טויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015)
-
@פתוח-לשמוע
פלאג-אין. רק שהוא 5 מקומות קשיח (ככל הידוע לי). -
@פתוח-לשמוע
בגרסא הידנית יש מקום להוסיף עוד 2 מושבים.
בפלאג-אין למיטב ידיעתי אין כ"כ מקום, מאחר והסוללה תופסת חלק מבסיס המושב, ולכן נשמע שזה יותר כמו פורד-פוקוס 7 מושבים...
וכמו שהדגשתי לעיל - יתכן ויש פתרונות שאיני מכיר. -
@sivan22 כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
יישר כח! ירבו כמותך.
ולגופו של ענייןשיש תופעה מסויימת של בעיה בורסו שמצריכה החלפה רצינית במוסך של טויוטה.
לדייק אותך, בעיות בגיר שמגיעות לכדי החלפת גיר. (חיפוש בפורום של ''ורסו'' יתן יותר מידע.- אם זמנך עומד לך, עיין ותוסיף.)
ירידת ערך: האאוטלנדר מאד נפוצה וצפוייה ירידת ערך גדולה יותר לעומת הורסו שהיא נדירה יותר וגם במובן מסויים למדי זן נכחד היות והדגם האחרון יצא ב2018, וחובבי טויוטה יסכימו לשלם עליה גם בעתיד יותר.
את זה הייתי מטיל בספק, הורסו די ''נזוף'' במשפחת טויוטה, והרבה נכוו ממנו, בנוסף המעלות של האאוטלנדר המגניב והמרווח פי כמה.
צריכת דלק: לפי נתונים מאתר אוטו: האאוטלנדר מעט חסכונית יותר עם נתוני יצרן של 15.8 ק''מ לליטר ונתוני אמת של 11.6 לעומת 14.3 ו10.8 לורסו (אם כי יש גרסת ורסו חסכונית יותר גם כן שמגיעה ל11.5) . היא מצויידת במצב eco לחסכון בדלק, וכן במערכת עצור וסע המכבה את המנוע ברמזור או בפקק.
אוסיף, שמצוי שעושים לו גז, והוא ניהיה הרבה יותר חסכוני, פחות מצוי בורסו.
> אשמח לדעות נוספות.יש כמה דברים בהחזקה השוטפת שהעלויות באאוטלנדר קצת יותר יקרות, החל בצמיגים שיותר גדולים ויותר עולים, גם הביטוח שלו קצת יותר יקר הבנתי, אבל זה ''פיציפקע'ס''. נ''ל שאמור ליהיות עוד כמה לא זוכר.
-
@Klonimoos כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
לדייק אותך, בעיות בגיר שמגיעות לכדי החלפת גיר. (חיפוש בפורום של ''ורסו'' יתן יותר מידע.- אם זמנך עומד לך, עיין ותוסיף.)
מוסכניק שמתמצא מאד בגירים אמר לי שבקורולה מ 2014 זה אותו הגיר של הוורסו, אז אם הורסו 'נזוף' בגלל בעיות גיר, והקרולה אותו גיר אז מה נשאר אמין מטויוטה? אולי נעבור כולנו למיציבושי וזהו?!
גילוי נאות: אני נוגע, קניתי ורסו לפני שבועיים ולא בא לי להתבאס -
@תגיענו-לשלום כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
קניתי ורסו לפני שבועיים ולא בא לי להתבאס
איזה נתונים כמה שילמת אם אפשר? אני מחפש הרבה זמן
מענין לבדוק את השוק
-
@תגיענו-לשלום כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
@Klonimoos כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
לדייק אותך, בעיות בגיר שמגיעות לכדי החלפת גיר. (חיפוש בפורום של ''ורסו'' יתן יותר מידע.- אם זמנך עומד לך, עיין ותוסיף.)
מוסכניק שמתמצא מאד בגירים אמר לי שבקורולה מ 2014 זה אותו הגיר של הוורסו, אז אם הורסו 'נזוף' בגלל בעיות גיר, והקרולה אותו גיר אז מה נשאר אמין מטויוטה? אולי נעבור כולנו למיציבושי וזהו?!
גילוי נאות: אני נוגע, קניתי ורסו לפני שבועיים ולא בא לי להתבאסהבעיות בגיר זה רק בשנתונים ספציפיים לפי מה שזכור לי 2009-2013
-
@עניו-כמשה כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
בעיות בגיר זה רק בשנתונים ספציפיים לפי מה שזכור לי 2009-2013
זהו שאני קניתי 2011, 191 ק"מ רצה עליו 33 וירד ל30 בגלל צורך בפחחות וכמה תיקונים קטנים..
אם בשנתונים יותר גבוהים באמת הגיר שונה, אולי שווה להשקיע יותר בשנתון גבוה -
@תגיענו-לשלום כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
@עניו-כמשה כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
בעיות בגיר זה רק בשנתונים ספציפיים לפי מה שזכור לי 2009-2013
זהו שאני קניתי 2011, 191 ק"מ רצה עליו 33 וירד ל30 בגלל צורך בפחחות וכמה תיקונים קטנים..
אם בשנתונים יותר גבוהים באמת הגיר שונה, אולי שווה להשקיע יותר בשנתון גבוהשווה
אם היתה לו בעיה כבר מזמן היא היתה קופצת זה רכב בר מצוה כבר
אל תדאג תהנה מהרכב הזה בע"ה שלא יהיה לך בעיות איתו -
@תגיענו-לשלום כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
מוסכניק שמתמצא מאד בגירים אמר לי שבקורולה מ 2014 זה אותו הגיר של הוורסו, אז אם הורסו 'נזוף' בגלל בעיות גיר, והקרולה אותו גיר אז מה נשאר אמין מטויוטה? אולי נעבור כולנו למיציבושי וזהו?!
ממש לא נכון זה שניהם גיר רציף אבל בורסו זה כמו אוונסיוס לא כמו קורולה
-
@תגיענו-לשלום כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
קניתי ורסו לפני שבועיים ולא בא לי להתבאס
1. תתחדש! תראה רק נחת ממנו!
2. אתה לא במקום של להתבאס, רק תלמד מזה, כמו שידוע ''מה שלא הורג, מחשל''.
מה תלמד?
א. 1. שצריך לשמור עליו, 2. איך לשמור עליו, וכנזכר לעיל, חפש בפורום, ''ורסו'', ותחכים. הייתי ממליץ לך לחפש גם ''גיר'', וללמוד איך שומרים על גיר.
ב. גם אנחנו נלמד, שבכל כלל יש יוצא מן הכלל. לדוגמא: 'טויוטה' חברה אמינה. כל הרכבים? לא בהכרח! וזה בכל דבר החיים.
דא עקא, שספציפית בעניין הזה, אל תדאג מידי, כי לא קנית שברולט, פשוט ביחס לטויוטה, זה פחות אמין, וציבור גדול נהנה מזה עד הגג! (אני מכיר יהודי כבר 6 שנים עם זה - מאושר!) ויתכן שיתחרו מול הדגם הספציפי הזה רכבים מחברות אחרות.
ג. מעניין לעניין באותו עניין, לא ליהיות 'מרובעים'! - כתוב טויוטה, מוצר מושלם! לא כתוב? לא מתקרב! להבין את זה יותר? עיינו פה.
דוג' לדבר פותח השירשור הזה ר' @sivan22 שהגדיל ראש והועיל לרבים! -
מבחינת אמינות ברור שהאאוטלנדר לוקחת
כי בורסו יש שני מחלות
גיר וחיישן שאינני זוכר את שמו שעלות התיקון שלו 6500 ש''ח -
@שמואל-קליין
סקרנות: ואיך היחס ביניהם (באמינות) לגרסה הידנית?
(או שהחיישן האמור קיים גם בה, מיהו ומהו?) -
@לך-תדע @שמואל-קליין החלק נקרא וולמטיק או בעברית Valvematic מדובר על היחידה שאחראית על תזמון השסתומים במנוע. היחידה הזו משנה את תזמון השסתומים לפי עומס המופעל על המנוע וכך מסיעת לביצועים ולצריכת הדלק. וזה החלק
-
@לך-תדע כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
סקרנות: ואיך היחס ביניהם (באמינות) לגרסה הידנית?
(או שהחיישן האמור קיים גם בה, מיהו ומהו?)רק סידרת את עניין הגיר את החיישן Valvematic לא
-
@הכל-בעזרת-השם ברגע שכתבת את שמו, הבנתי...
אם כי בידני (מאיזור 16-17, או אולי קודם...) יש את המנוע של הקורולה (1.6).
מה עם הוועלוול שלו? -
@לך-תדע כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
יש את המנוע של הקורולה (1.6).
מה עם הוועלוול שלו?אותו דבר רק שבקורולה פחות מצוי אולי בגלל שהמנוע 1600 אבל אין לי באמת ידיע למה
-
@הכל-בעזרת-השם
אם כן ב'פמילי' פתרנו את שתי הבעיות?
זה לא המנוע 1.8 עם הוועלוול שלו (אלא 1ZR-FAE), וזה לא הגיר עם השגעונות שלו.