קניית רכב 7 מקומות
-
הייתי מתרחק מהוורסו למיניהם
וד’'א תאונת שילדה זה משו שרואים בתמנות עם סלוטייפ
גרנדיס מתאים? -
@שמואל-קליין כתב בקניית רכב 7 מקומות:
הייתי מתרחק מהוורסו למיניהם
דווקא מהסקירה של הרכבים בפורום פה זה היה נראה שהם הרכבים הכי אמינים. מה השיקול שלך להתרחק מהם?
-
חיישן וולמטיק=6500 ש’‘ח
גיר=7500 ש’'ח -
@שמואל-קליין
זה חוזר לשאלה המקורית שלי, מה גורם לרכב להחשב “אמין”? אם החלפת חיישנים וגיר הם דבר נדיר, אז זה שהמחיר שלהם יקר לא אמור להפריע לי.
לפי הסקירה אני רואה שגרנדיס צורכת יותר דלק, ועלויות התיקונים שלה באופן כללי יותר יקרות מהוורסו, אני טועה? -
זה דברים שמגיעים לעלות הרכב
גרנדיס הדבר הכי יקר שם זה תושבות
1500 ש’'ח -
@חגי כתב בקניית רכב 7 מקומות:
מה גורם לרכב להחשב “אמין”?
מה שגורם להיחשב אמין זה רכב שלא ידרוש תיקונים מיותרים ויקרים שבד"כ ברכבים הסטנדרטים הכוונה היא מנוע או גיר וברכבים היברידיים זה הבטריה ולכן אם רוצים לקנות רכב היברידי צריך לעשות בדיקה גם לסוללה לראות מה מצבה
-
@שמואל-קליין
תודה רבה, אבל מה המשמעות של המחירים האלה אם אני לא צריך להחליף את הגיר והחיישנים, ואם באופן כללי אני כן אצטרך להחליף כל כמה זמן אז במה הרכב הזה נחשב אמין בדיוק? ואם הגרנדיס נחשב פחות אמין זה אומר שגם אם העלויות שלו אינן גבוהות לכל תיקון, אבל זה אומר שאני אצטרך לשים אותו בתיקון יותר פעמים, לא? -
הגרנדיס נחשב לאמין יותר מהוורסו
-
@שמואל-קליין
תודה רבה. אני מחפש עכשיו על מיצובישי גרנדיס ביד 2, ואני מוצא רק רכבים משנתונים מאוד נמוכים (הכל 2010 ומטה, וגם במחירים מאוד נמוכים). מאיזה שנה וקילומטראז זה נחשב “בסדר” בשביל לקנות רכב?דוגמה לרכבים כאלה שמצאתי:
2011 - יד 3 - 200,000ק״מ
19K
הוחלף מנוע ב200,000 ק"מ2010- יד 2 - 250,000ק״מ
13K
בוצע יישור קוזה נחשב טוב? או שלהמשיך לחפש?
-
@שמואל-קליין כתב בקניית רכב 7 מקומות:
הגרנדיס נחשב לאמין יותר מהוורסו
זה נכון גם לדגמים הישנים שיש ביד2? נניח ורסו וגרנדיס עם אותו קילומטראז, הורסו מ2010 והגרנדיס מ2007, הגרנדיס עדיף מבחינת אמינות?
ואם הוא אמין יותר, אז למה המחיר שלו זול יותר ביד2? -
@חגי כתב בקניית רכב 7 מקומות:
@צילפינגים וברכבים שהבאתי קודם זה נחשב “נתונים טובים”?
2011 - יד 3 - 200,000ק״מ
19K
הוחלף מנוע ב200,000 ק"מ
2010- יד 2 - 250,000ק״מ
13K
בוצע יישור קו
והאם “אכילת הדלק” המדוברת אכן יוצאת בחשבון הסופי יותר זולה מאשר לקנות ורסו?
עושים גז. ואז זה סופר משתלם…
-
@חגי כתב בקניית רכב 7 מקומות:
@צילפינגים וברכבים שהבאתי קודם זה נחשב “נתונים טובים”?
2011 - יד 3 - 200,000ק״מ
19K
הוחלף מנוע ב200,000 ק"מ
2010- יד 2 - 250,000ק״מ
13K
בוצע יישור קו
והאם “אכילת הדלק” המדוברת אכן יוצאת בחשבון הסופי יותר זולה מאשר לקנות ורסו?
בוודאי שעדיף שיאכל דלק מאשר שיאכל את הגיר ועוד…
כמובן שאפשר לעשות גז כדברי ידידנו @Klonimoos והרכב הזה מעולה גם גז אבל יש עוד עיניין שבוורסו אי אפשר להתחייב שיגמר הסיפור בזה שתחליף גיר הרי מי מבטיח לך שהגיר החלופי יחזיק מעמד הרי בסופו של יום גם הוא נסע ברכב הקודם עד ש… ואולי הוא עבר גם כן חיים קשים והוא יכול למות אחרי תקופה מה שבדלק שמת מערכת גז ובזהה נגמר הסיפור לתמיד!!! -
@חגי כתב בקניית רכב 7 מקומות:
@Klonimoos זה לא הורס את המנוע? (ככה לפחות זה נראה פה, שם עולה לדינא שזה לא משתלם בסה"כ, שזה מוסיף תקלות)
עזוב אותך משטויות כל האתרים הללו פשוט לא מקצועיים לדעתי האישית רובם שם כותבים לא וזהו אין שום סיבה למה ואלה שפירטו כתבו בגלל התקנה יקרה ככה עונה בעל מקצוע???.
וזה שלא לכל רכב זה מתאים זה נכון ולרכב הזה זה מתאים מאוד וצריך לבדוק לאיזה רכבים זה אכן מתאים -
גרנדיס 2008 146K ק"מ (עלה ליד 2 לפני 3 דקות:) קצת יותר יקר אבל יש מצב שהוא מציאה
גרנדיס 2008
יש כאן עוד אחד החיסרון שלו זה השנתון = צריך שני טסטים בשנה
גרנדיס 2005