מי אשם ?
-
@MEIR נראה לי שאין פה ספק.
האשמה המלאה היא של הטויוטה. גם אם הוא יוכיח שהקיה נסע במהירות גבוהה, לא בטוח שזה יספיק לו, כי הוא בפירוש לא ציית להוראות התמרור שלו.
למה זה קרה? 2 השערות: 1. הוא נלחץ מצפירות של הרכב מאחוריו. 2. הוא הסתכל בעת הפניה רק לצד ימין (הנתיב שאליו הוא רוצה להשתלב), ולא לשמאל (הנתיב שאותו הוא חוצה).
שימו לב שהיה לקיה כ-600 מטר מהעיקול האחרון עד לצומת (מצ"ב תמונה), מה שאומר בהכרח שהטויוטה לא הסתכל.
-
@MEIR נראה לי שאין פה ספק.
האשמה המלאה היא של הטויוטה. גם אם הוא יוכיח שהקיה נסע במהירות גבוהה, לא בטוח שזה יספיק לו, כי הוא בפירוש לא ציית להוראות התמרור שלו.
למה זה קרה? 2 השערות: 1. הוא נלחץ מצפירות של הרכב מאחוריו. 2. הוא הסתכל בעת הפניה רק לצד ימין (הנתיב שאליו הוא רוצה להשתלב), ולא לשמאל (הנתיב שאותו הוא חוצה).
שימו לב שהיה לקיה כ-600 מטר מהעיקול האחרון עד לצומת (מצ"ב תמונה), מה שאומר בהכרח שהטויוטה לא הסתכל.
@יראת-שמים כתב במי אשם ?:
האשמה המלאה היא של הטויוטה. גם אם הוא יוכיח שהקיה נסע במהירות גבוהה, לא בטוח שזה יספיק לו, כי הוא בפירוש לא ציית להוראות התמרור שלו.
למה זה קרה? 2 השערות: 1. הוא נלחץ מצפירות של הרכב מאחוריו. 2. הוא הסתכל בעת הפניה רק לצד ימין (הנתיב שאליו הוא רוצה להשתלב), ולא לשמאל (הנתיב שאותו הוא חוצה).לא הבנתי את הנחות היסוד שלך. מתי הוא לא ציית לתמרור? הוא קיים את חובת העצירה שלו כבר.
זכות קדימה - כאן בדיוק הדיון.
לגבי ההשערה ה-2 : אני מציע שתחזור ותצפה בסרטון ותסביר לנו איך הגעת למסקנה שהוא פונה ימינה ולא שמאלה… -
@יראת-שמים כתב במי אשם ?:
האשמה המלאה היא של הטויוטה. גם אם הוא יוכיח שהקיה נסע במהירות גבוהה, לא בטוח שזה יספיק לו, כי הוא בפירוש לא ציית להוראות התמרור שלו.
למה זה קרה? 2 השערות: 1. הוא נלחץ מצפירות של הרכב מאחוריו. 2. הוא הסתכל בעת הפניה רק לצד ימין (הנתיב שאליו הוא רוצה להשתלב), ולא לשמאל (הנתיב שאותו הוא חוצה).לא הבנתי את הנחות היסוד שלך. מתי הוא לא ציית לתמרור? הוא קיים את חובת העצירה שלו כבר.
זכות קדימה - כאן בדיוק הדיון.
לגבי ההשערה ה-2 : אני מציע שתחזור ותצפה בסרטון ותסביר לנו איך הגעת למסקנה שהוא פונה ימינה ולא שמאלה…לא הבנתי את הנחות היסוד שלך. מתי הוא לא ציית לתמרור? הוא קיים את חובת העצירה שלו כבר.
זכות קדימה - כאן בדיוק הדיון.הוא לא ציית ל’תן זכות קדימה’.
לגבי ההשערה ה-2 : אני מציע שתחזור ותצפה בסרטון ותסביר לנו איך הגעת למסקנה שהוא פונה ימינה ולא שמאלה…
אני דווקא מתכוון שהוא פונה שמאלה ולא ימינה. הנתיב שאליו הוא משתלב זה הנתיב הרחוק יותר, והכלי רכב שנוסעים בו מגיעים מימינו. הנתיב אותו הוא חוצה זה הנתיב הקרוב יותר (שם נסע הרכב שבו התנגש), והכלי רכב הנוסעים בו מגיעים משמאלו.
-
לא הבנתי את הנחות היסוד שלך. מתי הוא לא ציית לתמרור? הוא קיים את חובת העצירה שלו כבר.
זכות קדימה - כאן בדיוק הדיון.הוא לא ציית ל’תן זכות קדימה’.
לגבי ההשערה ה-2 : אני מציע שתחזור ותצפה בסרטון ותסביר לנו איך הגעת למסקנה שהוא פונה ימינה ולא שמאלה…
אני דווקא מתכוון שהוא פונה שמאלה ולא ימינה. הנתיב שאליו הוא משתלב זה הנתיב הרחוק יותר, והכלי רכב שנוסעים בו מגיעים מימינו. הנתיב אותו הוא חוצה זה הנתיב הקרוב יותר (שם נסע הרכב שבו התנגש), והכלי רכב הנוסעים בו מגיעים משמאלו.
-
מה השאלה? ודאי הרכב שפנה שמאלה אשם, יש לו עצור והוא פנה שמאלה כשרכב מגיע במהירות משמאל!
כנראה המיקרה שצפר לו הלחיץ אותו, חבל שא"א גם לחייב אותו כגורם אשם!
אסור אף פעם להתייחס לצפירות של רכבים!@רפאל-יהושע כתב במי אשם ?:
כנראה המיקרה שצפר לו הלחיץ אותו, חבל שא"א גם לחייב אותו כגורם אשם!
לפי הצפירות אח"כ נשמע שלא המיקרה הוא זה שצפר אלא מישהו בנתיב ממול אולי הi10
במיוחד שהייתה שם אישה ולא איזה ערס עצבני -
דווקא לי נראה שהקיה אשם באחוז גבוה, בעיקר בעקבות הסטיה שמאלה.
אם הוא היה סוטה ימינה ולא שמאלה לא היה קורה כלום.
אבל לדעתי גם אם הוא היה ממשיך ישר רגיל, כנראה לא היה קורה כלום, כי הטויוטה לא היתה מאיטה.דווקא לי נראה שהקיה אשם באחוז גבוה, בעיקר בעקבות הסטיה שמאלה.
אם הוא היה סוטה ימינה ולא שמאלה לא היה קורה כלום.
אבל לדעתי גם אם הוא היה ממשיך ישר רגיל, כנראה לא היה קורה כלום, כי הטויוטה לא היתה נעצרת.לא הבנתי מה אתה היית עושה?
אתה רואה ברגע האחרון רכב חוצה אותך אז א’ אתה מוריד מהירות
ב’ צופר
ג’… הרעיון אומר שאתה מנסה להתחמק, במהירות כזאת לפנות ימינה זה התהפכות ודאית, להמשיך ישר זה אומר במחשבה פשוטה להתנגש, אז המחשבה הכי נורמלית זה להיצמד שמאלה כמה שיותר (כמובן אם אין רכבים שבאים משמאל) וזה גם מוריד את המהירות
רק מה שקרה שגם נהג הרכב חשב אותו דבר שלהישאר באמצע בכביש זה מסוכן ולכן המשיך לנסוע ובזה אין מה להאשים אותם
האשמה היא שהטיוטה נכנס לכביש לא פנוי -
דווקא לי נראה שהקיה אשם באחוז גבוה, בעיקר בעקבות הסטיה שמאלה.
אם הוא היה סוטה ימינה ולא שמאלה לא היה קורה כלום.
אבל לדעתי גם אם הוא היה ממשיך ישר רגיל, כנראה לא היה קורה כלום, כי הטויוטה לא היתה נעצרת.לא הבנתי מה אתה היית עושה?
אתה רואה ברגע האחרון רכב חוצה אותך אז א’ אתה מוריד מהירות
ב’ צופר
ג’… הרעיון אומר שאתה מנסה להתחמק, במהירות כזאת לפנות ימינה זה התהפכות ודאית, להמשיך ישר זה אומר במחשבה פשוטה להתנגש, אז המחשבה הכי נורמלית זה להיצמד שמאלה כמה שיותר (כמובן אם אין רכבים שבאים משמאל) וזה גם מוריד את המהירות
רק מה שקרה שגם נהג הרכב חשב אותו דבר שלהישאר באמצע בכביש זה מסוכן ולכן המשיך לנסוע ובזה אין מה להאשים אותם
האשמה היא שהטיוטה נכנס לכביש לא פנוי@יוני
בזמן שהקיה התחיל לסטות שמאלה, הטויוטה כבר היה במרכז הכביש. אז אין שום טעם לסטות שמאלה.
לא אמרתי שיפנה ימינה. אלא מה שהוא עשה לצד שמאל, תקרא לזה היצמדות, תקרא לזה סטיה, זה לא משנה. את אותו דבר היה עושה לצד ימין.
בכל מקרה אני חושב שגם אם הוא היה ממשיך ישר לחלוטין ורק מאט, גם לא היה קורה כלום. -
@יוני
בזמן שהקיה התחיל לסטות שמאלה, הטויוטה כבר היה במרכז הכביש. אז אין שום טעם לסטות שמאלה.
לא אמרתי שיפנה ימינה. אלא מה שהוא עשה לצד שמאל, תקרא לזה היצמדות, תקרא לזה סטיה, זה לא משנה. את אותו דבר היה עושה לצד ימין.
בכל מקרה אני חושב שגם אם הוא היה ממשיך ישר לחלוטין ורק מאט, גם לא היה קורה כלום. -
גילוי נאות אני הנהג של הקיה שמחתי לשמוע את כל הצדדים לכאן ולכאן הסיפור די טרי אז ככה זה נותן נקודות למחשבה , רק בקצרה רוצה רציתי לענות ל@TESLA אם תסתכל טוב בסרטון תבין כמו שהסברתי לעיל שהסטיה שמאלה היתה קודם כל בגלל שכשיוצא רכב מימין במרחק כל כך קצר התגובה הראשונית לברוח שמאלה ודבר שני זה התברר למפרע כמה שגרם להציל את חיי הנוסעים של הטויוטה שבשבריר שנייה שאני רואה אותם מולי ומה שיש לנגד עיניי זה רק שלא ייפגעו אחרי שאני בהלם ובהפתעה מוחלטת שהוא יצא כי ראיתי אותו לפני עומד בצומת ולא חלמתי שהוא ייצא והוא יצא רק בגלל שהמיקרה צפרה לו (כך הוא סיפר) ואכן הוא נהג חדש רק מה שהוא עצר הרבה זמן זה כדי לסדר את הכיסא שלא היה לו נוח (גם את זה הוא סיפר) ולסטות ימינה זה לא היה אופציה כי אין פשוט לאן לברוח אא לחשבן שהוא ייצא ויספיק לעבור בשבריר שנייה וגם הוא לא יצא במהירות והוא לא חשב שהוא שהוא יספיק הוא פשוט לא שם לב להסתכל אלא רק על הרכב מאחורה שהלחיץ אותו , ולהמשיך ישר זה היה הכי טפשי כי הייתי פוגע במרכז הרכב…
-
מה השאלה? ודאי הרכב שפנה שמאלה אשם, יש לו עצור והוא פנה שמאלה כשרכב מגיע במהירות משמאל!
כנראה המיקרה שצפר לו הלחיץ אותו, חבל שא"א גם לחייב אותו כגורם אשם!
אסור אף פעם להתייחס לצפירות של רכבים!@רפאל-יהושע כתב במי אשם ?:
מה השאלה? ודאי הרכב שפנה שמאלה אשם, יש לו עצור והוא פנה שמאלה כשרכב מגיע במהירות משמאל!
@יראת-שמים כתב במי אשם ?:
האשמה המלאה היא של הטויוטה. גם אם הוא יוכיח שהקיה נסע במהירות גבוהה, לא בטוח שזה יספיק לו, כי הוא בפירוש לא ציית להוראות התמרור שלו.
האשמה היא שהטיוטה נכנס לכביש לא פנוי
אין ספק שאכן היה על הטויוטה לחכות עד שהכביש יהיה פנוי, השאלה היא שמאחר והטויוטה כבר נכנס לכביש לא פנוי, וככל שזה קרה היה על הקיה לעצור (הרי סוף סוף הוא זה שפגע),
א- האם פשיעת הטויוטה באי ציות לתמרור ולקיחת זכות קדימה פוטרת את הקיה?
ב- אם החוק אכן מטיל את האשמה על הטויוטה, זה כך גם בדין תורה?
(הכל בהנחה שהוא יכל לעצור, אם הוא לא יכל יתכן שההתיחסות למקרה היא שהטויוטה ייחשב כפוגע) -
@רפאל-יהושע כתב במי אשם ?:
מה השאלה? ודאי הרכב שפנה שמאלה אשם, יש לו עצור והוא פנה שמאלה כשרכב מגיע במהירות משמאל!
@יראת-שמים כתב במי אשם ?:
האשמה המלאה היא של הטויוטה. גם אם הוא יוכיח שהקיה נסע במהירות גבוהה, לא בטוח שזה יספיק לו, כי הוא בפירוש לא ציית להוראות התמרור שלו.
האשמה היא שהטיוטה נכנס לכביש לא פנוי
אין ספק שאכן היה על הטויוטה לחכות עד שהכביש יהיה פנוי, השאלה היא שמאחר והטויוטה כבר נכנס לכביש לא פנוי, וככל שזה קרה היה על הקיה לעצור (הרי סוף סוף הוא זה שפגע),
א- האם פשיעת הטויוטה באי ציות לתמרור ולקיחת זכות קדימה פוטרת את הקיה?
ב- אם החוק אכן מטיל את האשמה על הטויוטה, זה כך גם בדין תורה?
(הכל בהנחה שהוא יכל לעצור, אם הוא לא יכל יתכן שההתיחסות למקרה היא שהטויוטה ייחשב כפוגע) -
@קינג-קומפיוטר עברו 2 שניות לפחות מאז שהוא היה אמור לראות אותו ועד ההתנגשות
-
@קינג-קומפיוטר עברו 2 שניות לפחות מאז שהוא היה אמור לראות אותו ועד ההתנגשות
-
@קינג-קומפיוטר עברו 2 שניות לפחות מאז שהוא היה אמור לראות אותו ועד ההתנגשות
@קינג-קומפיוטר עברו 2 שניות לפחות מאז שהוא היה אמור לראות אותו ועד ההתנגשות
נו ו?
אתה יודע על איזה מהירות הוא היה?
אתה יודע כמה זמן לוקח לעצור רכב במהירות X במשקל X בשיפוע X בכביש X ?
זה לא ממש שאלה כי זה ברור שהטויוטה אשם כי הוא לא ציית לתמרור זכות קדימה
אולי יתנו לקיה אשם תורם כי הוא היה יכול לבלום לפני אבל לך תוכיח
@MEIR איפה זה עומד עכשיו?
יש לך עוד סרטונים מהאירוע? -
@קינג-קומפיוטר עברו 2 שניות לפחות מאז שהוא היה אמור לראות אותו ועד ההתנגשות
-
בדיוק שנייה אחת
אם כך אתה מעמיד את זה בצורה שונה, ויתכן שיתנו לו את מלא האשמה.
@קינג-קומפיוטר כתב במי אשם ?:
זה לא ממש שאלה כי זה ברור שהטויוטה אשם כי הוא לא ציית לתמרור זכות קדימה
זה מה שבאתי לשאול, אי מתן זכות קדימה מחייב באחריות בכאלו מקרים במקום שהשני עשה את התאונה ויכל למנוע אותה?
(אני מתכוון באופן עקרוני, במקרה של הנושא זה נראה שהוא לא יכל למנוע)ונראה לך שאפשר לעצור בזמן הזה ?
זה מאד גבולי, בערנות מוגברת ובנסיעה שלא עולה על 80 קמ"ש ייתכן מאד שכן.
-
בדיוק שנייה אחת
אם כך אתה מעמיד את זה בצורה שונה, ויתכן שיתנו לו את מלא האשמה.
@קינג-קומפיוטר כתב במי אשם ?:
זה לא ממש שאלה כי זה ברור שהטויוטה אשם כי הוא לא ציית לתמרור זכות קדימה
זה מה שבאתי לשאול, אי מתן זכות קדימה מחייב באחריות בכאלו מקרים במקום שהשני עשה את התאונה ויכל למנוע אותה?
(אני מתכוון באופן עקרוני, במקרה של הנושא זה נראה שהוא לא יכל למנוע)ונראה לך שאפשר לעצור בזמן הזה ?
זה מאד גבולי, בערנות מוגברת ובנסיעה שלא עולה על 80 קמ"ש ייתכן מאד שכן.
-
בדיוק שנייה אחת
אם כך אתה מעמיד את זה בצורה שונה, ויתכן שיתנו לו את מלא האשמה.
@קינג-קומפיוטר כתב במי אשם ?:
זה לא ממש שאלה כי זה ברור שהטויוטה אשם כי הוא לא ציית לתמרור זכות קדימה
זה מה שבאתי לשאול, אי מתן זכות קדימה מחייב באחריות בכאלו מקרים במקום שהשני עשה את התאונה ויכל למנוע אותה?
(אני מתכוון באופן עקרוני, במקרה של הנושא זה נראה שהוא לא יכל למנוע)ונראה לך שאפשר לעצור בזמן הזה ?
זה מאד גבולי, בערנות מוגברת ובנסיעה שלא עולה על 80 קמ"ש ייתכן מאד שכן.
-