מי אשם ?
-
@יראת-שמים כתב במי אשם ?:
האשמה המלאה היא של הטויוטה. גם אם הוא יוכיח שהקיה נסע במהירות גבוהה, לא בטוח שזה יספיק לו, כי הוא בפירוש לא ציית להוראות התמרור שלו.
למה זה קרה? 2 השערות: 1. הוא נלחץ מצפירות של הרכב מאחוריו. 2. הוא הסתכל בעת הפניה רק לצד ימין (הנתיב שאליו הוא רוצה להשתלב), ולא לשמאל (הנתיב שאותו הוא חוצה).לא הבנתי את הנחות היסוד שלך. מתי הוא לא ציית לתמרור? הוא קיים את חובת העצירה שלו כבר.
זכות קדימה - כאן בדיוק הדיון.
לגבי ההשערה ה-2 : אני מציע שתחזור ותצפה בסרטון ותסביר לנו איך הגעת למסקנה שהוא פונה ימינה ולא שמאלה…לא הבנתי את הנחות היסוד שלך. מתי הוא לא ציית לתמרור? הוא קיים את חובת העצירה שלו כבר.
זכות קדימה - כאן בדיוק הדיון.הוא לא ציית ל’תן זכות קדימה’.
לגבי ההשערה ה-2 : אני מציע שתחזור ותצפה בסרטון ותסביר לנו איך הגעת למסקנה שהוא פונה ימינה ולא שמאלה…
אני דווקא מתכוון שהוא פונה שמאלה ולא ימינה. הנתיב שאליו הוא משתלב זה הנתיב הרחוק יותר, והכלי רכב שנוסעים בו מגיעים מימינו. הנתיב אותו הוא חוצה זה הנתיב הקרוב יותר (שם נסע הרכב שבו התנגש), והכלי רכב הנוסעים בו מגיעים משמאלו.
-
לא הבנתי את הנחות היסוד שלך. מתי הוא לא ציית לתמרור? הוא קיים את חובת העצירה שלו כבר.
זכות קדימה - כאן בדיוק הדיון.הוא לא ציית ל’תן זכות קדימה’.
לגבי ההשערה ה-2 : אני מציע שתחזור ותצפה בסרטון ותסביר לנו איך הגעת למסקנה שהוא פונה ימינה ולא שמאלה…
אני דווקא מתכוון שהוא פונה שמאלה ולא ימינה. הנתיב שאליו הוא משתלב זה הנתיב הרחוק יותר, והכלי רכב שנוסעים בו מגיעים מימינו. הנתיב אותו הוא חוצה זה הנתיב הקרוב יותר (שם נסע הרכב שבו התנגש), והכלי רכב הנוסעים בו מגיעים משמאלו.
-
מה השאלה? ודאי הרכב שפנה שמאלה אשם, יש לו עצור והוא פנה שמאלה כשרכב מגיע במהירות משמאל!
כנראה המיקרה שצפר לו הלחיץ אותו, חבל שא"א גם לחייב אותו כגורם אשם!
אסור אף פעם להתייחס לצפירות של רכבים!@רפאל-יהושע כתב במי אשם ?:
כנראה המיקרה שצפר לו הלחיץ אותו, חבל שא"א גם לחייב אותו כגורם אשם!
לפי הצפירות אח"כ נשמע שלא המיקרה הוא זה שצפר אלא מישהו בנתיב ממול אולי הi10
במיוחד שהייתה שם אישה ולא איזה ערס עצבני -
דווקא לי נראה שהקיה אשם באחוז גבוה, בעיקר בעקבות הסטיה שמאלה.
אם הוא היה סוטה ימינה ולא שמאלה לא היה קורה כלום.
אבל לדעתי גם אם הוא היה ממשיך ישר רגיל, כנראה לא היה קורה כלום, כי הטויוטה לא היתה מאיטה.דווקא לי נראה שהקיה אשם באחוז גבוה, בעיקר בעקבות הסטיה שמאלה.
אם הוא היה סוטה ימינה ולא שמאלה לא היה קורה כלום.
אבל לדעתי גם אם הוא היה ממשיך ישר רגיל, כנראה לא היה קורה כלום, כי הטויוטה לא היתה נעצרת.לא הבנתי מה אתה היית עושה?
אתה רואה ברגע האחרון רכב חוצה אותך אז א’ אתה מוריד מהירות
ב’ צופר
ג’… הרעיון אומר שאתה מנסה להתחמק, במהירות כזאת לפנות ימינה זה התהפכות ודאית, להמשיך ישר זה אומר במחשבה פשוטה להתנגש, אז המחשבה הכי נורמלית זה להיצמד שמאלה כמה שיותר (כמובן אם אין רכבים שבאים משמאל) וזה גם מוריד את המהירות
רק מה שקרה שגם נהג הרכב חשב אותו דבר שלהישאר באמצע בכביש זה מסוכן ולכן המשיך לנסוע ובזה אין מה להאשים אותם
האשמה היא שהטיוטה נכנס לכביש לא פנוי -
דווקא לי נראה שהקיה אשם באחוז גבוה, בעיקר בעקבות הסטיה שמאלה.
אם הוא היה סוטה ימינה ולא שמאלה לא היה קורה כלום.
אבל לדעתי גם אם הוא היה ממשיך ישר רגיל, כנראה לא היה קורה כלום, כי הטויוטה לא היתה נעצרת.לא הבנתי מה אתה היית עושה?
אתה רואה ברגע האחרון רכב חוצה אותך אז א’ אתה מוריד מהירות
ב’ צופר
ג’… הרעיון אומר שאתה מנסה להתחמק, במהירות כזאת לפנות ימינה זה התהפכות ודאית, להמשיך ישר זה אומר במחשבה פשוטה להתנגש, אז המחשבה הכי נורמלית זה להיצמד שמאלה כמה שיותר (כמובן אם אין רכבים שבאים משמאל) וזה גם מוריד את המהירות
רק מה שקרה שגם נהג הרכב חשב אותו דבר שלהישאר באמצע בכביש זה מסוכן ולכן המשיך לנסוע ובזה אין מה להאשים אותם
האשמה היא שהטיוטה נכנס לכביש לא פנוי@יוני
בזמן שהקיה התחיל לסטות שמאלה, הטויוטה כבר היה במרכז הכביש. אז אין שום טעם לסטות שמאלה.
לא אמרתי שיפנה ימינה. אלא מה שהוא עשה לצד שמאל, תקרא לזה היצמדות, תקרא לזה סטיה, זה לא משנה. את אותו דבר היה עושה לצד ימין.
בכל מקרה אני חושב שגם אם הוא היה ממשיך ישר לחלוטין ורק מאט, גם לא היה קורה כלום.