דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך

      סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      505 פוסטים 61 כותבים 394.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מנותק
        מ מנותק
        משה e
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #496

        תודה רבה, עזרת לי מאוד!!!👍 👍 👍

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ט טכנולוג

          @אושר-מתקרב לא ניסיתי לחבר את הקיט של הz90 לz50 pro אין לי מושג איך זה יתנהג אבל לכאורא זה אמור לעבוד
          רק לא כל כך הבנתי מה הקשר מכס על קיט לבד אין מכס (לכן נראה לי שהמוכר מנסה לשכנע אותך לקנות את הz90 ולא רק את הקיט שלה)
          בכל מצב בקישור שצירפתי לעיל יש את שניהם
          לגבי כרטיס זיכרון אכן משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
          הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
          יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
          לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
          או זה
          או זה
          רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance

          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרב
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #497

          @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

          יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן

          כמה נהוג לקחת?
          לכמה זמן ה64 מחזיק?


          מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

            @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

            יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן

            כמה נהוג לקחת?
            לכמה זמן ה64 מחזיק?

            מ מנותק
            מ מנותק
            משה e
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #498

            @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

            לכמה זמן ה64 מחזיק?

            על זה ענו פה

            @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

            כמה נהוג לקחת?

            מצטרף לשאלה, כי הרי בסוף זה כותב אחד על השני אז למה דחוף הרבה?

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ משה e

              @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

              לכמה זמן ה64 מחזיק?

              על זה ענו פה

              @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

              כמה נהוג לקחת?

              מצטרף לשאלה, כי הרי בסוף זה כותב אחד על השני אז למה דחוף הרבה?

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
              #499

              @משה-e @אושר-מתקרב מצטט מהמדריך

              @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

              אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
              מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
              מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

              כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
              והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

              1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

              2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הנווטה מנותק
                הנווטה מנותק
                הנווט
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #500

                קניתי מצלמה עכשיו z50 pro k4 מה זה האפשרות לקנות עם כרטיס או בלי בחרתי בלי אבל מה זה אומר?
                איפה ניתן לקנות כרטיסים? הקישורים באתר לא נותנים לא מהארץ ולא מחו"ל כותב לא עובד.אולי יש מחסור רציני דווקא עכשיו?

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הנווטה הנווט

                  קניתי מצלמה עכשיו z50 pro k4 מה זה האפשרות לקנות עם כרטיס או בלי בחרתי בלי אבל מה זה אומר?
                  איפה ניתן לקנות כרטיסים? הקישורים באתר לא נותנים לא מהארץ ולא מחו"ל כותב לא עובד.אולי יש מחסור רציני דווקא עכשיו?

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טכנולוג
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #501

                  @הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
                  הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
                  יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
                  לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
                  או זה
                  או זה
                  רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                  ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
                  לגבי הנפח מצטט מהמדריך

                  @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

                  אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
                  מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
                  מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

                  כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
                  והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

                  1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

                  2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                  הנווטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ט טכנולוג

                    @הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
                    הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
                    יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
                    לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
                    או זה
                    או זה
                    רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                    ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
                    לגבי הנפח מצטט מהמדריך

                    @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

                    אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
                    מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
                    מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

                    כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
                    והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

                    1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

                    2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

                    הנווטה מנותק
                    הנווטה מנותק
                    הנווט
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #502

                    @טכנולוג כן ראיתי אבל זה 81 שקל לא 18 דולר אולי יש איזה הנחה ? וגם מחייבים לקנות 3 בשביל משלוח חינם…

                    אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הנווטה הנווט

                      @טכנולוג כן ראיתי אבל זה 81 שקל לא 18 דולר אולי יש איזה הנחה ? וגם מחייבים לקנות 3 בשביל משלוח חינם…

                      אושר מתקרבא מנותק
                      אושר מתקרבא מנותק
                      אושר מתקרב
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #503

                      @הנווט תחליף מטבע לדולר, וחכה לתחילת החודש
                      לגבי ה3 למשלוח, תוסיף עוד 2 פיציפקעס שעולים 99 סנט


                      מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                      הנווטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                        @הנווט תחליף מטבע לדולר, וחכה לתחילת החודש
                        לגבי ה3 למשלוח, תוסיף עוד 2 פיציפקעס שעולים 99 סנט

                        הנווטה מנותק
                        הנווטה מנותק
                        הנווט
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #504

                        @אושר-מתקרב תודה רבה אין עליך.רק להבין מה יש בתחילת חודש?

                        אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • הנווטה הנווט

                          @אושר-מתקרב תודה רבה אין עליך.רק להבין מה יש בתחילת חודש?

                          אושר מתקרבא מנותק
                          אושר מתקרבא מנותק
                          אושר מתקרב
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #505

                          @הנווט בדר"כ מתחיל סייל


                          מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 11
                          • 12
                          • 13
                          • 14
                          • 15
                          • 25
                          • 26

                          54

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.2k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום