דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
      4. הכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת

      הכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
      39 פוסטים 13 כותבים 2.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE EBA

        @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

        תוסיף את זה לרכב טקסט קישור למי שיש תקלה P0420 להרכיב על החיישן חמצן אחורי

        מה זה??

        הכל בעזרת השםה מנותק
        הכל בעזרת השםה מנותק
        הכל בעזרת השם
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        @EBA מאריך לחיישן אחורי של האגזוז

        טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

          @EBA מאריך לחיישן אחורי של האגזוז

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #26

          @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

          @EBA מאריך לחיישן אחורי של האגזוז

          שמה הוא עושה?
          היתה לי התקלה הזו, החלפתי כבר שני חיישנים מאליאקס וכל אחד עשה תקלה אחרת.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • EBAE EBA

            @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

            @EBA מאריך לחיישן אחורי של האגזוז

            שמה הוא עושה?
            היתה לי התקלה הזו, החלפתי כבר שני חיישנים מאליאקס וכל אחד עשה תקלה אחרת.

            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השם
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            @EBA אם מס תקלה P0420 P0421 Catalyst System Low Efficiency

            טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

              @YOLEVI תנקה בית מצערת תוסף דלק תחמם את הרכב טוב לפני שהמנוע ישרוף טוב את הדלק וככה באמת פחות צריך את העבודה של הממיר תוסיף את זה לרכב טקסט קישור למי שיש תקלה P0420 להרכיב על החיישן חמצן אחורי

              Y מנותק
              Y מנותק
              YOLEVI
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

              על החיישן חמצן אחורי

              אחורי הכוונה על החיישן של הממיר השני? (מתחת הנהג ולא ליד המנוע)
              ומה זה עושה בדיוק מאריך אצ החיישן ואז זה גורם לו לא לקלוט את הזיהום?

              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
              3276568@gmail.com
              0583276568

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                @YOLEVI תנקה בית מצערת תוסף דלק תחמם את הרכב טוב לפני שהמנוע ישרוף טוב את הדלק וככה באמת פחות צריך את העבודה של הממיר תוסיף את זה לרכב טקסט קישור למי שיש תקלה P0420 להרכיב על החיישן חמצן אחורי

                Y מנותק
                Y מנותק
                YOLEVI
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                #29

                @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

                למי שיש תקלה P0420 להרכיב על החיישן חמצן אחורי

                לי יש p0421 גם כן יעזור?
                ומה זה catalysis שיש שם אפשרות לקנות עם או בלי

                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                3276568@gmail.com
                0583276568

                הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y YOLEVI

                  @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

                  למי שיש תקלה P0420 להרכיב על החיישן חמצן אחורי

                  לי יש p0421 גם כן יעזור?
                  ומה זה catalysis שיש שם אפשרות לקנות עם או בלי

                  הכל בעזרת השםה מנותק
                  הכל בעזרת השםה מנותק
                  הכל בעזרת השם
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @YOLEVI זה מרחיק את החיישן האחורי מהממיר ואז מחשב הרכב לא מזהה ממיר חלש זה גם יעזור לך יש שם תוספת לחומר שיש בממיר ככה יש יותר סיכוי שהמנורה לא תחזור בהצלחה

                  טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                    @YOLEVI זה מרחיק את החיישן האחורי מהממיר ואז מחשב הרכב לא מזהה ממיר חלש זה גם יעזור לך יש שם תוספת לחומר שיש בממיר ככה יש יותר סיכוי שהמנורה לא תחזור בהצלחה

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    YOLEVI
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                    #31

                    @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

                    זה גם יעזור לך יש שם תוספת לחומר שיש בממיר

                    ואם אין לי ממיר כלל (קדוח) זה עדיין יוסיף משהו או שברגע שאין ממיר אז התוספת הזאת לא תועיל כלום?

                    ואשמח אם תענה לי אם זה מתאים גם לתקלה P0421
                    תודה רבה

                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                    3276568@gmail.com
                    0583276568

                    הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y YOLEVI

                      @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

                      זה גם יעזור לך יש שם תוספת לחומר שיש בממיר

                      ואם אין לי ממיר כלל (קדוח) זה עדיין יוסיף משהו או שברגע שאין ממיר אז התוספת הזאת לא תועיל כלום?

                      ואשמח אם תענה לי אם זה מתאים גם לתקלה P0421
                      תודה רבה

                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השם
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      @YOLEVI יש סיכוי גדול מאוד שזה יוריד את התקלה לגבי זיהום אוויר בטסט יש סיכוי שיעבור

                      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                        @YOLEVI יש סיכוי גדול מאוד שזה יוריד את התקלה לגבי זיהום אוויר בטסט יש סיכוי שיעבור

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        YOLEVI
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                        #33

                        @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

                        לגבי זיהום אוויר בטסט יש סיכוי שיעבור

                        אני מקווה שזה בסדר שאני שוב שואל פשוט עדיין לא הצלחתי להבין ואשמח מאוד אם תעשה לי סדר
                        1 המוצר באליאקספרס הוא בעצם מרחיק את החיישן מהממיר ואז הרכב לא קולט את רמת הזיהום האמתית אלא חושב שהזיהום פחות ולכן הנורה תכבה האם זה נכון? אם כן אז איך זה אמור לעזור לי לעבור טסט הרי רמת הזיהום האמתית לא משתנית

                        2 לא ענית לי בצורה מפורשת האם המוצר יעיל גם ל P0421 (אך היה משמע ממך שכן) ואם תוכל אשמח אם תסביר מה ההבדל בין P0420 ל P0421

                        3 אם אין לי ממיר כלל (שניהם קדוחים) האם יעזור להחליף חיישן? ( את הראשון החלפתי ולא עזר השאלה לגבי השני)

                        4 האם ידוע לך אם זה נכון שהחיישן השני בודק את רמת הזיהום יחסית לחיישן הראשון ואם זה אותו רמה או קרוב מדי הוא מדליק נורה

                        5 האם ידוע לך אם זה מתאים ללנסר 2008

                        6 האם יכול להיות שהרכב צורך יותר דלק בגלל הנורה הזאת

                        תודה רבה רבה על הסבלנות והתשובות

                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                        3276568@gmail.com
                        0583276568

                        הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YOLEVI

                          @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

                          לגבי זיהום אוויר בטסט יש סיכוי שיעבור

                          אני מקווה שזה בסדר שאני שוב שואל פשוט עדיין לא הצלחתי להבין ואשמח מאוד אם תעשה לי סדר
                          1 המוצר באליאקספרס הוא בעצם מרחיק את החיישן מהממיר ואז הרכב לא קולט את רמת הזיהום האמתית אלא חושב שהזיהום פחות ולכן הנורה תכבה האם זה נכון? אם כן אז איך זה אמור לעזור לי לעבור טסט הרי רמת הזיהום האמתית לא משתנית

                          2 לא ענית לי בצורה מפורשת האם המוצר יעיל גם ל P0421 (אך היה משמע ממך שכן) ואם תוכל אשמח אם תסביר מה ההבדל בין P0420 ל P0421

                          3 אם אין לי ממיר כלל (שניהם קדוחים) האם יעזור להחליף חיישן? ( את הראשון החלפתי ולא עזר השאלה לגבי השני)

                          4 האם ידוע לך אם זה נכון שהחיישן השני בודק את רמת הזיהום יחסית לחיישן הראשון ואם זה אותו רמה או קרוב מדי הוא מדליק נורה

                          5 האם ידוע לך אם זה מתאים ללנסר 2008

                          6 האם יכול להיות שהרכב צורך יותר דלק בגלל הנורה הזאת

                          תודה רבה רבה על הסבלנות והתשובות

                          הכל בעזרת השםה מנותק
                          הכל בעזרת השםה מנותק
                          הכל בעזרת השם
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @YOLEVI
                          לגבי 1. התשובה כן זה מה שהוא עושה ושחיישן עובד טוב הוא שורף את הדלק גם יותר טוב ולכן פחות יש צורך בממיר רצוי לשים תוסף דלק תנקה בית מצערת ושהמנוע יהיה חם מספיק ואז תיהיה שריפה מצויינת ותבוא לטסט ללא מנורת תקלה
                          לגבי 2. P0420 זה ממיר חלש וזה עוזר 90 אחוז לתקלה P0421 זה הממיר מפורק התפורר
                          לגבי 3. חיישן עובד לך זה לא יעזור להחליף אלא להרחיק ויש אפשרות להזמין מאריך כולל מסנן
                          לגבי 4. כן בדיוק
                          5. מתאים כמעת לכל המכוניות במיוחד לישנות

                          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                          Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                            @YOLEVI
                            לגבי 1. התשובה כן זה מה שהוא עושה ושחיישן עובד טוב הוא שורף את הדלק גם יותר טוב ולכן פחות יש צורך בממיר רצוי לשים תוסף דלק תנקה בית מצערת ושהמנוע יהיה חם מספיק ואז תיהיה שריפה מצויינת ותבוא לטסט ללא מנורת תקלה
                            לגבי 2. P0420 זה ממיר חלש וזה עוזר 90 אחוז לתקלה P0421 זה הממיר מפורק התפורר
                            לגבי 3. חיישן עובד לך זה לא יעזור להחליף אלא להרחיק ויש אפשרות להזמין מאריך כולל מסנן
                            לגבי 4. כן בדיוק
                            5. מתאים כמעת לכל המכוניות במיוחד לישנות

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            YOLEVI
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

                            ושחיישן עובד טוב הוא שורף את הדלק גם יותר טוב

                            תודה רבה רבה על התשובה המפורטת והמחכימה
                            מה הכוונה"חיישן עובד טוב" שהמנורה כבויה? ומה הסברא בזה שאם הוא עובד טוב אז המנוע שורף יותר טוב את הדלק (זה מה שהבנתי ממך) הרי החיישן נמצא אחרי המנוע

                            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                            3276568@gmail.com
                            0583276568

                            הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                              @YOLEVI
                              לגבי 1. התשובה כן זה מה שהוא עושה ושחיישן עובד טוב הוא שורף את הדלק גם יותר טוב ולכן פחות יש צורך בממיר רצוי לשים תוסף דלק תנקה בית מצערת ושהמנוע יהיה חם מספיק ואז תיהיה שריפה מצויינת ותבוא לטסט ללא מנורת תקלה
                              לגבי 2. P0420 זה ממיר חלש וזה עוזר 90 אחוז לתקלה P0421 זה הממיר מפורק התפורר
                              לגבי 3. חיישן עובד לך זה לא יעזור להחליף אלא להרחיק ויש אפשרות להזמין מאריך כולל מסנן
                              לגבי 4. כן בדיוק
                              5. מתאים כמעת לכל המכוניות במיוחד לישנות

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YOLEVI
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

                              P0421 זה הממיר מפורק התפורר

                              איך הוא יודע את זה? כי הרמת זיהום בשני החיישנים שווה?

                              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                              3276568@gmail.com
                              0583276568

                              הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • Y YOLEVI

                                @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

                                P0421 זה הממיר מפורק התפורר

                                איך הוא יודע את זה? כי הרמת זיהום בשני החיישנים שווה?

                                הכל בעזרת השםה מנותק
                                הכל בעזרת השםה מנותק
                                הכל בעזרת השם
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #37

                                @YOLEVI כן

                                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • Y YOLEVI

                                  @הכל-בעז-ה כתב בהכנת הרכב לטסט כל מה שצריך לדעת:

                                  ושחיישן עובד טוב הוא שורף את הדלק גם יותר טוב

                                  תודה רבה רבה על התשובה המפורטת והמחכימה
                                  מה הכוונה"חיישן עובד טוב" שהמנורה כבויה? ומה הסברא בזה שאם הוא עובד טוב אז המנוע שורף יותר טוב את הדלק (זה מה שהבנתי ממך) הרי החיישן נמצא אחרי המנוע

                                  הכל בעזרת השםה מנותק
                                  הכל בעזרת השםה מנותק
                                  הכל בעזרת השם
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  @YOLEVI מחשב ניהול מנוע מתפקד כמו שלימדו אותו

                                  טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                    @YOLEVI מחשב ניהול מנוע מתפקד כמו שלימדו אותו

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YOLEVI
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @הכל-בעז-ה הזמנתי נקווה שיגיע מהר
                                    אני יעדכן בעז"ה
                                    תודה רבה רבה

                                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                    3276568@gmail.com
                                    0583276568

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-עצות ותדריכים
                                    • ג גיל התייחס לנושא זה
                                    • מ מאיר ג התייחס לנושא זה

                                    • 1
                                    • 2

                                    56

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.7k

                                    נושאים

                                    131.3k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום