דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. סיטי קאר מעלה מחירים

      סיטי קאר מעלה מחירים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      122 פוסטים 25 כותבים 8.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • דיסד מנותק
        דיסד מנותק
        דיס
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דיס
        #1

        אפשר לומר דרסטי
        https://www.citycar.co.il/price_list_screen

        18ed6a1d-7538-4cb6-9d12-4600dc4d6398-image.png
        זה המחירון הישן
        dabe7f0f-6d5d-43db-9c3d-6d72a859d23a-image.png

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • דיסד דיס

          אפשר לומר דרסטי
          https://www.citycar.co.il/price_list_screen

          18ed6a1d-7538-4cb6-9d12-4600dc4d6398-image.png
          זה המחירון הישן
          dabe7f0f-6d5d-43db-9c3d-6d72a859d23a-image.png

          ק מנותק
          ק מנותק
          קינג קומפיוטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @דיס התמונה הראשונה זה המחיר הישן והשניה זה המחיר המעודכן?
          אגב לפי התמחור של הק"מ מי שנוסע מעל 88 ק’‘מ שווה לו להתאמץ ולהגיע ל120 ק’'מ זה יצא לו יותר זול…

          דיסד תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • צבי דורש ציוןצ מנותק
            צבי דורש ציוןצ מנותק
            צבי דורש ציון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
            #3

            היום סיטי קאר שלחו במייל שהם עדכנו את המחירים שלהם, וכו’
            רק אני חושב שזה ממש עליה במחירים?
            כאן זה המחירים החדשים והישנים https://www.citycar.co.il/price_list_screen

            אין עכשיו בכלל רכב ב10 לשעה, וגם הרכבים של 12 עלו ל15, כמעט אין שקל לקילומטר - אא"כ אתה לוקח ל500 ק"מ… אם לא, המחיר עלה ל2.3 לק"מ!

            (עריכה: הפוסט נכתב ללא קריאת הפוסט הראשון, הנושאים מוזגו יחד.)

            ג EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

              היום סיטי קאר שלחו במייל שהם עדכנו את המחירים שלהם, וכו’
              רק אני חושב שזה ממש עליה במחירים?
              כאן זה המחירים החדשים והישנים https://www.citycar.co.il/price_list_screen

              אין עכשיו בכלל רכב ב10 לשעה, וגם הרכבים של 12 עלו ל15, כמעט אין שקל לקילומטר - אא"כ אתה לוקח ל500 ק"מ… אם לא, המחיר עלה ל2.3 לק"מ!

              (עריכה: הפוסט נכתב ללא קריאת הפוסט הראשון, הנושאים מוזגו יחד.)

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4
              פוסט זה נמחק!
              צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ג גיל

                פוסט זה נמחק!

                צבי דורש ציוןצ מנותק
                צבי דורש ציוןצ מנותק
                צבי דורש ציון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
                #5
                פוסט זה נמחק!
                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                  פוסט זה נמחק!

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גיל
                  מאסטר מגיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                  #6
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                    היום סיטי קאר שלחו במייל שהם עדכנו את המחירים שלהם, וכו’
                    רק אני חושב שזה ממש עליה במחירים?
                    כאן זה המחירים החדשים והישנים https://www.citycar.co.il/price_list_screen

                    אין עכשיו בכלל רכב ב10 לשעה, וגם הרכבים של 12 עלו ל15, כמעט אין שקל לקילומטר - אא"כ אתה לוקח ל500 ק"מ… אם לא, המחיר עלה ל2.3 לק"מ!

                    (עריכה: הפוסט נכתב ללא קריאת הפוסט הראשון, הנושאים מוזגו יחד.)

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @צבי-דורש-ציון הם רוצים בכוח שנשתמש רק במייקאר? בכיף

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    ד מיכאלושמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • EBAE EBA

                      @צבי-דורש-ציון הם רוצים בכוח שנשתמש רק במייקאר? בכיף

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דובאי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @EBA
                      אם אני לא טועה הבעלים של סיטי קאר קנה את מיי קאר כבר לפני תקופה ארוכה
                      כך גם ראיתי באחד הפורומים שדיברו על זה

                      לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ק קינג קומפיוטר

                        @דיס התמונה הראשונה זה המחיר הישן והשניה זה המחיר המעודכן?
                        אגב לפי התמחור של הק"מ מי שנוסע מעל 88 ק’‘מ שווה לו להתאמץ ולהגיע ל120 ק’'מ זה יצא לו יותר זול…

                        דיסד מנותק
                        דיסד מנותק
                        דיס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @קינג-קומפיוטר זה אותה תמונה שתי סוגי רכבים

                        דיסד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דיסד דיס

                          @קינג-קומפיוטר זה אותה תמונה שתי סוגי רכבים

                          דיסד מנותק
                          דיסד מנותק
                          דיס
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          זה מה שהם מסבירים
                          db4e8d8a-b7e7-4ed1-be88-27450e62e344-image.png

                          טוסוןט צבי דורש ציוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • דיסד דיס

                            זה מה שהם מסבירים
                            db4e8d8a-b7e7-4ed1-be88-27450e62e344-image.png

                            טוסוןט מחובר
                            טוסוןט מחובר
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @דיס אגב גם המחיר לשעה עלה…

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)
                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • KlonimoosK Klonimoos העביר נושא זה מ-תכניות מימון וליסינג ב-
                            • דיסד דיס

                              זה מה שהם מסבירים
                              db4e8d8a-b7e7-4ed1-be88-27450e62e344-image.png

                              צבי דורש ציוןצ מנותק
                              צבי דורש ציוןצ מנותק
                              צבי דורש ציון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @דיס כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:

                              זה מה שהם מסבירים
                              db4e8d8a-b7e7-4ed1-be88-27450e62e344-image.png

                              הם הציגו את זה במייל כאילו הכל זה ממש לטובת הלקוחות…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • EBAE EBA

                                @צבי-דורש-ציון הם רוצים בכוח שנשתמש רק במייקאר? בכיף

                                מיכאלושמ מנותק
                                מיכאלושמ מנותק
                                מיכאלוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @EBA כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:

                                @צבי-דורש-ציון הם רוצים בכוח שנשתמש רק במייקאר? בכיף

                                למה יש לי הרגשה שגם במייקאר עוד תקופה קצרה יהיה ריענון מחירים ?

                                לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                                צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מיכאלושמ מיכאלוש

                                  @EBA כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:

                                  @צבי-דורש-ציון הם רוצים בכוח שנשתמש רק במייקאר? בכיף

                                  למה יש לי הרגשה שגם במייקאר עוד תקופה קצרה יהיה ריענון מחירים ?

                                  צבי דורש ציוןצ מנותק
                                  צבי דורש ציוןצ מנותק
                                  צבי דורש ציון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מיכאלוש כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:

                                  @EBA כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:

                                  @צבי-דורש-ציון הם רוצים בכוח שנשתמש רק במייקאר? בכיף

                                  למה יש לי הרגשה שגם במייקאר עוד תקופה קצרה יהיה ריענון מחירים ?

                                  אולי בגלל זה?
                                  ומכאן כל הקונספירציות פתוחות, החל מכך שבכלל רצו שיתחילו לקחת גם מיי קאר לאחר שעד היום זה לא היה משתלם, וכלה ב…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יום_שמח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    https://www.atzuma.co.il/citycar

                                    צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • משה אייזנבאךמ מחובר
                                      משה אייזנבאךמ מחובר
                                      משה אייזנבאך
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה אייזנבאך
                                      #16

                                      באמת עליית מחירים מטורפת
                                      זה מתחיל להיות לא משתלם בכלל
                                      2.3 ש"ח לקילומטר !!!
                                      אפי משאית לא לוקחת כ"כ הרבה דלק אז ניסאן מיקרה !!😳 😳 😳

                                      אולי הגיע זמן שכל כמה אברכים יקנו ביחד רכב

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • י יום_שמח

                                        https://www.atzuma.co.il/citycar

                                        צבי דורש ציוןצ מנותק
                                        צבי דורש ציוןצ מנותק
                                        צבי דורש ציון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @יום_שמח זה אתה עשית?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דובאי

                                          @EBA
                                          אם אני לא טועה הבעלים של סיטי קאר קנה את מיי קאר כבר לפני תקופה ארוכה
                                          כך גם ראיתי באחד הפורומים שדיברו על זה

                                          לך תדעל מנותק
                                          לך תדעל מנותק
                                          לך תדע
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                                          #18

                                          @דובאי כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:

                                          אם אני לא טועה הבעלים של סיטי קאר קנה את מיי קאר כבר לפני תקופה ארוכה.

                                          כל פרט בפני עצמו די נכון, אך ההקשר כנראה שלא כ"כ.
                                          @צבי-דורש-ציון - לתשומת לבך.

                                          1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                                          צבי דורש ציוןצ ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1
                                          • לך תדעל לך תדע

                                            @דובאי כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:

                                            אם אני לא טועה הבעלים של סיטי קאר קנה את מיי קאר כבר לפני תקופה ארוכה.

                                            כל פרט בפני עצמו די נכון, אך ההקשר כנראה שלא כ"כ.
                                            @צבי-דורש-ציון - לתשומת לבך.

                                            צבי דורש ציוןצ מנותק
                                            צבי דורש ציוןצ מנותק
                                            צבי דורש ציון
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @לך-תדע השאלה האמיתית שלי, האם יאיים עליהם שיעברו מסיטי קאר למיי קאר, או שזה לא משנה להם והכל אותו כיס, אני חושב פשוט אולי אני יכול להחליף באזור שלי כמה.

                                            לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                              @לך-תדע השאלה האמיתית שלי, האם יאיים עליהם שיעברו מסיטי קאר למיי קאר, או שזה לא משנה להם והכל אותו כיס, אני חושב פשוט אולי אני יכול להחליף באזור שלי כמה.

                                              לך תדעל מנותק
                                              לך תדעל מנותק
                                              לך תדע
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                                              #20

                                              @צבי-דורש-ציון
                                              תנוח דעתך, הכיס אינו אותו כיס, בכלל.

                                              1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                                              צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              70

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום