ממיר קטליטי נורה כתומה
-
שלום לכולם
האוטו שלי (מיצובישי לנסר 2008) צורך הרבה דלק וגם יש לו נורת מנוע כתומה פניתי למוסכניק שעשה עליו סיבוב ואמר שהאוטו חנוק אז הממיר קטליטי חסום אז הוא פשוט קדח לי את שניהם (יש 2 באוטו הזה) ואיפס לי את המנורה דא עקא שלאחר זמן המנורה חזרה השאלה היא האם זה פתר לי את הבעיה של הצריכת דלק או שהמחשב חושב שיש בעיה ולכן עדיין מזריק הרבה דלק מבדיקה שלי זה קצת שיפר את הצריכה אך לא מספיק
תודה רבה -
יפה, זה נראה תקלה נפוצה של חיישן חמצן. [תמיד יכול להיות שזה כל הממיר, אבל מזה מתחילים]
אז ככה, בארץ זה עולה כמה מאות, אני ממליץ להמר על אליאקספרס, שם זה עולה באזור 50 ש"ח, ולראות אם נפתרה הבעיה.
לגבי העבודה - יש רכבים שזה קל כמו להחליף נורה בבית, אתה פותח מכסה מנוע וזה מול האף שלך, ויש רכבים שזה למטה ותריך להרים את כל האוטו וגם אז בקושי יש גישה.
לא יודע איך זה אצלך. -
כפי שתיאור הקוד מרמז, קוד P0421 אומר שמודול הבקרה של הרכב זיהה שהממיר הקטליטי התלת-כיווני אינו פועל כראוי (אינו יעיל כפי שמצפה המפעל). החלפת חיישני החמצן (O2) עשויה לפעמים לתקן את הקוד, אך ברוב המקרים יש צורך להחליף את הממיר הקטליטי כדי לפתור את הבעיה. אם קוד P0421 משולב עם קודים אחרים, נסה תחילה לתקן את הקודים האחרים.
Read more: https://www.autocodes.com/p0421.html
-
@YOLEVI כתב בממיר קטליטי נורה כתומה:
עצם זה שהנורה דלוקה זה פחות משנה לי)
ומה יקרה אם תתווסף עוד תקלה?
איך תדע שזה משהו חדש?@EBA כתב בממיר קטליטי נורה כתומה:
לא מחליפים, עושים טסט בקומבינה
רק לשים לב שיש לפעמים ניידות מיוחדות שעושות בדיקות אקראיות של זיהום אוויר