דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך

      סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      499 פוסטים 60 כותבים 375.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט טכנולוג

        @הכל-מלמעלה בכולם יש עברית חלקם כבר מגיעים כך ובחלקם רק צריך לעדכן את התוכנה הפנימית על ידי חיבור לאינטרנט עם האפליקציה

        הכל מלמעלהה מנותק
        הכל מלמעלהה מנותק
        הכל מלמעלה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #50

        @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

        @הכל-מלמעלה בכולם יש עברית חלקם כבר מגיעים כך ובחלקם רק צריך לעדכן את התוכנה הפנימית על ידי חיבור לאינטרנט עם האפליקציה

        לא מצאתי. תוכל להדריך אותי? (Z50)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג גיל

          פוסט זה נמחק!

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #51
          פוסט זה נמחק!
          ג ט שלמהש 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • EBAE EBA

            פוסט זה נמחק!

            ג מנותק
            ג מנותק
            גיל
            מאסטר מגיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
            #52
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • EBAE EBA

              פוסט זה נמחק!

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #53
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • EBAE EBA

                פוסט זה נמחק!

                שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #54
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • הכל מלמעלהה מנותק
                  הכל מלמעלהה מנותק
                  הכל מלמעלה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #55

                  ראיתי שלא הבאת את הקיט שמתחבר לשקע OBD
                  לדעתי זה מוצר שובר שוויון
                  https://www.aliexpress.com/item/1005007169591775.html

                  ראובן שבתיר ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                    ראיתי שלא הבאת את הקיט שמתחבר לשקע OBD
                    לדעתי זה מוצר שובר שוויון
                    https://www.aliexpress.com/item/1005007169591775.html

                    ראובן שבתיר מנותק
                    ראובן שבתיר מנותק
                    ראובן שבתי
                    ניהול טכני
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #56

                    @הכל-מלמעלה מה “שובר שוויון” בו?

                    ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                      ראיתי שלא הבאת את הקיט שמתחבר לשקע OBD
                      לדעתי זה מוצר שובר שוויון
                      https://www.aliexpress.com/item/1005007169591775.html

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טכנולוג
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                      #57

                      @הכל-מלמעלה זה מוצר חדש אני אוסיף אותו בקרוב
                      כל מי שהתקין אי פעם מצלמת דרך עם קיט חניה לפיוזים מכיר את הקטע המעצבן לחפש פיוז לפני הסוויץ’ ופיוז אחרי הסוויץ’ ואח"כ לחבר להם את הקיט אז כאן ddpai מצאו פיתרון יפה מאוד - קיט חניה שמתחבר לשקע הobd במקום לתיבת הפיוזים וכך אין צורך להתעסק עם הפיוזים בכלל רק לחבר לשקע והכל עובד
                      אבל לדעתי זה פחות מומלץ מכמה סיבות (וכנראה לזה התכווין @ראובן-שבתי)

                      1. הרבה פעמים צריך לחבר דברים לשקע הobd ואז המצלמה לא עובדת
                      2. בפיוזים אם משהו נהרס מקסימום הלך פיוז ובשתי דקות ו10 סנט מחליפים לפיוז חדש והכל ממשיך כרגיל אבל כאן אם משהו השתבש הלך החיבור של הobd וזה כבר עסק אחר לגמרי לכן לדעתי עדיף לא לחבר משהו באופן קבוע לשקע הobd
                      ראובן שבתיר צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      4
                      • ט טכנולוג

                        @הכל-מלמעלה זה מוצר חדש אני אוסיף אותו בקרוב
                        כל מי שהתקין אי פעם מצלמת דרך עם קיט חניה לפיוזים מכיר את הקטע המעצבן לחפש פיוז לפני הסוויץ’ ופיוז אחרי הסוויץ’ ואח"כ לחבר להם את הקיט אז כאן ddpai מצאו פיתרון יפה מאוד - קיט חניה שמתחבר לשקע הobd במקום לתיבת הפיוזים וכך אין צורך להתעסק עם הפיוזים בכלל רק לחבר לשקע והכל עובד
                        אבל לדעתי זה פחות מומלץ מכמה סיבות (וכנראה לזה התכווין @ראובן-שבתי)

                        1. הרבה פעמים צריך לחבר דברים לשקע הobd ואז המצלמה לא עובדת
                        2. בפיוזים אם משהו נהרס מקסימום הלך פיוז ובשתי דקות ו10 סנט מחליפים לפיוז חדש והכל ממשיך כרגיל אבל כאן אם משהו השתבש הלך החיבור של הobd וזה כבר עסק אחר לגמרי לכן לדעתי עדיף לא לחבר משהו באופן קבוע לשקע הobd
                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתי
                        ניהול טכני
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #58

                        @טכנולוג הבנתי את הרעיון
                        הסיבה שרשמתי למה זה שובר שוויון
                        כי לדעתי עדיף לחבר לפיוזים בגלל מה שאמרת
                        יותר מקצועי יותר אמין

                        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ט טכנולוג

                          @הכל-מלמעלה זה מוצר חדש אני אוסיף אותו בקרוב
                          כל מי שהתקין אי פעם מצלמת דרך עם קיט חניה לפיוזים מכיר את הקטע המעצבן לחפש פיוז לפני הסוויץ’ ופיוז אחרי הסוויץ’ ואח"כ לחבר להם את הקיט אז כאן ddpai מצאו פיתרון יפה מאוד - קיט חניה שמתחבר לשקע הobd במקום לתיבת הפיוזים וכך אין צורך להתעסק עם הפיוזים בכלל רק לחבר לשקע והכל עובד
                          אבל לדעתי זה פחות מומלץ מכמה סיבות (וכנראה לזה התכווין @ראובן-שבתי)

                          1. הרבה פעמים צריך לחבר דברים לשקע הobd ואז המצלמה לא עובדת
                          2. בפיוזים אם משהו נהרס מקסימום הלך פיוז ובשתי דקות ו10 סנט מחליפים לפיוז חדש והכל ממשיך כרגיל אבל כאן אם משהו השתבש הלך החיבור של הobd וזה כבר עסק אחר לגמרי לכן לדעתי עדיף לא לחבר משהו באופן קבוע לשקע הobd
                          צילפינגיםצ מנותק
                          צילפינגיםצ מנותק
                          צילפינגים
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #59

                          @טכנולוג

                          @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                          אם משהו השתבש הלך החיבור של הobd וזה כבר עסק אחר לגמרי לכן לדעתי עדיף לא לחבר משהו באופן קבוע לשקע הobd

                          אולי למי שחושש באמת אולי כדאי לחתוך את הכבל בדרך ולהוסיף פיוז 10 אמפר שגם אם יקרה משהו זה לא יגרום נזק לשקע OBD

                          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                          איזור ירושלים
                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                          ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • צילפינגיםצ צילפינגים

                            @טכנולוג

                            @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                            אם משהו השתבש הלך החיבור של הobd וזה כבר עסק אחר לגמרי לכן לדעתי עדיף לא לחבר משהו באופן קבוע לשקע הobd

                            אולי למי שחושש באמת אולי כדאי לחתוך את הכבל בדרך ולהוסיף פיוז 10 אמפר שגם אם יקרה משהו זה לא יגרום נזק לשקע OBD

                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתי
                            ניהול טכני
                            כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                            #60

                            @צילפינגים רעיון יפה
                            ועדיין אני חושב שאולי זה חוסך זמן
                            אבל פחות נכון לעשות את זה
                            בפרט שבהרבה רכבים יש פיוזים מיותרים

                            מה שמעניין האם השקע OBD משנה מתח כשהרכב כבוי?
                            איך הוא יודע לעבור למצב חנייה

                            ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                            צילפינגיםצ ט 3 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                              @צילפינגים רעיון יפה
                              ועדיין אני חושב שאולי זה חוסך זמן
                              אבל פחות נכון לעשות את זה
                              בפרט שבהרבה רכבים יש פיוזים מיותרים

                              מה שמעניין האם השקע OBD משנה מתח כשהרכב כבוי?
                              איך הוא יודע לעבור למצב חנייה

                              צילפינגיםצ מנותק
                              צילפינגיםצ מנותק
                              צילפינגים
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #61

                              @ראובן-שבתי צודק בכל מילה אני דיברתי על פיתרון לעצלנים שלא מחפשים לעבוד קשה ומפחדים מהבעיה ש @טכנולוג הציג

                              התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                              איזור ירושלים
                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                @צילפינגים רעיון יפה
                                ועדיין אני חושב שאולי זה חוסך זמן
                                אבל פחות נכון לעשות את זה
                                בפרט שבהרבה רכבים יש פיוזים מיותרים

                                מה שמעניין האם השקע OBD משנה מתח כשהרכב כבוי?
                                איך הוא יודע לעבור למצב חנייה

                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגים
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #62

                                @ראובן-שבתי כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                מה שמעניין האם השקע OBD משנה מתח כשהרכב כבוי?

                                כנראה שכן יש שם בחיבור 3 פינים אחד אחרי סוויטש ואחד לחניה

                                התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                איזור ירושלים
                                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • צילפינגיםצ צילפינגים

                                  @ראובן-שבתי כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                  מה שמעניין האם השקע OBD משנה מתח כשהרכב כבוי?

                                  כנראה שכן יש שם בחיבור 3 פינים אחד אחרי סוויטש ואחד לחניה

                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתי
                                  ניהול טכני
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                  #63

                                  @צילפינגים כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                  @ראובן-שבתי כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                  מה שמעניין האם השקע OBD משנה מתח כשהרכב כבוי?

                                  כנראה שכן יש שם בחיבור 3 פינים אחד אחרי סוויטש ואחד לחניה

                                  צודק הגיוני לא חשבתי על זה
                                  מה שמוזר למה זה תואם רק למצלמות מסויימות
                                  למשל Z40 לא מופיע שם בתאימות
                                  עריכה:
                                  בסקירה כללית כן מופיע Z40
                                  e55abd10-aa75-4d2a-a29e-8c8f5c45bd9e-image.png
                                  מי שרוצה לקנות את זה לZ40 מומלץ לוודא שאכן זה עובד
                                  בהגיון אין סיבה שלא יעובד

                                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                    @צילפינגים רעיון יפה
                                    ועדיין אני חושב שאולי זה חוסך זמן
                                    אבל פחות נכון לעשות את זה
                                    בפרט שבהרבה רכבים יש פיוזים מיותרים

                                    מה שמעניין האם השקע OBD משנה מתח כשהרכב כבוי?
                                    איך הוא יודע לעבור למצב חנייה

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                    #64

                                    @ראובן-שבתי כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                    איך הוא יודע לעבור למצב חנייה

                                    בדיוק כמו סורק שמתחבר לobd שיודע האם הסוויץ’ פתוח או לא זה חיבור ישיר למחשב הרכב ומסתבר שיש תקשורת בין המחשב לקיט החניה שמאפשרת לו לדעת האם הסוויץ’ פתוח או לא (כמו שאמר @צילפינגים שיש שם גם חיבור לחיובי קבוע וגם חיבור לחיובי אחרי הסוויץ’)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ק מנותק
                                      ק מנותק
                                      קינג קומפיוטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #65

                                      מרגיש כמו צעד אחד יותר מידי לתוך המערכות הקריטיות של הרכב

                                      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • ק קינג קומפיוטר

                                        מרגיש כמו צעד אחד יותר מידי לתוך המערכות הקריטיות של הרכב

                                        ראובן שבתיר מנותק
                                        ראובן שבתיר מנותק
                                        ראובן שבתי
                                        ניהול טכני
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                        #66

                                        @קינג-קומפיוטר עשיתי בדיקה על זה ויש כמה נקודות מעניינות

                                        1. לא בכל הרכבים יש שם חשמל 24/7
                                        2. יש רכבים שזה מקפיץ אזהרות אם מחברים לשם משהו לאורך זמן
                                        3. סיכוי קטן לקצר (ועל זה אמרו פה שצריך לחבר פיוז אחרת זה סיכון)

                                        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גיל
                                          מאסטר מגיה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #67

                                          יש פתגם שאומר “אם הרופא של השבט חולה - מי ירפא אותו?”
                                          אני הקטן מאוד לא הייתי ממליץ להתעסק עם שקע ה-OBD עד כמה שזה נשמע מגרה…

                                          צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • ג גיל

                                            יש פתגם שאומר “אם הרופא של השבט חולה - מי ירפא אותו?”
                                            אני הקטן מאוד לא הייתי ממליץ להתעסק עם שקע ה-OBD עד כמה שזה נשמע מגרה…

                                            צילפינגיםצ מנותק
                                            צילפינגיםצ מנותק
                                            צילפינגים
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #68

                                            @גיל כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                            עד כמה שזה נשמע מגרה…

                                            צודק בכל מילה!
                                            ולכן נאמר שזה לעצלנים בלבד!

                                            התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                            איזור ירושלים
                                            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • מ מנותק
                                              מ מנותק
                                              מרדכי 0
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #69

                                              יכול להיות שהמחירים מאז כתיבת המדריך עלו?
                                              אני מחפש מצלמה ולמשל הZ40 שמתומחרת סביב 60$ עולה עכשיו (עם מצלמה אחורית וקיט) 108$ במקום 180$
                                              לא מצאתי משהו מומלץ עם קיט בפחות מ300 שח אם יש למישהו קישור אשמח שיעלה

                                              ראובן שבתיר ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 24
                                              • 25

                                              84

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום