דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 219 כותבים 2.2m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט טכנולוג

        @מנוע-אלפיים-טורבו עיין כאן

        EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #93
        פוסט זה נמחק!
        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • EBAE EBA

          פוסט זה נמחק!

          מ מנותק
          מ מנותק
          מנוע אלפיים טורבו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #94
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ט טכנולוג

            @מנוע-אלפיים-טורבו עיין כאן

            מ מנותק
            מ מנותק
            מנוע אלפיים טורבו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #95
            פוסט זה נמחק!
            ט EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • מ מנוע אלפיים טורבו

              פוסט זה נמחק!

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #96
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנוע אלפיים טורבו

                פוסט זה נמחק!

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #97
                פוסט זה נמחק!
                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיישהמ מיישה

                  @אלוף-העולם-1
                  תראה בקישור הנל שהביאו, הסברתי דיי ברור.

                  אלוף העולם 1א מנותק
                  אלוף העולם 1א מנותק
                  אלוף העולם 1
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #98
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • EBAE EBA

                    פוסט זה נמחק!

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מנוע אלפיים טורבו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנוע אלפיים טורבו
                    #99
                    פוסט זה נמחק!
                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנוע אלפיים טורבו

                      פוסט זה נמחק!

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #100
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #101

                        חברים
                        השירשור הזה מיועד לבקשת קישורים למערכות, נא להשאיר אותו כך.
                        תודה.

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • בימבהב בימבה

                          @בימבה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                          מולטימדיה לאוונסיס 2016
                          ???
                          או פתרון למערכת של טויוטה
                          @מוטי-ברנד
                          e1533b29-d38a-47cc-bf74-fe2d8edca09b-DSC_0000373.jpg

                          זה התמונה של המערכת היום זה דגם 2016 לא מצאתי באלי בשום מקום

                          מוטי ברנדמ מנותק
                          מוטי ברנדמ מנותק
                          מוטי ברנד
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #102

                          @בימבה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                          מולטימדיה לאוונסיס 2016

                          פה יש לך מסגרת בנפרד

                          ופה מולטימדיה אוניברסלית

                          פה מולטימדיה קומפלט
                          אבל יש שם עוד קישורים למטה תנסה לחפש עוד סוגים למטה

                          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                          וסימים של נטפרי 0527661381
                          דברו איתי 2086841@gmail.com
                          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מיישהמ מיישה

                            חברים
                            השירשור הזה מיועד לבקשת קישורים למערכות, נא להשאיר אותו כך.
                            תודה.

                            EBAE מנותק
                            EBAE מנותק
                            EBA
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #103

                            @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                            חברים
                            השירשור הזה מיועד לבקשת קישורים למערכות, נא להשאיר אותו כך.
                            תודה.

                            צודק. תודה.
                            אבל אולי כדאי לעדכן את המדריך המקורי בכל מה שעלה כאן עד עכשיו.
                            וסתם הייתי ממליץ לעשות בתחילת המדריך קישור אחד מתעדכן למערכת אוניברסלית, שם תעדכן בכל פעם את הכי משתלם, במקום לכתוב את זה בכל רכב בנפרד.
                            שכויח!

                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • EBAE EBA

                              @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                              חברים
                              השירשור הזה מיועד לבקשת קישורים למערכות, נא להשאיר אותו כך.
                              תודה.

                              צודק. תודה.
                              אבל אולי כדאי לעדכן את המדריך המקורי בכל מה שעלה כאן עד עכשיו.
                              וסתם הייתי ממליץ לעשות בתחילת המדריך קישור אחד מתעדכן למערכת אוניברסלית, שם תעדכן בכל פעם את הכי משתלם, במקום לכתוב את זה בכל רכב בנפרד.
                              שכויח!

                              מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #104

                              @EBA כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                              @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                              חברים
                              השירשור הזה מיועד לבקשת קישורים למערכות, נא להשאיר אותו כך.
                              תודה.

                              צודק. תודה.
                              אבל אולי כדאי לעדכן את המדריך המקורי בכל מה שעלה כאן עד עכשיו.
                              וסתם הייתי ממליץ לעשות בתחילת המדריך קישור אחד מתעדכן למערכת אוניברסלית, שם תעדכן בכל פעם את הכי משתלם, במקום לכתוב את זה בכל רכב בנפרד.
                              שכויח!

                              אתה צודק, אבל בכל מקרה מבקשים שוב…

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מני 0מ מנותק
                                מני 0מ מנותק
                                מני 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                #105

                                שלום
                                אני לראשונה כאן,
                                אמרו לי ש @מיישה בטח יעזור לי
                                אז תודה !!

                                אני צריך מולטימדיה ל הונדה FRV (זה ה 6 מקומות)
                                למרות שלפעמים הוא רכב קשה בחלפים
                                למעשה הצלחתי למצוא פלסטיקה ב 80 שח בערך
                                אבל לא הצלחתי לדעת איזה מולטימדיה לקנות מתוך כ"כ הרבה אפשרויות,
                                אני רוצה מולטימדיה שכולל נגן דיבורית מצלמות (אם יש דבר כזה אפי כמה מצלמות) וכמובן אם אפשר וויז
                                במחיר הוגן
                                וכמובן שיהיה אפשר לחסום כמו שצריך
                                תודה

                                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מני 0מ מני 0

                                  שלום
                                  אני לראשונה כאן,
                                  אמרו לי ש @מיישה בטח יעזור לי
                                  אז תודה !!

                                  אני צריך מולטימדיה ל הונדה FRV (זה ה 6 מקומות)
                                  למרות שלפעמים הוא רכב קשה בחלפים
                                  למעשה הצלחתי למצוא פלסטיקה ב 80 שח בערך
                                  אבל לא הצלחתי לדעת איזה מולטימדיה לקנות מתוך כ"כ הרבה אפשרויות,
                                  אני רוצה מולטימדיה שכולל נגן דיבורית מצלמות (אם יש דבר כזה אפי כמה מצלמות) וכמובן אם אפשר וויז
                                  במחיר הוגן
                                  וכמובן שיהיה אפשר לחסום כמו שצריך
                                  תודה

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #106

                                  @מני-0
                                  @מיישה בכויילל בשעות האלו, אבל זו המערכת שהוא ממליץ, ומחר היא תהיה במחיר ממש טוב
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DF7ifM9
                                  כמובן דגם T10 ומעלה.
                                  בהצלחה!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • רווחר מנותק
                                    רווחר מנותק
                                    רווח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                    #107

                                    שלום למיישה היקר שעוזר פה לכולם ללא הבדל…
                                    רציתי בבקשה לשאול הזמנתי את המערכת מולטימדיה הזו מעלי אקספרס

                                    https://he.aliexpress.com/item/1005005719451602.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.6a7d586atFPwOB&gatewayAdapt=glo2isr
                                    ואחרי שהזמנתי, המוכר קבע שאני צריך גם לשלם על קנבס והביא לי את הקישור הזה להזמין קנבס

                                    https://he.aliexpress.com/item/1005005336783553.html?pdp_npi=3%40dis!CNY!!CN¥ 266.24!!!!!%402101585f17097088131704578e2339!12000032658519440!im!!&gatewayAdapt=glo2isr
                                    השאלה שלי האם אני חייב להזמין קנבוס וכן האם אפשר להזמין את הקנבס הזה בחצי מחיר
                                    https://he.aliexpress.com/item/1005006286555121.html?spm=a2g0s.imconversation.0.0.359b3e5fWe2CEO&gatewayAdapt=glo2isr
                                    תודה רבה חברים

                                    מיישהמ מוטי ברנדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רווחר רווח

                                      שלום למיישה היקר שעוזר פה לכולם ללא הבדל…
                                      רציתי בבקשה לשאול הזמנתי את המערכת מולטימדיה הזו מעלי אקספרס

                                      https://he.aliexpress.com/item/1005005719451602.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.6a7d586atFPwOB&gatewayAdapt=glo2isr
                                      ואחרי שהזמנתי, המוכר קבע שאני צריך גם לשלם על קנבס והביא לי את הקישור הזה להזמין קנבס

                                      https://he.aliexpress.com/item/1005005336783553.html?pdp_npi=3%40dis!CNY!!CN¥ 266.24!!!!!%402101585f17097088131704578e2339!12000032658519440!im!!&gatewayAdapt=glo2isr
                                      השאלה שלי האם אני חייב להזמין קנבוס וכן האם אפשר להזמין את הקנבס הזה בחצי מחיר
                                      https://he.aliexpress.com/item/1005006286555121.html?spm=a2g0s.imconversation.0.0.359b3e5fWe2CEO&gatewayAdapt=glo2isr
                                      תודה רבה חברים

                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישה
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #108

                                      @רווח
                                      ללא הבדל מה? חחח
                                      אאל"ט בעיקרון הקנבס הוא בשביל המצלמת רוורס, שגם ככה על הפנים, תתקין חדשה, זה רק חיווט.
                                      @מוטי-ברנד מלך הקנבסים!!!

                                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • רווחר רווח

                                        שלום למיישה היקר שעוזר פה לכולם ללא הבדל…
                                        רציתי בבקשה לשאול הזמנתי את המערכת מולטימדיה הזו מעלי אקספרס

                                        https://he.aliexpress.com/item/1005005719451602.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.6a7d586atFPwOB&gatewayAdapt=glo2isr
                                        ואחרי שהזמנתי, המוכר קבע שאני צריך גם לשלם על קנבס והביא לי את הקישור הזה להזמין קנבס

                                        https://he.aliexpress.com/item/1005005336783553.html?pdp_npi=3%40dis!CNY!!CN¥ 266.24!!!!!%402101585f17097088131704578e2339!12000032658519440!im!!&gatewayAdapt=glo2isr
                                        השאלה שלי האם אני חייב להזמין קנבוס וכן האם אפשר להזמין את הקנבס הזה בחצי מחיר
                                        https://he.aliexpress.com/item/1005006286555121.html?spm=a2g0s.imconversation.0.0.359b3e5fWe2CEO&gatewayAdapt=glo2isr
                                        תודה רבה חברים

                                        מוטי ברנדמ מנותק
                                        מוטי ברנדמ מנותק
                                        מוטי ברנד
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #109

                                        @רווח כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                        שלום למיישה היקר שעוזר פה לכולם ללא הבדל…
                                        רציתי בבקשה לשאול הזמנתי את המערכת מולטימדיה הזו מעלי אקספרס

                                        https://he.aliexpress.com/item/1005005719451602.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.6a7d586atFPwOB&gatewayAdapt=glo2isr
                                        ואחרי שהזמנתי, המוכר קבע שאני צריך גם לשלם על קנבוס והביא לי את הקישור הזה להזמין קנבס

                                        https://he.aliexpress.com/item/1005005336783553.html?pdp_npi=3%40dis!CNY!!CN¥ 266.24!!!!!%402101585f17097088131704578e2339!12000032658519440!im!!&gatewayAdapt=glo2isr
                                        השאלה שלי האם אני חייב להזמין קנבוס וכן האם אפשר להזמין את הקנבוס הזה בחצי מחיר
                                        https://he.aliexpress.com/item/1005006286555121.html?spm=a2g0s.imconversation.0.0.359b3e5fWe2CEO&gatewayAdapt=glo2isr
                                        תודה רבה חברים

                                        אתה לא חייב קנבס זה רק אם אתה רוצה וזה מאוד נחמד שיש לך כיוונים ברוורס וגם כל מיני הגדרות של רכב אבל בשביל המצלמה אם אתה לא מתכנן להתקין חדש אז תזמין כן קנבס
                                        אם אתה כן רוצה קנבס אז תזמין מפה https://s.click.aliexpress.com/e/_DBzmKDT

                                        "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                        וסימים של נטפרי 0527661381
                                        דברו איתי 2086841@gmail.com
                                        ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                        מיישהמ רווחר 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        4
                                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                          @רווח כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                          שלום למיישה היקר שעוזר פה לכולם ללא הבדל…
                                          רציתי בבקשה לשאול הזמנתי את המערכת מולטימדיה הזו מעלי אקספרס

                                          https://he.aliexpress.com/item/1005005719451602.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.6a7d586atFPwOB&gatewayAdapt=glo2isr
                                          ואחרי שהזמנתי, המוכר קבע שאני צריך גם לשלם על קנבוס והביא לי את הקישור הזה להזמין קנבס

                                          https://he.aliexpress.com/item/1005005336783553.html?pdp_npi=3%40dis!CNY!!CN¥ 266.24!!!!!%402101585f17097088131704578e2339!12000032658519440!im!!&gatewayAdapt=glo2isr
                                          השאלה שלי האם אני חייב להזמין קנבוס וכן האם אפשר להזמין את הקנבוס הזה בחצי מחיר
                                          https://he.aliexpress.com/item/1005006286555121.html?spm=a2g0s.imconversation.0.0.359b3e5fWe2CEO&gatewayAdapt=glo2isr
                                          תודה רבה חברים

                                          אתה לא חייב קנבס זה רק אם אתה רוצה וזה מאוד נחמד שיש לך כיוונים ברוורס וגם כל מיני הגדרות של רכב אבל בשביל המצלמה אם אתה לא מתכנן להתקין חדש אז תזמין כן קנבס
                                          אם אתה כן רוצה קנבס אז תזמין מפה https://s.click.aliexpress.com/e/_DBzmKDT

                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #110

                                          @מוטי-ברנד כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                          אתה לא חייב קנבס זה רק אם אתה רוצה וזה מאוד נחמד שיש לך כיוונים ברוורס וגם כל מיני הגדרות של רכב אבל בשביל המצלמה אם אתה לא מתכנן להתקין חדש אז תזמין כן קנבס
                                          אם אתה כן רוצה קנבס אז תזמין מפה https://s.click.aliexpress.com/e/_DBzmKDT

                                          @רווח שים לב, שבד"כ המערכת מגיעה עם מצלמה.

                                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                            @רווח כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                            שלום למיישה היקר שעוזר פה לכולם ללא הבדל…
                                            רציתי בבקשה לשאול הזמנתי את המערכת מולטימדיה הזו מעלי אקספרס

                                            https://he.aliexpress.com/item/1005005719451602.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.6a7d586atFPwOB&gatewayAdapt=glo2isr
                                            ואחרי שהזמנתי, המוכר קבע שאני צריך גם לשלם על קנבוס והביא לי את הקישור הזה להזמין קנבס

                                            https://he.aliexpress.com/item/1005005336783553.html?pdp_npi=3%40dis!CNY!!CN¥ 266.24!!!!!%402101585f17097088131704578e2339!12000032658519440!im!!&gatewayAdapt=glo2isr
                                            השאלה שלי האם אני חייב להזמין קנבוס וכן האם אפשר להזמין את הקנבוס הזה בחצי מחיר
                                            https://he.aliexpress.com/item/1005006286555121.html?spm=a2g0s.imconversation.0.0.359b3e5fWe2CEO&gatewayAdapt=glo2isr
                                            תודה רבה חברים

                                            אתה לא חייב קנבס זה רק אם אתה רוצה וזה מאוד נחמד שיש לך כיוונים ברוורס וגם כל מיני הגדרות של רכב אבל בשביל המצלמה אם אתה לא מתכנן להתקין חדש אז תזמין כן קנבס
                                            אם אתה כן רוצה קנבס אז תזמין מפה https://s.click.aliexpress.com/e/_DBzmKDT

                                            רווחר מנותק
                                            רווחר מנותק
                                            רווח
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #111

                                            @מוטי-ברנד אתה יכול לפרט יותר מה כיוונים ברוורס והגדרות של רכב

                                            מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • YKingsmartY מנותק
                                              YKingsmartY מנותק
                                              YKingsmart
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #112

                                              בהדרכתו הטלפונית של ידידנו היקר @מיישה התקנתי אתמול מערכת מולטימדיה+מצלמת רוורס לרכב טויוטה קורולה 2008 של אחותי, קודם כל רוצה להודות אישית ל @מיישה שלא התייאש מלהסביר בסבלנות, והכל בשיחת טלפון! התוצאה מושלמת.
                                              @מוטי-ברנד רציתי לשאול, במצלמת רוורס אין את הקוים שזזים עם הרכב (רק קווים קבועים), זה קשור לקנבס? יש איך לעשות שכן יהיה?

                                              אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                                              מייל
                                              Ykingsmart1@gmail.com

                                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              4

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 100
                                              • 101

                                              101

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום