דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מישהו יכול להעלות את הגירסא האחרונה של וויז?

      מישהו יכול להעלות את הגירסא האחרונה של וויז?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      24 פוסטים 12 כותבים 3.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
        #1

        תודה רבה
        ואם כבר אז גם את פנגו
        צריך שלא עשו להם שינויים

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

          תודה רבה
          ואם כבר אז גם את פנגו
          צריך שלא עשו להם שינויים

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @פתוח-לשמוע יש כאן תמיד את הגרסה האחרונה, פתוח בנטפרי, וגם פנגו ועוד
          https://apkcombo.com/waze/com.waze/download/apk

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          פתוח לשמועפ דנדיד 3 תגובות תגובה אחרונה
          4
          • EBAE EBA

            @פתוח-לשמוע יש כאן תמיד את הגרסה האחרונה, פתוח בנטפרי, וגם פנגו ועוד
            https://apkcombo.com/waze/com.waze/download/apk

            פתוח לשמועפ מנותק
            פתוח לשמועפ מנותק
            פתוח לשמוע
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @פתוח-לשמוע יש כאן תמיד את הגרסה האחרונה, פתוח בנטפרי, וגם פנגו ועוד
              https://apkcombo.com/waze/com.waze/download/apk

              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
              #4

              @EBA מישהו יודע מה הAPN של יוסי תקשורת בפרטנר?
              עריכה זה uinternet עכשיו השאלה איך מגדירים?
              @מוטי-ברנד @המפותח

              מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                @EBA מישהו יודע מה הAPN של יוסי תקשורת בפרטנר?
                עריכה זה uinternet עכשיו השאלה איך מגדירים?
                @מוטי-ברנד @המפותח

                מוטי ברנדמ מחובר
                מוטי ברנדמ מחובר
                מוטי ברנד
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @פתוח-לשמוע דווקא נראה לי שזה netoweb
                ואתה צריך להיכנס להגדרות רשת הוספת נקודת גישה APN

                "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                וסימים של נטפרי 0527661381
                דברו איתי 2086841@gmail.com
                ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                דוד שמשד תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                  @פתוח-לשמוע דווקא נראה לי שזה netoweb
                  ואתה צריך להיכנס להגדרות רשת הוספת נקודת גישה APN

                  דוד שמשד מנותק
                  דוד שמשד מנותק
                  דוד שמש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מוטי-ברנד אגוט מויעד
                  החיפוש הקולי בווייז לא פעיל לי בגלל החסימה [נטפרי]?

                  מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד שמשד דוד שמש

                    @מוטי-ברנד אגוט מויעד
                    החיפוש הקולי בווייז לא פעיל לי בגלל החסימה [נטפרי]?

                    מוטי ברנדמ מחובר
                    מוטי ברנדמ מחובר
                    מוטי ברנד
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                    #7

                    @דוד-שמש בנטפרי לא עובד חיפוש קולי רק באנגלית

                    "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                    וסימים של נטפרי 0527661381
                    דברו איתי 2086841@gmail.com
                    ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                    יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                      @דוד-שמש בנטפרי לא עובד חיפוש קולי רק באנגלית

                      יעקב מ. פינסי מנותק
                      יעקב מ. פינסי מנותק
                      יעקב מ. פינס
                      סיירת פיקוח מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מוטי-ברנד
                      מוזר אצלי עובד גם בעברית
                      (השפה מוגדרת על אנגלית)

                      שמישהו כותב עם במקום אם,
                      אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                      הגמ"ח
                      ניתן להתקשר 0583262568
                      או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                      מוטי ברנדמ KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                        @מוטי-ברנד
                        מוזר אצלי עובד גם בעברית
                        (השפה מוגדרת על אנגלית)

                        מוטי ברנדמ מחובר
                        מוטי ברנדמ מחובר
                        מוטי ברנד
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @יעקב-מ-פינס בנטפרי?

                        "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                        וסימים של נטפרי 0527661381
                        דברו איתי 2086841@gmail.com
                        ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                        יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                          @יעקב-מ-פינס בנטפרי?

                          יעקב מ. פינסי מנותק
                          יעקב מ. פינסי מנותק
                          יעקב מ. פינס
                          סיירת פיקוח מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מוטי-ברנד
                          אכן
                          וויפרי בטאבלט

                          שמישהו כותב עם במקום אם,
                          אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                          הגמ"ח
                          ניתן להתקשר 0583262568
                          או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                          מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                            @מוטי-ברנד
                            אכן
                            וויפרי בטאבלט

                            מוטי ברנדמ מחובר
                            מוטי ברנדמ מחובר
                            מוטי ברנד
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @יעקב-מ-פינס אולי בטאבלט זה שונה במולטימדיה זה לא עובד

                            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                            וסימים של נטפרי 0527661381
                            דברו איתי 2086841@gmail.com
                            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                            יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                              @יעקב-מ-פינס אולי בטאבלט זה שונה במולטימדיה זה לא עובד

                              יעקב מ. פינסי מנותק
                              יעקב מ. פינסי מנותק
                              יעקב מ. פינס
                              סיירת פיקוח מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מוטי-ברנד
                              לא אמור להיות שינוי לדעתי
                              מעניין לבדוק במולטימדיה שלי

                              שמישהו כותב עם במקום אם,
                              אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                              הגמ"ח
                              ניתן להתקשר 0583262568
                              או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                              ביתשמשניקב ראובן שבתיר 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                @מוטי-ברנד
                                לא אמור להיות שינוי לדעתי
                                מעניין לבדוק במולטימדיה שלי

                                ביתשמשניקב מנותק
                                ביתשמשניקב מנותק
                                ביתשמשניק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @יעקב-מ-פינס גם אצלי לא עובד סים רק של ויז ופנגו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                  @מוטי-ברנד
                                  לא אמור להיות שינוי לדעתי
                                  מעניין לבדוק במולטימדיה שלי

                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתי
                                  ניהול טכני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                  #14

                                  @יעקב-מ-פינס כתב במישהו יכול להעלות את הגירסא האחרונה של וויז?:

                                  לא אמור להיות שינוי לדעתי

                                  ברור שכן, אתה בעצמך אומר שיש וויפרי
                                  מסתמא יש גם תעודות ברמת מערכת שנותן לגוגל לסמוך על נטפרי
                                  ברכב אין את כל זה

                                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                  יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                    @מוטי-ברנד
                                    מוזר אצלי עובד גם בעברית
                                    (השפה מוגדרת על אנגלית)

                                    KlonimoosK מנותק
                                    KlonimoosK מנותק
                                    Klonimoos
                                    מייבין סיירת פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                    #15

                                    @יעקב-מ-פינס כתב במישהו יכול להעלות את הגירסא האחרונה של וויז?:

                                    @מוטי-ברנד
                                    מוזר אצלי עובד גם בעברית
                                    (השפה מוגדרת על אנגלית)

                                    ולי יש גם טאבלט וויפרי, ולא עובד.
                                    הוויז שלך מוגדר על אנגלית, ואתה מקליט בעברית? לא הבנתי את העניין כ’'כ.
                                    אשמח שתפרט, מה אמור ליהיות מוגדר על איזה שפה בידיוק. והאם זה מתאים למי שלא דובר אנגלית. - אני מתכוון, אשמח שתהפוך לעברית עם הוראות ניווט בעברית, (עברית מלא מלא!😉) ותעדכן אם עובד לך הקולי.


                                    ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                    🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                      @יעקב-מ-פינס כתב במישהו יכול להעלות את הגירסא האחרונה של וויז?:

                                      לא אמור להיות שינוי לדעתי

                                      ברור שכן, אתה בעצמך אומר שיש וויפרי
                                      מסתמא יש גם תעודות ברמת מערכת שנותן לגוגל לסמוך על נטפרי
                                      ברכב אין את כל זה

                                      יעקב מ. פינסי מנותק
                                      יעקב מ. פינסי מנותק
                                      יעקב מ. פינס
                                      סיירת פיקוח מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                      #16

                                      @ראובן-שבתי
                                      הוויפרי לא מתקין תעודה ברמת מערכת באפליקציה של המקלדת זהוי קולי לא עובד

                                      @Klonimoos כתב במישהו יכול להעלות את הגירסא האחרונה של וויז?:

                                      הוויז שלך מוגדר על אנגלית, ואתה מקליט בעברית

                                      אני מקליט באנגלית אבל הוא כותב לי בעברית…

                                      @Klonimoos כתב במישהו יכול להעלות את הגירסא האחרונה של וויז?:

                                      אשמח שתפרט, מה אמור ליהיות מוגדר על איזה שפה בידיוק. והאם זה מתאים למי שלא דובר אנגלית.

                                      שפת המערכת היא אנגלית בשביל שהוראות הניווט יהיו באנגלית (ולא זה לא בשביל ללמוד אנגלית אלא כי אני לא אוהב את הקריינים בעברית)
                                      זה משנה את כל התפריטים לאנגלית כולל ההגדרות והמיוחדים

                                      עכשיו בדקתי ושפת האפליקציה היא עברית (הוראות הניווט הם אנגלית)
                                      ועובד החיפוש הקולי

                                      אחרי העריכה האחרונה
                                      Screenshot_20241021-114632.png
                                      Screenshot_20241021-114637.png

                                      שמישהו כותב עם במקום אם,
                                      אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                      הגמ"ח
                                      ניתן להתקשר 0583262568
                                      או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
                                      • EBAE EBA

                                        @פתוח-לשמוע יש כאן תמיד את הגרסה האחרונה, פתוח בנטפרי, וגם פנגו ועוד
                                        https://apkcombo.com/waze/com.waze/download/apk

                                        דנדיד מנותק
                                        דנדיד מנותק
                                        דנדי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @EBA

                                        @EBA כתב במישהו יכול להעלות את הגירסא האחרונה של וויז?:

                                        @פתוח-לשמוע יש כאן תמיד את הגרסה האחרונה, פתוח בנטפרי, וגם פנגו ועוד
                                        https://apkcombo.com/waze/com.waze/download/apk

                                        זה XAPK אני לא מצליח להתקין את זה אצלי במולטימדיה…

                                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דנדיד דנדי

                                          @EBA

                                          @EBA כתב במישהו יכול להעלות את הגירסא האחרונה של וויז?:

                                          @פתוח-לשמוע יש כאן תמיד את הגרסה האחרונה, פתוח בנטפרי, וגם פנגו ועוד
                                          https://apkcombo.com/waze/com.waze/download/apk

                                          זה XAPK אני לא מצליח להתקין את זה אצלי במולטימדיה…

                                          טוסוןט מנותק
                                          טוסוןט מנותק
                                          טוסון
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @דנדי תתקין קודם mt מנהל קבצים (קיים במתמחים), ותרווה נחת

                                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                          (מס"י פ"א)

                                          נחייה ולא…

                                          דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • טוסוןט טוסון

                                            @דנדי תתקין קודם mt מנהל קבצים (קיים במתמחים), ותרווה נחת

                                            דנדיד מנותק
                                            דנדיד מנותק
                                            דנדי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @טוסון חיפשתי במתמחים ומה שמצאתי חסום בנטפרי…
                                            תוכל להעלות פה?
                                            מישהו?

                                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • דנדיד דנדי

                                              @טוסון חיפשתי במתמחים ומה שמצאתי חסום בנטפרי…
                                              תוכל להעלות פה?
                                              מישהו?

                                              טוסוןט מנותק
                                              טוסוןט מנותק
                                              טוסון
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                              #20

                                              @דנדי אני די בטוח שקיים שם גם פתוח (אתה צריך בסיומת קובץ אחרת כי השרת שבו מתמחים מחזיק קבצי apk הוא אחר ושם נטפרי דורש בדיקה)

                                              אתה יודע מה המס’ גירסה של הווייז? אולי אנסה להעלות לך ממה שמותקן אצלי
                                              התקנתי מהחנות השבוע גי’ 5.8.1.0‬‏

                                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                              (מס"י פ"א)

                                              נחייה ולא…

                                              דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              89

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום