דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. גיר (תיבת הילוכים)
  3. האם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?

האם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיר (תיבת הילוכים)
גירניוטרל
48 פוסטים 20 כותבים 1.9k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבי יםא אבי ים

    @סמך
    הבאת @סמך לדבריו של מיישה שכבר כתב את זה

    @מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

    אני פעם חשבתי שסל"ד לוקח דלק, התברר שלא.
    כי בירידה, מי שמסובב את המנוע זה הגלגלים.

    סמךס מנותק
    סמךס מנותק
    סמך
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #35

    @אבי-ים
    ברוך שכיוונתי
    או - ברוך שסמכתי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • abc97A abc97 התייחס לנושא זה ב
    • סמךס סמך

      למנהיג הדור ששאל -
      טעות גדולה !!!
      תתפלא לשמע שלא רק שזה לא חוסך דלק
      זה מבזבז !
      אסביר - כאשר אתה בירידה, הרכב לא צריך לתת כח/דלק כדי להתקדם קדימה, ולכן אין הזרקת דלק כלל.
      ולמרות זאת הטורים גבוהים בגלל סיבובי מנוע שנובעים מסיבוב הגלגלים וללא צריכת דלק]
      ברגע שאתה עובר לניוטרל, המנוע מתנתק מהגלגלים, וכדי לשמור את המנוע בתנועה יש הזרקת דלק ששומרת אותו על כ- 500 סל"ד

      דוד המומחהד מנותק
      דוד המומחהד מנותק
      דוד המומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #36

      @סמך
      לגבי פריוס וודאי שזה לא חוסך כמו שהוכיחו אותי על פניי בעבר כבר

      כל דבר בסוללה הבריידי ומפתחות, אני אולי יודע קצת… ואשמח לעזור… 0533162369

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מיישהמ מיישה

        @מוטי-56 כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

        @מאיר כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

        אם אתה בירידה חדה שגם בדרייב לא תצטרך ללחוץ על הגז, זה עדיף (כי אז המנוע מסתובב מעצמו והרכב לא יונק דלק).
        בכ"א בזמן הניוטרל עצמו אין שום בלאי (אולי באופן עקיף יש בלאי לבלמים).

        צריך לבדוק אם מעבר תכוף מניוטרל לדרייב עלול לייצר בלאי (ברובוטי לכאו’ לא).

        ללא לחיצה על דוושת ההאצה הרכב גם כך לא ייקח עוד דלק
        הסל"ד הגבוה בירידה לא מבזבז עוד דלק
        הנסיעה בניוטרל בירידה מצריכה שימוש יתר בבלמים, מה שגורם לבלאי מואץ ללא שום רווח

        בדקתי את זה עם מחשב רכב.
        בירידה, גם אם הסל"ד בשמיים, המנוע לא לוקח אפילו טיפת דלק!

        Y מנותק
        Y מנותק
        YOLEVI
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #37

        @מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

        בדקתי את זה עם מחשב רכב.
        בירידה, גם אם הסל"ד בשמיים, המנוע לא לוקח אפילו טיפת דלק!

        @מאיר כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

        תבדוק באיזה רכב זה (חדש/ישן/היברידי)

        עולה מן האמור שבניוטרל לוקח יותר דלק!

        @סמך כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

        אסביר - כאשר אתה בירידה, הרכב לא צריך לתת כח/דלק כדי להתקדם קדימה, ולכן אין הזרקת דלק כלל.
        ולמרות זאת הטורים גבוהים בגלל סיבובי מנוע שנובעים מסיבוב הגלגלים וללא צריכת דלק]
        ברגע שאתה עובר לניוטרל, המנוע מתנתק מהגלגלים, וכדי לשמור את המנוע בתנועה יש הזרקת דלק ששומרת אותו על כ- 500 סל"ד

        אני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
        ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
        דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעה

        התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
        3276568@gmail.com

        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y YOLEVI

          @מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

          בדקתי את זה עם מחשב רכב.
          בירידה, גם אם הסל"ד בשמיים, המנוע לא לוקח אפילו טיפת דלק!

          @מאיר כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

          תבדוק באיזה רכב זה (חדש/ישן/היברידי)

          עולה מן האמור שבניוטרל לוקח יותר דלק!

          @סמך כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

          אסביר - כאשר אתה בירידה, הרכב לא צריך לתת כח/דלק כדי להתקדם קדימה, ולכן אין הזרקת דלק כלל.
          ולמרות זאת הטורים גבוהים בגלל סיבובי מנוע שנובעים מסיבוב הגלגלים וללא צריכת דלק]
          ברגע שאתה עובר לניוטרל, המנוע מתנתק מהגלגלים, וכדי לשמור את המנוע בתנועה יש הזרקת דלק ששומרת אותו על כ- 500 סל"ד

          אני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
          ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
          דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעה

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          סיירת פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
          #38

          @YOLEVI כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

          אני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
          ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
          דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעה

          כשתסביר לי בהגיון איך זה קורה יש מה לדבר,
          בדיקת OBD לא מספיק אמינה לצריכת דלק בשביל להביא ממנה הוכחה.
          תסביר לי מה גורם לדרייב לקחת יותר דלק
          ואם תרצה שאני יסביר למה אתה טועה אני כאן,
          ההבדל בין דרייב לניוטרל הוא האם ההילוכים מתחברים לסיבוב המנוע או שהם מנותקים ממנו, (מתנתק ומתחבר על ידי מוט קטן שננעץ בהילוכים),
          המנוע הוא אותו מנוע, צריך איקס דלק בשביל שהוא יצליח לעבוד, פחות דלק הוא יכבה,
          כשאתה על ניוטרל המנוע חייב דלק נניח 3 ליטר לשעה
          כשאתה נכנס לדרייב אין משהו שגורם לו להוסיף דלק
          משום שהחלק שאחראי לזריקת הדלק זה החיישן שיושב על פתח המצערת, (שנפתח ונסגר לפי לחיצות הדוושת דלק)
          ואם אין מה שילמד את המנוע לקחת יותר דלק למה שהוא יקח

          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

          נייטרון חפשינ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @YOLEVI כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

            אני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
            ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
            דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעה

            כשתסביר לי בהגיון איך זה קורה יש מה לדבר,
            בדיקת OBD לא מספיק אמינה לצריכת דלק בשביל להביא ממנה הוכחה.
            תסביר לי מה גורם לדרייב לקחת יותר דלק
            ואם תרצה שאני יסביר למה אתה טועה אני כאן,
            ההבדל בין דרייב לניוטרל הוא האם ההילוכים מתחברים לסיבוב המנוע או שהם מנותקים ממנו, (מתנתק ומתחבר על ידי מוט קטן שננעץ בהילוכים),
            המנוע הוא אותו מנוע, צריך איקס דלק בשביל שהוא יצליח לעבוד, פחות דלק הוא יכבה,
            כשאתה על ניוטרל המנוע חייב דלק נניח 3 ליטר לשעה
            כשאתה נכנס לדרייב אין משהו שגורם לו להוסיף דלק
            משום שהחלק שאחראי לזריקת הדלק זה החיישן שיושב על פתח המצערת, (שנפתח ונסגר לפי לחיצות הדוושת דלק)
            ואם אין מה שילמד את המנוע לקחת יותר דלק למה שהוא יקח

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
            #39

            @ראובן-שבתי המנוע יוצר וואקום שמושך אוויר גם אם המצערת סגורה, חיישן MAF מזהה את כניסת האוויר ומזרים דלק בהתאם, ייתכן שברכבים חדשים סידרו את זה כדי לחסוך אבל בישנים המחשב בכלל לא יודע כמה לחצת על הדוושה, וממילא ברגע שהרכב על ניוטרל והמנוע על סרק הוא משתמש בכמות המינימלית של דלק כדי לשמור על רצף הפעולה, אבל כשהוא מחובר לגלגלים ממילא הסל"ד עולה ואיתו כמות יניקת האוויר המזוהה ע"י חיישן הMAF וכנ"ל.

            pikolinou@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
              #40

              גם אני חולק על הדעה הרווחת כאן שיותר חסכוני לנסוע בירידות על דרייב מעבר לנימוקים שהזכירו @YOLEVI ו @נייטרון-חפשי וההסבר הוא פשוט אם נניח אני בירידה וברצוני לנסוע במהירות של 100 קמ"ש - אם הירידה לא מספיק תלולה (מה שקורה בד"כ) אם אסע על ניוטרל הרכב יצבור תאוצה ויגיע ל 100 מעצמו אבל אם אסע על דרייב אז המנוע יבלום את הרכב וכדי להגיע למהירות שרציתי אני אצטרך לתת טיפה גז וכל כמה שניות עוד קצת מה שקורה בסוף הוא שגם אם נאמר שהירידה מסובבת את המנוע והוא לא צורך דלק בכלל בכ"ז הוא בולם את הרכב ואז אני בעצמי כל כמה שניות לוחץ על דוושת הגז ומבזבז דלק יותר ממה שהיה מתבזבז אילו הייתי נוסע על ניוטרל
              המקרה היחיד שבו גם לדעתי עדיף לנסוע על דרייב הוא כאשר הירידה מאוד תלולה והרכב צובר תאוצה מרגע לרגע שאז עדיף לנסוע על דרייב לא רק מטעמי חיסכון אלא גם מטעמי בטיחות שהשימוש התכוף בבלמים יכול לשרוף אותם וכן מכך שעלולים לאבד שליטה על המהירות שגוברת מעצמה

              ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              ראובן שבתיר KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • ט טכנולוג

                גם אני חולק על הדעה הרווחת כאן שיותר חסכוני לנסוע בירידות על דרייב מעבר לנימוקים שהזכירו @YOLEVI ו @נייטרון-חפשי וההסבר הוא פשוט אם נניח אני בירידה וברצוני לנסוע במהירות של 100 קמ"ש - אם הירידה לא מספיק תלולה (מה שקורה בד"כ) אם אסע על ניוטרל הרכב יצבור תאוצה ויגיע ל 100 מעצמו אבל אם אסע על דרייב אז המנוע יבלום את הרכב וכדי להגיע למהירות שרציתי אני אצטרך לתת טיפה גז וכל כמה שניות עוד קצת מה שקורה בסוף הוא שגם אם נאמר שהירידה מסובבת את המנוע והוא לא צורך דלק בכלל בכ"ז הוא בולם את הרכב ואז אני בעצמי כל כמה שניות לוחץ על דוושת הגז ומבזבז דלק יותר ממה שהיה מתבזבז אילו הייתי נוסע על ניוטרל
                המקרה היחיד שבו גם לדעתי עדיף לנסוע על דרייב הוא כאשר הירידה מאוד תלולה והרכב צובר תאוצה מרגע לרגע שאז עדיף לנסוע על דרייב לא רק מטעמי חיסכון אלא גם מטעמי בטיחות שהשימוש התכוף בבלמים יכול לשרוף אותם וכן מכך שעלולים לאבד שליטה על המהירות שגוברת מעצמה

                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתי
                סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #41

                @טכנולוג אתה מכניס פה נושא אחר לויכוח שהוא לא קשור לדיון
                הדיון הוא האם זה לוקח יותר דלק כשלא לוחצים על הגז
                אתה מוסיף טיעון שלוחצים על גז מידי פעם, זה לא קשור לעצם הדיון

                ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                  @טכנולוג אתה מכניס פה נושא אחר לויכוח שהוא לא קשור לדיון
                  הדיון הוא האם זה לוקח יותר דלק כשלא לוחצים על הגז
                  אתה מוסיף טיעון שלוחצים על גז מידי פעם, זה לא קשור לעצם הדיון

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טכנולוג
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                  #42

                  @ראובן-שבתי נכון, הדגשתי שאני אומר את דברי מסיבה אחרת אבל עדיין אם הנדון הוא האם עדיף דרייב או לא אז לדעתי לא (לפחות מבחינת צריכת הדלק מכיוון שנסיעה על ניוטרל פחות בטוחה משום שהמנוע מנותק מהגלגלים ויש פחות שליטה על הרכב שהרי הוא צובר מהירות לפי תוואי הדרך ולא לפי לחיצתי על הדוושה מה גם שמערך הבלימה פחות יעיל ללא בלימת המנוע)

                  ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                  KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ט טכנולוג

                    גם אני חולק על הדעה הרווחת כאן שיותר חסכוני לנסוע בירידות על דרייב מעבר לנימוקים שהזכירו @YOLEVI ו @נייטרון-חפשי וההסבר הוא פשוט אם נניח אני בירידה וברצוני לנסוע במהירות של 100 קמ"ש - אם הירידה לא מספיק תלולה (מה שקורה בד"כ) אם אסע על ניוטרל הרכב יצבור תאוצה ויגיע ל 100 מעצמו אבל אם אסע על דרייב אז המנוע יבלום את הרכב וכדי להגיע למהירות שרציתי אני אצטרך לתת טיפה גז וכל כמה שניות עוד קצת מה שקורה בסוף הוא שגם אם נאמר שהירידה מסובבת את המנוע והוא לא צורך דלק בכלל בכ"ז הוא בולם את הרכב ואז אני בעצמי כל כמה שניות לוחץ על דוושת הגז ומבזבז דלק יותר ממה שהיה מתבזבז אילו הייתי נוסע על ניוטרל
                    המקרה היחיד שבו גם לדעתי עדיף לנסוע על דרייב הוא כאשר הירידה מאוד תלולה והרכב צובר תאוצה מרגע לרגע שאז עדיף לנסוע על דרייב לא רק מטעמי חיסכון אלא גם מטעמי בטיחות שהשימוש התכוף בבלמים יכול לשרוף אותם וכן מכך שעלולים לאבד שליטה על המהירות שגוברת מעצמה

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מגיה מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                    #43
                    פוסט זה נמחק!
                    ראובן שבתיר ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • KlonimoosK Klonimoos

                      פוסט זה נמחק!

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      סיירת פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #44

                      @Klonimoos כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                      @טכנולוג כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                      שאז עדיף להכניס לדרייב

                      מה התכוונת?
                      ניוטרל, צבירת תאוצה, ואז כשמגיעים למהירות הבטוחה להעביר לדרייב?
                      זה תקין?

                      הוא התכוון להשאר על דרייב ולא ניוטרל

                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • KlonimoosK Klonimoos

                        פוסט זה נמחק!

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טכנולוג
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                        #45

                        @Klonimoos כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                        @טכנולוג כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                        שאז עדיף להכניס לדרייב

                        מה התכוונת?
                        ניוטרל, צבירת תאוצה, ואז כשמגיעים למהירות הבטוחה להעביר לדרייב?
                        זה תקין?

                        @ראובן-שבתי כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                        @Klonimoos כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                        @טכנולוג כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                        שאז עדיף להכניס לדרייב

                        מה התכוונת?
                        ניוטרל, צבירת תאוצה, ואז כשמגיעים למהירות הבטוחה להעביר לדרייב?
                        זה תקין?

                        הוא התכוון להשאר על דרייב ולא ניוטרל

                        בדיוק כמו ש @ראובן-שבתי התותח אמר כוונתי להיות על דרייב ויתכן שמה שכתבתי “להכניס לדרייב” קצת מטעה
                        אבל נראה לי שכל הדיון הזה הוא תיאורטי בלבד (הלכה ואין מורים כן) מכיוון שמבחינה בטיחותית לא מומלץ לנסוע על ניוטרל משום שחלק ממערך הבלימה של הרכב מתבסס על המנוע וכאשר הרכב על ניוטרל מרחק הבלימה מתארך והרכב נבלם רק ע"י הבלמים מה שגורם לשחיקה גבוהה שלהם ולכן נראה שעדיף לשלם עוד כמה שקלים בדלק ולנסוע בצורה בטוחה יותר - לענ"ד

                        ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ט טכנולוג

                          @ראובן-שבתי נכון, הדגשתי שאני אומר את דברי מסיבה אחרת אבל עדיין אם הנדון הוא האם עדיף דרייב או לא אז לדעתי לא (לפחות מבחינת צריכת הדלק מכיוון שנסיעה על ניוטרל פחות בטוחה משום שהמנוע מנותק מהגלגלים ויש פחות שליטה על הרכב שהרי הוא צובר מהירות לפי תוואי הדרך ולא לפי לחיצתי על הדוושה מה גם שמערך הבלימה פחות יעיל ללא בלימת המנוע)

                          KlonimoosK מנותק
                          KlonimoosK מנותק
                          Klonimoos
                          מגיה מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                          #46
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                            @YOLEVI כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                            אני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
                            ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
                            דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעה

                            כשתסביר לי בהגיון איך זה קורה יש מה לדבר,
                            בדיקת OBD לא מספיק אמינה לצריכת דלק בשביל להביא ממנה הוכחה.
                            תסביר לי מה גורם לדרייב לקחת יותר דלק
                            ואם תרצה שאני יסביר למה אתה טועה אני כאן,
                            ההבדל בין דרייב לניוטרל הוא האם ההילוכים מתחברים לסיבוב המנוע או שהם מנותקים ממנו, (מתנתק ומתחבר על ידי מוט קטן שננעץ בהילוכים),
                            המנוע הוא אותו מנוע, צריך איקס דלק בשביל שהוא יצליח לעבוד, פחות דלק הוא יכבה,
                            כשאתה על ניוטרל המנוע חייב דלק נניח 3 ליטר לשעה
                            כשאתה נכנס לדרייב אין משהו שגורם לו להוסיף דלק
                            משום שהחלק שאחראי לזריקת הדלק זה החיישן שיושב על פתח המצערת, (שנפתח ונסגר לפי לחיצות הדוושת דלק)
                            ואם אין מה שילמד את המנוע לקחת יותר דלק למה שהוא יקח

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            YOLEVI
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #47

                            @ראובן-שבתי כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                            בדיקת OBD לא מספיק אמינה לצריכת דלק בשביל להביא ממנה הוכחה.

                            יכול להיות שהיא לא אמינה לגבי הכמות המדויקת של הדלק אבל לכאו’ היא כן אמינה כדי ללמד אם לוקח יותר דלק בניוטרל או בדרייב, אז גם אם הכמויות לא מדויקות בכ"ז ודאי שיש יותר צריכה בדרייב מאשר בניוטרל אם כך המחשב מראה

                            בכ"מ מסברא אתה צודק אבל כנראה זה ברכבים חדשים יותר וכמו שהסביר @נייטרון-חפשי בטוב טעם ודעת

                            התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                            3276568@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נתן שפיראנ מנותק
                              נתן שפיראנ מנותק
                              נתן שפירא
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #48

                              לא טוב לרכב להיכנס הילוך במהרות גבוהה
                              זה יכול לשבור את הגיר בפרט באוטו’
                              אבל בידני זה בסדר רק להכניס להילוך המתאים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1

                              • 1
                              • 2
                              • 3

                              6

                              מחובר

                              1.4k

                              משתמשים

                              4.7k

                              נושאים

                              63.8k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום