תקלה בבוקר בלבד
-
@שלמה כתב בתקלה בבוקר בלבד:
התכוונתי לקוילים תבדוק אם החוטי חשמל לא יבשים
תוכל להדריך אותי בדיוק על מה להסתכל? אין לי מושג מה זה קווילים
-
-
@שלמה כתב בתקלה בבוקר בלבד:
@YOLEVI חוטי חשמל
לכאורה אם יש בעיה זה צריך להיות כל הזמן ולא רק שהאוטו קר לא?
-
@YOLEVI לא בהכרח וגם בפלגים זה לא כל הזמן
יש לך ניק במתמחים? למען הסדר הטוב עדיף שנדבר בצאט וכאן אין עדיין
-
@YOLEVI לא בהכרח וגם בפלגים זה לא כל הזמן
יש לך ניק במתמחים? למען הסדר הטוב עדיף שנדבר בצאט וכאן אין עדיין
-
מיצובישי לנסר 2008
בבוקר שהמנוע ממש קר יש גמגומים בנסיעה כאילו לא מוזרק מספיק דלק (אני לוחץ על הדוושא ולמשך 2 3 שניות כאילו לא לחצתי) והאוטו כמעט נכבה ומדובר על מהירות של 20 30 קמש ואף פחות
בנוסף לכך לפעמים יש כאילו מכה לאחר שאני לוחץ מעט על הדוושא והאוטו לא נענה פתאום יש כאילו מכה (לפעמים, לא תמיד)
יש לציין שזה קורה כשהמנוע קר בלבד ולאחר מכן האוטו נוסע פצצה בלי שום בעיות כלל
עד שהאוטו מתחמם אני נוסע ממש עדין מחשש להחמרת הבעיה
אשמח לעזרתכם המיקצועית
תודה רבהעוד פרט שאולי חשוב האוטו אוכל הרבה דלק יחסית (עכשיו זה בבדיקה אם הסרת הממיר שהיה סתום פתר את בעיית הדלק)
ועוד דבר באמצע היום גם אם המחוג של החום מנוע הכי למטה הבעיה לא באותה רמה כמו בבוקר -
@YOLEVI כנראה ביטלו לך את התרמוסטט ושהרכב קר הגיר לא מתפקד טוב
-
@YOLEVI כנראה ביטלו לך את התרמוסטט ושהרכב קר הגיר לא מתפקד טוב
-
@נייטרון-חפשי כתב בתקלה בבוקר בלבד:
בעיה בגיר,
זה מה שגם אני חשבתי אבל מוסכניק אמר לי שזה היה צריך להיות כל הזמן ולא רק כשהאוטו קר(אם זה משהו רציני לכה"פ)
@YOLEVI כתב בתקלה בבוקר בלבד:
בעיה בגיר,
זה מה שגם אני חשבתי אבל מוסכניק אמר לי שזה היה צריך להיות כל הזמן ולא רק כשהאוטו קר
?
-
@הכל-בעז-ה מה אתה חושב על כיוון של “רגש חום” מנוע חשבתי להציע את האופציה הזו אבל לא הייתי בטוח
ההיגיון שלי אומר שהתערובת מוצתת והוא משחק במה לשדר למחשב עד שהוא מתחמם
אם @YOLEVI יחבר obd נוכל לראות את החום מנוע משחק מה אומר? -
@הכל-בעז-ה מה אתה חושב על כיוון של “רגש חום” מנוע חשבתי להציע את האופציה הזו אבל לא הייתי בטוח
ההיגיון שלי אומר שהתערובת מוצתת והוא משחק במה לשדר למחשב עד שהוא מתחמם
אם @YOLEVI יחבר obd נוכל לראות את החום מנוע משחק מה אומר? -
@שלמה היות והממיר היה סתום לו כנראה שיש לו תערובת עשירה והוא לא שורף דלק כמו שצריך לכן לפני כל הבלגן הייתי מחליף פלגים ומנקה בית מצערת ומחליף תרמוסטט (זה מאוד קל ברכב הזה) בהצלחה
@הכל-בעז-ה בית מצערת נוקתה ביחד עם הפתיחה של הממיר (למרות שהייתה ממש נקייה יחסית)
לגבי פלאגים אשמח שתחכימני למה בדיוק צריך להחליף והיכן התערובת העשירה למה היא לא נשרפת ויוצאת
וכן למה צריך להחליף טרמוסטט
ואם אני יעשה את כל זה האם זה יחסוך יותר דלק
ולגבי ניקוי התערובת לא צריך תוסף דלק כדי לנקות?
תודה רבה
נ.ב. הרכב מונע בגז אם זה מנפקמ -
@הכל-בעז-ה בית מצערת נוקתה ביחד עם הפתיחה של הממיר (למרות שהייתה ממש נקייה יחסית)
לגבי פלאגים אשמח שתחכימני למה בדיוק צריך להחליף והיכן התערובת העשירה למה היא לא נשרפת ויוצאת
וכן למה צריך להחליף טרמוסטט
ואם אני יעשה את כל זה האם זה יחסוך יותר דלק
ולגבי ניקוי התערובת לא צריך תוסף דלק כדי לנקות?
תודה רבה
נ.ב. הרכב מונע בגז אם זה מנפקמ@YOLEVI לגבי התרמוסטט אתה אמרת שלרכב לוקח זמן להתחמם או שפתאום יורד המד של החום זה אומר שהתרמוסטט תקול. גם יכול להיות חיישן טמפרטורה אבל בדרך כלל זה או עובד או לא . הגב גם הגז לא עובד כמו שצריך כי הוא עובד גם על החימום של המים.
והפלגים שורפים גם את הדלק וגם את הגז לכן כדאי להחליף אל אף שיכול להיות גם שיש לך איזה סליל הצתה (כוהל) או חוט הצתה סורר ומזייף טיפה לגבי הדלק לדעתי תראה שיפור אחרי ההחלפה -
@הכל-בעז-ה בית מצערת נוקתה ביחד עם הפתיחה של הממיר (למרות שהייתה ממש נקייה יחסית)
לגבי פלאגים אשמח שתחכימני למה בדיוק צריך להחליף והיכן התערובת העשירה למה היא לא נשרפת ויוצאת
וכן למה צריך להחליף טרמוסטט
ואם אני יעשה את כל זה האם זה יחסוך יותר דלק
ולגבי ניקוי התערובת לא צריך תוסף דלק כדי לנקות?
תודה רבה
נ.ב. הרכב מונע בגז אם זה מנפקמ -
-
@YOLEVI לגבי התרמוסטט אתה אמרת שלרכב לוקח זמן להתחמם או שפתאום יורד המד של החום זה אומר שהתרמוסטט תקול. גם יכול להיות חיישן טמפרטורה אבל בדרך כלל זה או עובד או לא . הגב גם הגז לא עובד כמו שצריך כי הוא עובד גם על החימום של המים.
והפלגים שורפים גם את הדלק וגם את הגז לכן כדאי להחליף אל אף שיכול להיות גם שיש לך איזה סליל הצתה (כוהל) או חוט הצתה סורר ומזייף טיפה לגבי הדלק לדעתי תראה שיפור אחרי ההחלפה -
@YOLEVI לגבי התרמוסטט אתה אמרת שלרכב לוקח זמן להתחמם או שפתאום יורד המד של החום זה אומר שהתרמוסטט תקול. גם יכול להיות חיישן טמפרטורה אבל בדרך כלל זה או עובד או לא . הגב גם הגז לא עובד כמו שצריך כי הוא עובד גם על החימום של המים.
והפלגים שורפים גם את הדלק וגם את הגז לכן כדאי להחליף אל אף שיכול להיות גם שיש לך איזה סליל הצתה (כוהל) או חוט הצתה סורר ומזייף טיפה לגבי הדלק לדעתי תראה שיפור אחרי ההחלפה -
מיצובישי לנסר 2008
בבוקר שהמנוע ממש קר יש גמגומים בנסיעה כאילו לא מוזרק מספיק דלק (אני לוחץ על הדוושא ולמשך 2 3 שניות כאילו לא לחצתי) והאוטו כמעט נכבה ומדובר על מהירות של 20 30 קמש ואף פחות
בנוסף לכך לפעמים יש כאילו מכה לאחר שאני לוחץ מעט על הדוושא והאוטו לא נענה פתאום יש כאילו מכה (לפעמים, לא תמיד)
יש לציין שזה קורה כשהמנוע קר בלבד ולאחר מכן האוטו נוסע פצצה בלי שום בעיות כלל
עד שהאוטו מתחמם אני נוסע ממש עדין מחשש להחמרת הבעיה
אשמח לעזרתכם המיקצועית
תודה רבהעוד פרט שאולי חשוב האוטו אוכל הרבה דלק יחסית (עכשיו זה בבדיקה אם הסרת הממיר שהיה סתום פתר את בעיית הדלק)
ועוד דבר באמצע היום גם אם המחוג של החום מנוע הכי למטה הבעיה לא באותה רמה כמו בבוקר@YOLEVI כתב בתקלה בבוקר בלבד:
דבר באמצע היום גם אם המחוג של החום מנוע הכי למטה
ככה הבנתי מדברך אבל כנראה לא הבנתי טוב