-
דובר כאן בעבר על ניקוי פיח למנוע ואף הובא סרטון מאת כפיר כשריאן (פרוייקט פרוויה), שם הוא מזמין את עוני - דרוזי הגר בצפון אך נותן שירות בכל חלקי הארץ לעשות את הטיפול.
החלטתי שאני צריך לבדוק את העניין והתייעצתי גם עם @MENI שממליץ על הטיפול (בנוסף לכל הידע הרב שהוא חולק בשמחה) ובערב סוכות (חיכינו לו עד שחזר ממילואים…) עשינו את זה ל5 רכבים, דיברנו מראש עם עוני שהסביר על התהליך ונהג ביושר כשהבהיר שאינו יודע מה רמת יעילות הטיפול לרכבי היברידי עקב הקושי הטכני לעלות בהם את סיבובי המנוע (עוד רגע נסביר).
השתדלתי לחלק בצורה ברורה בין העובדות שנבדקו על ידי לבין ההסברים והטענות של נותן השירות, לדעתי די במה שבדקתי כדי ללכת על זה (ולהאמין לשאר).הרכבים שעברו טיפול הם:
- הונדה סטרים, שהייתה מלאה פיח בעקבות הסיפור עם החיישן חמצן.
- טויוטה פריוס 2010.
- יונדאי סנטה-פה של ידידינו @מן-ההר שבעניינה חידשנו חידושים מופלגים בעניין הסעפת יניקה.
- קורולה 2007 שהתחילה לקרטע לפני שהספקנו לראות תוצאות מהניקוי עד שסופה נחרץ, אנחנו נוטים לתלות את האשמה ב’עצת אחיתופל’ שנתן מישהו - לנסוע עם הפלאשינג 80 ק"מ, הוברר עכ"פ שאין לכך קשר לפעולת הניקוי.
- טויוטה פרוויה עם עבר של טיפול מסור הכולל מרווח טיפולי שמן אינסופי, ו2 החלפות מנוע (מעניין למה?), נכון לזמן הניקוי היא הייתה עם כ40,000 מאז החלפת המנוע וללא טיפול (בטויוטה לא צריך
), אבל אח"כ עשינו - לא לדאוג.
התוצאות (לפי סדר קבלתם):
- זה עושה משהו בוודאות, רק מלראות את ענני הפיח בזמן הפעולה ניתן להסיק אי אילו מסקנות, עכ"פ עבודה בעיניים זה לא! (ואני מקווה שזה גם שווה את המחיר…)
- אני מתקרב לרכב… רגע! המנוע עובד? אני רגיל לשמוע אותו מראש. בכל הרכבים הורגש שיפור משמעותי בפעולת המנוע והפחתת רעשי הפעולה, המנוע נהיה הרבה יותר שקט.
- צריכת דלק, לא נבדק באופן מקצועי עם השוואה לפני ואחרי, אבל כפי מה שנראה לי מלמעלה צריכת הדלק שלי חזרה למה שהייתה כשקניתי את האוטו - להערכתי מדובר בירידה של 16% לפחות. גם בעל הסנטה פה דיווח על ירידה בצריכת הדלק אך גם הוא לא בדק כמו שצריך
.
- אחר זמן פתחנו את הסנטה פה לצורך החלפת אטם, והופתענו לראות חלקים נוצצים כמעט (ע"ד משל) עם מעט מאוד פיח שיורד בקלות רבה עם שפריץ קטן של קרבורטור, ומדובר ברכב בן 250,000 ק"מ, תמונות הובאו בנושא הנ"ל. גם בהונדה יצא לי לפרק מצערת והיא הייתה נקייה לגמרי.
ובכן, המסקנה שלי היא שזה בהחלט יעיל ובוודאי שווה את המחיר, אך בנוסף לכל האמור זה גם יכול לתרום לתחזוקת הרכב ומניעת תקלות עתידיות הנגרמות מהצטברות פיח, כגון ממיר קטליטי
EGR וחיישנים. ואמנם ראיתי בעבר שרשורים ישנים בפורומים שמזלזלים בעניין, אך לדעתי זה רק בגלל שהשיטה עוד לא הייתה מוכרת ועוד לא נכנסה לשוק וזה היה נשמע להם בצדק כמו המכשיר הידוע לחיסכון בדלק שעולה כאן מפעם לפעם (ולא לפתוח על זה נושא!).
בשיחה עם עוני כבר לפני כשנה וחצי הוא שמח לעזור ולענות על כל שאלה (התייעצתי איתו גם על משהו שלגמרי לא קשור) ואף אמר לי בכנות שזה לא יעיל ברכבי היברידי ולכן הוא לא ממליץ, אח"כ הוא למד איך מפעילים מצב בדיקה בפריוס ומאז הוא עושה גם לפריוסים אך אינו יודע לומר מה רמת היעילות. הוא גם הסביר בדיוק איך זה עובד ומה המגבלות והרי ההסבר לפניכם.איך זה עובד ולמה זה לא יעיל בטורים נמוכים:
המכשיר מייצר יוני מימן טעונים חיובית מה שמעודד היקשרות שלהם לגוף הרכב המוארק שלילית כידוע (עד כאן בפורום זה למבינים ויודעי חן ולנייטרונים חפשיים ושאינם ואלקטרוניהם ופרוטוניהם. או בקיצור, זהו נושא רחב בפנ"ע ואכמ"ל רק שיתפתי למעוניינים את מה שעוני זרק לי באגב) ובכך מחזק ומאיץ את פעולת הניקוי.
המימן פועל כחומר ניקוי בטמפרטורות גבוהות, ולכן כדי שהניקוי יעשה כראוי מוכרחים להעלות טורים כדי לחמם את המערכת מן הקצה אל הקצה, וזהו הקושי ברכבי היברידי שאין אפשרות מוחלטת לשלוט בסל"ד רק חלקית באמצעות שימוש ב’מצב בדיקה’ (מצב בו במנוע פועל רצוף ללא מעבר לסוללה).
כל זמן שיש מעברים פתוחים במערכות, החומר יגיע אליהם ויפתח אותם לגמרי אך ברגע שמעבר נסתם לחלוטין זה כבר מאוחר מידי והניקוי לא יפתור את התקלה אפילו שעד עכשיו היה יכול למנוע אותה, זה נכון לכל המערכת מהמצערת ועד האגזוז וכולל את הEGR ומעברי סעפת היניקה ואת הממיר הקטליטי.המספר של עוני 0522360492 (הוא לא משלם לי על זה).
ויש עוד שעושים את זה, מוזמנים לגגל.ואם כבר אז מצאתי באותו עניין…https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/14868-ניקוי-פיח-במנוע-עובד-ע-י-התזת-מים
@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
נותן שירות בכל חלקי הארץ לעשות את הטיפול.
הוא יגיע לנתיבות?
-
@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
נותן שירות בכל חלקי הארץ לעשות את הטיפול.
הוא יגיע לנתיבות?
@מאיר בסרטון הוא טוען שהוא עושה ימים מרוכזים גם בדרום אז מסתבר שכן
-
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס…@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס…אני עם פריוס פלוס 2015 עם 160 אלף ק’'מ שמרגיש לי שהביצועי מנוע שלה חלשים כמו גם צריכת הדלק (1 ל14-15 בממוצע) דיברו איתי בעבר שטיפול EGR יכול לעזור. זה אותו טיפול שמדובר כאן על ניקוי פיח מהמנוע? זה טיפול אחר? זה שניהם ביחד? לא כל כך הבנתי? ואיך ואיפה ניתן לעשות זאת? ומה סדר גודל של העלויות? אשמח מאוד לדעת
-
@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס…אני עם פריוס פלוס 2015 עם 160 אלף ק’'מ שמרגיש לי שהביצועי מנוע שלה חלשים כמו גם צריכת הדלק (1 ל14-15 בממוצע) דיברו איתי בעבר שטיפול EGR יכול לעזור. זה אותו טיפול שמדובר כאן על ניקוי פיח מהמנוע? זה טיפול אחר? זה שניהם ביחד? לא כל כך הבנתי? ואיך ואיפה ניתן לעשות זאת? ומה סדר גודל של העלויות? אשמח מאוד לדעת
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס…אני עם פריוס פלוס 2015 עם 160 אלף ק’'מ שמרגיש לי שהביצועי מנוע שלה חלשים כמו גם צריכת הדלק (1 ל14-15 בממוצע) דיברו איתי בעבר שטיפול EGR יכול לעזור.
יש נורת מנוע המתריאה על egr?
זה אותו טיפול שמדובר כאן על ניקוי פיח מהמנוע? זה טיפול אחר? זה שניהם ביחד? לא כל כך הבנתי? ואיך ואיפה ניתן לעשות זאת? ומה סדר גודל של העלויות? אשמח מאוד לדעת
egr יכול לעזור לו ניקוי פיח תלוי באיזה מצב הוא
זה אותו טיפול מכניסים צינור בסעפת וזה עובר אל כל האוטו
ניצן לעשות את זה אצל אוני הוא מגיע לכל הארץ
סדר גודל עלות זה בערך מ250 עד 450 תלוי בגודל של האוטו -
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס…אני עם פריוס פלוס 2015 עם 160 אלף ק’'מ שמרגיש לי שהביצועי מנוע שלה חלשים כמו גם צריכת הדלק (1 ל14-15 בממוצע) דיברו איתי בעבר שטיפול EGR יכול לעזור.
יש נורת מנוע המתריאה על egr?
זה אותו טיפול שמדובר כאן על ניקוי פיח מהמנוע? זה טיפול אחר? זה שניהם ביחד? לא כל כך הבנתי? ואיך ואיפה ניתן לעשות זאת? ומה סדר גודל של העלויות? אשמח מאוד לדעת
egr יכול לעזור לו ניקוי פיח תלוי באיזה מצב הוא
זה אותו טיפול מכניסים צינור בסעפת וזה עובר אל כל האוטו
ניצן לעשות את זה אצל אוני הוא מגיע לכל הארץ
סדר גודל עלות זה בערך מ250 עד 450 תלוי בגודל של האוטו -
תודה חברים אני רוצה לדעת בעיקר על ניקוי EGR מקיף לכל החלקים הרלווונטים כי קיבלתי הצעה מאוד יקרה לטיפול הזה מטיקי מבאר שבע שכולכם מכירים לפי מה שראיתי פה. הוא גם מציע ניקוי מזרקים כהשלמה לטיפול. אני גר במעלות תרשיחא ואשמח מאוד לדעת מי עושה את הטיפול המקיף באזורי ומה העלות והאם יש ניסיון עד כמה זה עוזר לצריכת הדלק. אני ללא שום נורת אזהרה וגם עשיתי בדיקת מחשב לא מזמן והכל תקין. אבל הצריכת דלק מציקה לי מאוד
-
תודה חברים אני רוצה לדעת בעיקר על ניקוי EGR מקיף לכל החלקים הרלווונטים כי קיבלתי הצעה מאוד יקרה לטיפול הזה מטיקי מבאר שבע שכולכם מכירים לפי מה שראיתי פה. הוא גם מציע ניקוי מזרקים כהשלמה לטיפול. אני גר במעלות תרשיחא ואשמח מאוד לדעת מי עושה את הטיפול המקיף באזורי ומה העלות והאם יש ניסיון עד כמה זה עוזר לצריכת הדלק. אני ללא שום נורת אזהרה וגם עשיתי בדיקת מחשב לא מזמן והכל תקין. אבל הצריכת דלק מציקה לי מאוד
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
תודה חברים אני רוצה לדעת בעיקר על ניקוי EGR מקיף לכל החלקים הרלווונטים כי קיבלתי הצעה מאוד יקרה לטיפול הזה מטיקי מבאר שבע שכולכם מכירים לפי מה שראיתי פה. הוא גם מציע ניקוי מזרקים כהשלמה לטיפול. אני גר במעלות תרשיחא ואשמח מאוד לדעת מי עושה את הטיפול המקיף באזורי ומה העלות והאם יש ניסיון עד כמה זה עוזר לצריכת הדלק. אני ללא שום נורת אזהרה וגם עשיתי בדיקת מחשב לא מזמן והכל תקין. אבל הצריכת דלק מציקה לי מאוד
מערכת/שסתום הEGR הוא אחד מחלקי המערכת הפליטה או בעצם הוא שייך גם למערכת יניקה וגם למערכת פליטה מכייון שתפקידו לקחת גזי פליטה ולהחזיר אותם למנוע לצורך עיכוב הבעירה [מחזור גזי פליטה]
ניקוי פיח המדובר [לא מנסיון אישי] זה ניקוי כללי של כל המערכת יניקה ופליטה וביניהם כנראה גם ברמה כזאת או אחרת של הEGR , אך כמובן לא ברמה של פירוק וניקוי או החלפה של הEGR עצמו.
השאלה היא אם באמת יש לך תקלה בEGR , דולק לך נורת מנוע ?
אם אתה סתם החלטת לנקות באופן כללי אז אולי באמת תעשה ניקוי פיח כללי אצל “עוני” שהוא דרוזי מהצפון , אלא שכתבו פה שזה קצת בעיה ברכב היביריד כי צריך להביא את המנוע לעבודה רציפה בזמן הניקוי . -
תודה חברים אני רוצה לדעת בעיקר על ניקוי EGR מקיף לכל החלקים הרלווונטים כי קיבלתי הצעה מאוד יקרה לטיפול הזה מטיקי מבאר שבע שכולכם מכירים לפי מה שראיתי פה. הוא גם מציע ניקוי מזרקים כהשלמה לטיפול. אני גר במעלות תרשיחא ואשמח מאוד לדעת מי עושה את הטיפול המקיף באזורי ומה העלות והאם יש ניסיון עד כמה זה עוזר לצריכת הדלק. אני ללא שום נורת אזהרה וגם עשיתי בדיקת מחשב לא מזמן והכל תקין. אבל הצריכת דלק מציקה לי מאוד
-
תודה חברים אני רוצה לדעת בעיקר על ניקוי EGR מקיף לכל החלקים הרלווונטים כי קיבלתי הצעה מאוד יקרה לטיפול הזה מטיקי מבאר שבע שכולכם מכירים לפי מה שראיתי פה. הוא גם מציע ניקוי מזרקים כהשלמה לטיפול. אני גר במעלות תרשיחא ואשמח מאוד לדעת מי עושה את הטיפול המקיף באזורי ומה העלות והאם יש ניסיון עד כמה זה עוזר לצריכת הדלק. אני ללא שום נורת אזהרה וגם עשיתי בדיקת מחשב לא מזמן והכל תקין. אבל הצריכת דלק מציקה לי מאוד
-
הבנתי. אין לי נורה דולקת והכל תקין מכנית רק אני סובל מצריכת דלק גבוהה ויעצו לי לעשות את הניקוי הזה עם ניקוי מזרקים. ידוע אם יעזור? אוני עושה את זה? ומה העלות אצלו אם מישהו יודע
תודה רבה חברים
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הבנתי. אין לי נורה דולקת והכל תקין מכנית רק אני סובל מצריכת דלק גבוהה ויעצו לי לעשות את הניקוי הזה עם ניקוי מזרקים. ידוע אם יעזור? אוני עושה את זה? ומה העלות אצלו אם מישהו יודע
אני לא יודע אם ביצועי המנוע שלך באמת חלשים ואם צריכת הדלק שלך באמת גבוהה [לפעמים כל אחד רואה את הדברים לפי הציפיות שלו]
אבל בהנחה שכן לא הייתי רץ לעשות ניקוי EGR כי זה עבודה קשה ויקרה והיתי בודק קודם דברים אחרים
אתה יודע מתי החליפו פלאגים? -
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הבנתי. אין לי נורה דולקת והכל תקין מכנית רק אני סובל מצריכת דלק גבוהה ויעצו לי לעשות את הניקוי הזה עם ניקוי מזרקים. ידוע אם יעזור? אוני עושה את זה? ומה העלות אצלו אם מישהו יודע
אני לא יודע אם ביצועי המנוע שלך באמת חלשים ואם צריכת הדלק שלך באמת גבוהה [לפעמים כל אחד רואה את הדברים לפי הציפיות שלו]
אבל בהנחה שכן לא הייתי רץ לעשות ניקוי EGR כי זה עבודה קשה ויקרה והיתי בודק קודם דברים אחרים
אתה יודע מתי החליפו פלאגים?@יצחק-רשטונ אני עכשיו הולך להחליף, הוחלפו לפני בערך 30 אלף ק’'מ
שקניתי לפני שנה וחצי גם היה גבוה 1/16 ועכשיו זה כבר 1/14 בממוצע ורק מחמיר
אמור לתת 1/18 פלוס לא כן?
-
@יצחק-רשטונ אני עכשיו הולך להחליף, הוחלפו לפני בערך 30 אלף ק’'מ
שקניתי לפני שנה וחצי גם היה גבוה 1/16 ועכשיו זה כבר 1/14 בממוצע ורק מחמיר
אמור לתת 1/18 פלוס לא כן?
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
אני עכשיו הולך להחליף, הוחלפו לפני בערך 30 אלף ק’'מ
צריך להיות לך פלאגים אירידיום וא"כ מחליפים אותם כל 100 אלף ק"מ
אמור לתת 1/18 פלוס לא כן?
בגדול נראה לי נתון דיי אופטימי לפריוס פלוס
בכל אופן זה דבר שמאד משתנה בסגנון הנהיגה , תוואי הדרך ,גודש התנועה , מצב הרמזורים , עירוני/בינעירוני , משקל המטען ברכב ועוד’ ככה שזה שאלה שאין לה תשובה ברורה -
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
אני עכשיו הולך להחליף, הוחלפו לפני בערך 30 אלף ק’'מ
צריך להיות לך פלאגים אירידיום וא"כ מחליפים אותם כל 100 אלף ק"מ
אמור לתת 1/18 פלוס לא כן?
בגדול נראה לי נתון דיי אופטימי לפריוס פלוס
בכל אופן זה דבר שמאד משתנה בסגנון הנהיגה , תוואי הדרך ,גודש התנועה , מצב הרמזורים , עירוני/בינעירוני , משקל המטען ברכב ועוד’ ככה שזה שאלה שאין לה תשובה ברורה@יצחק-רשטונ כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
אני עכשיו הולך להחליף, הוחלפו לפני בערך 30 אלף ק’'מ
צריך להיות לך פלאגים אירידיום וא"כ מחליפים אותם כל 100 אלף ק"מ
הא באמת? ככה היה לא בקשקאי בעבר. עכשיו הבנתי שהם רגילים. אבדוק זאת
תודה
-
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
אני עכשיו הולך להחליף, הוחלפו לפני בערך 30 אלף ק’'מ
צריך להיות לך פלאגים אירידיום וא"כ מחליפים אותם כל 100 אלף ק"מ
אמור לתת 1/18 פלוס לא כן?
בגדול נראה לי נתון דיי אופטימי לפריוס פלוס
בכל אופן זה דבר שמאד משתנה בסגנון הנהיגה , תוואי הדרך ,גודש התנועה , מצב הרמזורים , עירוני/בינעירוני , משקל המטען ברכב ועוד’ ככה שזה שאלה שאין לה תשובה ברורה@יצחק-רשטונ כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
אני עכשיו הולך להחליף, הוחלפו לפני בערך 30 אלף ק’'מ
צריך להיות לך פלאגים אירידיום וא"כ מחליפים אותם כל 100 אלף ק"מ
לפי GPT אתה צודק