דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך

      סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      505 פוסטים 61 כותבים 392.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט טכנולוג

        @משה-e ראשית ברוך הבא לפורום! 🎉 🎉 🎉
        אנחנו מאוד שמחים עם כל אחד נוסף שמצטרף לכאן ומאחלים לך שתחכים ותהנה מכל הידע שיש בפורום
        השאלה שלך זהה למה ששאל @שלמה-א-0 לפני כמה פוסטים ואני אענה בקצרה
        המצלמה מצלמת בשעת נסיעה אבל עם קיט מתאים היא יכולה לצלם גם כשהרכב חונה ואתה לא לידו זה קיים היום כמעט בכל המצלמות אבל עדיין יש הבדל בין סוגי מצבי החניה בין החברות
        יש הבדל מהותי במצב חניה בין ויופו לשאר החברות משום ששם יש חיישן תנועה שכאשר הוא מזהה תנועה המצלמה נדלקת ושומרת את הסרטון בצורה מלאה לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל
        ולכן יש יתרון להעדיף את המצלמות של ויופו מה גם שזו החברה הטובה ביותר למצלמות דרך בעלי אקספרס
        אבל בד"כ המחירים שלהם גבוהים יותר מהמתחרים באותה קטגוריה וזו הסיבה שרוב הציבור לוקח את הדגמים של ddpai משום שהיא חברה מצויינת עם מחירים יותר עממיים
        אבל צריך לקחת בחשבון את תשלום המכס עד 75$ אין מכס בכלל ומעבר לזה יש בד"כ מכס שזה 18% אבל לזה מתלווים עוד כל מיני עמלות וזה יוצא 150-200 ש"ח
        לכן קודם תחליט האם אתה מוכן לשלם מכס או שאתה מעדיף משהו מתחת רף המכס (יש דגמים ברמת הביניים כמו z50 pro שהם מתחת רף המכס) ואח"כ אוכל להמליץ לך על משהו מתאים

        מ מנותק
        מ מנותק
        משה e
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #494

        @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

        לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל

        מניסיון שלך זה תמונות ברורות או לא משהו?
        איפה אפשר לראות דוגמאות של איכות הצילום?
        ומה לגבי הזיכרון?
        תודה רבה!

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ משה e

          @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

          לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל

          מניסיון שלך זה תמונות ברורות או לא משהו?
          איפה אפשר לראות דוגמאות של איכות הצילום?
          ומה לגבי הזיכרון?
          תודה רבה!

          ט מנותק
          ט מנותק
          טכנולוג
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #495

          @משה-e נראה לי שלא הייתי מספיק ברור
          בעידן הדיגיטלי כל סרטון מורכב מרצף של תמונות שמתחלפות במהירות של 60 תמונות בשניה ומרוב המהירות לנו זה נראה סרטון שזז אבל ככל שנוריד את רצף התמונות לשניה זה יראה כאילו הסרטון קופץ ולכן במצב חניה ששם זה תמונה אחת כל שניה הסרטון נראה כמו הרצה מהירה (תדמיין שאתה מצלם רכב נוסע כל שניה תמונה אחת מה שיצא שתראה בהתחלה שהוא בקצה אחד ובתמונה הבאה הוא יהיה כבר באמצע הדרך ובתמונה השלישית כבר בסוף הדרך)
          לזה התכוונתי שבשאר החברות זה לא מספיק ברור אבל איכות כל תמונה בפני עצמה היא טובה מאוד
          לגבי הזיכרון זה תלוי בכרטיס איזה גודל אתה מכניס
          אה ומה ששאלת בפוסט הקודם אם אתה צריך למחוק כל פעם התשובה היא לא המצלמה מוגדרת שהיא דורסת ומוחקת את הסרטונים הישנים וכותבת עליהם סרטונים חדשים (אלא אם כן יש סרטון מסויים שנעלת אותו או שהמצלמה זהתה זעזוע חריג ואז היא נועלת אותו אוטמט והוא לא נמחק)

          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            משה e
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #496

            תודה רבה, עזרת לי מאוד!!!👍 👍 👍

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ט טכנולוג

              @אושר-מתקרב לא ניסיתי לחבר את הקיט של הz90 לz50 pro אין לי מושג איך זה יתנהג אבל לכאורא זה אמור לעבוד
              רק לא כל כך הבנתי מה הקשר מכס על קיט לבד אין מכס (לכן נראה לי שהמוכר מנסה לשכנע אותך לקנות את הz90 ולא רק את הקיט שלה)
              בכל מצב בקישור שצירפתי לעיל יש את שניהם
              לגבי כרטיס זיכרון אכן משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
              הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
              יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
              לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
              או זה
              או זה
              רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance

              אושר מתקרבא מנותק
              אושר מתקרבא מנותק
              אושר מתקרב
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #497

              @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

              יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן

              כמה נהוג לקחת?
              לכמה זמן ה64 מחזיק?


              מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן

                כמה נהוג לקחת?
                לכמה זמן ה64 מחזיק?

                מ מנותק
                מ מנותק
                משה e
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #498

                @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                לכמה זמן ה64 מחזיק?

                על זה ענו פה

                @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                כמה נהוג לקחת?

                מצטרף לשאלה, כי הרי בסוף זה כותב אחד על השני אז למה דחוף הרבה?

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מ משה e

                  @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                  לכמה זמן ה64 מחזיק?

                  על זה ענו פה

                  @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                  כמה נהוג לקחת?

                  מצטרף לשאלה, כי הרי בסוף זה כותב אחד על השני אז למה דחוף הרבה?

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טכנולוג
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                  #499

                  @משה-e @אושר-מתקרב מצטט מהמדריך

                  @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

                  אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
                  מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
                  מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

                  כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
                  והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

                  1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

                  2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הנווטה מנותק
                    הנווטה מנותק
                    הנווט
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #500

                    קניתי מצלמה עכשיו z50 pro k4 מה זה האפשרות לקנות עם כרטיס או בלי בחרתי בלי אבל מה זה אומר?
                    איפה ניתן לקנות כרטיסים? הקישורים באתר לא נותנים לא מהארץ ולא מחו"ל כותב לא עובד.אולי יש מחסור רציני דווקא עכשיו?

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הנווטה הנווט

                      קניתי מצלמה עכשיו z50 pro k4 מה זה האפשרות לקנות עם כרטיס או בלי בחרתי בלי אבל מה זה אומר?
                      איפה ניתן לקנות כרטיסים? הקישורים באתר לא נותנים לא מהארץ ולא מחו"ל כותב לא עובד.אולי יש מחסור רציני דווקא עכשיו?

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טכנולוג
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #501

                      @הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
                      הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
                      יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
                      לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
                      או זה
                      או זה
                      רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                      ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
                      לגבי הנפח מצטט מהמדריך

                      @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

                      אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
                      מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
                      מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

                      כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
                      והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

                      1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

                      2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

                      ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                      הנווטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ט טכנולוג

                        @הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
                        הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
                        יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
                        לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
                        או זה
                        או זה
                        רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                        ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
                        לגבי הנפח מצטט מהמדריך

                        @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

                        אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
                        מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
                        מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

                        כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
                        והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

                        1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

                        2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

                        הנווטה מנותק
                        הנווטה מנותק
                        הנווט
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #502

                        @טכנולוג כן ראיתי אבל זה 81 שקל לא 18 דולר אולי יש איזה הנחה ? וגם מחייבים לקנות 3 בשביל משלוח חינם…

                        אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • הנווטה הנווט

                          @טכנולוג כן ראיתי אבל זה 81 שקל לא 18 דולר אולי יש איזה הנחה ? וגם מחייבים לקנות 3 בשביל משלוח חינם…

                          אושר מתקרבא מנותק
                          אושר מתקרבא מנותק
                          אושר מתקרב
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #503

                          @הנווט תחליף מטבע לדולר, וחכה לתחילת החודש
                          לגבי ה3 למשלוח, תוסיף עוד 2 פיציפקעס שעולים 99 סנט


                          מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                          הנווטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                            @הנווט תחליף מטבע לדולר, וחכה לתחילת החודש
                            לגבי ה3 למשלוח, תוסיף עוד 2 פיציפקעס שעולים 99 סנט

                            הנווטה מנותק
                            הנווטה מנותק
                            הנווט
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #504

                            @אושר-מתקרב תודה רבה אין עליך.רק להבין מה יש בתחילת חודש?

                            אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הנווטה הנווט

                              @אושר-מתקרב תודה רבה אין עליך.רק להבין מה יש בתחילת חודש?

                              אושר מתקרבא מנותק
                              אושר מתקרבא מנותק
                              אושר מתקרב
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #505

                              @הנווט בדר"כ מתחיל סייל


                              מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 4
                              • 5
                              • 25
                              • 26

                              31

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              132.2k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום