דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. רכישת רכב
  3. האם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?

האם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רכישת רכב
28 פוסטים 14 כותבים 647 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מאירמ מאיר

    @לך-תדע כתב בהאם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?:

    @מאיר כתב בהאם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?:

    כמה תכננת להוציא עבור השדרוג? לא נראה לי שיש רכב חשמלי משומש נורמלי בפחות מ100,000 שח.

    יש, אם כי לא כ"כ ‘נורמלי’, אבל זה נכון במידת מה על כל השוק החשמלי הסיני…
    הראשון ברשימה הוא איוויז U5, פשיטת הרגל של היצרן עושה לא טוב ללקוחות, למרות הצהרות היבואן על זמינות חלפים (לא תמצא אותו ביד2 בפחות ממאה אש"ח, אך השמועות טוענות שרכבים כאלו בני שנה+ נמכרו בפחות מכך, ניתן לראות גם את ה’רביצה’ של חלק מהמודעות ביד2). אסייג שהיה חשש גדול בקרב הרוכשים בעקבות הידיעה (והבאזז שנלוה לה…), ויתכן שהמחירים התאזנו מאז.

    השני הוא ליפמוטור T03, סוג של בימבה רק עם רישוי (4 מק’ כמדומה), מחירה המקורי עומד על 99,900, והיא רק בשנתה הראשונה על הכביש הישראלי, סביר שמחירה כמשומשת יהיה נמוך במידה מספקת.

    השלישי הוא JAC e-s2, ביד2 יש כעת 4 מכוניות מתחת ל92 אש"ח.

    הבעיה היא האמינות והכל נמצא בעלטה מוחלטת. לדעתי מחירי החשמליות נמצא בבועה משום שאנשים מרגישים שהם נמצאים בעתיד ועוצמים את העיניים וקונים מכל הבא ליד… זוכרים איך אנשים עמדו בתור כדי לקנות ספינר ב80 שח…

    אז נכון שכמעט כל החשמליות עדיין באחריות, אבל לדעתי מתי שהוא הבלון הזה יתפוצץ וזה כנראה יקרה כשהאחריות תסתיים באופן גורף ואז אנשים יתקעו עם סוללות מתות ותקלות מטופשות של סינים שאף מוסך לא יודע איך לתקן וצריך ללכת למורשה שיכיר במצוקת הלקוח ויהיה לו לרועץ… אז גם המחיר של החשמליות שעם אחריות יקרוס כשהקונים ידעו לקראת מה הם הולכים…

    רכב זו מניה ואני לא הייתי משקיע אותה על רכב סיני וכ"ש לא עם כמות נסיעה עם ק"מ קטן כמו שלך.

    לדעתי האלטרנטיבה היא וכמו שאמרו קודמיי החכמים והיא הייבריד על גז או אפי’ בלי גז

    שלמהש מנותק
    שלמהש מנותק
    שלמה
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
    #21

    @מאיר כתב בהאם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?:

    אז נכון שכמעט כל החשמליות עדיין באחריות, אבל לדעתי מתי שהוא הבלון הזה יתפוצץ וזה כנראה יקרה כשהאחריות תסתיים באופן גורף ואז אנשים יתקעו עם סוללות מתות ותקלות מטופשות של סינים שאף מוסך לא יודע איך לתקן וצריך ללכת למורשה שיכיר במצוקת הלקוח ויהיה לו לרועץ… אז גם המחיר של החשמליות שעם אחריות יקרוס כשהקונים ידעו לקראת מה הם הולכים…

    אם החברות יתעקשו וימשיכו לחשמל את הענף כנראה שתהיה הוזלה בעקבות פיתוחים של סוללות וביצועים אבל עוד נראה

    כאן בשביל לעזור :)

    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מאירמ מאיר

      @לך-תדע כתב בהאם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?:

      @מאיר כתב בהאם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?:

      כמה תכננת להוציא עבור השדרוג? לא נראה לי שיש רכב חשמלי משומש נורמלי בפחות מ100,000 שח.

      יש, אם כי לא כ"כ ‘נורמלי’, אבל זה נכון במידת מה על כל השוק החשמלי הסיני…
      הראשון ברשימה הוא איוויז U5, פשיטת הרגל של היצרן עושה לא טוב ללקוחות, למרות הצהרות היבואן על זמינות חלפים (לא תמצא אותו ביד2 בפחות ממאה אש"ח, אך השמועות טוענות שרכבים כאלו בני שנה+ נמכרו בפחות מכך, ניתן לראות גם את ה’רביצה’ של חלק מהמודעות ביד2). אסייג שהיה חשש גדול בקרב הרוכשים בעקבות הידיעה (והבאזז שנלוה לה…), ויתכן שהמחירים התאזנו מאז.

      השני הוא ליפמוטור T03, סוג של בימבה רק עם רישוי (4 מק’ כמדומה), מחירה המקורי עומד על 99,900, והיא רק בשנתה הראשונה על הכביש הישראלי, סביר שמחירה כמשומשת יהיה נמוך במידה מספקת.

      השלישי הוא JAC e-s2, ביד2 יש כעת 4 מכוניות מתחת ל92 אש"ח.

      הבעיה היא האמינות והכל נמצא בעלטה מוחלטת. לדעתי מחירי החשמליות נמצא בבועה משום שאנשים מרגישים שהם נמצאים בעתיד ועוצמים את העיניים וקונים מכל הבא ליד… זוכרים איך אנשים עמדו בתור כדי לקנות ספינר ב80 שח…

      אז נכון שכמעט כל החשמליות עדיין באחריות, אבל לדעתי מתי שהוא הבלון הזה יתפוצץ וזה כנראה יקרה כשהאחריות תסתיים באופן גורף ואז אנשים יתקעו עם סוללות מתות ותקלות מטופשות של סינים שאף מוסך לא יודע איך לתקן וצריך ללכת למורשה שיכיר במצוקת הלקוח ויהיה לו לרועץ… אז גם המחיר של החשמליות שעם אחריות יקרוס כשהקונים ידעו לקראת מה הם הולכים…

      רכב זו מניה ואני לא הייתי משקיע אותה על רכב סיני וכ"ש לא עם כמות נסיעה עם ק"מ קטן כמו שלך.

      לדעתי האלטרנטיבה היא וכמו שאמרו קודמיי החכמים והיא הייבריד על גז או אפי’ בלי גז

      לך תדעל מנותק
      לך תדעל מנותק
      לך תדע
      מייבין
      כתב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
      #22

      @מאיר כתב בהאם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?:

      אז נכון שכמעט כל החשמליות עדיין באחריות, אבל לדעתי מתי שהוא הבלון הזה יתפוצץ וזה כנראה יקרה כשהאחריות תסתיים באופן גורף ואז אנשים יתקעו עם סוללות מתות ותקלות מטופשות של סינים שאף מוסך לא יודע איך לתקן וצריך ללכת למורשה שיכיר במצוקת הלקוח ויהיה לו לרועץ… אז גם המחיר של החשמליות שעם אחריות יקרוס כשהקונים ידעו לקראת מה הם הולכים…

      יותר ממסכים!
      טענתי ביחס לשאלת המחיר, ורק ביחס אליה.
      אגב, לגבי הסוללות כבר דובר בינינו (בין השאר) כאן - דעתי שהרכבים הללו עשויים להתברר כמוצר בעל אורך חיים קצר, והכי גרוע - ללא מעקפים (מה שכן קיים בהנעה המסורתית).

      1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמוע
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        יש גם את הMG מ2021 שאפשר למצוא בסביבות 70-80 אלף אבל זה ההתחלתי ככה שמשאיר למומחים פה

        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
        הם אלו שיודעים לשאול
        חוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שלמהש שלמה

          @מאיר כתב בהאם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?:

          אז נכון שכמעט כל החשמליות עדיין באחריות, אבל לדעתי מתי שהוא הבלון הזה יתפוצץ וזה כנראה יקרה כשהאחריות תסתיים באופן גורף ואז אנשים יתקעו עם סוללות מתות ותקלות מטופשות של סינים שאף מוסך לא יודע איך לתקן וצריך ללכת למורשה שיכיר במצוקת הלקוח ויהיה לו לרועץ… אז גם המחיר של החשמליות שעם אחריות יקרוס כשהקונים ידעו לקראת מה הם הולכים…

          אם החברות יתעקשו וימשיכו לחשמל את הענף כנראה שתהיה הוזלה בעקבות פיתוחים של סוללות וביצועים אבל עוד נראה

          EBAE מחובר
          EBAE מחובר
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @מאיר הנה התאוריה שלך צוברת תאוצה… https://www.icar.co.il/news/sjprhzlvr/

          חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
          050-4133851

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יוסיוסי מנותק
            יוסיוסי מנותק
            יוסיוס
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            בכל העניין של רכב חשמלי למול בנזין, יש להוסיף לרעת הבנזין את הטיפולים היקרים, לחשמלי אין כ"כ הרבה חלקים (ראש מנוע, אטמים, רצועת טיימינג, אלטרנטור, משאבת מים, סטארטר, כוהילים, פלאגים, רדיאטור על כל מערכותיו, ועוד כמה צרות).
            כמו"כ יש הפרש באגרת הרישוי של כ800 ש"ח בשנה.
            מצד הביטוח, בהנחה שרכב הבנזין ישן והחשמלי חדש, מסתמא החשמלי יש לו מערכות בטיחות שונות, מה שיוזיל את הביטוח.

            שלמהש ט 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • יוסיוסי יוסיוס

              בכל העניין של רכב חשמלי למול בנזין, יש להוסיף לרעת הבנזין את הטיפולים היקרים, לחשמלי אין כ"כ הרבה חלקים (ראש מנוע, אטמים, רצועת טיימינג, אלטרנטור, משאבת מים, סטארטר, כוהילים, פלאגים, רדיאטור על כל מערכותיו, ועוד כמה צרות).
              כמו"כ יש הפרש באגרת הרישוי של כ800 ש"ח בשנה.
              מצד הביטוח, בהנחה שרכב הבנזין ישן והחשמלי חדש, מסתמא החשמלי יש לו מערכות בטיחות שונות, מה שיוזיל את הביטוח.

              שלמהש מנותק
              שלמהש מנותק
              שלמה
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @יוסיוס כתב בהאם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?:

              מצד הביטוח, בהנחה שרכב הבנזין ישן והחשמלי חדש, מסתמא החשמלי יש לו מערכות בטיחות שונות, מה שיוזיל את הביטוח.

              אבל הרכב גניב מה שגם מעלה את מחיר הביטוח

              כאן בשביל לעזור :)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יוסיוסי יוסיוס

                בכל העניין של רכב חשמלי למול בנזין, יש להוסיף לרעת הבנזין את הטיפולים היקרים, לחשמלי אין כ"כ הרבה חלקים (ראש מנוע, אטמים, רצועת טיימינג, אלטרנטור, משאבת מים, סטארטר, כוהילים, פלאגים, רדיאטור על כל מערכותיו, ועוד כמה צרות).
                כמו"כ יש הפרש באגרת הרישוי של כ800 ש"ח בשנה.
                מצד הביטוח, בהנחה שרכב הבנזין ישן והחשמלי חדש, מסתמא החשמלי יש לו מערכות בטיחות שונות, מה שיוזיל את הביטוח.

                ט מנותק
                ט מנותק
                טכנולוג
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @יוסיוס כתב בהאם כדאי לי להשתדרג לרכב חשמלי?:

                בכל העניין של רכב חשמלי למול בנזין, יש להוסיף לרעת הבנזין את הטיפולים היקרים, לחשמלי אין כ"כ הרבה חלקים (ראש מנוע, אטמים, רצועת טיימינג, אלטרנטור, משאבת מים, סטארטר, כוהילים, פלאגים, רדיאטור על כל מערכותיו, ועוד כמה צרות).

                מכיוון שבחשמלי יש אחריות לכן הם דורשים שפעם בשנה תבוא לעשות טיפול בחברה שכולל בדיקה כלשהי והחלפת פילטרים ורענון איזה נוזל גובים על זה סכום נחמד (עדיין לא כמו התיקונים של בנזין אבל זה סכום)

                מצד הביטוח, בהנחה שרכב הבנזין ישן והחשמלי חדש, מסתמא החשמלי יש לו מערכות בטיחות שונות, מה שיוזיל את הביטוח.

                נכון, אבל בישן אתה מן הסתם תעשה רק צד ג’ שיעלה 1000 ₪ אבל בחשמלי מכיוון שזה רכב יקר אתה תעשה מקיף שיעלה 7 אש"ח ומעלה

                ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • דוד הכהןד דוד הכהן

                  יש לי מיקרה מושלמת 2014 160k יד ראשונה
                  משלם 700-800 ש"ח בחודש על דלק
                  ורוצה להשתדרג לרכב חשמלי כשהמימון הוא מההפרש במחיר הדלק

                  איך עושים כזה דבר?

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יצחק 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @דוד-הכהן ביטוח מקיף לאוטו חדש זה פער של אלפי שקלים בשנה לעומת מקיף של מיקרה 2014 נקודה משמעותית לטובת החשמלי זה העיניין של תיקונים תעשו משהו בסוף מכונית רגילה על בנזין יש לה תקלות פעם ב וחלק מהתקלות מאד יקרות משא"כ באוטו חשמלי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  • 1
                  • 2

                  43

                  מחובר

                  1.5k

                  משתמשים

                  4.8k

                  נושאים

                  64.8k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום