דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. צריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?

      צריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      22 פוסטים 10 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא צריכת דלק אמיתית מאיר
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • 1461 מנותק
        1461 מנותק
        146
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
        #2

        שלום לכולם
        יש לי מיצבושי לנסר 2007 , שעשתה 220,000 קילומטר ,הרגשתי שהיא סוחבת הרבה דלק ,עשיתי בדיקה וגליתי שהיא לוקחת בתוך העיר 1 ל 6 קילומטר. מדובר בנסיעה עירונית בירושלים.

        KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 1461 מנותק
          1461 מנותק
          146
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
          #3

          ירושלים , עיקר הנסיעות משכונת מקור ברוך לתלפיות

          KlonimoosK מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • 1461 146

            ירושלים , עיקר הנסיעות משכונת מקור ברוך לתלפיות

            KlonimoosK מנותק
            KlonimoosK מנותק
            Klonimoos
            מייבין סיירת פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
            #4

            @146 כתב בצריכת דלק אמיתית:

            ירושלים , עיקר הנסיעות משכונת מקור ברוך לתלפיות

            לענ’‘ד אם אתה עומד הרבה בפקקים, והרמזורים ה’‘נחמדים’’ והצפופים של עיר הקודש - שגורמים לגז ברקס כל הזמן, זה הגיוני לרכב הזה.
            אגב מערכת גז יושבת עליו פצצה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • 1461 מנותק
              1461 מנותק
              146
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              זה לא מסוכן למנוע העדין שלו?
              ואם נעשה גז כמה זה יחסוך בעלויות?

              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 1461 מנותק
                1461 מנותק
                146
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                מישהו מכיר איפה לעשות לימצבושי לנסר הכי זול?

                צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • 1461 146

                  ירושלים , עיקר הנסיעות משכונת מקור ברוך לתלפיות

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @146 כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                  משכונת מקור ברוך לתלפיות

                  אם אתה נוסע בשעות העמוסות אז הצריכה סבירה.

                  לגבי הסבה לגז: הסבה לגז חוסכת כחצי מעלויות הדלק אך עלותה כ6,000 ש’'ח. השאלה שנשאלת היא; כמה אתה משלם כיום על דלק בחודש? השקעה שכזו תהיה שווה רק אם מצב הרכב תקין ומטופל וצפוי לו אורך ימים…

                  אגב, מסור דש חם לשכונת מקור ברוך, עיר אבותי

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • 1461 146

                    זה לא מסוכן למנוע העדין שלו?
                    ואם נעשה גז כמה זה יחסוך בעלויות?

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @146 כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                    זה לא מסוכן למנוע העדין שלו?

                    המנוע שלו לא עדין, וזה לא מסוכן.
                    מה שאני יודע.
                    @שמואל-קליין מוזמן לאשר/

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטונ
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      אני מכיר מישהו שכנראה משבית לנסר קלאסיק עם מערכת גז .
                      אם תרצה אוכל לברר לך איתו אולי יצא לך משתלם לקנות ממנו ולשלם רק להתקנה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • 1461 מנותק
                        1461 מנותק
                        146
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        אני נוסע כ 5000 קילומטר בשנה, לא הרבה

                        KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 1461 146

                          אני נוסע כ 5000 קילומטר בשנה, לא הרבה

                          KlonimoosK מנותק
                          KlonimoosK מנותק
                          Klonimoos
                          מייבין סיירת פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @146 כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                          אני נוסע כ 5000 קילומטר בשנה, לא הרבה

                          זה אכן מעט, יקח לך לכאו’ שנתיים לכסות.
                          אתה צריך לחשבן כמה זה יוצא לך בכסף סופית ואז להוריד קצת פחות מחצי ולראות כמה חסכת.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 1461 מנותק
                            1461 מנותק
                            146
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            לכבוד יצחק רשטונ
                            תוכל בבקשה לברר לי אצל החבר שלך, כמה הוא ירצה על החומר , ואני יבדוק כמה עולה התקנה ,
                            שאל אותו גם האם זה מערכת עם שמן או בלי

                            צבי דורש ציוןצ ג Y 3 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • 1461 146

                              לכבוד יצחק רשטונ
                              תוכל בבקשה לברר לי אצל החבר שלך, כמה הוא ירצה על החומר , ואני יבדוק כמה עולה התקנה ,
                              שאל אותו גם האם זה מערכת עם שמן או בלי

                              צבי דורש ציוןצ מנותק
                              צבי דורש ציוןצ מנותק
                              צבי דורש ציון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @146

                              כדאי לך כשאתה מזכיר מישהו לתייג אותו (פתח קישור בכרטיסייה חדשה)
                              בהצלחה!

                              כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                              (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • 1461 146

                                לכבוד יצחק רשטונ
                                תוכל בבקשה לברר לי אצל החבר שלך, כמה הוא ירצה על החומר , ואני יבדוק כמה עולה התקנה ,
                                שאל אותו גם האם זה מערכת עם שמן או בלי

                                ג מנותק
                                ג מנותק
                                גיל
                                מאסטר מגיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @146 כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                                כבוד יצחק רשטונ
                                תוכל בבקשה לברר לי אצל החבר שלך, כמה הוא ירצה על החומר , ואני יבדוק כמה עולה התקנה ,
                                שאל אותו גם האם זה מערכת עם שמן או בלי

                                @צבי-דורש-ציון כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                                כדאי לך כשאתה מזכיר מישהו לתייג אותו (פתח קישור בכרטיסייה חדשה)
                                בהצלחה!

                                אז בוא נועיל לעניין וכבר נתייג את @יצחק-רשטונ …


                                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • ג גיל

                                  @146 כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                                  כבוד יצחק רשטונ
                                  תוכל בבקשה לברר לי אצל החבר שלך, כמה הוא ירצה על החומר , ואני יבדוק כמה עולה התקנה ,
                                  שאל אותו גם האם זה מערכת עם שמן או בלי

                                  @צבי-דורש-ציון כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                                  כדאי לך כשאתה מזכיר מישהו לתייג אותו (פתח קישור בכרטיסייה חדשה)
                                  בהצלחה!

                                  אז בוא נועיל לעניין וכבר נתייג את @יצחק-רשטונ …

                                  KlonimoosK מנותק
                                  KlonimoosK מנותק
                                  Klonimoos
                                  מייבין סיירת פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15
                                  פוסט זה נמחק!
                                  ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מאירמ מאיר

                                    @146 כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                                    משכונת מקור ברוך לתלפיות

                                    אם אתה נוסע בשעות העמוסות אז הצריכה סבירה.

                                    לגבי הסבה לגז: הסבה לגז חוסכת כחצי מעלויות הדלק אך עלותה כ6,000 ש’'ח. השאלה שנשאלת היא; כמה אתה משלם כיום על דלק בחודש? השקעה שכזו תהיה שווה רק אם מצב הרכב תקין ומטופל וצפוי לו אורך ימים…

                                    אגב, מסור דש חם לשכונת מקור ברוך, עיר אבותי

                                    I מנותק
                                    I מנותק
                                    ITAMAR25
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
                                    #16

                                    @מאיר כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                                    מסור דש חם לשכונת מקור ברוך, עיר אבותי

                                    מסתבר שאתה כבר לא מכיר בכלל את השכונה הכל חדש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • KlonimoosK Klonimoos

                                      פוסט זה נמחק!

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גיל
                                      מאסטר מגיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                      #17

                                      @Klonimoos כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                                      רק ‘‘מאיר’’ שברגע שהוא כתב משהו בנושא כל עריכת פוסט כבר מתזכרת אותו, התיוג קצת מיותר. ️

                                      מחילה מכת"ר אבל כמדומני שכאשר הנושא פוצל - בעל הנושא המקורי לא מקבל עדכון. לכן תייגתי.


                                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • 1461 146

                                        לכבוד יצחק רשטונ
                                        תוכל בבקשה לברר לי אצל החבר שלך, כמה הוא ירצה על החומר , ואני יבדוק כמה עולה התקנה ,
                                        שאל אותו גם האם זה מערכת עם שמן או בלי

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YOLEVI
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @146 כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                                        לכבוד יצחק רשטונ
                                        תוכל בבקשה לברר לי אצל החבר שלך, כמה הוא ירצה על החומר , ואני יבדוק כמה עולה התקנה ,
                                        שאל אותו גם האם זה מערכת עם שמן או בלי

                                        אני עם כזה רכב עם גז, ערן אמר לי שלא צריך שמן למנוע הזה
                                        לגבי העברה שמעתי פעם שזה עולה סביבות 2000, מסתמא מאז ששמעתי ועד היום המחיר עלה עוד קצת

                                        דרך אגב אתה יכול להעביר מכל רכב בעל 4 צילינדרים לאו דווקא אותו רכב בדיוק

                                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                        3276568@gmail.com
                                        0583276568

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הכל מלמעלהה מנותק
                                          הכל מלמעלהה מנותק
                                          הכל מלמעלה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19

                                          טויטה קורולה 2010 עשתה 130,000 ק"מ
                                          לוקחת לי בערך 1 ל 10, אני גם מרגיש שצריך ללחוץ חזק על הדוושה…
                                          זה תקין??

                                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                                            טויטה קורולה 2010 עשתה 130,000 ק"מ
                                            לוקחת לי בערך 1 ל 10, אני גם מרגיש שצריך ללחוץ חזק על הדוושה…
                                            זה תקין??

                                            ק מנותק
                                            ק מנותק
                                            קינג קומפיוטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @הכל-מלמעלה צריכת הדלק תקינה
                                            לגבי ללחוץ חזק על הגז מתי החלפת פלאגים?

                                            הכל מלמעלהה ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ק קינג קומפיוטר

                                              @הכל-מלמעלה צריכת הדלק תקינה
                                              לגבי ללחוץ חזק על הגז מתי החלפת פלאגים?

                                              הכל מלמעלהה מנותק
                                              הכל מלמעלהה מנותק
                                              הכל מלמעלה
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              @קינג-קומפיוטר כתב בצריכת דלק גבוהה. ניתן לעשות משהו?:

                                              מתי החלפת פלאגים?

                                              כנראה לפני 30K ק"מ

                                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              29

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום