דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. סים של יוסי תקשורת

      סים של יוסי תקשורת

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      15 פוסטים 11 כותבים 681 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ה מנותק
        ה מנותק
        הונדה אינסייט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        בהזמנת סים למולטימדיה באתר של יוסי תקשורת יש אפשרות לבחור חברת קליטה איזה כדאי ? סלקום פרטנר או פאלפון תודה לעונים

        sivan22S simonS 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנד
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          או סלקום או פלאפון שנייהם מצויינים

          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
          וסימים של נטפרי 0527661381
          דברו איתי 2086841@gmail.com
          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ה הונדה אינסייט

            בהזמנת סים למולטימדיה באתר של יוסי תקשורת יש אפשרות לבחור חברת קליטה איזה כדאי ? סלקום פרטנר או פאלפון תודה לעונים

            sivan22S מנותק
            sivan22S מנותק
            sivan22
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @הונדה-אינסייט זה תלוי מאד איפה אתה גר ולהיכן אתה נוסע. כדאי לנסות או לשאול אחרים.

            KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • sivan22S sivan22

              @הונדה-אינסייט זה תלוי מאד איפה אתה גר ולהיכן אתה נוסע. כדאי לנסות או לשאול אחרים.

              KlonimoosK מנותק
              KlonimoosK מנותק
              Klonimoos
              מייבין סיירת פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
              #4

              @sivan22 כתב בסים של יוסי תקשורת:

              @הונדה-אינסייט זה תלוי מאד איפה אתה גר

              יש אתר שרואים שם איזה חברות שולטים בכל מקום.

              ולהיכן אתה נוסע.

              ולכן 👇

              @מוטי-ברנד כתב בסים של יוסי תקשורת:

              או סלקום או פלאפון שנייהם מצויינים

              כי ברוב חלקי הארץ הם הכי נפוצים.

              כדאי לנסות או לשאול אחרים.

              בד’‘כ חנויות התקשורת יודעים את זה, כמובן ע’‘פ האתר הנ’'ל.


              ''חכם לב, יקח מצוות!''
              🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

              מאירמ פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • KlonimoosK Klonimoos

                @sivan22 כתב בסים של יוסי תקשורת:

                @הונדה-אינסייט זה תלוי מאד איפה אתה גר

                יש אתר שרואים שם איזה חברות שולטים בכל מקום.

                ולהיכן אתה נוסע.

                ולכן 👇

                @מוטי-ברנד כתב בסים של יוסי תקשורת:

                או סלקום או פלאפון שנייהם מצויינים

                כי ברוב חלקי הארץ הם הכי נפוצים.

                כדאי לנסות או לשאול אחרים.

                בד’‘כ חנויות התקשורת יודעים את זה, כמובן ע’‘פ האתר הנ’'ל.

                מאירמ מנותק
                מאירמ מנותק
                מאיר
                מנהל ראשי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @Klonimoos כתב בסים של יוסי תקשורת:

                בד’'כ חנויות התקשורת

                יש להם אינטרס למכור את הסים הכי רווחי ולכן צריך לקחת את זה בערבון מוגבל.

                ליצירת קשר לחץ כאן

                KlonimoosK א 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • KlonimoosK Klonimoos

                  @sivan22 כתב בסים של יוסי תקשורת:

                  @הונדה-אינסייט זה תלוי מאד איפה אתה גר

                  יש אתר שרואים שם איזה חברות שולטים בכל מקום.

                  ולהיכן אתה נוסע.

                  ולכן 👇

                  @מוטי-ברנד כתב בסים של יוסי תקשורת:

                  או סלקום או פלאפון שנייהם מצויינים

                  כי ברוב חלקי הארץ הם הכי נפוצים.

                  כדאי לנסות או לשאול אחרים.

                  בד’‘כ חנויות התקשורת יודעים את זה, כמובן ע’‘פ האתר הנ’'ל.

                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמוע
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @Klonimoos כתב בסים של יוסי תקשורת:

                  יש אתר שרואים שם איזה חברות שולטים בכל מקום.

                  פה

                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                  הם אלו שיודעים לשאול
                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מאירמ מאיר

                    @Klonimoos כתב בסים של יוסי תקשורת:

                    בד’'כ חנויות התקשורת

                    יש להם אינטרס למכור את הסים הכי רווחי ולכן צריך לקחת את זה בערבון מוגבל.

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מאיר כתב בסים של יוסי תקשורת:

                    @Klonimoos כתב בסים של יוסי תקשורת:

                    בד’'כ חנויות התקשורת

                    יש להם אינטרס למכור את הסים הכי רווחי ולכן צריך לקחת את זה בערבון מוגבל.

                    אמת.
                    אפשר לבקש לראות בעיניים את המפה של האנטנות, זה אותו דבר כמו באתר, אבל מי שזה לא נגיש לו, או מסובך, או שהוא בכלל מייעץ לאמא שלו שאין לה אינטרנט, שיגיד לה לבקש מהמוכר לראות.


                    ''חכם לב, יקח מצוות!''
                    🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מאירמ מאיר

                      @Klonimoos כתב בסים של יוסי תקשורת:

                      בד’'כ חנויות התקשורת

                      יש להם אינטרס למכור את הסים הכי רווחי ולכן צריך לקחת את זה בערבון מוגבל.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אליה
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מאיר אין סים יותר רווחי כולם אותה עמלה
                      פשוט כל אחד יקח מה שנראה לו (לדעתי ומנסיוני אין שום הבדל כי לכל חברה יש קליטה בכל הארץ וזה כולה וויז)

                      יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אליה

                        @מאיר אין סים יותר רווחי כולם אותה עמלה
                        פשוט כל אחד יקח מה שנראה לו (לדעתי ומנסיוני אין שום הבדל כי לכל חברה יש קליטה בכל הארץ וזה כולה וויז)

                        יוניי מנותק
                        יוניי מנותק
                        יוני
                        מגיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אליה כתב בסים של יוסי תקשורת:

                        אין סים יותר רווחי כולם אותה עמלה

                        זכור לי שכל חברה זה סכום אחר
                        פעם כמעט נהייתי מוכר בחנות פלאפונים

                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יוניי יוני

                          @אליה כתב בסים של יוסי תקשורת:

                          אין סים יותר רווחי כולם אותה עמלה

                          זכור לי שכל חברה זה סכום אחר
                          פעם כמעט נהייתי מוכר בחנות פלאפונים

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אליה
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                          #10

                          @יוני אולי כשעובדים מול הספקית עצמה כמו פרטנר וכו
                          אבל כשעובדים מול ספקי נטפרי העמלה אחידה (בכל אופן סים כשר ויוסי תקשורת) ככה שאין להם ענין לדחוף לאף אחד כלום

                          KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א אליה

                            @יוני אולי כשעובדים מול הספקית עצמה כמו פרטנר וכו
                            אבל כשעובדים מול ספקי נטפרי העמלה אחידה (בכל אופן סים כשר ויוסי תקשורת) ככה שאין להם ענין לדחוף לאף אחד כלום

                            KlonimoosK מנותק
                            KlonimoosK מנותק
                            Klonimoos
                            מייבין סיירת פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                            #11

                            @אליה
                            בידיוק כמו שכתבת, רק בנטפרי של יוסי תקשורת, ואגב גם ברמי לוי.
                            בשאר החברות, וישנם עוד ספקים של נטפרי חוץ מיוסי, (כמו 019 למשל) אז יש רווחים שלהם מול הספקים. דהיינו, על כל סים שהם מצלילים ‘‘לדחוף’’ למאן דהו מרוויחים כמה שקלים…
                            זה קורה בעיקר בחברות הסלולר הכלליים.
                            כמה? תבדוק לפי המתנות שהם מפרסמים על כל ניוד… וכל הטיפ… חושבים שבאמת זה הקליטה הכי טובה… + זיכוי + מכשיר מתנה וחיוך וחיבוק מהמוכר.


                            ''חכם לב, יקח מצוות!''
                            🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • KlonimoosK Klonimoos

                              @אליה
                              בידיוק כמו שכתבת, רק בנטפרי של יוסי תקשורת, ואגב גם ברמי לוי.
                              בשאר החברות, וישנם עוד ספקים של נטפרי חוץ מיוסי, (כמו 019 למשל) אז יש רווחים שלהם מול הספקים. דהיינו, על כל סים שהם מצלילים ‘‘לדחוף’’ למאן דהו מרוויחים כמה שקלים…
                              זה קורה בעיקר בחברות הסלולר הכלליים.
                              כמה? תבדוק לפי המתנות שהם מפרסמים על כל ניוד… וכל הטיפ… חושבים שבאמת זה הקליטה הכי טובה… + זיכוי + מכשיר מתנה וחיוך וחיבוק מהמוכר.

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אליה
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @Klonimoos אתם מערבבים וזו בדיוק הנקודה שבאתי להבהיר (מי שלא רוצה שלא ישמע) גם ביוסי וגם בסים כשר (ספק נטפרי) העמלה אחידה
                              למה רק בשני אלו? כי עליהם אני יודע
                              מה שאתה אומר זה בסים סלולרי כשר או לא, באמת יש פער בעמלות כי זה מול הספקית
                              אגב פות’'ש שאל על יוסי תקשורת

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ה הונדה אינסייט

                                בהזמנת סים למולטימדיה באתר של יוסי תקשורת יש אפשרות לבחור חברת קליטה איזה כדאי ? סלקום פרטנר או פאלפון תודה לעונים

                                simonS מנותק
                                simonS מנותק
                                simon
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @הונדה-אינסייט
                                לא יודע האם זה דומה לקליטה של שיחות.
                                לפני כשנה עזבתי את גולן ועברתי לאורנג’ והייתי לא זמין במרבית הזמן, לפעמים יש צליל חיוג אבל אצלי לא נכנסה שום שיחה, שיחות נכנסות מתבצעות רק בסמוך לשיחה יוצאת, באורנג’ הכירו את הבעיה והבטיחו שיסדרו וזה היה מסתדר ליום יומיים והבעיה שוב חוזרת, ולאחרונה התקשרתי לחבר ולא הבנתי למה הוא מסנן אותי, ואז כשענה לי אחרי שהוציא שיחה התברר שהוא עבר לאורנג’.
                                עברתי לסלקום ואז השיחות היו מתנתקות באמצע שיחה או מאבדות קליטה מפעם לפעם.
                                עברתי לרמי לוי ושם המצב ללא קליטה בחצי ב"ב וכ"ש מתחת לבנין או בכל חדר מדרגות, ולוקח חצי דקה עד שהקליטה חוזרת.
                                ואז הבנתי שהיחיד שהוא במצב סביר בב"ב זה גולן טלקום, למרות שהוא יושב על סלקום, וחזרתי לגולן.
                                אין לי הסבר לזה, אבל אלו העובדות.

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • YKingsmartY מנותק
                                  YKingsmartY מנותק
                                  YKingsmart
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  אני לא בא לשלול אף חברה או ספק, רק מעדכן שלי בפלאפון יש סים של נטפרי, יוסי תקשורת, פלאפון, כבר מעל שנתיים, ואני מרוצה עד הגג.
                                  אה, פרט חשוב… אני עושה נסיעות על בסיס קבוע מהצפון לדרום, בדרך כלל גם בדרכים הקליטה מצויינת למעט מקרים נדירים שאינני זוכר אותם אפילו מרוב שהם זניחים.

                                  אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                                  מייל
                                  Ykingsmart1@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • simonS simon

                                    @הונדה-אינסייט
                                    לא יודע האם זה דומה לקליטה של שיחות.
                                    לפני כשנה עזבתי את גולן ועברתי לאורנג’ והייתי לא זמין במרבית הזמן, לפעמים יש צליל חיוג אבל אצלי לא נכנסה שום שיחה, שיחות נכנסות מתבצעות רק בסמוך לשיחה יוצאת, באורנג’ הכירו את הבעיה והבטיחו שיסדרו וזה היה מסתדר ליום יומיים והבעיה שוב חוזרת, ולאחרונה התקשרתי לחבר ולא הבנתי למה הוא מסנן אותי, ואז כשענה לי אחרי שהוציא שיחה התברר שהוא עבר לאורנג’.
                                    עברתי לסלקום ואז השיחות היו מתנתקות באמצע שיחה או מאבדות קליטה מפעם לפעם.
                                    עברתי לרמי לוי ושם המצב ללא קליטה בחצי ב"ב וכ"ש מתחת לבנין או בכל חדר מדרגות, ולוקח חצי דקה עד שהקליטה חוזרת.
                                    ואז הבנתי שהיחיד שהוא במצב סביר בב"ב זה גולן טלקום, למרות שהוא יושב על סלקום, וחזרתי לגולן.
                                    אין לי הסבר לזה, אבל אלו העובדות.

                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                    #15

                                    @simon כתב בסים של יוסי תקשורת:

                                    @הונדה-אינסייט
                                    לא יודע האם זה דומה לקליטה של שיחות.

                                    ואז הבנתי שהיחיד שהוא במצב סביר בב"ב זה גולן טלקום, למרות שהוא יושב על סלקום, וחזרתי לגולן.
                                    אין לי הסבר לזה, אבל אלו העובדות.

                                    זה לא פורום לקליטה
                                    אבל אצל ההורים שלי בבני ברק 7 קווים רק בגולן
                                    קליטה נורמלית גם בממ’'ד
                                    בפרטנר ופלאפון והוט חצי בית אין קליטה
                                    רמי לוי חצי בני ברק אין
                                    גם אצלי בירושלים סלקום/גולן לוקח

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)

                                    נחייה ולא…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1

                                    66

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.7k

                                    נושאים

                                    131.2k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום