דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!

      התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      106 פוסטים 34 כותבים 5.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יוניי יוני

        @פתוח-לשמוע מי הכותב?

        צבי דורש ציוןצ מנותק
        צבי דורש ציוןצ מנותק
        צבי דורש ציון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #52

        @יוני

        @פתוח-לשמוע כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:

        מאת עו"ד נתן רוזנבלט

        כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
        (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יוניי מנותק
          יוניי מנותק
          יוני
          מגיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #53
          פוסט זה נמחק!
          מצויין 101מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #54

            @מצויין-101 יש לי רק בעיה אחת עם זה
            שזה מריח כמו מישהו שרוצה לעבוד נגד הממסד ולא בשיתוף
            ולא שיש לי משהו בעדם אבל מניסיון כאלה דברים עובדים רק בשיתוף פעולה ולא בהתנגחות
            מניסיון
            וכמו שאמרתי אופקים עדה לזה

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #55
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                @מצויין-101
                הוא הנציג שלנו שמקבל בסביבות 50000 אז שיהיה מעורב קצת

                טוסוןט מחובר
                טוסוןט מחובר
                טוסון
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #56

                @פתוח-לשמוע כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:

                @מצויין-101
                הוא הנציג שלנו שמקבל בסביבות 50000 אז שיהיה מעורב קצת

                אמנם הבעייה היא לא רק בנציג הזה אבל ברור לך שכל חברה או מערכת שהבוס הגדול צריך להיות מעורב בפרטים הקטנים היא בבעיה?
                זה נשמע לך הגיוני שצריך להזעיק סגן שר שנבחר על ידי 50,000 אנשים או יותר לייצג אותם על כל קו מאחיסמך לק"ס שלא יצא בזמן או לא העלה נוסעים בעמידה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ס מנותק
                  ס מנותק
                  סאדיגורא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #57

                  בואו נגיד שאני מעונין להיות הנציג שעוסק בתלונות הציבור למען תושבי עירי הפריפריתית.

                  איך אני מפרסם את עצמי ככזה?
                  איך אני באמת יכול להזיז משהו, אפילו את הטלפון של לשכת מקלב אין לי…
                  למה שמישהו יציץ לכיווני רק כי אני מכנה את עצמי ‘נציב תלונות הציבור לעניני תחבורה ציבורית בעיר פלונית’?

                  מצויין 101מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוניי יוני

                    פוסט זה נמחק!

                    מצויין 101מ מנותק
                    מצויין 101מ מנותק
                    מצויין 101
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #58
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ס סאדיגורא

                      בואו נגיד שאני מעונין להיות הנציג שעוסק בתלונות הציבור למען תושבי עירי הפריפריתית.

                      איך אני מפרסם את עצמי ככזה?
                      איך אני באמת יכול להזיז משהו, אפילו את הטלפון של לשכת מקלב אין לי…
                      למה שמישהו יציץ לכיווני רק כי אני מכנה את עצמי ‘נציב תלונות הציבור לעניני תחבורה ציבורית בעיר פלונית’?

                      מצויין 101מ מנותק
                      מצויין 101מ מנותק
                      מצויין 101
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #59

                      @סאדיגורא
                      זה מה שהתכוונו שתעבוד מצד משרד התחבורה,
                      שהם ימנו אותך… וכן עוד רבים כמוך…
                      וחוץ מזה שאפשר להגיע מקהילה בתור גוף חיצוני וחזק,
                      ולשגע לאלו שמלמעלה את השכל עד שתהייה מוכר אצלם,
                      כמו שעושים בנווה יעקב, והם התחילו להצליח
                      וכמו שעשו באופקים שהתחבורה שם מצויינת

                      חוץ מהקוים לירושלים במוצאי שבתות,
                      שהאחרון הישיר יוצא חצי שעה אחרי ר"ת.
                      ולגבי נווה יעקב הקוים צריכים שיפור אדיר,
                      במיוחד הקוים מרמות, שבמקום לספק מענה לכל תושבי רמות הם עשו אוטובוס אחד ארוך שמסתובב בכל רמות, ולכן הוא ריק עד צומת רמות, ובמקום זה כולם עולים עליו רק בצומת, ונוצר שם עומס פסיכי במיוחד במוצאי שבתות עם כל העגלות והמזוודות.

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מצויין 101מ מצויין 101

                        @סאדיגורא
                        זה מה שהתכוונו שתעבוד מצד משרד התחבורה,
                        שהם ימנו אותך… וכן עוד רבים כמוך…
                        וחוץ מזה שאפשר להגיע מקהילה בתור גוף חיצוני וחזק,
                        ולשגע לאלו שמלמעלה את השכל עד שתהייה מוכר אצלם,
                        כמו שעושים בנווה יעקב, והם התחילו להצליח
                        וכמו שעשו באופקים שהתחבורה שם מצויינת

                        חוץ מהקוים לירושלים במוצאי שבתות,
                        שהאחרון הישיר יוצא חצי שעה אחרי ר"ת.
                        ולגבי נווה יעקב הקוים צריכים שיפור אדיר,
                        במיוחד הקוים מרמות, שבמקום לספק מענה לכל תושבי רמות הם עשו אוטובוס אחד ארוך שמסתובב בכל רמות, ולכן הוא ריק עד צומת רמות, ובמקום זה כולם עולים עליו רק בצומת, ונוצר שם עומס פסיכי במיוחד במוצאי שבתות עם כל העגלות והמזוודות.

                        טוסוןט מחובר
                        טוסוןט מחובר
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                        #60

                        @מצויין-101 כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:

                        ולגבי נווה יעקב הקוים צריכים שיפור אדיר,

                        מה שצריך שם זה לפרק את הרכבת ולהביא במקומה מלא אוטובוסים

                        צבי דורש ציוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • טוסוןט טוסון

                          @מצויין-101 כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:

                          ולגבי נווה יעקב הקוים צריכים שיפור אדיר,

                          מה שצריך שם זה לפרק את הרכבת ולהביא במקומה מלא אוטובוסים

                          צבי דורש ציוןצ מנותק
                          צבי דורש ציוןצ מנותק
                          צבי דורש ציון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #61

                          @טוסון או מסלול נוסף של הרכבת - ישיר.

                          כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                          (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                            @טוסון או מסלול נוסף של הרכבת - ישיר.

                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשי
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #62

                            @צבי-דורש-ציון כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:

                            @טוסון או מסלול נוסף של הרכבת - ישיר.

                            מסלול נוסף ייקח 15 שנה ועד אז אולי זה כבר יהיה לא רלוונטי, קווי אוטובוס אפשר להוסיף תוך כמה שעות.

                            pikolinou@gmail.com

                            צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                              @צבי-דורש-ציון כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:

                              @טוסון או מסלול נוסף של הרכבת - ישיר.

                              מסלול נוסף ייקח 15 שנה ועד אז אולי זה כבר יהיה לא רלוונטי, קווי אוטובוס אפשר להוסיף תוך כמה שעות.

                              צבי דורש ציוןצ מנותק
                              צבי דורש ציוןצ מנותק
                              צבי דורש ציון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #63

                              @נייטרון-חפשי על הפסים של הרכבת?

                              כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                              (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                              נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                @נייטרון-חפשי על הפסים של הרכבת?

                                נייטרון חפשינ מנותק
                                נייטרון חפשינ מנותק
                                נייטרון חפשי
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #64

                                @צבי-דורש-ציון האמת?
                                זה רעיון לא רע!
                                עם כל הכבוד לכמות הנוסעים שהרכבת לוקחת בפעם אחת, תחשוב כמה תוספת הייתה יכולה להיות לתנועה בכביש אם לא היו מבזבזים על כ"כ הרבה שטח ללא שימוש.

                                pikolinou@gmail.com

                                אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • טוסוןט טוסון

                                  @מצויין-101 כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:

                                  ולגבי נווה יעקב הקוים צריכים שיפור אדיר,

                                  מה שצריך שם זה לפרק את הרכבת ולהביא במקומה מלא אוטובוסים

                                  צבי דורש ציוןצ מנותק
                                  צבי דורש ציוןצ מנותק
                                  צבי דורש ציון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #65

                                  @טוסון כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:

                                  מה שצריך שם זה לפרק את הרכבת ולהביא במקומה מלא אוטובוסים

                                  חשבתי שהתכוונת שבמקומה - שלא משתמשים בה, ישימו אוטובוסים - כי יהיה יותר מקום בכביש, אחרת מה זה קשור אם היא תמשיך לפעול או לא, ולכן כתבתי, שבמקום להוריד אותה לגמרי אפשר לקצר את המסלול. ובזה תמה לה שיחת החרשים…

                                  יש לי המון מה לכתוב עוד על העניין, אבל נראה לי זה לא המקום, וחבל על הזמן גם, כי לא יודע כמה זה ישפיע, אולי אני יכתוב ספר בנושא או משהו.

                                  כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                                  (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                                  נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                    @טוסון כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:

                                    מה שצריך שם זה לפרק את הרכבת ולהביא במקומה מלא אוטובוסים

                                    חשבתי שהתכוונת שבמקומה - שלא משתמשים בה, ישימו אוטובוסים - כי יהיה יותר מקום בכביש, אחרת מה זה קשור אם היא תמשיך לפעול או לא, ולכן כתבתי, שבמקום להוריד אותה לגמרי אפשר לקצר את המסלול. ובזה תמה לה שיחת החרשים…

                                    יש לי המון מה לכתוב עוד על העניין, אבל נראה לי זה לא המקום, וחבל על הזמן גם, כי לא יודע כמה זה ישפיע, אולי אני יכתוב ספר בנושא או משהו.

                                    נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשי
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #66

                                    @צבי-דורש-ציון
                                    ייתכן שערבבת בין @טוסון ואני?

                                    pikolinou@gmail.com

                                    צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                      @צבי-דורש-ציון
                                      ייתכן שערבבת בין @טוסון ואני?

                                      צבי דורש ציוןצ מנותק
                                      צבי דורש ציוןצ מנותק
                                      צבי דורש ציון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #67

                                      @נייטרון-חפשי כנראה שכן, אבל הרעיון עדיין מובן. תודה.

                                      אל תמחוק את הפוסט שלך, כי אני רוצה להשאיר את זה ככה בכדי שיובנו הדברים

                                      כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                                      (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                        @צבי-דורש-ציון האמת?
                                        זה רעיון לא רע!
                                        עם כל הכבוד לכמות הנוסעים שהרכבת לוקחת בפעם אחת, תחשוב כמה תוספת הייתה יכולה להיות לתנועה בכביש אם לא היו מבזבזים על כ"כ הרבה שטח ללא שימוש.

                                        אושר מתקרבא מנותק
                                        אושר מתקרבא מנותק
                                        אושר מתקרב
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #68

                                        @נייטרון-חפשי זה כבר קורה באירופה, שם לא קוראים לזה ‘‘רכבת קלה’’, אלא פשוט ‘‘חשמלית’’ או ‘‘טראם’’


                                        מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מים אחרונים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #69

                                          סתם כהערת אגב, (לא קראתי את כל הפוסטים) אני אומר, שאם המוווון אנשים יתלוננו כל היום, למשרד התחבורה על כל תקלה לא תהיה הרבה ברירה אלא לפעול.
                                          והמצב ברכבת ישראל, מי ישורנו.
                                          דיברתי על זה הרבה בפרוד.
                                          __
                                          סתם אספר, יצא לי לא מזמן לינסוע בקרית אתא באחד הקווים, במהלך הנסיעה התיישב מולי אדם מבוגר עם תעודה של משרד התחבורה, הוציא לי דף עם שאלון ובקש ממני למלאות סקר על חווית הנסיעה שלי.
                                          מילאתי מה שצריך והתחלתי להתווכח איתו על השירות ברכבת ישראל אם זה הגיוני לעשות ביום פורים המשולש רכבת פעם בשעה!!! מירושלים לתל אביב!
                                          מדינה בהפרעה למי שראה, רבע שעה לפני שהרכבת התחילה ליסוע לא היה מקום אפ’ לעמוד!!! ואנשים נכנסו כמו (אפרופו היום) בשואה ברכבות.
                                          רק שמהר מאוד הגענו לתחנה אחרונה והוצרכתי לרדת.
                                          והסיפור נגמר, אבל אני מתלונן שם בלי סוף.
                                          מקווה שאם כולם יעשו את זה יהיה שיפור ניכר

                                          יש ארגון שנקרא קו ישיר שפונה בכמויות גדולות של תלונות למשרד התחבורה - 023137999

                                          ראובן שבתיר מצויין 101מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          6
                                          • מ מים אחרונים

                                            סתם כהערת אגב, (לא קראתי את כל הפוסטים) אני אומר, שאם המוווון אנשים יתלוננו כל היום, למשרד התחבורה על כל תקלה לא תהיה הרבה ברירה אלא לפעול.
                                            והמצב ברכבת ישראל, מי ישורנו.
                                            דיברתי על זה הרבה בפרוד.
                                            __
                                            סתם אספר, יצא לי לא מזמן לינסוע בקרית אתא באחד הקווים, במהלך הנסיעה התיישב מולי אדם מבוגר עם תעודה של משרד התחבורה, הוציא לי דף עם שאלון ובקש ממני למלאות סקר על חווית הנסיעה שלי.
                                            מילאתי מה שצריך והתחלתי להתווכח איתו על השירות ברכבת ישראל אם זה הגיוני לעשות ביום פורים המשולש רכבת פעם בשעה!!! מירושלים לתל אביב!
                                            מדינה בהפרעה למי שראה, רבע שעה לפני שהרכבת התחילה ליסוע לא היה מקום אפ’ לעמוד!!! ואנשים נכנסו כמו (אפרופו היום) בשואה ברכבות.
                                            רק שמהר מאוד הגענו לתחנה אחרונה והוצרכתי לרדת.
                                            והסיפור נגמר, אבל אני מתלונן שם בלי סוף.
                                            מקווה שאם כולם יעשו את זה יהיה שיפור ניכר

                                            יש ארגון שנקרא קו ישיר שפונה בכמויות גדולות של תלונות למשרד התחבורה - 023137999

                                            ראובן שבתיר מנותק
                                            ראובן שבתיר מנותק
                                            ראובן שבתי
                                            ניהול טכני
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #70
                                            פוסט זה נמחק!
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • מ מים אחרונים

                                              סתם כהערת אגב, (לא קראתי את כל הפוסטים) אני אומר, שאם המוווון אנשים יתלוננו כל היום, למשרד התחבורה על כל תקלה לא תהיה הרבה ברירה אלא לפעול.
                                              והמצב ברכבת ישראל, מי ישורנו.
                                              דיברתי על זה הרבה בפרוד.
                                              __
                                              סתם אספר, יצא לי לא מזמן לינסוע בקרית אתא באחד הקווים, במהלך הנסיעה התיישב מולי אדם מבוגר עם תעודה של משרד התחבורה, הוציא לי דף עם שאלון ובקש ממני למלאות סקר על חווית הנסיעה שלי.
                                              מילאתי מה שצריך והתחלתי להתווכח איתו על השירות ברכבת ישראל אם זה הגיוני לעשות ביום פורים המשולש רכבת פעם בשעה!!! מירושלים לתל אביב!
                                              מדינה בהפרעה למי שראה, רבע שעה לפני שהרכבת התחילה ליסוע לא היה מקום אפ’ לעמוד!!! ואנשים נכנסו כמו (אפרופו היום) בשואה ברכבות.
                                              רק שמהר מאוד הגענו לתחנה אחרונה והוצרכתי לרדת.
                                              והסיפור נגמר, אבל אני מתלונן שם בלי סוף.
                                              מקווה שאם כולם יעשו את זה יהיה שיפור ניכר

                                              יש ארגון שנקרא קו ישיר שפונה בכמויות גדולות של תלונות למשרד התחבורה - 023137999

                                              מצויין 101מ מנותק
                                              מצויין 101מ מנותק
                                              מצויין 101
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #71

                                              @מים-אחרונים
                                              למה שיהיה לנו מוטיבציה? עם כזאת התנהלות

                                              @טוסון @צבי-דורש-ציון הדברים ברורים שזה כן קשור לשמאל כי למה רק שם הרכבת עוברת בתוך השכונות? למה ברמות וכל זה הרכבת לא תעבור בכל שכונה ושכונה ובשועפט ובית חנינא כן? למה להרוס את כל הרעיון הישיר של הרכבת הקלה? התשובה היחידה לזה היא כי יש שם ערבים…

                                              גגגגג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6

                                              64

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום