דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך

      סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      499 פוסטים 60 כותבים 375.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שלמה א 0ש שלמה א 0

        @טכנולוג , ראשית תודה על המענה ,

        בעצם בויופו מול הZ50 פרו אם הבנתי נכון מהמדריך
        בויופו אני מקבל

        1. חיישן אחורי איכותי יותר
        2. זווית צילום רחבה יותר אבל לא בטווח בנמרחות אלא בטווח הקביל
        3. חיישן תנועה
          החיבורים והוואי פיי (לטובת הZ50 ),פחות קריטי לי

        האם אתה מוכן לשלם מכס

        מבחינתי אני מכליל את זה כחלק מהעלות של המוצר, ולכן עם זה מוצר איכותי גם אם יש יותר זולים ממנו ברמתו, פה (VIOFO) אני מקבל מוצר מחברה שאמרת שהיא הטובה ביותר , עם חיישן תנועה שאני רוצה אותו, ועל מוצר איכותי משלמים קצת יותר אין מה לעשות, תודה

        @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

        תודה על המחמאה זה נותן המון מוטיבציה…

        מגיע לך בענק

        ט מנותק
        ט מנותק
        טכנולוג
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #486
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרב
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #487

          אני רוצה לקנות את הZ50 פרו, עם קיט חניה
          הבעיה שזה יוצא מעל רף המכס
          יש דרך לקנות את המצלמה בנפרד מהקיט?


          מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

          אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

            אני רוצה לקנות את הZ50 פרו, עם קיט חניה
            הבעיה שזה יוצא מעל רף המכס
            יש דרך לקנות את המצלמה בנפרד מהקיט?

            אושר מתקרבא מנותק
            אושר מתקרבא מנותק
            אושר מתקרב
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #488

            @אושר-מתקרב זה אמור לעבוד?
            https://he.aliexpress.com/item/1005009917167671.html?gatewayAdapt=glo2isr
            (במבצעי מארזים זה 18$)


            מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אושר מתקרבא אושר מתקרב

              @אושר-מתקרב זה אמור לעבוד?
              https://he.aliexpress.com/item/1005009917167671.html?gatewayAdapt=glo2isr
              (במבצעי מארזים זה 18$)

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
              #489

              @אושר-מתקרב לא יודע אם עדיין רלוונטי אבל אני כותב את זה לכל מי שירצה לדעת גם להבא.
              z50 pro זו מצלמה קדמית ואחורית שברוב הסיילים עולה מעל 75$ גם ללא קיט חניה וגם בסייל שהסתיים אתמול היא עלתה כ78$ לקדמית ואחורית ללא קיט חניה ואנחנו עדיין מעל רף המכס
              מי שבכ"ז רוצה את המצלמה הנ"ל ולא לשלם מכס יש לו כמה אפשרויות

              1. לקנות קדמית בלבד מתחת רף המכס מכאן ואחורית מכאן וקיט מכאן
                אבל זה מייקר את הרכישה בכ20$

              2. להמתין לסייל גדול (יש אחת לכמה חודשים סייל גדול ואז קדמית ואחורית יוצא מתחת 75$)

              3. לקנות את הדגם המתחרה של 70mai בקישור הזה הוא עם אותו מפרט ולפעמים זול יותר

              אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ט טכנולוג

                @אושר-מתקרב לא יודע אם עדיין רלוונטי אבל אני כותב את זה לכל מי שירצה לדעת גם להבא.
                z50 pro זו מצלמה קדמית ואחורית שברוב הסיילים עולה מעל 75$ גם ללא קיט חניה וגם בסייל שהסתיים אתמול היא עלתה כ78$ לקדמית ואחורית ללא קיט חניה ואנחנו עדיין מעל רף המכס
                מי שבכ"ז רוצה את המצלמה הנ"ל ולא לשלם מכס יש לו כמה אפשרויות

                1. לקנות קדמית בלבד מתחת רף המכס מכאן ואחורית מכאן וקיט מכאן
                  אבל זה מייקר את הרכישה בכ20$

                2. להמתין לסייל גדול (יש אחת לכמה חודשים סייל גדול ואז קדמית ואחורית יוצא מתחת 75$)

                3. לקנות את הדגם המתחרה של 70mai בקישור הזה הוא עם אותו מפרט ולפעמים זול יותר

                אושר מתקרבא מנותק
                אושר מתקרבא מנותק
                אושר מתקרב
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #490

                @טכנולוג תודה
                המוכר ממליץ לקחת דווקא את הקיט של הZ90, בטענה שזה עבר שדרוג וזה מתאים יותר, כך הם הדברים?

                הוא גם מוכן לתת החזר עד 20$ מהמכס, אם נותנים 5 כוכבים כמובן

                “בנוגע למכס: המשלוח הגלובלי שלנו הוא חינם, אך אינו כולל מכס או מע"מ. במדינות או אזורים מסוימים, המכס המקומי עשוי לגבות תשלום סמלי. שימו לב שאיננו יכולים להתערב בנוהלי גביית המס של המכס. כל ההזמנות מהחנות שלנו מוצהרות בכנות בהתאם לדרישות פלטפורמת AliExpress ולתקנות המקומיות; זוהי דרישת תאימות לפלטפורמה וללוגיסטיקה. אם יש לכם חששות בנוגע למכס, אנא היו סמוכים ובטוחים: לאחר השלמת ההזמנה, תוכלו ליצור איתנו קשר ולספק חשבונית מכס, ונוכל לספק לכם סבסוד מכס של עד 20 דולר (דורש ביקורת של 5 כוכבים). סבסוד זה אינו קשור לתהליך ההצהרה והוא רק חלק משירות לאחר המכירה שלנו לפי DDPAI. מע"מ נגבה בהתאם למדיניות המדינה המקומית שלכם, ולצערנו, איננו יכולים לכסות אותו. תודה על הבנתכם! אם עדיין יש לכם חששות בנוגע למכס, תוכלו לשקול את תוכנית סבסוד המכס שלנו, או לבדוק את מדיניות המס המקומית שלכם לפני ביצוע הזמנה. תודה על תמיכתכם!”

                כמו"כ, איזה כרטיס מומלץ? הבנתי שסאנדיסק וDDPAI לא מסתדרים טוב


                מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלמה א 0ש שלמה א 0

                  @טכנולוג ,דבר ראשון: תודה על המדריך, הוא מטורף
                  עכשיו עם תוכל לעזור לי אשמח מאוד
                  וסליחה מראש על האריכות
                  אני מחפש מצלמה קדמית + אחורית + מצב חניה (חיבור לפיוז אני מודע),
                  אני לא מחפש את ההכי זול, אני רוצה משהו טוב, (ולא צריך להשתגע),
                  הפונקצייה של שליטה וצפייה מרחוק לא נוגעת לי
                  שמתי לב שסדרת הz נפוצה מאוד בשרשור התגובות ורבים הלכו עליה,
                  לגבי מצב חניה הבנתי שיש כמה מצבים (בעזרתו של ג’ימיני, חיפשתי לא כל כך מצאתי שהרחבת בנושא), הראשון הוא צילום תמונות רציף , השני צילום מיידי משעת הזעזוע והשלישי והפחות נפוץ הוא שמירה של 15 שניות אחורה בעת זעזוע,
                  אני מרגיש שאם כבר אני קונה אני מעדיף את השמירה לאחור משום מה זה נתפס אצלי כמצב חניה אמיתי מבחינת “מה הואילו חכמים בתקנתם” כשנדלק רק אחרי הפגיעה
                  במדריך לא פירטת על המצבי חניה בפרוטרוט אלא בעיקר האם הם קיימים
                  א’ האם אני צודק בהרגשה הזו (של צילום מראש) ?
                  ב’ מה אתה אומר על הדגם VIOFO A229 PLUS, הוא נמצא בקטגוריית הפרימיום במדריך על אף שהרזולוציה נמוכה משאר הדגמים שם?
                  זה שכולם הלכו על הz זה כי הוא יותר זול או שהוא באמת יותר טוב?
                  ג’ ראיתי שענית למישהו על דגם מסויים שהוא עובר את רף המכס, אני מניח שגם הדגם הזה יעבור אותו, זה מצריך חשיבה מחדש? (עם זה כרוך רק בהוספת מעמ עדיין זה יוצא זול מהארץ השאלה האם זה רק הוספת מעמ), אשמח להחכים, ועוד יותר אשמח להגיע לכלל החלטה,
                  תודה רבה!!

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה e
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #491

                  @שלמה-א-0 כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                  והשלישי והפחות נפוץ הוא שמירה של 15 שניות אחורה בעת זעזוע,

                  השמירה היא סרטון או רצף תמונות? כי אם זה סרטון מה צריך יותר מזה.
                  ובאיזה דגם זה קיים?
                  קראתי המון מכל המדריכים והתגובות, קודם כל @טכנולוג המדריך מטורף כמו גם שאר התגובות שלך.
                  כמה שניסיתי להבין זה לא נגמר אז אני אשאל ספציפי.
                  אני רוצה מצלמה קדמית ואחורית באיכות גבוהה, אין לי אינטרנט אז כל מה שקשור אליו לא רלוונטי.
                  חשוב לי שיסריט גם במצב חניה הכי טוב שיש והכי הרבה זמן.
                  וסתם שאלה אני אמור למחוק כל יום את הסרטונים או שזה מתבצע לבד?
                  אני די חדש פה אז סליחה אם שאלו כבר ופספסתי.
                  תודה לכולם!

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                    @טכנולוג תודה
                    המוכר ממליץ לקחת דווקא את הקיט של הZ90, בטענה שזה עבר שדרוג וזה מתאים יותר, כך הם הדברים?

                    הוא גם מוכן לתת החזר עד 20$ מהמכס, אם נותנים 5 כוכבים כמובן

                    “בנוגע למכס: המשלוח הגלובלי שלנו הוא חינם, אך אינו כולל מכס או מע"מ. במדינות או אזורים מסוימים, המכס המקומי עשוי לגבות תשלום סמלי. שימו לב שאיננו יכולים להתערב בנוהלי גביית המס של המכס. כל ההזמנות מהחנות שלנו מוצהרות בכנות בהתאם לדרישות פלטפורמת AliExpress ולתקנות המקומיות; זוהי דרישת תאימות לפלטפורמה וללוגיסטיקה. אם יש לכם חששות בנוגע למכס, אנא היו סמוכים ובטוחים: לאחר השלמת ההזמנה, תוכלו ליצור איתנו קשר ולספק חשבונית מכס, ונוכל לספק לכם סבסוד מכס של עד 20 דולר (דורש ביקורת של 5 כוכבים). סבסוד זה אינו קשור לתהליך ההצהרה והוא רק חלק משירות לאחר המכירה שלנו לפי DDPAI. מע"מ נגבה בהתאם למדיניות המדינה המקומית שלכם, ולצערנו, איננו יכולים לכסות אותו. תודה על הבנתכם! אם עדיין יש לכם חששות בנוגע למכס, תוכלו לשקול את תוכנית סבסוד המכס שלנו, או לבדוק את מדיניות המס המקומית שלכם לפני ביצוע הזמנה. תודה על תמיכתכם!”

                    כמו"כ, איזה כרטיס מומלץ? הבנתי שסאנדיסק וDDPAI לא מסתדרים טוב

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טכנולוג
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #492

                    @אושר-מתקרב לא ניסיתי לחבר את הקיט של הz90 לz50 pro אין לי מושג איך זה יתנהג אבל לכאורא זה אמור לעבוד
                    רק לא כל כך הבנתי מה הקשר מכס על קיט לבד אין מכס (לכן נראה לי שהמוכר מנסה לשכנע אותך לקנות את הz90 ולא רק את הקיט שלה)
                    בכל מצב בקישור שצירפתי לעיל יש את שניהם
                    לגבי כרטיס זיכרון אכן משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
                    הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון
                    יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
                    לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
                    או זה
                    או זה
                    רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance

                    אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ משה e

                      @שלמה-א-0 כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                      והשלישי והפחות נפוץ הוא שמירה של 15 שניות אחורה בעת זעזוע,

                      השמירה היא סרטון או רצף תמונות? כי אם זה סרטון מה צריך יותר מזה.
                      ובאיזה דגם זה קיים?
                      קראתי המון מכל המדריכים והתגובות, קודם כל @טכנולוג המדריך מטורף כמו גם שאר התגובות שלך.
                      כמה שניסיתי להבין זה לא נגמר אז אני אשאל ספציפי.
                      אני רוצה מצלמה קדמית ואחורית באיכות גבוהה, אין לי אינטרנט אז כל מה שקשור אליו לא רלוונטי.
                      חשוב לי שיסריט גם במצב חניה הכי טוב שיש והכי הרבה זמן.
                      וסתם שאלה אני אמור למחוק כל יום את הסרטונים או שזה מתבצע לבד?
                      אני די חדש פה אז סליחה אם שאלו כבר ופספסתי.
                      תודה לכולם!

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טכנולוג
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                      #493

                      @משה-e ראשית ברוך הבא לפורום! 🎉 🎉 🎉
                      אנחנו מאוד שמחים עם כל אחד נוסף שמצטרף לכאן ומאחלים לך שתחכים ותהנה מכל הידע שיש בפורום
                      השאלה שלך זהה למה ששאל @שלמה-א-0 לפני כמה פוסטים ואני אענה בקצרה
                      המצלמה מצלמת בשעת נסיעה אבל עם קיט מתאים היא יכולה לצלם גם כשהרכב חונה ואתה לא לידו זה קיים היום כמעט בכל המצלמות אבל עדיין יש הבדל בין סוגי מצבי החניה בין החברות
                      יש הבדל מהותי במצב חניה בין ויופו לשאר החברות משום ששם יש חיישן תנועה שכאשר הוא מזהה תנועה המצלמה נדלקת ושומרת את הסרטון בצורה מלאה לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל
                      ולכן יש יתרון להעדיף את המצלמות של ויופו מה גם שזו החברה הטובה ביותר למצלמות דרך בעלי אקספרס
                      אבל בד"כ המחירים שלהם גבוהים יותר מהמתחרים באותה קטגוריה וזו הסיבה שרוב הציבור לוקח את הדגמים של ddpai משום שהיא חברה מצויינת עם מחירים יותר עממיים
                      אבל צריך לקחת בחשבון את תשלום המכס עד 75$ אין מכס בכלל ומעבר לזה יש בד"כ מכס שזה 18% אבל לזה מתלווים עוד כל מיני עמלות וזה יוצא 150-200 ש"ח
                      לכן קודם תחליט האם אתה מוכן לשלם מכס או שאתה מעדיף משהו מתחת רף המכס (יש דגמים ברמת הביניים כמו z50 pro שהם מתחת רף המכס) ואח"כ אוכל להמליץ לך על משהו מתאים

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • ט טכנולוג

                        @משה-e ראשית ברוך הבא לפורום! 🎉 🎉 🎉
                        אנחנו מאוד שמחים עם כל אחד נוסף שמצטרף לכאן ומאחלים לך שתחכים ותהנה מכל הידע שיש בפורום
                        השאלה שלך זהה למה ששאל @שלמה-א-0 לפני כמה פוסטים ואני אענה בקצרה
                        המצלמה מצלמת בשעת נסיעה אבל עם קיט מתאים היא יכולה לצלם גם כשהרכב חונה ואתה לא לידו זה קיים היום כמעט בכל המצלמות אבל עדיין יש הבדל בין סוגי מצבי החניה בין החברות
                        יש הבדל מהותי במצב חניה בין ויופו לשאר החברות משום ששם יש חיישן תנועה שכאשר הוא מזהה תנועה המצלמה נדלקת ושומרת את הסרטון בצורה מלאה לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל
                        ולכן יש יתרון להעדיף את המצלמות של ויופו מה גם שזו החברה הטובה ביותר למצלמות דרך בעלי אקספרס
                        אבל בד"כ המחירים שלהם גבוהים יותר מהמתחרים באותה קטגוריה וזו הסיבה שרוב הציבור לוקח את הדגמים של ddpai משום שהיא חברה מצויינת עם מחירים יותר עממיים
                        אבל צריך לקחת בחשבון את תשלום המכס עד 75$ אין מכס בכלל ומעבר לזה יש בד"כ מכס שזה 18% אבל לזה מתלווים עוד כל מיני עמלות וזה יוצא 150-200 ש"ח
                        לכן קודם תחליט האם אתה מוכן לשלם מכס או שאתה מעדיף משהו מתחת רף המכס (יש דגמים ברמת הביניים כמו z50 pro שהם מתחת רף המכס) ואח"כ אוכל להמליץ לך על משהו מתאים

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        משה e
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #494

                        @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                        לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל

                        מניסיון שלך זה תמונות ברורות או לא משהו?
                        איפה אפשר לראות דוגמאות של איכות הצילום?
                        ומה לגבי הזיכרון?
                        תודה רבה!

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ משה e

                          @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                          לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל

                          מניסיון שלך זה תמונות ברורות או לא משהו?
                          איפה אפשר לראות דוגמאות של איכות הצילום?
                          ומה לגבי הזיכרון?
                          תודה רבה!

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טכנולוג
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #495

                          @משה-e נראה לי שלא הייתי מספיק ברור
                          בעידן הדיגיטלי כל סרטון מורכב מרצף של תמונות שמתחלפות במהירות של 60 תמונות בשניה ומרוב המהירות לנו זה נראה סרטון שזז אבל ככל שנוריד את רצף התמונות לשניה זה יראה כאילו הסרטון קופץ ולכן במצב חניה ששם זה תמונה אחת כל שניה הסרטון נראה כמו הרצה מהירה (תדמיין שאתה מצלם רכב נוסע כל שניה תמונה אחת מה שיצא שתראה בהתחלה שהוא בקצה אחד ובתמונה הבאה הוא יהיה כבר באמצע הדרך ובתמונה השלישית כבר בסוף הדרך)
                          לזה התכוונתי שבשאר החברות זה לא מספיק ברור אבל איכות כל תמונה בפני עצמה היא טובה מאוד
                          לגבי הזיכרון זה תלוי בכרטיס איזה גודל אתה מכניס
                          אה ומה ששאלת בפוסט הקודם אם אתה צריך למחוק כל פעם התשובה היא לא המצלמה מוגדרת שהיא דורסת ומוחקת את הסרטונים הישנים וכותבת עליהם סרטונים חדשים (אלא אם כן יש סרטון מסויים שנעלת אותו או שהמצלמה זהתה זעזוע חריג ואז היא נועלת אותו אוטמט והוא לא נמחק)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            משה e
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #496

                            תודה רבה, עזרת לי מאוד!!!👍 👍 👍

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ט טכנולוג

                              @אושר-מתקרב לא ניסיתי לחבר את הקיט של הz90 לz50 pro אין לי מושג איך זה יתנהג אבל לכאורא זה אמור לעבוד
                              רק לא כל כך הבנתי מה הקשר מכס על קיט לבד אין מכס (לכן נראה לי שהמוכר מנסה לשכנע אותך לקנות את הz90 ולא רק את הקיט שלה)
                              בכל מצב בקישור שצירפתי לעיל יש את שניהם
                              לגבי כרטיס זיכרון אכן משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
                              הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון
                              יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
                              לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
                              או זה
                              או זה
                              רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance

                              אושר מתקרבא מנותק
                              אושר מתקרבא מנותק
                              אושר מתקרב
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #497

                              @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                              יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן

                              כמה נהוג לקחת?
                              לכמה זמן ה64 מחזיק?


                              מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן

                                כמה נהוג לקחת?
                                לכמה זמן ה64 מחזיק?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה e
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #498

                                @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                לכמה זמן ה64 מחזיק?

                                על זה ענו פה

                                @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                כמה נהוג לקחת?

                                מצטרף לשאלה, כי הרי בסוף זה כותב אחד על השני אז למה דחוף הרבה?

                                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מ משה e

                                  @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                  לכמה זמן ה64 מחזיק?

                                  על זה ענו פה

                                  @אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

                                  כמה נהוג לקחת?

                                  מצטרף לשאלה, כי הרי בסוף זה כותב אחד על השני אז למה דחוף הרבה?

                                  ט מנותק
                                  ט מנותק
                                  טכנולוג
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                  #499

                                  @משה-e @אושר-מתקרב מצטט מהמדריך

                                  @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

                                  אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
                                  מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
                                  מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

                                  כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
                                  והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

                                  1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

                                  2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  • 1
                                  • 2
                                  • 11
                                  • 12
                                  • 13
                                  • 14
                                  • 15
                                  • 24
                                  • 25

                                  95

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  130.7k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום