הונדה אינסייט 2010
-
@תלת-גוונא אפשר להחליף רק את המנוע החשמלי ולא את כל המנוע ?
יש לך מושג כמה עולה ?
אפשר לעשות את זה לבד יש לי רכב תורם ?@יחיים-חיימוב כתב בהונדה אינסייט 2010:
@תלת-גוונא אפשר להחליף רק את המנוע החשמלי ולא את כל המנוע ?
יש לך מושג כמה עולה ?
אפשר לעשות את זה לבד יש לי רכב תורם ?היה לי פעם הונדה ג’אז ואני לא יודע אם זה אותו דבר, אבל לפעמים זה יכול להיות בעיה ב’מפוח’ אין לי מושג מה זה אומר בדיוק, אבל ככה אמר לי מכונאי שמתעסק הרבה עם ג’אז.
אולי כדאי לך לברר אם זה קשור לIMA -
היה את זה לחבר והוא הלך למוסך ואמרו לו שיש תקלה ביחידת מחשבים …
עלה לו נזק של 5500 ש’'ח -
היה את זה לחבר והוא הלך למוסך ואמרו לו שיש תקלה ביחידת מחשבים …
עלה לו נזק של 5500 ש’'ח@אלוף-העולם-1 זה בדיוק השאלה מה התקלה כי יש לי רכב תורם שאנ יכול לקחת כל חלק ולכן באמת ניסיתי להחליף את הבטריה ואת המחשב סוללה ואת הממיר DC ואת כל החלקים שמתחת לספסל האחורי
לכן אני רוצה להבין איזה חלק בדיוק הבעיה כדי שאני אוכל להחליף אותו לבד תודה -
קוד תקלה P0AA6
וכשאני מדליק מזגן אז יש גם קוד תקלה U0037
מישהו מבין בזה -
קוד תקלה P0AA6
וכשאני מדליק מזגן אז יש גם קוד תקלה U0037
מישהו מבין בזה@יחיים-חיימוב אולי @מיוחד או @הכל-בעזרת-השם
-
קוד תקלה P0AA6
וכשאני מדליק מזגן אז יש גם קוד תקלה U0037
מישהו מבין בזה@יחיים-חיימוב כתב בהונדה אינסייט 2010:
קוד תקלה P0AA6
וכשאני מדליק מזגן אז יש גם קוד תקלה U0037
מישהו מבין בזהלפי הרשימה של @מיוחד
P0AA6 זה “תקלת בידוד מערכת מתח סוללה היברידית”
U0037 זה “אוטובוס תקשורת לרכב ב” (?!) -
@מיוחד הלכתי היום לבדיקה במוסך והוא בדק ומה שיצא שהמדחס מזגן שעובד גם על מתח נמוך וגם על מתח גבוה מקצר אז לדעתו צריך להחליף מדחס כרגע אין לו במלאי
אז מה שעשיתי כרגע זה ניתקתי את הכבל מתח גבוה שמגיע למזגן וכל המנורות כבו
בינתיים ניסע ככה תודה רבה לכל העונים והעוזרים
אשמח להסבר למה צריך גם מתח גבוה וגם נמוך והאם המזגן יכול לעבוד בלי המתח הגבוה -
@יחיים-חיימוב כתב בהונדה אינסייט 2010:
קוד תקלה P0AA6
וכשאני מדליק מזגן אז יש גם קוד תקלה U0037
מישהו מבין בזהלפי הרשימה של @מיוחד
P0AA6 זה “תקלת בידוד מערכת מתח סוללה היברידית”
U0037 זה “אוטובוס תקשורת לרכב ב” (?!) -
@מיוחד הלכתי היום לבדיקה במוסך והוא בדק ומה שיצא שהמדחס מזגן שעובד גם על מתח נמוך וגם על מתח גבוה מקצר אז לדעתו צריך להחליף מדחס כרגע אין לו במלאי
אז מה שעשיתי כרגע זה ניתקתי את הכבל מתח גבוה שמגיע למזגן וכל המנורות כבו
בינתיים ניסע ככה תודה רבה לכל העונים והעוזרים
אשמח להסבר למה צריך גם מתח גבוה וגם נמוך והאם המזגן יכול לעבוד בלי המתח הגבוה@יחיים-חיימוב כתב בהונדה אינסייט 2010:
אז מה שעשיתי כרגע זה ניתקתי את הכבל מתח גבוה שמגיע למזגן וכל המנורות כבו
בינתיים ניסע ככה תודה רבה לכל העונים והעוזריםאמרת שיש לך רכב תורם
אולי תקח ממנו את המדחס -
@יחיים-חיימוב כתב בהונדה אינסייט 2010:
אז מה שעשיתי כרגע זה ניתקתי את הכבל מתח גבוה שמגיע למזגן וכל המנורות כבו
בינתיים ניסע ככה תודה רבה לכל העונים והעוזריםאמרת שיש לך רכב תורם
אולי תקח ממנו את המדחס@יצחק-רשטונ אכן יש לי רכב תורם אבל המיקום של המדחס מאד קשה וגם אם אני יעשה אז עדיין צריך אחרי זה מילוי גז
הסיבה העיקרית למה לא, זה כי הרכב מקרר גם בלי המתח גבוה כי בהונדה בניגוד לרכבים היברידים אחרים אז המדחס עובד משולב גם על מנוע מתח גבוה 156 V וגם מחובר למנוע עם רצועה ומצמד שמנתק ומחבר את הסיבוב כמו ברכב רגיל ולכן אחרי שניתקתי את המתח הגבוה אז המזגן עדיין עובד אולי גורם לצריכת דלק קצת יותר גבוה במקום 1/16 אז 1/15 אז החלטתי שלא שווה להשתגע וזהו -
גם לי קרה את אותו הדבר בדיוק - המתואר בכותרת - נדלקה לי נורת מצבר ואם אני לא מדליק מזגן הרכב עובד, ועם מזגן הוא נכבה, איזה מוסך אחד בדק לי את הרכב במחשב ואמר לי שזה תקלה של המפוח וזה עולה החלק 1200 והעבודה 600 איך אני יודע אם זה אכן זה? ואם זה המחיר? והאם שוה לי לתקן את זה בכפר?
תודה רבה אשמח לכל העונים! -
גם לי קרה את אותו הדבר בדיוק - המתואר בכותרת - נדלקה לי נורת מצבר ואם אני לא מדליק מזגן הרכב עובד, ועם מזגן הוא נכבה, איזה מוסך אחד בדק לי את הרכב במחשב ואמר לי שזה תקלה של המפוח וזה עולה החלק 1200 והעבודה 600 איך אני יודע אם זה אכן זה? ואם זה המחיר? והאם שוה לי לתקן את זה בכפר?
תודה רבה אשמח לכל העונים!@שואל-פשוט הוא לכאורה לא צודק הבעיה זה במדחס ולכן כשאתה מדליק מדחס הוא מקצר את הסוללה ההיברידית תנסה להדליק מזגן וללחוץ AC OFF
מאיזה עיר אתה ?