-
השתכנעתי מיעילות הענין הנראית לעין
יותר חושש האם ישנם השלכות עתידיות שהן פוגעות באוטו [אני לא רואה מה קורה באמת בפנים]
הבעיה שקשה לקבל אינדיקציה מרכבים ישנים שיש להם בעיות רבות ותמיד ניתן להפיל את התקלות על סיבות שונות [יתכן גם בצדק], ורכב חדש אין הרבה שמוכנים לנסות ואם יש אשמח להתעדכן.
אולי קצת יותר רקע על החברה המייצרת את המכשיר, רקורד בעולם, כמה זה מקובל, מדוע לא נפוץ השימוש בזה במוסכים רשמיים ושאינם, אין ע"ז יותר מידע?!@שמיל-שמיל אצל מוסכים רשמיים כמעט לא שייך המושג ניקוי - מחליפים וגמרנו… או שים תוסף דלק…
אני דיברתי עם כמה חברים - מוסכניקים “כבדים” שפירקו עשרות (אם לא מאות) מנועים ומתעסקים בזה יומם וליל וכולם טענו שזה ממש יעיל, אחד מהם אפילו גילה לי שיש לו כזה מכונה (לא מתקרבת למכונה של עוני שהביא אותה מחו"ל) וכולם ממש המליצו על זה,
העולם היום לא משקיע במנועי בנזין במיוחד לא בישנים… וזה הסיבה לדעתי שפחות מקובל התחום הזה…
לעניין הריסת המנוע אני חושב שזה לא כמו עשיית הפלאשינג ששם שמים חומר במקום שלא מיועד לחומרים כאלו ולכן הם צריכים להיות עדינים יותר כדי לא לפגוע בחלקים פנימיים של המנוע כמו משאבות ושסתומים שלא נועדו לעמוד עם חומרים חזקים ולכן גם בצדק לפעמים זה עושה נזק, ולכן לא עושים את זה סתם…
משא"כ כאן שכל המעברים והסעפות למינייהם ובמיוחד הEGR יותר בנוים לחומרים הכימים האלו ובדיוק כמו שלפעמים מתדלקים 98 שזה יותר אוקטן שמנקה וכמו תוספי דלק כך גם עוני עובד הוא פשוט עושה את זה בצורה יותר יעילה וארוכה והתוצאות מדברים בעד עצמם וכמו שכתב נייטרון התותח!!! -
@שמיל-שמיל אצל מוסכים רשמיים כמעט לא שייך המושג ניקוי - מחליפים וגמרנו… או שים תוסף דלק…
אני דיברתי עם כמה חברים - מוסכניקים “כבדים” שפירקו עשרות (אם לא מאות) מנועים ומתעסקים בזה יומם וליל וכולם טענו שזה ממש יעיל, אחד מהם אפילו גילה לי שיש לו כזה מכונה (לא מתקרבת למכונה של עוני שהביא אותה מחו"ל) וכולם ממש המליצו על זה,
העולם היום לא משקיע במנועי בנזין במיוחד לא בישנים… וזה הסיבה לדעתי שפחות מקובל התחום הזה…
לעניין הריסת המנוע אני חושב שזה לא כמו עשיית הפלאשינג ששם שמים חומר במקום שלא מיועד לחומרים כאלו ולכן הם צריכים להיות עדינים יותר כדי לא לפגוע בחלקים פנימיים של המנוע כמו משאבות ושסתומים שלא נועדו לעמוד עם חומרים חזקים ולכן גם בצדק לפעמים זה עושה נזק, ולכן לא עושים את זה סתם…
משא"כ כאן שכל המעברים והסעפות למינייהם ובמיוחד הEGR יותר בנוים לחומרים הכימים האלו ובדיוק כמו שלפעמים מתדלקים 98 שזה יותר אוקטן שמנקה וכמו תוספי דלק כך גם עוני עובד הוא פשוט עושה את זה בצורה יותר יעילה וארוכה והתוצאות מדברים בעד עצמם וכמו שכתב נייטרון התותח!!!@MENI
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף, לא צריך להיות עם אוטו ישן מדי בשביל זה, זה עדיין שימושי גם לעולם המודרני ולא רק הישן.
איזה חברה המכשיר שלו?!, אולי אפשר לראות קצת יותר מידע על המכשיר ופעולתו, אולי קצת מידע מרחבי הרשת בעולם.
מעריך את חלוקת הנסיון שלכם, אבל אני קצת סובל מזה שאני ‘ליטפאק’, רוצה יותר מידע על זה, זה עדיין חריג ששני אנשים בארץ מסתובבים עם מכשיר מיוחד לזה.[אחפש בסרטון אם אני רואה את שם החברה, אשמח אם אתה יודע אם תוכל לעדכן אותי]
-
@MENI
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף, לא צריך להיות עם אוטו ישן מדי בשביל זה, זה עדיין שימושי גם לעולם המודרני ולא רק הישן.
איזה חברה המכשיר שלו?!, אולי אפשר לראות קצת יותר מידע על המכשיר ופעולתו, אולי קצת מידע מרחבי הרשת בעולם.
מעריך את חלוקת הנסיון שלכם, אבל אני קצת סובל מזה שאני ‘ליטפאק’, רוצה יותר מידע על זה, זה עדיין חריג ששני אנשים בארץ מסתובבים עם מכשיר מיוחד לזה.[אחפש בסרטון אם אני רואה את שם החברה, אשמח אם אתה יודע אם תוכל לעדכן אותי]
@שמיל-שמיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף
לענ’'ד אני חלוק עליו, לא צריך כל 30 אלף, אולי אחרי 100 +
נראה לי גם @נייטרון-חפשי ו @MENI יסכימו על זה…
עריכה: עכשיו אני רואה ש @נייטרון-חפשי כבר כתב את זה. תודה @gogo -
@TESLA כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
2 אחרי כמה ק"מ ± זה מומלץ?
הוא טוען - כל 40,000. לדעתי התועלת לא מצדיק את המחיר.
אין בעיה לעשות במערכות גז (באופן טבעי גז פחות צובר פיח).@Klonimoos כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@שמיל-שמיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף
לענ’'ד אני חלוק עליו, לא צריך כל 30 אלף, אולי אחרי 100 +
נראה לי גם @נייטרון-חפשי ו @MENI יסכימו על זה…@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הוא טוען - כל 40,000. לדעתי התועלת לא מצדיק את המחיר.
-
@שמיל-שמיל אצל מוסכים רשמיים כמעט לא שייך המושג ניקוי - מחליפים וגמרנו… או שים תוסף דלק…
אני דיברתי עם כמה חברים - מוסכניקים “כבדים” שפירקו עשרות (אם לא מאות) מנועים ומתעסקים בזה יומם וליל וכולם טענו שזה ממש יעיל, אחד מהם אפילו גילה לי שיש לו כזה מכונה (לא מתקרבת למכונה של עוני שהביא אותה מחו"ל) וכולם ממש המליצו על זה,
העולם היום לא משקיע במנועי בנזין במיוחד לא בישנים… וזה הסיבה לדעתי שפחות מקובל התחום הזה…
לעניין הריסת המנוע אני חושב שזה לא כמו עשיית הפלאשינג ששם שמים חומר במקום שלא מיועד לחומרים כאלו ולכן הם צריכים להיות עדינים יותר כדי לא לפגוע בחלקים פנימיים של המנוע כמו משאבות ושסתומים שלא נועדו לעמוד עם חומרים חזקים ולכן גם בצדק לפעמים זה עושה נזק, ולכן לא עושים את זה סתם…
משא"כ כאן שכל המעברים והסעפות למינייהם ובמיוחד הEGR יותר בנוים לחומרים הכימים האלו ובדיוק כמו שלפעמים מתדלקים 98 שזה יותר אוקטן שמנקה וכמו תוספי דלק כך גם עוני עובד הוא פשוט עושה את זה בצורה יותר יעילה וארוכה והתוצאות מדברים בעד עצמם וכמו שכתב נייטרון התותח!!!@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
משא"כ כאן שכל המעברים והסעפות למינייהם ובמיוחד הEGR יותר בנוים לחומרים הכימים האלו
זה לא כזה חומר כימי חזק, משהו כמו סבון כלים של פיירי, וכפי שהבנתי ממנו זו הסיבה שהתהליך לוקח זמן, כי הוא לא מוריד גושי לכלוך כמו הפלאשינג אלא מפרק את החומר לאט לאט.
-
סרטון בנושא לא באמת דומה כי התהליך שם הוא רק 4 דקות.
-
@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
משא"כ כאן שכל המעברים והסעפות למינייהם ובמיוחד הEGR יותר בנוים לחומרים הכימים האלו
זה לא כזה חומר כימי חזק, משהו כמו סבון כלים של פיירי, וכפי שהבנתי ממנו זו הסיבה שהתהליך לוקח זמן, כי הוא לא מוריד גושי לכלוך כמו הפלאשינג אלא מפרק את החומר לאט לאט.
@נייטרון-חפשי רק באתי להדגיש שמערכת השמן יותר עדינה ממערכת פליטה וEGR ולכן מן הסתם יותר עמידה לחומרים חזקים שמפרקים פיח…
-
@שמיל-שמיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף
לענ’'ד אני חלוק עליו, לא צריך כל 30 אלף, אולי אחרי 100 +
נראה לי גם @נייטרון-חפשי ו @MENI יסכימו על זה…
עריכה: עכשיו אני רואה ש @נייטרון-חפשי כבר כתב את זה. תודה @gogo@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס… -
@MENI
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף, לא צריך להיות עם אוטו ישן מדי בשביל זה, זה עדיין שימושי גם לעולם המודרני ולא רק הישן.
איזה חברה המכשיר שלו?!, אולי אפשר לראות קצת יותר מידע על המכשיר ופעולתו, אולי קצת מידע מרחבי הרשת בעולם.
מעריך את חלוקת הנסיון שלכם, אבל אני קצת סובל מזה שאני ‘ליטפאק’, רוצה יותר מידע על זה, זה עדיין חריג ששני אנשים בארץ מסתובבים עם מכשיר מיוחד לזה.[אחפש בסרטון אם אני רואה את שם החברה, אשמח אם אתה יודע אם תוכל לעדכן אותי]
@שמיל-שמיל העולם מתחלק ל2
אלא שלא מבינים - למה לגעת אם הכל טוב…
ואלא שמבינים שבדרך כלל יאהבו לפתוח ולנקות לבד ב10 אצבעות…
נמצא שאף אחד לא מתעניין בנושא הזה… -
דובר כאן בעבר על ניקוי פיח למנוע ואף הובא סרטון מאת כפיר כשריאן (פרוייקט פרוויה), שם הוא מזמין את עוני - דרוזי הגר בצפון אך נותן שירות בכל חלקי הארץ לעשות את הטיפול.
החלטתי שאני צריך לבדוק את העניין והתייעצתי גם עם @MENI שממליץ על הטיפול (בנוסף לכל הידע הרב שהוא חולק בשמחה) ובערב סוכות (חיכינו לו עד שחזר ממילואים…) עשינו את זה ל5 רכבים, דיברנו מראש עם עוני שהסביר על התהליך ונהג ביושר כשהבהיר שאינו יודע מה רמת יעילות הטיפול לרכבי היברידי עקב הקושי הטכני לעלות בהם את סיבובי המנוע (עוד רגע נסביר).
השתדלתי לחלק בצורה ברורה בין העובדות שנבדקו על ידי לבין ההסברים והטענות של נותן השירות, לדעתי די במה שבדקתי כדי ללכת על זה (ולהאמין לשאר).הרכבים שעברו טיפול הם:
- הונדה סטרים, שהייתה מלאה פיח בעקבות הסיפור עם החיישן חמצן.
- טויוטה פריוס 2010.
- יונדאי סנטה-פה של ידידינו @מן-ההר שבעניינה חידשנו חידושים מופלגים בעניין הסעפת יניקה.
- קורולה 2007 שהתחילה לקרטע לפני שהספקנו לראות תוצאות מהניקוי עד שסופה נחרץ, אנחנו נוטים לתלות את האשמה ב’עצת אחיתופל’ שנתן מישהו - לנסוע עם הפלאשינג 80 ק"מ, הוברר עכ"פ שאין לכך קשר לפעולת הניקוי.
- טויוטה פרוויה עם עבר של טיפול מסור הכולל מרווח טיפולי שמן אינסופי, ו2 החלפות מנוע (מעניין למה?), נכון לזמן הניקוי היא הייתה עם כ40,000 מאז החלפת המנוע וללא טיפול (בטויוטה לא צריך
), אבל אח"כ עשינו - לא לדאוג.
התוצאות (לפי סדר קבלתם):
- זה עושה משהו בוודאות, רק מלראות את ענני הפיח בזמן הפעולה ניתן להסיק אי אילו מסקנות, עכ"פ עבודה בעיניים זה לא! (ואני מקווה שזה גם שווה את המחיר…)
- אני מתקרב לרכב… רגע! המנוע עובד? אני רגיל לשמוע אותו מראש. בכל הרכבים הורגש שיפור משמעותי בפעולת המנוע והפחתת רעשי הפעולה, המנוע נהיה הרבה יותר שקט.
- צריכת דלק, לא נבדק באופן מקצועי עם השוואה לפני ואחרי, אבל כפי מה שנראה לי מלמעלה צריכת הדלק שלי חזרה למה שהייתה כשקניתי את האוטו - להערכתי מדובר בירידה של 16% לפחות. גם בעל הסנטה פה דיווח על ירידה בצריכת הדלק אך גם הוא לא בדק כמו שצריך
.
- אחר זמן פתחנו את הסנטה פה לצורך החלפת אטם, והופתענו לראות חלקים נוצצים כמעט (ע"ד משל) עם מעט מאוד פיח שיורד בקלות רבה עם שפריץ קטן של קרבורטור, ומדובר ברכב בן 250,000 ק"מ, תמונות הובאו בנושא הנ"ל. גם בהונדה יצא לי לפרק מצערת והיא הייתה נקייה לגמרי.
ובכן, המסקנה שלי היא שזה בהחלט יעיל ובוודאי שווה את המחיר, אך בנוסף לכל האמור זה גם יכול לתרום לתחזוקת הרכב ומניעת תקלות עתידיות הנגרמות מהצטברות פיח, כגון ממיר קטליטי
EGR וחיישנים. ואמנם ראיתי בעבר שרשורים ישנים בפורומים שמזלזלים בעניין, אך לדעתי זה רק בגלל שהשיטה עוד לא הייתה מוכרת ועוד לא נכנסה לשוק וזה היה נשמע להם בצדק כמו המכשיר הידוע לחיסכון בדלק שעולה כאן מפעם לפעם (ולא לפתוח על זה נושא!).
בשיחה עם עוני כבר לפני כשנה וחצי הוא שמח לעזור ולענות על כל שאלה (התייעצתי איתו גם על משהו שלגמרי לא קשור) ואף אמר לי בכנות שזה לא יעיל ברכבי היברידי ולכן הוא לא ממליץ, אח"כ הוא למד איך מפעילים מצב בדיקה בפריוס ומאז הוא עושה גם לפריוסים אך אינו יודע לומר מה רמת היעילות. הוא גם הסביר בדיוק איך זה עובד ומה המגבלות והרי ההסבר לפניכם.איך זה עובד ולמה זה לא יעיל בטורים נמוכים:
המכשיר מייצר יוני מימן טעונים חיובית מה שמעודד היקשרות שלהם לגוף הרכב המוארק שלילית כידוע (עד כאן בפורום זה למבינים ויודעי חן ולנייטרונים חפשיים ושאינם ואלקטרוניהם ופרוטוניהם. או בקיצור, זהו נושא רחב בפנ"ע ואכמ"ל רק שיתפתי למעוניינים את מה שעוני זרק לי באגב) ובכך מחזק ומאיץ את פעולת הניקוי.
המימן פועל כחומר ניקוי בטמפרטורות גבוהות, ולכן כדי שהניקוי יעשה כראוי מוכרחים להעלות טורים כדי לחמם את המערכת מן הקצה אל הקצה, וזהו הקושי ברכבי היברידי שאין אפשרות מוחלטת לשלוט בסל"ד רק חלקית באמצעות שימוש ב’מצב בדיקה’ (מצב בו במנוע פועל רצוף ללא מעבר לסוללה).
כל זמן שיש מעברים פתוחים במערכות, החומר יגיע אליהם ויפתח אותם לגמרי אך ברגע שמעבר נסתם לחלוטין זה כבר מאוחר מידי והניקוי לא יפתור את התקלה אפילו שעד עכשיו היה יכול למנוע אותה, זה נכון לכל המערכת מהמצערת ועד האגזוז וכולל את הEGR ומעברי סעפת היניקה ואת הממיר הקטליטי.המספר של עוני 0522360492 (הוא לא משלם לי על זה).
ויש עוד שעושים את זה, מוזמנים לגגל.ואם כבר אז מצאתי באותו עניין…https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/14868-ניקוי-פיח-במנוע-עובד-ע-י-התזת-מים
@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
נותן שירות בכל חלקי הארץ לעשות את הטיפול.
הוא יגיע לנתיבות?
-
@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
נותן שירות בכל חלקי הארץ לעשות את הטיפול.
הוא יגיע לנתיבות?
@מאיר בסרטון הוא טוען שהוא עושה ימים מרוכזים גם בדרום אז מסתבר שכן
-
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס…@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס…אני עם פריוס פלוס 2015 עם 160 אלף ק’'מ שמרגיש לי שהביצועי מנוע שלה חלשים כמו גם צריכת הדלק (1 ל14-15 בממוצע) דיברו איתי בעבר שטיפול EGR יכול לעזור. זה אותו טיפול שמדובר כאן על ניקוי פיח מהמנוע? זה טיפול אחר? זה שניהם ביחד? לא כל כך הבנתי? ואיך ואיפה ניתן לעשות זאת? ומה סדר גודל של העלויות? אשמח מאוד לדעת
-
@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס…אני עם פריוס פלוס 2015 עם 160 אלף ק’'מ שמרגיש לי שהביצועי מנוע שלה חלשים כמו גם צריכת הדלק (1 ל14-15 בממוצע) דיברו איתי בעבר שטיפול EGR יכול לעזור. זה אותו טיפול שמדובר כאן על ניקוי פיח מהמנוע? זה טיפול אחר? זה שניהם ביחד? לא כל כך הבנתי? ואיך ואיפה ניתן לעשות זאת? ומה סדר גודל של העלויות? אשמח מאוד לדעת
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס…אני עם פריוס פלוס 2015 עם 160 אלף ק’'מ שמרגיש לי שהביצועי מנוע שלה חלשים כמו גם צריכת הדלק (1 ל14-15 בממוצע) דיברו איתי בעבר שטיפול EGR יכול לעזור.
יש נורת מנוע המתריאה על egr?
זה אותו טיפול שמדובר כאן על ניקוי פיח מהמנוע? זה טיפול אחר? זה שניהם ביחד? לא כל כך הבנתי? ואיך ואיפה ניתן לעשות זאת? ומה סדר גודל של העלויות? אשמח מאוד לדעת
egr יכול לעזור לו ניקוי פיח תלוי באיזה מצב הוא
זה אותו טיפול מכניסים צינור בסעפת וזה עובר אל כל האוטו
ניצן לעשות את זה אצל אוני הוא מגיע לכל הארץ
סדר גודל עלות זה בערך מ250 עד 450 תלוי בגודל של האוטו -
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@Klonimoos עוני לא התכוון לומר שחייבים כל 30 אלף הוא רק בא לומר שאם אתה רוצה למנוע הצטברות פיח אז הוא ממליץ על הטיפול כל 30 אלף וזה בגדר המלצה בלבד!! כל הטיפול הזה בכלל לא חובה, בחיים לא הלך מנוע בגלל הצטברות פיח, זה נטו עניין של יעילות עבודה… זה לא טיפול שחייבים לעשות (מלבד במקרים קיצוניים של סתימות כמו בEGR ובקרה כזה הנ"ל לא מתאים כי חייבים זרימה של חומר)
ויש כאלו שטוענים שכל עוד האוטו נוסע לא נוגעים וזה נכון מאד וזכותם להתעלם מהפוסט הזה…
אני חושב שפעם בהרבה זמן (אולי פעם ב10 שנים) החומר ממש יחדש את המנוע ויפתח אותו… ובשילוב זה שהחומר לא חזק במיוחד והמערכות בנויות לקבלת החומרים האלו זה ממש טוב במיוחד לרכבים עם EGR!!!
וכמו שבדק נייטרון והסביר פה שזה אכן יעיל…
וכן יש סיכוי שכל הפריוסים שצריכים EGR יכולים לחסוך פה אלפי שקלים!! וגם להרויח ניקוי ממיר ושסתומים וכו’
שוב אני מדגיש שצריך לבדוק את זה לעומק בפריוס…אני עם פריוס פלוס 2015 עם 160 אלף ק’'מ שמרגיש לי שהביצועי מנוע שלה חלשים כמו גם צריכת הדלק (1 ל14-15 בממוצע) דיברו איתי בעבר שטיפול EGR יכול לעזור.
יש נורת מנוע המתריאה על egr?
זה אותו טיפול שמדובר כאן על ניקוי פיח מהמנוע? זה טיפול אחר? זה שניהם ביחד? לא כל כך הבנתי? ואיך ואיפה ניתן לעשות זאת? ומה סדר גודל של העלויות? אשמח מאוד לדעת
egr יכול לעזור לו ניקוי פיח תלוי באיזה מצב הוא
זה אותו טיפול מכניסים צינור בסעפת וזה עובר אל כל האוטו
ניצן לעשות את זה אצל אוני הוא מגיע לכל הארץ
סדר גודל עלות זה בערך מ250 עד 450 תלוי בגודל של האוטו -
תודה חברים אני רוצה לדעת בעיקר על ניקוי EGR מקיף לכל החלקים הרלווונטים כי קיבלתי הצעה מאוד יקרה לטיפול הזה מטיקי מבאר שבע שכולכם מכירים לפי מה שראיתי פה. הוא גם מציע ניקוי מזרקים כהשלמה לטיפול. אני גר במעלות תרשיחא ואשמח מאוד לדעת מי עושה את הטיפול המקיף באזורי ומה העלות והאם יש ניסיון עד כמה זה עוזר לצריכת הדלק. אני ללא שום נורת אזהרה וגם עשיתי בדיקת מחשב לא מזמן והכל תקין. אבל הצריכת דלק מציקה לי מאוד
-
תודה חברים אני רוצה לדעת בעיקר על ניקוי EGR מקיף לכל החלקים הרלווונטים כי קיבלתי הצעה מאוד יקרה לטיפול הזה מטיקי מבאר שבע שכולכם מכירים לפי מה שראיתי פה. הוא גם מציע ניקוי מזרקים כהשלמה לטיפול. אני גר במעלות תרשיחא ואשמח מאוד לדעת מי עושה את הטיפול המקיף באזורי ומה העלות והאם יש ניסיון עד כמה זה עוזר לצריכת הדלק. אני ללא שום נורת אזהרה וגם עשיתי בדיקת מחשב לא מזמן והכל תקין. אבל הצריכת דלק מציקה לי מאוד
@נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
תודה חברים אני רוצה לדעת בעיקר על ניקוי EGR מקיף לכל החלקים הרלווונטים כי קיבלתי הצעה מאוד יקרה לטיפול הזה מטיקי מבאר שבע שכולכם מכירים לפי מה שראיתי פה. הוא גם מציע ניקוי מזרקים כהשלמה לטיפול. אני גר במעלות תרשיחא ואשמח מאוד לדעת מי עושה את הטיפול המקיף באזורי ומה העלות והאם יש ניסיון עד כמה זה עוזר לצריכת הדלק. אני ללא שום נורת אזהרה וגם עשיתי בדיקת מחשב לא מזמן והכל תקין. אבל הצריכת דלק מציקה לי מאוד
מערכת/שסתום הEGR הוא אחד מחלקי המערכת הפליטה או בעצם הוא שייך גם למערכת יניקה וגם למערכת פליטה מכייון שתפקידו לקחת גזי פליטה ולהחזיר אותם למנוע לצורך עיכוב הבעירה [מחזור גזי פליטה]
ניקוי פיח המדובר [לא מנסיון אישי] זה ניקוי כללי של כל המערכת יניקה ופליטה וביניהם כנראה גם ברמה כזאת או אחרת של הEGR , אך כמובן לא ברמה של פירוק וניקוי או החלפה של הEGR עצמו.
השאלה היא אם באמת יש לך תקלה בEGR , דולק לך נורת מנוע ?
אם אתה סתם החלטת לנקות באופן כללי אז אולי באמת תעשה ניקוי פיח כללי אצל “עוני” שהוא דרוזי מהצפון , אלא שכתבו פה שזה קצת בעיה ברכב היביריד כי צריך להביא את המנוע לעבודה רציפה בזמן הניקוי . -
תודה חברים אני רוצה לדעת בעיקר על ניקוי EGR מקיף לכל החלקים הרלווונטים כי קיבלתי הצעה מאוד יקרה לטיפול הזה מטיקי מבאר שבע שכולכם מכירים לפי מה שראיתי פה. הוא גם מציע ניקוי מזרקים כהשלמה לטיפול. אני גר במעלות תרשיחא ואשמח מאוד לדעת מי עושה את הטיפול המקיף באזורי ומה העלות והאם יש ניסיון עד כמה זה עוזר לצריכת הדלק. אני ללא שום נורת אזהרה וגם עשיתי בדיקת מחשב לא מזמן והכל תקין. אבל הצריכת דלק מציקה לי מאוד