דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מחפש כרית לתמיכה בגב תחתון

      מחפש כרית לתמיכה בגב תחתון

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      32 פוסטים 12 כותבים 1.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י מנותק
        י מנותק
        י. שטרן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מכירים את זה שבנסיעות ארוכות אז הגב טיפה מתחיל לאותת?
        אולי אתה שקורא את הפוסט לא בגיל הזה, אבל עדיין רק ברכבים חדשים יש אפשרות לכוון את המשענת לגב התחתון, אצלי ברכב (מזדה 5) כמה שכיוונתי את המושב ועם הגלגלת לא מצאתי תנוחה נוחה מספיק
        אם למישהו יש המלצה מניסיון על כרית טובה, אשמח שימליץ בפני
        המלצות לאורתופד אין מקומם כאן אם שאלתם…

        KlonimoosK מאירמ אבי יםא 3 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • י י. שטרן

          מכירים את זה שבנסיעות ארוכות אז הגב טיפה מתחיל לאותת?
          אולי אתה שקורא את הפוסט לא בגיל הזה, אבל עדיין רק ברכבים חדשים יש אפשרות לכוון את המשענת לגב התחתון, אצלי ברכב (מזדה 5) כמה שכיוונתי את המושב ועם הגלגלת לא מצאתי תנוחה נוחה מספיק
          אם למישהו יש המלצה מניסיון על כרית טובה, אשמח שימליץ בפני
          המלצות לאורתופד אין מקומם כאן אם שאלתם…

          KlonimoosK מנותק
          KlonimoosK מנותק
          Klonimoos
          מייבין סיירת פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @י-שטרן
          אני יודע לפחות מה לא מועיל… לי בכל אופן.
          Screenshot_2024-09-12-03-00-49-421.jpeg


          ''חכם לב, יקח מצוות!''
          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

          אלי 2023א תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • י י. שטרן

            מכירים את זה שבנסיעות ארוכות אז הגב טיפה מתחיל לאותת?
            אולי אתה שקורא את הפוסט לא בגיל הזה, אבל עדיין רק ברכבים חדשים יש אפשרות לכוון את המשענת לגב התחתון, אצלי ברכב (מזדה 5) כמה שכיוונתי את המושב ועם הגלגלת לא מצאתי תנוחה נוחה מספיק
            אם למישהו יש המלצה מניסיון על כרית טובה, אשמח שימליץ בפני
            המלצות לאורתופד אין מקומם כאן אם שאלתם…

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @י-שטרן תנסה לשבת בצורה שהברכיים יגעו במסעד של הכיסא ולא יהיו באוויר. לא מרגישים שיפור במיידי אלא אחרי כ10 דק’.

            אשמח מאד שתעדכן אם זה עבד.

            ליצירת קשר לחץ כאן

            Y יעקב מ. פינסי י 3 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • מאירמ מאיר

              @י-שטרן תנסה לשבת בצורה שהברכיים יגעו במסעד של הכיסא ולא יהיו באוויר. לא מרגישים שיפור במיידי אלא אחרי כ10 דק’.

              אשמח מאד שתעדכן אם זה עבד.

              Y מנותק
              Y מנותק
              YOLEVI
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מאיר מה הכוונה? לשבת עד הסוף?

              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
              3276568@gmail.com
              0583276568

              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י י. שטרן

                מכירים את זה שבנסיעות ארוכות אז הגב טיפה מתחיל לאותת?
                אולי אתה שקורא את הפוסט לא בגיל הזה, אבל עדיין רק ברכבים חדשים יש אפשרות לכוון את המשענת לגב התחתון, אצלי ברכב (מזדה 5) כמה שכיוונתי את המושב ועם הגלגלת לא מצאתי תנוחה נוחה מספיק
                אם למישהו יש המלצה מניסיון על כרית טובה, אשמח שימליץ בפני
                המלצות לאורתופד אין מקומם כאן אם שאלתם…

                אבי יםא מחובר
                אבי יםא מחובר
                אבי ים
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @י-שטרן תנסה לשאול נהג מונית באזור גיל העמידה
                אם למשהו אמור להיות תשובה זה להם…

                נהג מונית עם אוריס/קורולה לא אלה עם המרצדס

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • Y YOLEVI

                  @מאיר מה הכוונה? לשבת עד הסוף?

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מייבין סיירת פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                  #6

                  @YOLEVI כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                  @מאיר מה הכוונה? לשבת עד הסוף?

                  אם הבנתי נכון, הקאץ’ זה לדאוג שהרגליים שהברכיים ינוחו על הכיסא ולא יהיו באוויר, זה כבר יפחית את הכאבי גב.
                  אם כי יש לי בקצה הזיכרון מישהו שטוען שזה לא בטיחותי כ’'כ.
                  אבל וודאי את רגל שמאל אפשר לשחרר למנוחה.

                  @מאיר כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                  @Klonimoos כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                  אם כי יש לי בקצה הזיכרון מישהו שטוען שזה לא בטיחותי כ’'כ.

                  כל רכב לגופו, אבל כעיקרון אפשר להימין עם רגל ימין עד שהיא תשב במסעד מחד והיא תהיה נגישה לדוושות מאידך.

                  זכור לי ממש במעומם שזה לא קשור לנגישות אלא לערנות של הרגל משהו כזה, בנתיים אני כן עושה הרבה זמן כמו שאמרת, לא הפריע לי.


                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                  מאירמ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • KlonimoosK Klonimoos

                    @YOLEVI כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                    @מאיר מה הכוונה? לשבת עד הסוף?

                    אם הבנתי נכון, הקאץ’ זה לדאוג שהרגליים שהברכיים ינוחו על הכיסא ולא יהיו באוויר, זה כבר יפחית את הכאבי גב.
                    אם כי יש לי בקצה הזיכרון מישהו שטוען שזה לא בטיחותי כ’'כ.
                    אבל וודאי את רגל שמאל אפשר לשחרר למנוחה.

                    @מאיר כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                    @Klonimoos כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                    אם כי יש לי בקצה הזיכרון מישהו שטוען שזה לא בטיחותי כ’'כ.

                    כל רכב לגופו, אבל כעיקרון אפשר להימין עם רגל ימין עד שהיא תשב במסעד מחד והיא תהיה נגישה לדוושות מאידך.

                    זכור לי ממש במעומם שזה לא קשור לנגישות אלא לערנות של הרגל משהו כזה, בנתיים אני כן עושה הרבה זמן כמו שאמרת, לא הפריע לי.

                    מאירמ מנותק
                    מאירמ מנותק
                    מאיר
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @Klonimoos כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                    אם כי יש לי בקצה הזיכרון מישהו שטוען שזה לא בטיחותי כ’'כ.

                    כל רכב לגופו, אבל כעיקרון אפשר להימין עם רגל ימין עד שהיא תשב במסעד מחד והיא תהיה נגישה לדוושות מאידך.

                    ליצירת קשר לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מאירמ מאיר

                      @י-שטרן תנסה לשבת בצורה שהברכיים יגעו במסעד של הכיסא ולא יהיו באוויר. לא מרגישים שיפור במיידי אלא אחרי כ10 דק’.

                      אשמח מאד שתעדכן אם זה עבד.

                      יעקב מ. פינסי מנותק
                      יעקב מ. פינסי מנותק
                      יעקב מ. פינס
                      סיירת פיקוח מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מאיר כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                      @י-שטרן תנסה לשבת בצורה שהברכיים יגעו במסעד של הכיסא ולא יהיו באוויר. לא מרגישים שיפור במיידי אלא אחרי כ10 דק’.

                      אשמח מאד שתעדכן אם זה עבד.

                      אכן כמו שמאיר כתב
                      הזווית של הרגל לדוושות צריכה להיות (כמדומני) 35 מעלות (כמעט ישרה)

                      הברך צריכה להישען על המושב ולא להיות באוויר

                      זווית הישיבה צריכה להיות 75 מעלות (קצת נוטה אחורה)

                      עשה זאת וראה פלאות (כמובן אם זה עזר תעדכן לי זה לא תפס {יותר} את הגב)

                      שמישהו כותב עם במקום אם,
                      אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                      הגמ"ח
                      ניתן להתקשר 0583262568
                      או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • KlonimoosK Klonimoos

                        @YOLEVI כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                        @מאיר מה הכוונה? לשבת עד הסוף?

                        אם הבנתי נכון, הקאץ’ זה לדאוג שהרגליים שהברכיים ינוחו על הכיסא ולא יהיו באוויר, זה כבר יפחית את הכאבי גב.
                        אם כי יש לי בקצה הזיכרון מישהו שטוען שזה לא בטיחותי כ’'כ.
                        אבל וודאי את רגל שמאל אפשר לשחרר למנוחה.

                        @מאיר כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                        @Klonimoos כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                        אם כי יש לי בקצה הזיכרון מישהו שטוען שזה לא בטיחותי כ’'כ.

                        כל רכב לגופו, אבל כעיקרון אפשר להימין עם רגל ימין עד שהיא תשב במסעד מחד והיא תהיה נגישה לדוושות מאידך.

                        זכור לי ממש במעומם שזה לא קשור לנגישות אלא לערנות של הרגל משהו כזה, בנתיים אני כן עושה הרבה זמן כמו שאמרת, לא הפריע לי.

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        YOLEVI
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @Klonimoos כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                        לדאוג שהרגליים ינוחו על הכיסא ולא יהיו באוויר,

                        הכוונה שהברכיים לא יהיו באוויר?

                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                        3276568@gmail.com
                        0583276568

                        יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YOLEVI

                          @Klonimoos כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                          לדאוג שהרגליים ינוחו על הכיסא ולא יהיו באוויר,

                          הכוונה שהברכיים לא יהיו באוויר?

                          יעקב מ. פינסי מנותק
                          יעקב מ. פינסי מנותק
                          יעקב מ. פינס
                          סיירת פיקוח מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @YOLEVI
                          בדיוק

                          שמישהו כותב עם במקום אם,
                          אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                          הגמ"ח
                          ניתן להתקשר 0583262568
                          או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • מאירמ מאיר

                            @י-שטרן תנסה לשבת בצורה שהברכיים יגעו במסעד של הכיסא ולא יהיו באוויר. לא מרגישים שיפור במיידי אלא אחרי כ10 דק’.

                            אשמח מאד שתעדכן אם זה עבד.

                            י מנותק
                            י מנותק
                            י. שטרן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @מאיר כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                            @י-שטרן תנסה לשבת בצורה שהברכיים יגעו במסעד של הכיסא ולא יהיו באוויר. לא מרגישים שיפור במיידי אלא אחרי כ10 דק’.

                            אשמח מאד שתעדכן אם זה עבד.

                            @מאיר
                            חייב לך תודה עצומה וענקית!!
                            עשיתי כדבריך וכאבי הגב בנסיעות ארוכות פשוט נ-ע-ל-מ-ו!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • יוסיוסי מנותק
                              יוסיוסי מנותק
                              יוסיוס
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              זה מאוד הועיל לי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • יוסיוסי מנותק
                                יוסיוסי מנותק
                                יוסיוס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                בדבר הזה 0cb38100-6b3f-469e-80f7-916d4dd85d31-image.png אל תעיזו לגעת, גם אם יתנו לך בחינם… גם אם ישלמו לך שתיקח…
                                רק להישען על זה חצי דקה, (עוד בלי להפעיל את הרטט), הגב שלך הופך לנודלס מסולסל, ואם תפעיל את הרטט, בה"כ תרגיש כמו רכב שהלכו לו התושבות מנוע (כולל הרעש האופייני)

                                יוסיוסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יוסיוסי יוסיוס

                                  בדבר הזה 0cb38100-6b3f-469e-80f7-916d4dd85d31-image.png אל תעיזו לגעת, גם אם יתנו לך בחינם… גם אם ישלמו לך שתיקח…
                                  רק להישען על זה חצי דקה, (עוד בלי להפעיל את הרטט), הגב שלך הופך לנודלס מסולסל, ואם תפעיל את הרטט, בה"כ תרגיש כמו רכב שהלכו לו התושבות מנוע (כולל הרעש האופייני)

                                  יוסיוסי מנותק
                                  יוסיוסי מנותק
                                  יוסיוס
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @יוסיוס וכמו שהזכרתי, זה בכלל לא עיסוי ולא מסאז’ זה רטט מעצבן.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                    @מאיר כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                    @י-שטרן תנסה לשבת בצורה שהברכיים יגעו במסעד של הכיסא ולא יהיו באוויר. לא מרגישים שיפור במיידי אלא אחרי כ10 דק’.

                                    אשמח מאד שתעדכן אם זה עבד.

                                    אכן כמו שמאיר כתב
                                    הזווית של הרגל לדוושות צריכה להיות (כמדומני) 35 מעלות (כמעט ישרה)

                                    הברך צריכה להישען על המושב ולא להיות באוויר

                                    זווית הישיבה צריכה להיות 75 מעלות (קצת נוטה אחורה)

                                    עשה זאת וראה פלאות (כמובן אם זה עזר תעדכן לי זה לא תפס {יותר} את הגב)

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YOLEVI
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @יעקב-מ-פינס כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                    הברך צריכה להישען על המושב ולא להיות באוויר

                                    מה לעשות ברכב שהמושב מדי נמוך? יש איזה תוספת שאפשר להשים להגבהה?

                                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                    3276568@gmail.com
                                    0583276568

                                    יעקב מ. פינסי KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • KlonimoosK Klonimoos

                                      @י-שטרן
                                      אני יודע לפחות מה לא מועיל… לי בכל אופן.
                                      Screenshot_2024-09-12-03-00-49-421.jpeg

                                      אלי 2023א מנותק
                                      אלי 2023א מנותק
                                      אלי 2023
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @Klonimoos כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                      @י-שטרן
                                      אני יודע לפחות מה לא מועיל… לי בכל אופן.
                                      Screenshot_2024-09-12-03-00-49-421.jpeg

                                      איזה קטע יש לי כזה בעגלה באלי אקספרס ואני כל הזמן מתלבט אם להזמין
                                      מעניין בדקת את זה לעומת המשענת של סופר פארם ?

                                      Y KlonimoosK יוסיוסי 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y YOLEVI

                                        @יעקב-מ-פינס כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                        הברך צריכה להישען על המושב ולא להיות באוויר

                                        מה לעשות ברכב שהמושב מדי נמוך? יש איזה תוספת שאפשר להשים להגבהה?

                                        יעקב מ. פינסי מנותק
                                        יעקב מ. פינסי מנותק
                                        יעקב מ. פינס
                                        סיירת פיקוח מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @YOLEVI כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                        @יעקב-מ-פינס כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                        הברך צריכה להישען על המושב ולא להיות באוויר

                                        מה לעשות ברכב שהמושב מדי נמוך? יש איזה תוספת שאפשר להשים להגבהה?

                                        לקחת את הכיסא כמה שיותר אחורה

                                        שמישהו כותב עם במקום אם,
                                        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                        הגמ"ח
                                        ניתן להתקשר 0583262568
                                        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                          @YOLEVI כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                          @יעקב-מ-פינס כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                          הברך צריכה להישען על המושב ולא להיות באוויר

                                          מה לעשות ברכב שהמושב מדי נמוך? יש איזה תוספת שאפשר להשים להגבהה?

                                          לקחת את הכיסא כמה שיותר אחורה

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          YOLEVI
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @יעקב-מ-פינס כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                          @YOLEVI כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                          @יעקב-מ-פינס כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                          הברך צריכה להישען על המושב ולא להיות באוויר

                                          מה לעשות ברכב שהמושב מדי נמוך? יש איזה תוספת שאפשר להשים להגבהה?

                                          לקחת את הכיסא כמה שיותר אחורה

                                          ודאי, מה שאפשר

                                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                          3276568@gmail.com
                                          0583276568

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • אלי 2023א אלי 2023

                                            @Klonimoos כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                            @י-שטרן
                                            אני יודע לפחות מה לא מועיל… לי בכל אופן.
                                            Screenshot_2024-09-12-03-00-49-421.jpeg

                                            איזה קטע יש לי כזה בעגלה באלי אקספרס ואני כל הזמן מתלבט אם להזמין
                                            מעניין בדקת את זה לעומת המשענת של סופר פארם ?

                                            Y מנותק
                                            Y מנותק
                                            YOLEVI
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @אלי-2023 כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                            מעניין בדקת את זה לעומת המשענת של סופר פארם ?

                                            אני עם של סופר פארם, לא שווה שקל

                                            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                            3276568@gmail.com
                                            0583276568

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • אלי 2023א אלי 2023

                                              @Klonimoos כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                              @י-שטרן
                                              אני יודע לפחות מה לא מועיל… לי בכל אופן.
                                              Screenshot_2024-09-12-03-00-49-421.jpeg

                                              איזה קטע יש לי כזה בעגלה באלי אקספרס ואני כל הזמן מתלבט אם להזמין
                                              מעניין בדקת את זה לעומת המשענת של סופר פארם ?

                                              KlonimoosK מנותק
                                              KlonimoosK מנותק
                                              Klonimoos
                                              מייבין סיירת פיקוח
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                              #20

                                              @אלי-2023 כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                              @Klonimoos כתב במחפש כרית לתמיכה בגב תחתון:

                                              @י-שטרן
                                              אני יודע לפחות מה לא מועיל… לי בכל אופן.
                                              Screenshot_2024-09-12-03-00-49-421.jpeg

                                              איזה קטע יש לי כזה בעגלה באלי אקספרס ואני כל הזמן מתלבט אם להזמין
                                              מעניין בדקת את זה לעומת המשענת של סופר פארם ?

                                              אין לי בדיוק את מה שיש בתמונה, פשוט חיפשתי תמונה באינטרנט להעלות לפה.
                                              היה לי אחרים של מקס סטוק ושל סופר פראם, אותה גברת בשינוי אדרת, הכל אותו קישקוש. לענ’'ד.


                                              ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                              🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              85

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום