גרנדיס או וורסו?
-
הבנתי שגם גרנדיס וגם וורסו שעשו 200 אלף קילומטר,
שווים באזור 30 אלף ש”ח.שזה אומר שהם שווים במחיר.
אם אני אקנה גרנדיס אני אצטרך להעביר אותו לגז,
שזה אומר שהבאגז’ שלו יהיה בערך כמו של וורסו בלי גז.הילדים שלי קטנים והם יסתדרו מעולה גם עם הספסל האחורי של הוורסו.
אז על מה אתם ממליצים ?
על גרנדיס עם גז?
או על וורסו בלי גז?מי נחשב לאמין יותר כשהוא עם קילומטרז’ מתקדם ?
תודה לכל העונים.
-
-
@גלגלי-רוח כתב בגרנדיס או וורסו?:
@מאיר
אז אתה בעצם אומר שגרנדיס יותר אמין מוורסו?אמינות זה לא רק מס’ תקלות אלא גם המחיר שלהם.
ידוע שהגיר של הוורסו נוטה לההרס והתיקון יקר מאד. אין לי פרטים מדוייקים ואני לא יודע מהם התקלות של הגראנדיס.
למעשה רציתי להסב את תשומת הלב לעניין הגיר של הוורסו.
לגבי שאר המכלולים, אני מאמין שהוורסו שם את הגרנדיס בכיס הקטן. אבל לגבי שיקלול כל הנתונים מה עדיף על מה מבחינת אמינות, הייתי מציע לך לשאול את @הכל-בעז-ה .
-
@גלגלי-רוח בדיקה במכון או מוסכניק מקצוען יכול לפתור
ולגבי הגרנדיס גם שם החלקים יקרים בטירוף וגם קצת קשים להשגה, בנוסף לזה שהוא לא חסכוני אא"כ תסב לגז על מעלותיו וחסרונותיו, בנוסף לזה שזה אוטו בגודל טנק מרכבה ורעש של d9, לדעתי הבחירה הנכונה היא וורסו… על אף החיסרון של הגיר שאם תבדוק שהוא במצב טוב מסתבר שיהיה לך שקט לכמה שנים טובות.
הרבה הצלחה -
@גלגלי-רוח מבלי להיכנס לעניין האמינות שאולי באמת הורסו יותר אמינה
מבחינת הנוחות הגרנדיס הרבה יותר נוחה גם לילדים הקטנים שבעז"ה יגדלו אבל גם לנהג ולשאר הנוסעים
בנוסף בגרנדיס יש מערכת מיזוג גם מאחורה וזה מאוד משמעותי בקיץ הקרב ובא, ברכבים בעלי 7 מקומות ללא מיזוג מרכזי המזגן לא משפיע כ"כ על המקומות מאחור -
-
גילוי נאות אני מתווך
יש לי ורסו 2009 158000 ק’'מ
גיר חדש
מערכת גז
במחיר טוב למעוניין