קיבלתי הצעה למיצובישי אטרז
-
@צילפינגים כתב בקיבלתי הצעה למיצובישי אטרז:
זה רכב שמתאים בעיקר לנסיעות עירוניות
מעניין אותי מהמבט שלך,
מדוע נשתנה מרכב זה מכל ריכבי המיני השונים? כזה משמעותי המנוע 1,200? או סיבה אחרת? -
@צילפינגים כתב בקיבלתי הצעה למיצובישי אטרז:
רכב שמתאים בעיקר לנסיעות עירוניות
אני לא כל כך מסכים עם זה.
יש לי אטראז ידני ואני נוסע איתו כל יום 45 ק"מ כל צד - 90 ק"מ ופעם בשבועים טבריה- ק"ס
וכן יש לי מושגים גם מרכבים אחרים, אז נכון אני משייט על 110 ולא על 140 אבל האוטו בהחלט מסוגל לנסוע נעים (רק בסיבוב משמעותי יורגש הגובה והעדר המשקל שלו)
מבחינתי השיוט איתו יותר נעים מנסיעה עירונית נמרצת. כלומר לקחת כיכר מהר זה תחושה לא נעימה אבל שיוט בכביש החוף למשל גם על120 קמ"ש זה סביר לחלוטין.
וזה בלי לדבר על תא המטען השימושי שלו.
ולגבי מנוע ה1200- בידני הוא סוחב ממש לא רע אי אפשר לדמיין מה גודל המנוע.
(לא נהגתי על הגיר הרציף שלו אז אין לי מושג מה ההבדל.) -
@עידן כתב בקיבלתי הצעה למיצובישי אטרז:
@טוסון היא היתה שנה אחת בהשכרה בבעלות הרישונה
עדיין זה מחיר טוב
אין הרבה כאלו שלא היו יש ראשונה השכרה או ליסינג
עריכה: בתוספת לתגובתו של רבי @Lexus אף אני שמעתי על כמה שקנו ספייס סטאר (תאומתו הקצרה של האטראז’ דנן) במחירים ממש טובים לאחרונה, אפילו כאלו מזקנות בהרצליה וכדו’
עם זאת המחיר במקרה זה הוא טוב -
@Klonimoos כתב בקיבלתי הצעה למיצובישי אטרז:
@צילפינגים כתב בקיבלתי הצעה למיצובישי אטרז:
זה רכב שמתאים בעיקר לנסיעות עירוניות
מעניין אותי מהמבט שלך,
מדוע נשתנה מרכב זה מכל ריכבי המיני השונים? כזה משמעותי המנוע 1,200? או סיבה אחרת?בוא נגיד ש"הבעיה" שזה מנוע 1.2 מבחינתי זה די בסדר אבל זה כן נתון לשכלול אבל בעיקר זה עיניין הנוחות שלכן אמרתי שזה יותר רכב עירוני כי בנסיעות ארוכות לדוג’ ים-טבריה זה יהיה קצת קשוח לנהג לכן במבט שלי זה מתאים למי שאין לו נסיעות לעיתים תכופות מחוץ לעיר פעם בכמה זמן אפשר לשרוד… חוץ מזה רכב מעולה
-
@חובק-עולם כתב בקיבלתי הצעה למיצובישי אטרז:
@צילפינגים כתב בקיבלתי הצעה למיצובישי אטרז:
רכב שמתאים בעיקר לנסיעות עירוניות
אני לא כל כך מסכים עם זה.
יש לי אטראז ידני ואני נוסע איתו כל יום 45 ק"מ כל צד - 90 ק"מ ופעם בשבועים טבריה- ק"ס
וכן יש לי מושגים גם מרכבים אחרים, אז נכון אני משייט על 110 ולא על 140 אבל האוטו בהחלט מסוגל לנסוע נעים (רק בסיבוב משמעותי יורגש הגובה והעדר המשקל שלו)
מבחינתי השיוט איתו יותר נעים מנסיעה עירונית נמרצת. כלומר לקחת כיכר מהר זה תחושה לא נעימה אבל שיוט בכביש החוף למשל גם על120 קמ"ש זה סביר לחלוטין.
וזה בלי לדבר על תא המטען השימושי שלו.
ולגבי מנוע ה1200- בידני הוא סוחב ממש לא רע אי אפשר לדמיין מה גודל המנוע.
(לא נהגתי על הגיר הרציף שלו אז אין לי מושג מה ההבדל.)כמו שהסברתי ל @Klonimoos העיניין הוא הנוחות נכון שהרכב הזה בסדר גם מחוץ לעיר אבל זה הצד החלש שלו…
פעם נסעתי עם חבר על אטרז’ וכמעט הגענו לקידומת 2 וד"ל… זה רכב באמת בסדר גמור ובמבט של תמורה מול מחיר לדעתי זה במקומות הראשונים האטראז’ מלבד עיניין הנוחות שדומה לריקשה… -
@צילפינגים עדיין אני חוזר על דעתי ששיוט רגוע חוץ לעיר יותר נעים מנסיעה בתוך העיר.
ולגבי נוחות תלוי במצב הרכב. למשל בשלי הוא בהחלט משכך פיצוצים באספלט ושיבושים קלים.
(נוסע פעם בשבועיים בכביש 2 במקטעים שבבניה ליד נתניה) וזה סבבה לגמרי.
אבל במאמר המוסגר אטראז’ הוא יחסית רכב גבוה בפרט בהשוואה לאורך והרוחב שלו, ולכן נהגים ששכרו את הרכב בהשכרה בהחלט יכול להיות שירדו איתו לשטח ולכן המתלים שלו גמורים. מה שעושה להרבה חוויה לא נעימה מהנוחות שברכב.
ובפרט מי שרואה סיטי קאר לדוגמה מגיע בתנופה למדרכה ומעלה שני גלגלים… -
@חובק-עולם כתב בקיבלתי הצעה למיצובישי אטרז:
עדיין אני חוזר על דעתי ששיוט רגוע חוץ לעיר יותר נעים מנסיעה בתוך העיר.
על זה לא חלקתי אני דברתי מבחינת זמן נסיעה ארוך ברכב שיהיה פחות נעים…