בעזרת השם נחזור בקרוב !!!
-
בריא לי שהטויוטה אשם לחלוטין וטוב עשית שסטית שמאלה ונבלמת ע"י החלק הקדמי של האוריס ובכך לא פגעת בתא הנוסעים!
מפה לא חייב לקרא:
למעשה בסטיה שמאלה למשל יש המון משקל ימינה שבמקרה שלך כולו נבלם עם בלימת הרכב ע"י המנוע הכבד.
אם היית סוטה ימינה ופוגע בזנב הרכב שהוא קל משקל יחסית (וכ"ש כשהטויוטה פונה שמאלה וזנבה נמשך החוצה לכיוון נסיעת הקיה) היית מטיס את זנב הטויוטה לסחרור והרכב שלך היה ממשיך בנסיעה עם המון משקל לצד שמאל, ובזמן תיקון הסטיה בחזרה לכביש (ע"י סיבוב ההגה שמאלה), כל המשקל שהיה לצד שמאל “יזרק” לצד ימין + המשקל הנוסף שקיים בכל סטיה שמאלה, אלו יגרמו לאיבוד אחיזה עד כדי החלקת הרכב על צידו עם סיכון התנגשות בעצמים שבצידי הכביש + סיכון גבוה להתהפכות! (מקווה שהייתי ברור…)