המלצה לרכב מסחרי (כמו ברלינגו) ב40 אלף
-
@ידני רק להבין- מה ההשואה בין אוריס לברלינגו- נכון לאוריס תא מטען עצום אבל נמוך ומשום כך מקשה על הוצאת ציוד מסוף תא המטען.
עוד נקודה שאם מדובר בציוד מעט מכביד המרכב של האוריס אינו מיועד לתמוך בכך לאורך זמן דהיינו- בולמים ברקסים וסתם השלדה. כך שזה גם לא יהיה נח לשימוש וגם יתבטא במצב הרכב לקראת המכירה העתידית…האוטו יראה שקוע בחלקו האחורי. -
@שמואל-קליין איך מבלינגו הגעת לויטו של 9 מקומות (או שהבלבלת בשרשור).
-
@שמואל-קליין התחזוקה שלו לא יקרה מדי?
בהשוואה לברלינגו ושות’ -
@חובק-עולם לא
בכלל לא
רכב מאוד אמין -
@שמואל-קליין גם אם הוא נחשב יחסית אמין עדיין החלפים שלו יחסית יקרים.
זה גם שיקול -
@שמואל-קליין פיאט קובו מה עניינו?
גם הוא רובוטי
ראיתי שהוא מאוד זול מנוע 1.2 -
@שמואל-קליין כתב בהמלצה לרכב מסחרי (כמו ברלינגו) ב40 אלף:
@טוסון שומר נפשו ירחק
מהקובו וגם מהקאדי?
או רק מהקובו? -
@ידני כתב בהמלצה לרכב מסחרי (כמו ברלינגו) ב40 אלף:
@TDI תודה רבה!
אני רואה שיש את הדגם הזה רק ב-2018-19 בשנים האלו זה עם האוריאה?
המנוע והגיר הם מה שיש ברנו פלואנס/קליאו?
איך לבדוק עם הגיר (דו מצמדים) תקין?2018 לכאורה ללא אוריאה, 2019 כנראה תלוי איזה חודש. תבדוק עם המוכר. (חפש רכב שהגיע במקור ללא אוריאה, לא אחד שביטלו לו)
כן, למיטב ידיעתי זה מנוע וגיר כמו בפלואנס.
אני הולך עם כזה רכב לעליה חדה, עוצר, ואז משחרר את הברקס ובודק אם יש רעידות. יתכן שזה לא מעיד על כלום - לא יודע.