פריוס 2007
-
אשמח לעזרתכם.
הציעו לי פריוס 2007 עם 300,000+ קילומטר, ב - 13,000/14,000 ש"ח.
סריקת מחשב על הרכב מעלה שאין שום תקלות, מה שכן המוכר אמר לי שיש איזה גומיה בציריה או משהו דומה (לא זוכר במדויק ואני לא מבין כלום ברכב) שעושה רעש בעת נסיעה על מהירות גבוהה, עלות החלפה כ650…
לפי מה שהוא אמר לי צריכת הדלק עומד על כ - 16/1
הוחלף ממיר (נראה לי, כלומר המוכר אמר שהוא החליף איזה חלק שצריך להחליף בד"כ ונראה לי שהוא אמר את הנ"ל).חשוב לי מאוד האמינות של הרכב ואחריו החסכוניות…
אשמח לדעת אם זה עסקה כדאית, האם יש עוד דבריו שמועדים לעשות בעיות בגיל כזה, או שהפריוס נשאר אמין במצב כזה…
לגבי סוללה, הוא לא יודע אם הוחלף (אפשר לברר את זה?), אבל כרגע זה מחזיק לו מאוד חזק, וכאמור לעיל הסורק לא מעלה בעיות לגביו.
תודה רבה!!
-
-
@תצמנ בוא נתחיל בזה שהמחיר יקררר מאוד לק"מ כזה ושנתון כזה מבחינת אמינות זה רכב אמין מאוד אבל יש לו את הבעיות והמחלות שלו שצריך לבדוק שהם אכן טופלו.
כמובן חייב לבדוק קודם מה מצב הסוללה לפני כמה זמן הוחלפה אם בכלל, אם הי שופצה זה גם לא משהו כי לרוב שיפוץ מחזיק כשנה וזהו ואז שוב צריך להחליף סוללה בעלות יקרה יחסית שמתחיל מאיזור ה5 אלף וצפונה.
לגבי המחלות נלך מהקל אל הכבד
מערכת ABS שעלות תיקון שלה מתחיל מאיזור ה2000 ש"ח ומעלה וצריך לבדוק אם נעשה טיפול כזה כי אם לא אז בוודאי זה יפול עליך בזמן הקרוב וזה עלות גבוהה אחרי הסוללה.
דבר נוסף המסך של הלוח שעונים צריך לבדוק האם תוקן עלותו במוסך רגיל החל מ1000 ש"ח וצפונה יש בפורום מי שמתקן את זה באיזור ה450 ש"ח אבל הוא מנתיבות…
דבר נוסף סליל הגה עלותו במקורי החל מ1000 ש"ח. חליפי ניתן למצוא באיזור ה350 ש"ח כולל עבודה
בגדול זה המחלות של האוטו הידועות עד לרגע זה סה"כ זה רכב אמין מאוד שאם טופל בזמן יכולת השרידות שלו גבוהה מאוד אבל ספציפית לגבי הרכב שדיברת עליו המחיר מול תמורה במיוחד שאתה לא יודע כרגע מה מצב הבטריה אז זה ממש יקר לשוק חבל… -
@תצמנ כתב בפריוס 2007:
לגבי סוללה, הוא לא יודע אם הוחלף (אפשר לברר את זה?), אבל כרגע זה מחזיק לו מאוד חזק, וכאמור לעיל הסורק לא מעלה בעיות לגביו
לגבי הסוללה צריך לעשות בדיקה עם סורק מיוחד לבדיקת בטריות לא כל סורק יכול לבדוק את זה פשוט צריך לבדוק כמה אחוז יש לסוללה.
ואם הוא לא יודע אם הוחלף זה עוד סיבה להשאיר לו את האוטו… -
@צילפינגים כתב בפריוס 2007:
מערכת ABS שעלות תיקון שלה מתחיל מאיזור ה2000 ש"ח ומעלה וצריך לבדוק אם נעשה טיפול כזה כי אם לא אז בוודאי זה יפול עליך בזמן הקרוב וזה עלות גבוהה אחרי הסוללה.
דבר נוסף המסך של הלוח שעונים צריך לבדוק האם תוקן עלותו במוסך רגיל החל מ1000 ש"ח וצפונה יש בפורום מי שמתקן את זה באיזור ה450 ש"ח אבל הוא מנתיבות…את כל זה אני יכול לראות בספר רכב? וגם אם זה טופל אתה אומר שהמחיר לא ממש משהו, נכון?
תודהוהסיבה שהוא לא יודע מצב סוללה הוא בגלל שהוא רכש את זה לפני כחצי שנה ויותר לתקופה, וכנראה שהוא באמת לא הוחלף כי אם כן היה המוכר הקודם טורח לציין כזה דבר, במשך זמן זה הוא יודע שלא היו לו תקלות, חוץ מזה הוא לא יודע כלום (ואני סומך עליו בזה).
נ. ב. אולי אפשר שרשור מקביל לחיפוש רכב במחיר הנ"ל.
-
@תצמנ כתב בפריוס 2007:
את כל זה אני יכול לראות בספר רכב
אם יש ספר טיפולים לא ספר רכב, ספר רכב זה ספר הוראות
@תצמנ כתב בפריוס 2007:
שהוא רכש את זה לפני כחצי שנה ויותר לתקופה
ולמה הוא מוכר?
עוד סיבה לעזוב…
זה שהוא קנה יקר את האוטו זה לא בעיה שלך אתה צריך לשלם זול על רכב כזה לא 13 אלף! -
@צילפינגים כתב בפריוס 2007:
ולמה הוא מוכר?
הוא רוצה להתקדם לחדש, הוא קנה את זה בתור התחלה, כך הבנתי.
בכל אופן מבין את הכיוון, 13 הוא יקר לכזה רכב, כמה היית שם על זה?
תודה רבה!!
-
@תצמנ כתב בפריוס 2007:
לפי מה שהוא אמר לי צריכת הדלק עומד על כ - 16/1
זה אומר שהסוללה כמעט גמורה.
@צילפינגים כתב בפריוס 2007:
מערכת ABS שעלות תיקון שלה מתחיל מאיזור ה2000 ש"ח ומעלה וצריך לבדוק אם נעשה טיפול כזה כי אם לא אז בוודאי זה יפול עליך בזמן הקרוב וזה עלות גבוהה אחרי הסוללה.
בדור 2 זה לא חייב להתקלקל מתי שהוא.
@צילפינגים כתב בפריוס 2007:
דבר נוסף המסך של הלוח שעונים צריך לבדוק האם תוקן עלותו במוסך רגיל החל מ1000 ש"ח וצפונה יש בפורום מי שמתקן את זה באיזור ה450 ש"ח אבל הוא מנתיבות…
במקרה ותוקן במוסך רגיל בד"כ זה אומר שהוחלף מפירוק, ואז חוץ מזה שהק"מ משתנה זה עלול לחזור בדיוק כמו כל רכב אחר.
לא ציינת את המסך ההיברידי, זה אמנם לא קריטי אבל הרבה פעמים הבנאדם כן יתקן את זה, וזה 500 שקל בערך.
-
@נייטרון-חפשי כתב בפריוס 2007:
לפי מה שהוא אמר לי צריכת הדלק עומד על כ - 16/1
זה אומר שהסוללה כמעט גמורה.
לא מדוייק. יתכן והוא נוסע בפקקים או באיזור הררי או שהוא קצת ממהר. יתכן מאד שהוא לא יודע לבדוק ומה בכלל המשמעות של ‘אחד ל’ ומישהו אמר לו ככה אי פעם…
-
@תצמנ
ציריות וכל הבעיות שיכולות להיות זה לא קריטי
כמה בעיות
30000 קמ קשה למכור 2בדוק סוללה וזלילת שמן אם שניהם תקינים אני אישית הייתי משכיב גם 14000 על רכב כזה {ומוציא הסוללה…}
סטיטקה שלי נותנת על כל 5 רכבים שבדקתי 4 מתוכם זוללות שמן ברמה קשה בפרט אם הק"מ הוא גבוה
מצד שני טויוטה לא מתרגשת מק"מ גבוה
חבר טוב שהוא סוכן החזקים בארץ אמר לי בפריוס הוא מחפש לכתחילה מ 350000 ק"מ -
@דוד-המומחה אתה אולי מתגורר בבי"ש? (שמה אני וגם המוכר הנ"ל)…
תודה!
-
@דוד-המומחה כתב בפריוס 2007:
בדוק סוללה וזלילת שמן אם שניהם תקינים
כמה זה תקין שהמנוע אוכל שמן (נאמר ליטר ל2000 ק"מ), תקין בפריוס?
@דוד-המומחה כתב בפריוס 2007:
ואפילו הכי אחרי הבדיקה תסע עם הרכב עד 20 קמ"ש במישור ותפעיל סטופר עד שהמנוע יצטרף לנסיעה ותעדכן אותי
במצב תקין, והסוללה מלאה, תוך כמה זמן המנוע צריך להצטרף?
-
@תצמנ כתב בפריוס 2007:
@דוד-המומחה אתה אולי מתגורר בבי"ש? (שמה אני וגם המוכר הנ"ל)…
תודה!
לא הוא לא גר שם.
-
@ידני
אין כללים לפי מצב הסוללה אפשר קצת להתקרב לכיוון שהסוללה לא מתה אבל זה לא נותן כמו בדיקה בשטח
נקרא לזה עזרה ראשונה …!||ורק בפריוס הדין כך בשאר רכבים עדיין אין לי ניסיון בשטח כמה הצורך שלהם
אממממ בפריוס אחרי הרבה שנים שאני בעצמי נוהג בב אני יכול טיפה להתקרב לכוון מה מצבה לפי זמן הנסיעה וכו||
אני בעצמי לפני שהייתי מתעסק בתחום, מוסכניק מומחה בטויוטה מורשה אמר לנו מרחוק תפעיל את הרכב אם אורות ותתקשר לומר לי כמה זמן הרכב החזיק רק עם הסוללה וכך למדתי את הכיוון