דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. משפטי, ביטוח ותאונה
  3. ידיעה חשובה - נוהלי האכיפה החדשים בצמתים

ידיעה חשובה - נוהלי האכיפה החדשים בצמתים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, ביטוח ותאונה
11 פוסטים 7 כותבים 314 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר לא נמצא
    ר לא נמצא
    רפאל יהושע
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    5a2dd168-dea7-43bc-9906-239cadb80112-image.png

    כדי להתמודד עם כמות ההרוגים בכבישים, במשטרה הוחלט על צעד שנוי במחלוקת: הפעלת המצלמות בצמתים - במהירויות נמוכות ממה שהיה נהוג עד כה כדי להתמודד עם נהגים שמנסים “לגנוב” רמזור מהבהב • אלה המהירויות החדשות המותרות

    ברהנו טגניה - N12

    מאירמ אבי יםא ג 3 תגובות תגובה אחרונה
    11
    • ר רפאל יהושע

      5a2dd168-dea7-43bc-9906-239cadb80112-image.png

      כדי להתמודד עם כמות ההרוגים בכבישים, במשטרה הוחלט על צעד שנוי במחלוקת: הפעלת המצלמות בצמתים - במהירויות נמוכות ממה שהיה נהוג עד כה כדי להתמודד עם נהגים שמנסים “לגנוב” רמזור מהבהב • אלה המהירויות החדשות המותרות

      ברהנו טגניה - N12

      מאירמ מנותק
      מאירמ מנותק
      מאיר
      מנהל ראשי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @רפאל-יהושע יש לזה תאריך או שזה מעכשיו? (למדינת ישראל מתאים לעשות את זה רטרו שנה אחורה…)

      ליצירת קשר לחץ כאן

      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ר רפאל יהושע

        5a2dd168-dea7-43bc-9906-239cadb80112-image.png

        כדי להתמודד עם כמות ההרוגים בכבישים, במשטרה הוחלט על צעד שנוי במחלוקת: הפעלת המצלמות בצמתים - במהירויות נמוכות ממה שהיה נהוג עד כה כדי להתמודד עם נהגים שמנסים “לגנוב” רמזור מהבהב • אלה המהירויות החדשות המותרות

        ברהנו טגניה - N12

        אבי יםא מנותק
        אבי יםא מנותק
        אבי ים
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @רפאל-יהושע קצת נראה לי בעייתי
        כמו שתמיד אומרים מצלמות המהירות לא ממש מדויקות
        ואם תצולם שבכביש של 90 קמ"ש נסעת על 103 קמ"ש תוכל לטעון שנסעת על 98 קמ"ש (אאל"ט עדיין לא מקבלים דו"ח על פחות מ10% מעל המותר)
        ביהמ"ש יאמין למצלמה או לך?

        יוניי LexusL 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אבי יםא אבי ים

          @רפאל-יהושע קצת נראה לי בעייתי
          כמו שתמיד אומרים מצלמות המהירות לא ממש מדויקות
          ואם תצולם שבכביש של 90 קמ"ש נסעת על 103 קמ"ש תוכל לטעון שנסעת על 98 קמ"ש (אאל"ט עדיין לא מקבלים דו"ח על פחות מ10% מעל המותר)
          ביהמ"ש יאמין למצלמה או לך?

          יוניי מנותק
          יוניי מנותק
          יוני
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אבי-ים כתב בידיעה חשובה - נוהלי האכיפה החדשים בצמתים:

          @רפאל-יהושע קצת נראה לי בעייתי
          כמו שתמיד אומרים מצלמות המהירות לא ממש מדויקות
          ואם תצולם שבכביש של 90 קמ"ש נסעת על 103 קמ"ש תוכל לטעון שנסעת על 98 קמ"ש (אאל"ט עדיין לא מקבלים דו"ח על פחות מ10% מעל המותר)
          ביהמ"ש יאמין למצלמה או לך?

          מה שאומר שמ-5% מקבלים דו"ח מעכשיו

          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גיל התייחס לנושא זה
          • ר רפאל יהושע

            5a2dd168-dea7-43bc-9906-239cadb80112-image.png

            כדי להתמודד עם כמות ההרוגים בכבישים, במשטרה הוחלט על צעד שנוי במחלוקת: הפעלת המצלמות בצמתים - במהירויות נמוכות ממה שהיה נהוג עד כה כדי להתמודד עם נהגים שמנסים “לגנוב” רמזור מהבהב • אלה המהירויות החדשות המותרות

            ברהנו טגניה - N12

            ג מנותק
            ג מנותק
            גיל
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @רפאל-יהושע

            @מאיר כתב בידיעה חשובה - נוהלי האכיפה החדשים בצמתים:

            @רפאל-יהושע יש לזה תאריך או שזה מעכשיו? (למדינת ישראל מתאים לעשות את זה רטרו שנה אחורה…)

            מעבר לכך שאני לא מאמין למילה שיוצאת מפי הליצנים הללו (הכתבים)
            נשמע לי מופקע שנכנסה פקודת אכיפה כזו, שאגב עדיין לא ירדה למטה.
            יותר נראה שמישהו שמע על תוכנית כזו ורץ לספר לתקשורת.
            במדריך בנושא ממל"ז שהעליתי הרגע השתדלתי להרחיב בכל העניין הכללי שנקרא “מהירות מופרזת” ועד כמה הוא תורם באמת לקטל בכבישים. יעויין שם. ואף ציינתי למאמר דכאן.

            @אבי-ים כמדומני שכוונת הכתב לומר שאחרי קיזוז ה-5 קמ"ש אם המהירות תהיה מעל 10 קמ"ש אז לאכוף, ואם זה כך - אין שום שינוי בפקודת האכיפה…קיצר…


            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              סיירת פיקוח מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
              #6

              סיכום שנת 2024
              בשנת 2024 נרשמו 436 הרוגים בכבישי ישראל, כך עולה מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים – הרלב"ד. הנתון משקף עלייה של 21% לעומת שנת 2023 אז נרשמו 361 הרוגים. הנתון הנוכחי גבוה בהרוג אחד ממספר ההרוגים ב-2007 אז נרשמו 435 הרוגים מתאונות דרכים.

              תובנות מרכזיות:
              השנה נהרגו 436 בני אדם ב-403 תאונות קטלניות, לעומת 359 הרוגים ב-331 תאונות קטלניות בממוצע השני ם 2023-2021. מספר ההרוגים גבוה ב כ-21% ממספר ההרוגים אשתקד, גבוה ב-22% מממוצע השנים 2023-2021.
              26% מההרוגים הם הולכי רגל, 36% משתמשי רכב פרטי ו-22% רוכבי אופנוע וקטנוע.
              115 הולכי רגל נהרגו השנה, נתון המראה עליה של כ-13% ביחס לממוצע השנים 2023-2021.
              99 בני אדם נהרגו השנה בתאונות במעורבות רכב כבד (מעל 3.5 טון) לעומת 92 הרוגים בממוצע השנים 2023-2021.
              בדרכים הבינעירוניות נרשמה עליה של 27% במספר ההרוגים ביחס לממוצע השנים 2023-2021.
              השנה נהרגו 11 רוכבי אופניים חשמליים, 9 רוכבי אופניים רגילים ו-9 רוכבי קורקינט חשמלי.
              76% מההרוגים בתאונות דרכים הם גברים לעומת 24% נשים.
              בשנת 2024 החודשים הקטלניים ביותר הם מרץ ומאי בהם נהרגו 45 בני אדם, היום הקטלני ביותר בשבוע הוא יום שישי, והשעות הקטלניות ביותר במהלך היום הן 19:00-18:00.
              אי מתן זכות קדימה להולך רגל היא העבירה השכיחה ביותר (14%) שנמצאה כגורם לתאונה חמורה, לצד אי ציות לרמזור (14%), מעבר בין נתיבים (11%) ומהירות מופרזת (11%).
              גרף הרוגים בשנים האחרונות
              שיעור הרוגים בתאונות דרכים בשנים האחרונות
              שיא במספר ההרוגים בחברה הערבית – 159 הרוגים – עלייה של 62%
              החברה הערבית רשמה את הזינוק הגבוה ביותר במספר ההרוגים בשנת 2024 עם 159 הרוגים בדרכים – עלייה של 62% לעומת 2023 שבה נרשמו 98 הרוגים בלבד. ברלב"ד מציינים כי 2024 היא השנה הקטלנית ביותר שחוותה החברה הערבית עד היום, כהשיא האחרון במספר ההרוגים בחברה הערבית היה בשנת 2010, אז נרשמו 140 הרוגים בחברה הערבית.
              קבוצת משתמשי דרך פגיעה במיוחד בחברה הערבית היא ילדים מגילאי 0 עד 14, שבה נרשמו 31 הרוגים, מהם 17 הולכי רגל, רובם בתאונות חצר ותאונות קרובות לבית. זאת מתוך 41 הרוגים בגילאי 0 עד 14 בכלל מדינת ישראל. על פי נתוני הרלב"ד, נהגים בחברה הערבית מעורבים בכ-50% מכלל התאונות וחלקם במספר ההרוגים עומד על כ-37% מכלל ההרוגים – נתון כמעט כפול מחלקם באוכלוסיית הנהגים בישראל.

              0.5% מכלל הרוכבים הצעירים עד גיל 24 נהרגים או נפצעים קשה
              שיא שלילי נוסף שנרשם השנה הוא זינוק של 26% במספר רוכבי הדו גלגלי ההרוגים ל-97 הרוגים, זאת לעומת 77 הרוגים בשנת 2023. ברלב"ד מוטרדים מהתרחבות התופעה של רוכבים ללא רישיון, על פי נתוני הרלב"ד כמחצית מהנפגעים וההרוגים על אופנועים כבדים רוכבים ללא רישיון בעוד שליש מהנפגעים עשרות אחוזים מההרוגים על אופנועים וקטנועים הם רוכבים ללא רישיון שמסכנים את עצמם ואת הסובבים אותם. על פי נתוני הרלב"ד 0.5% מכלל הרוכבים הצעירים עד גיל 24 נהרגים או נפצעים קשה.

              עלייה של 55% במספר הנהגים הצעירים ההרוגים ב-2024
              נתון מטריד נוסף שעולה מנתוני 2024 הוא הזינוק במספר הנהגים הצעירים ההרוגים. ב-2024 נהרגו 65 נהגים צעירים עד גיל 24 הנתון השנה משקף זינוק של 55% במספר הנהגים הצעירים ההרוגים. מתוך כלל הנהגים הצעירים ההרוגים, 31 נהגים צעירים הרוגים הם נהגים מהחברה הערבית, 13 מתוך ההרוגים הנהגים הצעירים בחברה הערבית הם רוכבי אופנוע. מתוך כלל ההרוגים הצעירים, 36 הם רוכבי דו גלגלי.
              בחלוקה לכבישים עירוניים ובינעירוניים – נרשמה בשנת 2024 יציבות במספר ההרוגים בתחום העירוני עם 155 הרוגים לעומת 157 הרוגים בשנת 2023. בתחום הבינעירוני ניכר זינוק של 35% במספר ההרוגים ל-268 הרוגים בכבישים בינעירוניים לעומת 198 הרוגים בשנת 2023.

              ירידה קלה במספר הפצועים ב-2024
              בשנת 2024 נפצעו קשה 2443 משתמשי דרך – ירידה של 8% לעומת שנת 2023. מספר הפצועים קל ירד ב-18% ל-10,600 פצועים קל לעומת 12,863 פצועים קל מתאונות דרכים בשנת 2023.
              מנכ"ל הרלב"ד, גלעד כהן אמר כי "אנו מסכמים שנה קשה מאוד עם עלייה חדה במספר ההרוגים מתאונות במדינת ישראל. סדר העדיפויות של המדינה ומשרדי הממשלה יהיה חייב להשתנות. על מנת לראות בלימה במספר ההרוגים, המשטרה חייבת להגביר את האכיפה בדרכים, אכיפה שירדה באופן חד מאוד במהלך שנת 2024 וגרמה להיעדר הרתעה. אנו פועלים להרחבת סמכויות והגדלת תקציב הרלב"ד על מנת לאפשר לנו לקחת יותר אחריות ולהתמקד במניעת תאונות, הגברת הבטיחות בדרכים וצמצום מספר ההרוגים בכבישים".

              קרדיט
              https://www.gov.il/he/pages/2024_summary

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד במחירים הוגנים.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מיישהמ מיישה

                סיכום שנת 2024
                בשנת 2024 נרשמו 436 הרוגים בכבישי ישראל, כך עולה מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים – הרלב"ד. הנתון משקף עלייה של 21% לעומת שנת 2023 אז נרשמו 361 הרוגים. הנתון הנוכחי גבוה בהרוג אחד ממספר ההרוגים ב-2007 אז נרשמו 435 הרוגים מתאונות דרכים.

                תובנות מרכזיות:
                השנה נהרגו 436 בני אדם ב-403 תאונות קטלניות, לעומת 359 הרוגים ב-331 תאונות קטלניות בממוצע השני ם 2023-2021. מספר ההרוגים גבוה ב כ-21% ממספר ההרוגים אשתקד, גבוה ב-22% מממוצע השנים 2023-2021.
                26% מההרוגים הם הולכי רגל, 36% משתמשי רכב פרטי ו-22% רוכבי אופנוע וקטנוע.
                115 הולכי רגל נהרגו השנה, נתון המראה עליה של כ-13% ביחס לממוצע השנים 2023-2021.
                99 בני אדם נהרגו השנה בתאונות במעורבות רכב כבד (מעל 3.5 טון) לעומת 92 הרוגים בממוצע השנים 2023-2021.
                בדרכים הבינעירוניות נרשמה עליה של 27% במספר ההרוגים ביחס לממוצע השנים 2023-2021.
                השנה נהרגו 11 רוכבי אופניים חשמליים, 9 רוכבי אופניים רגילים ו-9 רוכבי קורקינט חשמלי.
                76% מההרוגים בתאונות דרכים הם גברים לעומת 24% נשים.
                בשנת 2024 החודשים הקטלניים ביותר הם מרץ ומאי בהם נהרגו 45 בני אדם, היום הקטלני ביותר בשבוע הוא יום שישי, והשעות הקטלניות ביותר במהלך היום הן 19:00-18:00.
                אי מתן זכות קדימה להולך רגל היא העבירה השכיחה ביותר (14%) שנמצאה כגורם לתאונה חמורה, לצד אי ציות לרמזור (14%), מעבר בין נתיבים (11%) ומהירות מופרזת (11%).
                גרף הרוגים בשנים האחרונות
                שיעור הרוגים בתאונות דרכים בשנים האחרונות
                שיא במספר ההרוגים בחברה הערבית – 159 הרוגים – עלייה של 62%
                החברה הערבית רשמה את הזינוק הגבוה ביותר במספר ההרוגים בשנת 2024 עם 159 הרוגים בדרכים – עלייה של 62% לעומת 2023 שבה נרשמו 98 הרוגים בלבד. ברלב"ד מציינים כי 2024 היא השנה הקטלנית ביותר שחוותה החברה הערבית עד היום, כהשיא האחרון במספר ההרוגים בחברה הערבית היה בשנת 2010, אז נרשמו 140 הרוגים בחברה הערבית.
                קבוצת משתמשי דרך פגיעה במיוחד בחברה הערבית היא ילדים מגילאי 0 עד 14, שבה נרשמו 31 הרוגים, מהם 17 הולכי רגל, רובם בתאונות חצר ותאונות קרובות לבית. זאת מתוך 41 הרוגים בגילאי 0 עד 14 בכלל מדינת ישראל. על פי נתוני הרלב"ד, נהגים בחברה הערבית מעורבים בכ-50% מכלל התאונות וחלקם במספר ההרוגים עומד על כ-37% מכלל ההרוגים – נתון כמעט כפול מחלקם באוכלוסיית הנהגים בישראל.

                0.5% מכלל הרוכבים הצעירים עד גיל 24 נהרגים או נפצעים קשה
                שיא שלילי נוסף שנרשם השנה הוא זינוק של 26% במספר רוכבי הדו גלגלי ההרוגים ל-97 הרוגים, זאת לעומת 77 הרוגים בשנת 2023. ברלב"ד מוטרדים מהתרחבות התופעה של רוכבים ללא רישיון, על פי נתוני הרלב"ד כמחצית מהנפגעים וההרוגים על אופנועים כבדים רוכבים ללא רישיון בעוד שליש מהנפגעים עשרות אחוזים מההרוגים על אופנועים וקטנועים הם רוכבים ללא רישיון שמסכנים את עצמם ואת הסובבים אותם. על פי נתוני הרלב"ד 0.5% מכלל הרוכבים הצעירים עד גיל 24 נהרגים או נפצעים קשה.

                עלייה של 55% במספר הנהגים הצעירים ההרוגים ב-2024
                נתון מטריד נוסף שעולה מנתוני 2024 הוא הזינוק במספר הנהגים הצעירים ההרוגים. ב-2024 נהרגו 65 נהגים צעירים עד גיל 24 הנתון השנה משקף זינוק של 55% במספר הנהגים הצעירים ההרוגים. מתוך כלל הנהגים הצעירים ההרוגים, 31 נהגים צעירים הרוגים הם נהגים מהחברה הערבית, 13 מתוך ההרוגים הנהגים הצעירים בחברה הערבית הם רוכבי אופנוע. מתוך כלל ההרוגים הצעירים, 36 הם רוכבי דו גלגלי.
                בחלוקה לכבישים עירוניים ובינעירוניים – נרשמה בשנת 2024 יציבות במספר ההרוגים בתחום העירוני עם 155 הרוגים לעומת 157 הרוגים בשנת 2023. בתחום הבינעירוני ניכר זינוק של 35% במספר ההרוגים ל-268 הרוגים בכבישים בינעירוניים לעומת 198 הרוגים בשנת 2023.

                ירידה קלה במספר הפצועים ב-2024
                בשנת 2024 נפצעו קשה 2443 משתמשי דרך – ירידה של 8% לעומת שנת 2023. מספר הפצועים קל ירד ב-18% ל-10,600 פצועים קל לעומת 12,863 פצועים קל מתאונות דרכים בשנת 2023.
                מנכ"ל הרלב"ד, גלעד כהן אמר כי "אנו מסכמים שנה קשה מאוד עם עלייה חדה במספר ההרוגים מתאונות במדינת ישראל. סדר העדיפויות של המדינה ומשרדי הממשלה יהיה חייב להשתנות. על מנת לראות בלימה במספר ההרוגים, המשטרה חייבת להגביר את האכיפה בדרכים, אכיפה שירדה באופן חד מאוד במהלך שנת 2024 וגרמה להיעדר הרתעה. אנו פועלים להרחבת סמכויות והגדלת תקציב הרלב"ד על מנת לאפשר לנו לקחת יותר אחריות ולהתמקד במניעת תאונות, הגברת הבטיחות בדרכים וצמצום מספר ההרוגים בכבישים".

                קרדיט
                https://www.gov.il/he/pages/2024_summary

                אבי יםא מנותק
                אבי יםא מנותק
                אבי ים
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מיישה כתב בידיעה חשובה - נוהלי האכיפה החדשים בצמתים:

                המשטרה חייבת להגביר את האכיפה בדרכים, אכיפה שירדה באופן חד מאוד במהלך שנת 2024 וגרמה להיעדר הרתעה

                מי ששם לב המשטרה השנה עסקה הרבה ביח"צ (כמו השר שהיה אחראי עליהם…)
                כל מס’ ימים יש כתבה על מבצע אכיפה משטרתית עם פרסום מדויק של מס’ הדוחות
                בהחלט מורגש שאנשים מרשים לעצמם…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אבי יםא אבי ים

                  @רפאל-יהושע קצת נראה לי בעייתי
                  כמו שתמיד אומרים מצלמות המהירות לא ממש מדויקות
                  ואם תצולם שבכביש של 90 קמ"ש נסעת על 103 קמ"ש תוכל לטעון שנסעת על 98 קמ"ש (אאל"ט עדיין לא מקבלים דו"ח על פחות מ10% מעל המותר)
                  ביהמ"ש יאמין למצלמה או לך?

                  LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @אבי-ים כתב בידיעה חשובה - נוהלי האכיפה החדשים בצמתים:

                  @רפאל-יהושע קצת נראה לי בעייתי
                  כמו שתמיד אומרים מצלמות המהירות לא ממש מדויקות
                  ואם תצולם שבכביש של 90 קמ"ש נסעת על 103 קמ"ש תוכל לטעון שנסעת על 98 קמ"ש (אאל"ט עדיין לא מקבלים דו"ח על פחות מ10% מעל המותר)
                  ביהמ"ש יאמין למצלמה או לך?

                  רשמית מקבלים דו"ח על מהירות שגבוהה ב1 ק"מ מהמהירות המותרת
                  ה10% שציינת זה בגלל חוסר הדיוק של המצלמות
                  כך שאם תאמר לשוטר שנסעת ‘רק’ על 91 באופן רשמי הוא יכול להנפיק לך דו"ח
                  וודאי שאם “תודה” שנסעת על 98

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מאירמ מאיר

                    @רפאל-יהושע יש לזה תאריך או שזה מעכשיו? (למדינת ישראל מתאים לעשות את זה רטרו שנה אחורה…)

                    ר לא נמצא
                    ר לא נמצא
                    רפאל יהושע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מאיר כתב בידיעה חשובה - נוהלי האכיפה החדשים בצמתים:

                    @רפאל-יהושע יש לזה תאריך או שזה מעכשיו? (למדינת ישראל מתאים לעשות את זה רטרו שנה אחורה…)

                    הבנתי שמעכשיו.

                    LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ר רפאל יהושע

                      @מאיר כתב בידיעה חשובה - נוהלי האכיפה החדשים בצמתים:

                      @רפאל-יהושע יש לזה תאריך או שזה מעכשיו? (למדינת ישראל מתאים לעשות את זה רטרו שנה אחורה…)

                      הבנתי שמעכשיו.

                      LexusL מנותק
                      LexusL מנותק
                      Lexus
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @רפאל-יהושע כתב בידיעה חשובה - נוהלי האכיפה החדשים בצמתים:

                      @מאיר כתב בידיעה חשובה - נוהלי האכיפה החדשים בצמתים:

                      @רפאל-יהושע יש לזה תאריך או שזה מעכשיו? (למדינת ישראל מתאים לעשות את זה רטרו שנה אחורה…)

                      הבנתי שמעכשיו.

                      מלפני שבועיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        בנוסף לאמור בוטל גם דו"ח האזהרה על עבירת טלפון ועל חצייה ברמזור אדום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1

                        28

                        מחובר

                        1.4k

                        משתמשים

                        4.7k

                        נושאים

                        63.6k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום