דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. רכישת רכב
  3. אאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?

אאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רכישת רכב
20 פוסטים 9 כותבים 647 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • simonS מנותק
    simonS מנותק
    simon
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    בס"ד
    כתבו כאן שאאוטלנדר בנזין הוא אמין יחסית.
    רק שכידוע הוא לא בדיוק סוחב והגיר והמנוע מרעישים במאמץ.
    חשבתי אולי כדאי לחפש ביד 2 אאוטלנדר דיזל שהוא נדיר יותר, השאלה היא האם גם הוא אמין? הוא רועש מידי או שבידוד הרעשים מספיק טוב? יש לו תקלות נפוצות? הטיפולים שלו יקרים יותר? וסתם כך האם בכלל יש תועלת בסולר מבחינת כח וגיר.
    תודה רבה

    לך תדעל ק 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • simonS simon

      בס"ד
      כתבו כאן שאאוטלנדר בנזין הוא אמין יחסית.
      רק שכידוע הוא לא בדיוק סוחב והגיר והמנוע מרעישים במאמץ.
      חשבתי אולי כדאי לחפש ביד 2 אאוטלנדר דיזל שהוא נדיר יותר, השאלה היא האם גם הוא אמין? הוא רועש מידי או שבידוד הרעשים מספיק טוב? יש לו תקלות נפוצות? הטיפולים שלו יקרים יותר? וסתם כך האם בכלל יש תועלת בסולר מבחינת כח וגיר.
      תודה רבה

      לך תדעל מנותק
      לך תדעל מנותק
      לך תדע
      מייבין
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
      #2

      @simon כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

      בס"ד
      כתבו כאן שאאוטלנדר בנזין הוא אמין יחסית.
      רק שכידוע הוא לא בדיוק סוחב והגיר והמנוע מרעישים במאמץ.

      גיר רציף, 150 כ"ס ב 6,000 סל"ד…

      חשבתי אולי כדאי לחפש ביד 2 אאוטלנדר דיזל שהוא נדיר יותר, השאלה היא האם גם הוא אמין?

      בגבולות ארצינו נמכרו 144 יחידות סה"כ, למיטב ידיעתי.
      אמין יותר מהבנזין, ע"פ כלל-האצבע דיזל עמיד יותר מבנזין (מבחינת אורך חיים).
      גיר פלנטרי, גן עדן לעומת רציף, המשאבה בתחנה אולי פחות מחבבת - הנהג כן.
      ככלל, למעט המזרקים שעלותם מטורפת, הטורבו (כמו כל רכב דיזל מהעשורים האחרונים) וה-egr, אין הרבה הבדל בינו לבנזין מבחינת מערכות (!).
      (יש לו 4*4, אך גם בבנזין זה קיים, בגרסת ‘אליט’).
      עריכה: יש לו גם שרשרת ולא רצועה, אם זה משנה, וזה משנה…

      הוא רועש מידי או שבידוד הרעשים מספיק טוב?

      רועש בהחלט, אופייני לדיזל, אך לא קיצוני.
      מה שכן הוא גם רוטט, יותר מרכבי בנזין, אך לא הרבה יותר.

      יש לו תקלות נפוצות?

      אחי, זה אקזמפלר נדיר, מה יכול להיות נפוץ בו? 😉

      הטיפולים שלו יקרים יותר?

      אם תיקח בחשבון שהרבה מוסכים מסתבכים מול דיזל, וספציפית הרכב הזה הוא עב"מ מבחינתם, במקרה של משהו לא ברור מול מערכת ההנעה - כנראה אתה עשוי למצוא את עצמך מבקר ב’מורשה’ (ר"ל), וזו כבר צרה צרורה…
      לחילופין אתה עשוי לאתגר את התרגום של גוגל על סרטוני יוטיוב בסנסקריט או מנדרינית-ג’ונג יוואן (שפות אילוסטרציה…).
      אגב, המנוע הזה (4N14) הושתל גם ב L200-טרייטון החדש (2020+), נמכרו 575 יח’ בין 2020 ל-2022.

      וסתם כך האם בכלל יש תועלת בסולר מבחינת כח וגיר.

      המון!
      פתיחה חלשה (ובזבזנית), אך מיד אחריה ים כוח שלא מצריך הצצה מעבר ל-2,000 סל"ד, מצד שני - אין הרבה יותר כוח מזה, כלומר 3,600 זה כבר מעבר לשיא…

      מי שרוב נסיעותיו הם עירוניות (סגנון תל-אביבי מנומנם = רמזור-פקק-אופניים וחוזר חלילה) עשוי למצוא את חווית הדיזל כמאתגרת, מבזבזת ושוחקת (את האוטו, הנהג הולך שם ברגל…).
      אך בעירוני זורם, ועאכו"כ בבין-עירוני ההבדל יורגש, ובגדול.

      השוואה טכנית של נתוני המנוע בין גרסת הבנזין לגרסת הדיזל

      (אין הבדל בין גרסאות הבנזין השונות מבחינת המנוע, למעט גרסת ה-PHEV, ככל הנראה)

      bab02290-175e-445a-89ee-782351e4cbdf-image.png c47161a0-8441-4951-a388-d0a378936e64-image.png
      מקור (בנזין)
      מקור (דיזל)

      simonS חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
      6
      • לך תדעל לך תדע

        @simon כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

        בס"ד
        כתבו כאן שאאוטלנדר בנזין הוא אמין יחסית.
        רק שכידוע הוא לא בדיוק סוחב והגיר והמנוע מרעישים במאמץ.

        גיר רציף, 150 כ"ס ב 6,000 סל"ד…

        חשבתי אולי כדאי לחפש ביד 2 אאוטלנדר דיזל שהוא נדיר יותר, השאלה היא האם גם הוא אמין?

        בגבולות ארצינו נמכרו 144 יחידות סה"כ, למיטב ידיעתי.
        אמין יותר מהבנזין, ע"פ כלל-האצבע דיזל עמיד יותר מבנזין (מבחינת אורך חיים).
        גיר פלנטרי, גן עדן לעומת רציף, המשאבה בתחנה אולי פחות מחבבת - הנהג כן.
        ככלל, למעט המזרקים שעלותם מטורפת, הטורבו (כמו כל רכב דיזל מהעשורים האחרונים) וה-egr, אין הרבה הבדל בינו לבנזין מבחינת מערכות (!).
        (יש לו 4*4, אך גם בבנזין זה קיים, בגרסת ‘אליט’).
        עריכה: יש לו גם שרשרת ולא רצועה, אם זה משנה, וזה משנה…

        הוא רועש מידי או שבידוד הרעשים מספיק טוב?

        רועש בהחלט, אופייני לדיזל, אך לא קיצוני.
        מה שכן הוא גם רוטט, יותר מרכבי בנזין, אך לא הרבה יותר.

        יש לו תקלות נפוצות?

        אחי, זה אקזמפלר נדיר, מה יכול להיות נפוץ בו? 😉

        הטיפולים שלו יקרים יותר?

        אם תיקח בחשבון שהרבה מוסכים מסתבכים מול דיזל, וספציפית הרכב הזה הוא עב"מ מבחינתם, במקרה של משהו לא ברור מול מערכת ההנעה - כנראה אתה עשוי למצוא את עצמך מבקר ב’מורשה’ (ר"ל), וזו כבר צרה צרורה…
        לחילופין אתה עשוי לאתגר את התרגום של גוגל על סרטוני יוטיוב בסנסקריט או מנדרינית-ג’ונג יוואן (שפות אילוסטרציה…).
        אגב, המנוע הזה (4N14) הושתל גם ב L200-טרייטון החדש (2020+), נמכרו 575 יח’ בין 2020 ל-2022.

        וסתם כך האם בכלל יש תועלת בסולר מבחינת כח וגיר.

        המון!
        פתיחה חלשה (ובזבזנית), אך מיד אחריה ים כוח שלא מצריך הצצה מעבר ל-2,000 סל"ד, מצד שני - אין הרבה יותר כוח מזה, כלומר 3,600 זה כבר מעבר לשיא…

        מי שרוב נסיעותיו הם עירוניות (סגנון תל-אביבי מנומנם = רמזור-פקק-אופניים וחוזר חלילה) עשוי למצוא את חווית הדיזל כמאתגרת, מבזבזת ושוחקת (את האוטו, הנהג הולך שם ברגל…).
        אך בעירוני זורם, ועאכו"כ בבין-עירוני ההבדל יורגש, ובגדול.

        השוואה טכנית של נתוני המנוע בין גרסת הבנזין לגרסת הדיזל

        (אין הבדל בין גרסאות הבנזין השונות מבחינת המנוע, למעט גרסת ה-PHEV, ככל הנראה)

        bab02290-175e-445a-89ee-782351e4cbdf-image.png c47161a0-8441-4951-a388-d0a378936e64-image.png
        מקור (בנזין)
        מקור (דיזל)

        simonS מנותק
        simonS מנותק
        simon
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @לך-תדע
        תודה על התגובה המושקעת.
        כתבת “ככלל, למעט המזרקים שעלותם מטורפת, הטורבו (כמו כל רכב דיזל מהעשורים האחרונים) וה-egr, אין הרבה הבדל בינו לבנזין מבחינת מערכות!”

        1. כל כמה זמן מחלפים מזרקים ובאיזה סדר גודל של מחיר מדובר?
        2. הטורבו ביפניות נוטה להתקלקל כמו בצרפתיות?
        3. כמדומני שהבנזין ללא טורבו, אז עדיף בנזין?
        4. מה זה egr ומתי צריך להחליפו?
          תודה רבה
        לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • simonS simon

          @לך-תדע
          תודה על התגובה המושקעת.
          כתבת “ככלל, למעט המזרקים שעלותם מטורפת, הטורבו (כמו כל רכב דיזל מהעשורים האחרונים) וה-egr, אין הרבה הבדל בינו לבנזין מבחינת מערכות!”

          1. כל כמה זמן מחלפים מזרקים ובאיזה סדר גודל של מחיר מדובר?
          2. הטורבו ביפניות נוטה להתקלקל כמו בצרפתיות?
          3. כמדומני שהבנזין ללא טורבו, אז עדיף בנזין?
          4. מה זה egr ומתי צריך להחליפו?
            תודה רבה
          לך תדעל מנותק
          לך תדעל מנותק
          לך תדע
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
          #4

          @simon כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

          1. כל כמה זמן מחלפים מזרקים ובאיזה סדר גודל של מחיר מדובר?

          לא משהו שאמורים להחליף בשגרה, תמיד אפשר (לנסות) לשפץ, ביבוא עצמי זה סדר גודל של אלף חמש-מאות, למזרק בודד, ויש 4 כאלו…

          1. הטורבו ביפניות נוטה להתקלקל כמו בצרפתיות?

          לא שידוע לי, אבל בכ"ז זה רכיב רגיש ובעיקר יקר, בקיצור: כשזה קורה זה כואב.

          1. כמדומני שהבנזין ללא טורבו, אז עדיף בנזין?

          כל רכבי הדיזל בשנים האחרונות מצוידים בטורבו, כמדומה שכחלק מ’המגמה הירוקה’, כעיקרון הוא מוסיף כוח בפחות נפח (מנוע), רק שהוא רגיש (הכל יחסי, הוא לא עשוי מזכוכית, אל תדאג…) ויקר וכדלעיל.

          1. מה זה egr ומתי צריך להחליפו?

          ‘אקזוסט גאז רסירקוליישן’ - ‘השבת גז פליטה’.
          מחזיר חלק מהגזים שיוצאים מהמנוע (‘אגזוז’) לתוך תא הבעירה, בכדי לצנן את המנוע ולהפחית היווצרות של NOx מהבעירה, מפחית כח מנוע, מפייח את המנוע, ונוטה להתקלקל (להסתם/להתקע).
          במקרים כאלו צריך לנקות, ואם זה לא עוזר להחליף (עלות השסתום בין 1,000 ביבוא עצמי ל-4,000 אצל היבואן, בערך…).
          יש הנוהגים מראש לסתום אותו, רק שברכבים מודרניים צריך גם ‘לשחק’ עם מחשב הרכב כדי שהוא לא ‘יתחרפן’ מזה…
          עדיין בהשוואה למערכות אוריאה המצויות ברכבי דיזל מודרניים, זו רק חצי צרה, או פחות מכך, זה מה יש…

          כבונוס, כתבה מעניינת על הרכב, במפתיע יש לציין שחלקה נכון, אם כי החלק העירוני לא לגמרי ברור לי, אולי פעם דברים היו שונים…
          (כנ"ל המתלים - ממש לא מתעלים על עצמם, אך בהחלט סבירים)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • שמואל קלייןש מנותק
            שמואל קלייןש מנותק
            שמואל קליין
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            למה לא את הבנזין?
            אם בחיסכון עסקינן אז מאוד מומלץ להסב לגז

            יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
            לחץ כאן!
            או ב- 055-6708066

            לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמואל קלייןש שמואל קליין

              למה לא את הבנזין?
              אם בחיסכון עסקינן אז מאוד מומלץ להסב לגז

              לך תדעל מנותק
              לך תדעל מנותק
              לך תדע
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
              #6
              פוסט זה נמחק!
              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • לך תדעל לך תדע

                פוסט זה נמחק!

                Y מנותק
                Y מנותק
                Yair
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @לך-תדע מה רע בגיר רציף חוץ מעניין הרעש?
                בפריוס זה גם גיר רציף ולא נראה שזה מפריע למישהו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • simonS simon

                  בס"ד
                  כתבו כאן שאאוטלנדר בנזין הוא אמין יחסית.
                  רק שכידוע הוא לא בדיוק סוחב והגיר והמנוע מרעישים במאמץ.
                  חשבתי אולי כדאי לחפש ביד 2 אאוטלנדר דיזל שהוא נדיר יותר, השאלה היא האם גם הוא אמין? הוא רועש מידי או שבידוד הרעשים מספיק טוב? יש לו תקלות נפוצות? הטיפולים שלו יקרים יותר? וסתם כך האם בכלל יש תועלת בסולר מבחינת כח וגיר.
                  תודה רבה

                  ק מנותק
                  ק מנותק
                  קינג קומפיוטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @simon לדעתי זה רכב מאוד לא נפוץ ובגלל זה אתה תשלם את החיסכון בדלק במחיר של חלפים ותיקונים למנוע הנדיר הזה

                  מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ק קינג קומפיוטר

                    @simon לדעתי זה רכב מאוד לא נפוץ ובגלל זה אתה תשלם את החיסכון בדלק במחיר של חלפים ותיקונים למנוע הנדיר הזה

                    מאירמ מנותק
                    מאירמ מנותק
                    מאיר
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @קינג-קומפיוטר כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

                    @simon לדעתי זה רכב מאוד לא נפוץ ובגלל זה אתה תשלם את החיסכון בדלק במחיר של חלפים ותיקונים למנוע הנדיר הזה

                    זה לא רק מחיר כלכלי אלא כאב ראש. השגת חלפים לרכב נדיר זה פשוט סחרחורת ויתכן שהמשתמש יאלץ לחכות מס’ ימים עד שיגיע חלק.

                    ליצירת קשר לחץ כאן

                    simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מאירמ מאיר

                      @קינג-קומפיוטר כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

                      @simon לדעתי זה רכב מאוד לא נפוץ ובגלל זה אתה תשלם את החיסכון בדלק במחיר של חלפים ותיקונים למנוע הנדיר הזה

                      זה לא רק מחיר כלכלי אלא כאב ראש. השגת חלפים לרכב נדיר זה פשוט סחרחורת ויתכן שהמשתמש יאלץ לחכות מס’ ימים עד שיגיע חלק.

                      simonS מנותק
                      simonS מנותק
                      simon
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מאיר
                      זה כזה פשוט שהמנוע הזה יצטרך תיקוניםאו חלפים?
                      חשבתי שאאוטלנדר אמין ולא רואה מוסך, וכ"ש דיזל שנחשב לאמין יותר.

                      KlonimoosK מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • simonS simon

                        @מאיר
                        זה כזה פשוט שהמנוע הזה יצטרך תיקוניםאו חלפים?
                        חשבתי שאאוטלנדר אמין ולא רואה מוסך, וכ"ש דיזל שנחשב לאמין יותר.

                        KlonimoosK מנותק
                        KlonimoosK מנותק
                        Klonimoos
                        מייבין סיירת פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                        #11

                        @simon כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

                        שאאוטלנדר אמין ולא רואה מוסך

                        אמין זה מילה יחסית, גם הוא לפעמים הולך למוסך…( אגלה לך שלא פעם ראיתי טויוטה במוסך… ולא רק בשביל טיפול 10k …) חוץ מיזה שיש חלפים שקשורים לבלאי, אפשר להתקע במשהו… יכולים להתקע בך…וכדו’
                        כמובן ששום דבר לא ‘פשוט’, בעז’'ה שלא תצטרך אף פעם, אבל גם מי שאוכל סוכריות זה לא ‘פשוט’ שיצטרך רופא שיניים…
                        ועיין כאן.


                        ''חכם לב, יקח מצוות!''
                        🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • simonS simon

                          @מאיר
                          זה כזה פשוט שהמנוע הזה יצטרך תיקוניםאו חלפים?
                          חשבתי שאאוטלנדר אמין ולא רואה מוסך, וכ"ש דיזל שנחשב לאמין יותר.

                          מאירמ מנותק
                          מאירמ מנותק
                          מאיר
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                          #12

                          @simon כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

                          חשבתי שאאוטלנדר אמין ולא רואה מוסך,

                          רכב שלא רואה מוסך זה רכב מושבת…

                          לרכב יש בלאי טבעי ותקלות אופייניות גם לאמין שברכבים… מה גם שמכיוון שהרכב נדיר יתכן וקשה למצוא לו פילטר אויר או פילטר שמן, פילטר סולר וכו’. אגב, אם יש חלק נדיר אז היבואן חוגג על זה וקורע במחיר…

                          בנוסף, צריך לראות אם המנוע הזה הוא מיצובישי באמת או שהוא שאול מייצרן אחר

                          ליצירת קשר לחץ כאן

                          לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מאירמ מאיר

                            @simon כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

                            חשבתי שאאוטלנדר אמין ולא רואה מוסך,

                            רכב שלא רואה מוסך זה רכב מושבת…

                            לרכב יש בלאי טבעי ותקלות אופייניות גם לאמין שברכבים… מה גם שמכיוון שהרכב נדיר יתכן וקשה למצוא לו פילטר אויר או פילטר שמן, פילטר סולר וכו’. אגב, אם יש חלק נדיר אז היבואן חוגג על זה וקורע במחיר…

                            בנוסף, צריך לראות אם המנוע הזה הוא מיצובישי באמת או שהוא שאול מייצרן אחר

                            לך תדעל מנותק
                            לך תדעל מנותק
                            לך תדע
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                            #13

                            @מאיר כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

                            בנוסף, צריך לראות אם המנוע הזה הוא מיצובישי באמת או שהוא שאול מייצרן אחר.

                            מיצובישי על מלא, 4N1 היא משפחת מנועים של מיצובישי עצמה.
                            המנוע הספציפי משווק החל מ-2013 באאוטלנדר ומ-2020 בטרייטון (575 יח’ בין 10.20 ל10.22).
                            ב-2006 הכריזו מיצובישי ורנו על שת"פ בפיתוח של סדרת מנועי 4N1, אך לא ברור מה התקדם משם מבחינת רנו.
                            הרחבה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • לך תדעל מנותק
                              לך תדעל מנותק
                              לך תדע
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                              #14
                              פוסט זה נמחק!
                              שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • לך תדעל לך תדע

                                פוסט זה נמחק!

                                שלמהש מנותק
                                שלמהש מנותק
                                שלמה
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15
                                פוסט זה נמחק!
                                לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שלמהש שלמה

                                  פוסט זה נמחק!

                                  לך תדעל מנותק
                                  לך תדעל מנותק
                                  לך תדע
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                                  #16
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • לך תדעל לך תדע

                                    @simon כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

                                    בס"ד
                                    כתבו כאן שאאוטלנדר בנזין הוא אמין יחסית.
                                    רק שכידוע הוא לא בדיוק סוחב והגיר והמנוע מרעישים במאמץ.

                                    גיר רציף, 150 כ"ס ב 6,000 סל"ד…

                                    חשבתי אולי כדאי לחפש ביד 2 אאוטלנדר דיזל שהוא נדיר יותר, השאלה היא האם גם הוא אמין?

                                    בגבולות ארצינו נמכרו 144 יחידות סה"כ, למיטב ידיעתי.
                                    אמין יותר מהבנזין, ע"פ כלל-האצבע דיזל עמיד יותר מבנזין (מבחינת אורך חיים).
                                    גיר פלנטרי, גן עדן לעומת רציף, המשאבה בתחנה אולי פחות מחבבת - הנהג כן.
                                    ככלל, למעט המזרקים שעלותם מטורפת, הטורבו (כמו כל רכב דיזל מהעשורים האחרונים) וה-egr, אין הרבה הבדל בינו לבנזין מבחינת מערכות (!).
                                    (יש לו 4*4, אך גם בבנזין זה קיים, בגרסת ‘אליט’).
                                    עריכה: יש לו גם שרשרת ולא רצועה, אם זה משנה, וזה משנה…

                                    הוא רועש מידי או שבידוד הרעשים מספיק טוב?

                                    רועש בהחלט, אופייני לדיזל, אך לא קיצוני.
                                    מה שכן הוא גם רוטט, יותר מרכבי בנזין, אך לא הרבה יותר.

                                    יש לו תקלות נפוצות?

                                    אחי, זה אקזמפלר נדיר, מה יכול להיות נפוץ בו? 😉

                                    הטיפולים שלו יקרים יותר?

                                    אם תיקח בחשבון שהרבה מוסכים מסתבכים מול דיזל, וספציפית הרכב הזה הוא עב"מ מבחינתם, במקרה של משהו לא ברור מול מערכת ההנעה - כנראה אתה עשוי למצוא את עצמך מבקר ב’מורשה’ (ר"ל), וזו כבר צרה צרורה…
                                    לחילופין אתה עשוי לאתגר את התרגום של גוגל על סרטוני יוטיוב בסנסקריט או מנדרינית-ג’ונג יוואן (שפות אילוסטרציה…).
                                    אגב, המנוע הזה (4N14) הושתל גם ב L200-טרייטון החדש (2020+), נמכרו 575 יח’ בין 2020 ל-2022.

                                    וסתם כך האם בכלל יש תועלת בסולר מבחינת כח וגיר.

                                    המון!
                                    פתיחה חלשה (ובזבזנית), אך מיד אחריה ים כוח שלא מצריך הצצה מעבר ל-2,000 סל"ד, מצד שני - אין הרבה יותר כוח מזה, כלומר 3,600 זה כבר מעבר לשיא…

                                    מי שרוב נסיעותיו הם עירוניות (סגנון תל-אביבי מנומנם = רמזור-פקק-אופניים וחוזר חלילה) עשוי למצוא את חווית הדיזל כמאתגרת, מבזבזת ושוחקת (את האוטו, הנהג הולך שם ברגל…).
                                    אך בעירוני זורם, ועאכו"כ בבין-עירוני ההבדל יורגש, ובגדול.

                                    השוואה טכנית של נתוני המנוע בין גרסת הבנזין לגרסת הדיזל

                                    (אין הבדל בין גרסאות הבנזין השונות מבחינת המנוע, למעט גרסת ה-PHEV, ככל הנראה)

                                    bab02290-175e-445a-89ee-782351e4cbdf-image.png c47161a0-8441-4951-a388-d0a378936e64-image.png
                                    מקור (בנזין)
                                    מקור (דיזל)

                                    חובק עולםח מנותק
                                    חובק עולםח מנותק
                                    חובק עולם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @לך-תדע כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

                                    זה מעניין שהתאוצה של הדיזל מהירה מהבנזין זה לא כ"כ מצוי באותו כ"ס

                                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חובק עולםח חובק עולם

                                      @לך-תדע כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

                                      זה מעניין שהתאוצה של הדיזל מהירה מהבנזין זה לא כ"כ מצוי באותו כ"ס

                                      ק מנותק
                                      ק מנותק
                                      קינג קומפיוטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @חובק-עולם בדיוק בגלל שזה לא קשור לכ"ס
                                      זה קשור לקג"מ שבדיזל הוא יותר גבוה

                                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ק קינג קומפיוטר

                                        @חובק-עולם בדיוק בגלל שזה לא קשור לכ"ס
                                        זה קשור לקג"מ שבדיזל הוא יותר גבוה

                                        חובק עולםח מנותק
                                        חובק עולםח מנותק
                                        חובק עולם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @קינג-קומפיוטר נכון ועדיין ישנם דגמים שאפילו עם הקגם המטורף של הדיזל הם טיפה מזדנבים אחרי הבנזין

                                        מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חובק עולםח חובק עולם

                                          @קינג-קומפיוטר נכון ועדיין ישנם דגמים שאפילו עם הקגם המטורף של הדיזל הם טיפה מזדנבים אחרי הבנזין

                                          מאירמ מנותק
                                          מאירמ מנותק
                                          מאיר
                                          מנהל ראשי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @חובק-עולם כתב באאוטלנדר 2017 ומעלה, דיזל או בנזין? מה מומלץ?:

                                          @קינג-קומפיוטר נכון ועדיין ישנם דגמים שאפילו עם הקגם המטורף של הדיזל הם טיפה מזדנבים אחרי הבנזין

                                          אתה מדבר על רכבי דיזל עם כ"ס נמוך, אך במקרה של האוטלנדר לשניהם יש את אותו הספק אזי המומנט מהווה יתרון.

                                          ליצירת קשר לחץ כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          4

                                          מחובר

                                          1.5k

                                          משתמשים

                                          4.9k

                                          נושאים

                                          67.2k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום