מתלבט קשות אם המחיר שרוצים על האוריס שווה אותה
-
ממעבר על מודעות ביד 2 המחיר נראה לא רע,
אבל חשוב להבין שיש הרבה דברים שמשפיעים על המחיר מעבר למה שהזכרת:
יד,
מקוריות,
מצב חיצוני ופנימי,
היסטוריית תאונות,
לפני או אחרי מתיחת פנים,
קבלות על טיפולים זה חשוב, חשוב לבדוק יותר מפורט (היכן טופל, אם הכל נעשה בזמן וכמו שצריך),
כמובן מצבו המכני כיום
ועוד כמה דברים קטנים. -
אני מעוניין לקנות אוריס סטיישן, ראיתי מודעה על אוריס 2015 עם 200K ק"מ, הוחלפה בטרייה מקורית לפני 4 שנים עם אחריות על הסוללה, קבלות על טיפולים בזמן, האם זה שווה 40,000? זה מציאה? זה יקר ביחס לשנתון? או שמא אני מסתכל על הק"מ היחסית נמוך והבטרייה היחסית צעירה? אשמח לעצת המייבינים ולמכורי המודעות ביד 2…
@יענק-לה-הכויינס כתב במתלבט קשות אם המחיר שרוצים על האוריס שווה אותה:
אני מעוניין לקנות אוריס סטיישן, ראיתי מודעה על אוריס 2015 עם 200K ק"מ, הוחלפה בטרייה מקורית לפני 4 שנים עם אחריות על הסוללה, קבלות על טיפולים בזמן, האם זה שווה 40,000? זה מציאה? זה יקר ביחס לשנתון? או שמא אני מסתכל על הק"מ היחסית נמוך והבטרייה היחסית צעירה? אשמח לעצת המייבינים ולמכורי המודעות ביד 2…
אם הרכב מטופל כמו שצריך בזמן ולפי הספר ולא צריך לסדר בו דברים זה גם יכול להיות מציאה!
יש רכבים שאתה קונה בזול אבל צריך לעשות להם יישור קו קטן. ממש קטן: משולשים, מייצבים, מסרק הגה, בולמים, ברקסים, צלחות, צמיגים, מצבר, טיימינג, רדיאטור והרשימה רק חלקית… כל אלו יכולים לעלות יותר מעשיריה והישראלי הממוצע לא ירגיש בהם כלל…
שנתון וקילומטר הם יכולים לרמוז קצת על מצב הרכב, אבל כמובן שעדיף לראות את המצב בפועל…
אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב להרבה זמן, לפעמים עדיף לשלם יקר.
אגב, זה לפני מתיחת הפנים או אחרי?
-
@יענק-לה-הכויינס כתב במתלבט קשות אם המחיר שרוצים על האוריס שווה אותה:
אני מעוניין לקנות אוריס סטיישן, ראיתי מודעה על אוריס 2015 עם 200K ק"מ, הוחלפה בטרייה מקורית לפני 4 שנים עם אחריות על הסוללה, קבלות על טיפולים בזמן, האם זה שווה 40,000? זה מציאה? זה יקר ביחס לשנתון? או שמא אני מסתכל על הק"מ היחסית נמוך והבטרייה היחסית צעירה? אשמח לעצת המייבינים ולמכורי המודעות ביד 2…
אם הרכב מטופל כמו שצריך בזמן ולפי הספר ולא צריך לסדר בו דברים זה גם יכול להיות מציאה!
יש רכבים שאתה קונה בזול אבל צריך לעשות להם יישור קו קטן. ממש קטן: משולשים, מייצבים, מסרק הגה, בולמים, ברקסים, צלחות, צמיגים, מצבר, טיימינג, רדיאטור והרשימה רק חלקית… כל אלו יכולים לעלות יותר מעשיריה והישראלי הממוצע לא ירגיש בהם כלל…
שנתון וקילומטר הם יכולים לרמוז קצת על מצב הרכב, אבל כמובן שעדיף לראות את המצב בפועל…
אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב להרבה זמן, לפעמים עדיף לשלם יקר.
אגב, זה לפני מתיחת הפנים או אחרי?
@מאיר כתב במתלבט קשות אם המחיר שרוצים על האוריס שווה אותה:
יש רכבים שאתה קונה בזול אבל צריך לעשות להם יישור קו קטן. ממש קטן: משולשים, מייצבים, מסרק הגה, בולמים, ברקסים, צלחות, צמיגים, מצבר, טיימינג, רדיאטור והרשימה רק חלקית… כל אלו יכולים לעלות יותר מעשיריה והישראלי הממוצע לא ירגיש בהם כלל…
אהבתי. חבל שאין (לפחות אני עדיין לא מכיר) דרך בפורום להקטין את הכתב…
אני מכיר אישית מישהו שקנה “מציאה” שהיה צריך לעשות לה רק “יישור קו” שעלה לו כמעט כמו המציאה עצמה, ונמצאת “א גרוייסע מציאה”… -
@מאיר כתב במתלבט קשות אם המחיר שרוצים על האוריס שווה אותה:
יש רכבים שאתה קונה בזול אבל צריך לעשות להם יישור קו קטן. ממש קטן: משולשים, מייצבים, מסרק הגה, בולמים, ברקסים, צלחות, צמיגים, מצבר, טיימינג, רדיאטור והרשימה רק חלקית… כל אלו יכולים לעלות יותר מעשיריה והישראלי הממוצע לא ירגיש בהם כלל…
אהבתי. חבל שאין (לפחות אני עדיין לא מכיר) דרך בפורום להקטין את הכתב…
אני מכיר אישית מישהו שקנה “מציאה” שהיה צריך לעשות לה רק “יישור קו” שעלה לו כמעט כמו המציאה עצמה, ונמצאת “א גרוייסע מציאה”… -
@גיל כתב במתלבט קשות אם המחיר שרוצים על האוריס שווה אותה:
“א גרוייסע מציאה”…
‘גרוייסע’ מלשון גרוטאה?
-
מדובר על אחרי מתיחת פנים
-
@יענק-לה-הכויינס כתב במתלבט קשות אם המחיר שרוצים על האוריס שווה אותה:
אני מעוניין לקנות אוריס סטיישן, ראיתי מודעה על אוריס 2015 עם 200K ק"מ, הוחלפה בטרייה מקורית לפני 4 שנים עם אחריות על הסוללה, קבלות על טיפולים בזמן, האם זה שווה 40,000? זה מציאה? זה יקר ביחס לשנתון? או שמא אני מסתכל על הק"מ היחסית נמוך והבטרייה היחסית צעירה? אשמח לעצת המייבינים ולמכורי המודעות ביד 2…
אם הרכב מטופל כמו שצריך בזמן ולפי הספר ולא צריך לסדר בו דברים זה גם יכול להיות מציאה!
יש רכבים שאתה קונה בזול אבל צריך לעשות להם יישור קו קטן. ממש קטן: משולשים, מייצבים, מסרק הגה, בולמים, ברקסים, צלחות, צמיגים, מצבר, טיימינג, רדיאטור והרשימה רק חלקית… כל אלו יכולים לעלות יותר מעשיריה והישראלי הממוצע לא ירגיש בהם כלל…
שנתון וקילומטר הם יכולים לרמוז קצת על מצב הרכב, אבל כמובן שעדיף לראות את המצב בפועל…
אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב להרבה זמן, לפעמים עדיף לשלם יקר.
אגב, זה לפני מתיחת הפנים או אחרי?
-
@מאיר כתב במתלבט קשות אם המחיר שרוצים על האוריס שווה אותה:
אגב, זה לפני מתיחת הפנים או אחרי
מה זה בעצם בדיוק מתיחת פנים?
-
@מאיר כתב במתלבט קשות אם המחיר שרוצים על האוריס שווה אותה:
אגב, זה לפני מתיחת הפנים או אחרי
מה זה בעצם בדיוק מתיחת פנים?
@YOLEVI כתב במתלבט קשות אם המחיר שרוצים על האוריס שווה אותה:
מה זה בעצם בדיוק מתיחת פנים?
בשנת 2015 שדרגו את העיצוב של האוריס חיצונית ופנימית
למשל בעיצוב החדש המנורות מאחור הם שני פסי לד יפים כאלה לעומת נורות רגילות בעיצוב הקודם
מתיחת פנים זה שם כללי לשינויים של אמצע החיים של דגם - שהיצרן משדרג הרבה דברים בעיקר בעיצוב מבלי להוציא דגם ממש חדשעריכה : אני רואה שבזמן שכתבתי כבר שמואל קליין העלה תמונות ולא תהה שמיעה גדולה מראיה