תאונה בין טסלה לרכב נוסף, מה ההבדלים בתוצאה?
-
@יעקב-מ-פינס המרצדס עברה על החוק.
הטסלה יצאה בכתום.
הטסלה נסתה בשניה האחרונה לברוח.
המרצדס קיבלה מכה בגלגל. -
כמעט נכון תוכל לראות שהמרצדס גנב כתום (האור עובר מלמטה למעלה ברמזור בצד ימין)
האשם בתאונה הוא כנראה הרכב הלבן שפנה שמאלה ראשון באדום מלא (כי הרי לא יכול להיות שיש ירוק לישר ממול אם יש לו ירוק לפניה שמאלה)
הטסלה אכן ברגע האחרון הטה את ההגה ימינה אבל ממש ממש קצת
הטסלה פגע בו בין הדלת לגלגל בפעם הראשונה ואז זז קצת ימינה ופגע שוב בגלגל (זו הייתה סוג של תאונת צד צד ולא חזית צד)
-
-
-
@יעקב-מ-פינס כתב בתאונה בין טסלה לרכב נוסף, מה ההבדלים בתוצאה?:
האשם בתאונה הוא כנראה הרכב הלבן שפנה שמאלה ראשון באדום מלא (כי הרי לא יכול להיות שיש ירוק לישר ממול אם יש לו ירוק לפניה שמאלה)
טעות!
בחו"ל בהרבה מדינות נוסעים ישר וכן פונים ימינה או שמאלה במגביל משני הצדדים
ולא כמו בארץ שתמיד זה יהיה ברמזור נפרד -
@צדוק-לב כתב בתאונה בין טסלה לרכב נוסף, מה ההבדלים בתוצאה?:
בחו"ל בהרבה מדינות נוסעים ישר וכן פונים ימינה או שמאלה במגביל משני הצדדים
טעות! בארה"ב ועוד מדינות בעולם רק הפניה ימינה מותרת גם באדום
אם יכולים לפנות שמאלה כשיש ירוק לישר אז למה יש רמזור?
-
@יעקב-מ-פינס בארה"ב וכן בעוד מדינות רמזור ירוק כללי לא אומר שאין ירוק לצד השני
ועל כן לפני שמאלה צריך לבדוק האם הכביש פנוי -
@admin כתב בתאונה בין טסלה לרכב נוסף, מה ההבדלים בתוצאה?:
ועל כן לפני שמאלה צריך לבדוק האם הכביש פנוי
גם בארץ זה ככה בענין הרמזור של הולכי הרגל
כלומר, ייתכן שלרכב הרמזור יאפשר לפנות ימינה, אבל להולכי רגל שם יהיה גם כן ירוק! ובדרך כלל יש צהוב מהבהב המתריע על הולכי רגל. -
@admin כתב בתאונה בין טסלה לרכב נוסף, מה ההבדלים בתוצאה?:
@יעקב-מ-פינס בארה"ב וכן בעוד מדינות רמזור ירוק כללי לא אומר שאין ירוק לצד השני
ועל כן לפני שמאלה צריך לבדוק האם הכביש פנוירק להוסיף
בד"כ ברמזור כזה יהיה תוספת של אור ירוק ואדום כדי שהנהג ידע האם יש לו ירוק שמאלה לבד, או יחד עם הישר